خانه و آشپزخانه

جا کفشی مناسب منزل خود را چگونه انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تنها باید به فضاهای مهم تری از جمله نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب ها و… توجه کرد و به همین دلیل نیز از طراحی دکوراسیون راهرو در منزل خود چشم پوشی می کنند و غالبا ساده ترین و بدون طراحی ترین وسایل را برای آن انتخاب می کنند. این در صورتی است که راهروی خانه به عنوان ابتدایی ترین بخش خانه که وظیفه خوش آمد گویی به مهمانانتان را بر عهده دارد از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید. در نتیجه در انتخاب تک تک وسایل موجود در راهرو نیز باید دقت و وسواس بسیاری را به کار برد.

از آن‌جایی که جاکفشی ها را معمولا در ورودی و یا راهروی خانه‌ها و منازل قرار می‌دهند، اولین چیزی است که از اجزا ودکوراسیون خانه،  به چشم می‌خورد و ظاهر آن اهمیت زیادی در زیبایی و چیدمان خانه دارد اما در کنار ظاهر لوکس و مناسب باید به فاکتورهایی دیگری از قبیل جنس، نوع ، کاربرد و…نیز در هنگام خرید آن توجه‌کنیم.

از آن‌جایی که جاکفشی ها را معمولا در ورودی و یا راهروی خانه‌ها و منازل قرار می‌دهند، اولین چیزی است که از اجزا و دکوراسیون خانه،  به چشم می‌خورد و ظاهر آن اهمیت زیادی در زیبایی و چیدمان خانه دارد اما در کنار ظاهر لوکس و مناسب باید به فاکتورهایی دیگری از قبیل جنس، نوع ، کاربرد و…نیز در هنگام خرید آن توجه‌کنیم.

خرید ۱۱ مدل جا کفشی شیک و زیبا مناسب منزل

اهمیت استفاده از جاکفشی

پا قلب دوم انسان است و مراقبت از آن امری بدیهی است. برای مراقبت خوب از پاهایمان همواره بدنبال کفش‌های مناسب و استانداردی هستیم، که گاه ممکن است هزینه‌ی زیادی را صرف خرید آن‌ها کنیم به‌همین دلیل نگهداری از کفش‌هایمان به همان اندازه‌ی خرید آن‌ها مهم است.

علاوه بر این اکثر ما تایم زیادی را بیرون از خانه و با کفش هایمان سپری می‌کنیم، که همین عامل بستر مناسبی را برای انواع باکتری‌ها و میکروب‌ها فراهم می‌کند. بنابراین باید آن‌ها را در مکان مناسبی در خانه خود نگهداری کنیم که علاوه‌ بر محافظت از آن‌ها به حفظ سلامت خود و خانواده‌مان کمک کنیم.

آگاهی قبل از خرید هر‌چیزی در نهایت منجر به رضایت خریدار و صرفه‌جویی در تایم و هزینه می‌شود. وقتی شما درمورد جنبه‌های مختلف چیزی که قصد خرید آن را دارید، به اندازه کافی تحقیق کرده‌اید دقیقا می‌دانید دنبال چه وسیله‌ای با چه ویژگی‌ها و آپشن‌هایی هستید و هنگام خرید سردرگم و کلافه نمی‌شوید. خرید جا کفشی نیز از این قاعده مستثنا نیست. آشنایی با مدل‌های مختلف جاکفشی و توجه به برخی نکات کلیدی هرچند اندک یک خرید عاقلانه و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند.

یک جا کفشی لوکس وسیله مناسبی برای پرکردن فضای خالی خان شما در کنار درب ورودی، راهرو و… است اما جاگیری آن نباید به‌گونه‌ای باشد که باعث شلوغ شدن خانه یا تنگ شدن فضای آن شود. اگر با کمبود فضا مواجه هستید، نگران نباشید جاکفشی‌های آویزی یا دیواری انتخاب مناسبی برای خانه یا آپارتمان نقلی و کوچک شماست.

قبل از خرید جاکفشی به تعداد طبقه‌ها و فضای داخلی آن توجه کنید! جاکفشی انتخابی شما باید فضای موردنیاز برای تعداد کفش‌های خود و اعضای خانواده‌تان را به خوبی تامین کند.

جاکفشی‌ها به‌طور کلی از پلاستیک، چوب و فلز ساخته می‌شوند. جاکفشی‌های پلاستیکی خوب و کاربردی‌اند اما برخلاف جاکفشی‌های چوبی ماندگاری،  چندانی ندارند. همچنین جاکفشی‌های فلزی اگر متناسب با سبک و دکوراسیون خانه و وسایلتان باشد، انتخاب ایده‌آلی هستند.

قرار دادن مدل جاکفشی و جالباسی مناسب در راهروی ورودی یا کنار در ورودی خانه می تواند تا مقدار زیادی از بهم ریختگی وشلوغی در این مکان جلوگیر کند و در عوض نظم و زیبایی خاصی را به محیط می بخشد و دکوراسیون منزل شما را زیباتر جلوه دهد. چه در حال ترک کردن خانه باشید چه در حال وارد شدن به آن جالباسی و جاکفشی مناسب ترین مکان برای نگهداری لباس ها، کفش ها و دیگر وسایل شما، چتر، کیف و… خواهد بود. هر مهمان و بازدید کننده ایی که به خانه شما می آید اولین چیزی که در هنگام ورود به خانه مشاهده خواهد کرد جالباسی و جاکفشی شما خواهد بود پس بهتر است بدنبال مدل های مدرن و زیبا باشید تا در همان ابتدا حسی مثبت در مهمانانتان بجود بیاورید.

اگر از فضای کافی در خانه‌ی خود برخوردارید، از آن به‌درستی استفاده کنید. ترکیب یک جاکفشی و جالباسی مدرن با یک آیینه کنسول شیک و لوکس به همراه آن‌ها، یک انتخاب ایده‌آل برای دکوراسیون ورودی دلباز خانه‌ی شماست.

فاکتورهای زیادی در انتخاب کمد کفش و لباس مناسب وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها فضا است. ابتدا باید مشخص کنید چه مقدار فضا برای قرار دادن کمد کفش و لباس در راهروی ورودی خانه وجود دارد. انتخاب کمد کفش ولباس بزرگ ممکن است بر فضا غلبه کند و راه ورود و خروج مهمانان و اهالی خانه را مشکل کند اما در عین حال کمد باید در خود فضای مناسبی برای نگهداری کفش ها و لباس های مهمانان و اهالی خانواده داشته باشد.

مثل خیلی چیزهای لازم دیگر برای خانه، در خرید یک جاکفشی نیز باید ابتدا به سایز و اندازه آن توجه کنید. امروزه این کالاها در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند و تنها راه درست و مناسب برای خرید یک جاکفشی ایده آل نیز همانی است که مناسب استفاده در فضای تعیین شده از سوی شما باشد؛ به همین خاطر پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید جاکفشی، حتما از پیش ابعاد فضای مورد نظرتان را اندازه گیری نمایید تا به هنگام خرید آن به مشکلی برنخورید.

یکی از شیک‌ترین و زیباترین مدل‌ها به جهت نگهداری کفش‌ها، مدل داشبوردی است و به مدلی که هر درب آن دارای دو طبقه باشد گفته می‌شود. این جا کفشی قابلیت نگهداری چندین کفش را داشته و در برخی از مدل‌های آن یک کشو در قسمت بالایی واقع شده است که می‌توان لوازم مورد نیاز برای کفش همچون واکس، پاشنه کش و غیره را داخل آن قرار داد

.جا دار بودن: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در هنگام خرید جا کفشی برای خانواده‌ها بسیار مهم است، جا دار بودن جاکفشی است. استفاده از جاکفشی داشبوردی متناسب برای افرادی طراحی شده که دارای تعداد جمعیت بالا هستند و یا کفش‌های بسیاری دارند.

طرح و رنگ مختلف: ویژگی مهم دیگری که در خرید جاکفشی بسیار مهم است تنوع رنگ و طرح آن است. بسیاری از افراد به فضای دکوراسیون منزل خود بسیار اهمیت می‌دهند و علاقه‌مند به چیدمان و نظم مخصوص برای منزل خود هستند، بنابراین خرید جا کفشی داشبوردی که تنوع طرح و رنگ بالایی دارد متناسب برای استفاده این دسته از افراد است.

جنس و کیفیت بالا: در هنگام خرید جا کفشی باید به جنس محصول انتخابی توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال اگر به جنس محصول انتخابی توجه نداشته باشید پس از گذشت مدت زمانی دچار خرابی همچون خش و شکستگی خواهد شد بنابراین باید به کیفیت بالای چوب به کار رفته در ساخت این محصولات توجه کرده و جنس مورد نظر را با کیفیت بالا خریداری کنید.

اشغال فضای کمتر: در اکثر خانه‌های آپارتمانی امروز فضای کمی برای اشغال وسایل وجود دارد به همین دلیل باید در هنگام خرید وسایل به جای‌گیری کم آن توجه بالایی داشته باشید تا در هنگام قرارگیری محصول در منزل با کمبود مکان مواجه نشوید. انتخاب جاکفشی داشبوردی می‌تواند انتخابی مناسب برای خانه‌های آپارتمانی امروزه باشد. این جاکفشی‌ها فضای کمی را اشغال کرده و با این وجود می‌توانند به زیبایی فضای منزل نیز کمک کنند.

ابعاد جا کفشی در ورودی خانه باید به نحو باشد که در هنگام رفت و آمد و نشستن و پوشیدن کفش ها فضای مناسبی را باقی بگذارد. برای همین هم درب داشبوردی و کشویی برای جا کفشی ها مناسب تر به نظر می‌رسد. در رابطه با میزان قرار گیری کفش در جا کفشی برای هر فردی ۲ الی ۴ کفش را در نظر بگیرید و متناسب با تعداد اعضای خانواده خود بسنجید که جاکفشی مورد نظرتان این تعداد فضا را برای کفش های شما داشته باشد.

مهم‌ترین نکته اندازه‌گیری ا‌ست. قبل از خرید هر وسیله نو، باید جایی برایش در خانه پیدا کنید. خوشبختانه جاکفشی در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. بنابراین، دست شما باز است که باتوجه به فضای خانه و تعداد کفش‌ها خرید کنید. اول جایی را که قرار است جاکفشی قرار گیرد، مشخص کنید. این مکان می‌تواند در ورودی خانه، راهرو، یا حتا اتاق خواب باشد. اندازه دیوار موردنظرتان را بگیرید و ببینید خوب است سایز جاکفشی چقدر باشد.

چند راه دارید، اگر فضای خانه و بودجه شما محدود است، از ارگنایزرهای عمودی استفاده کنید. ارگنایزر یا نظم‌دهنده کفش را می‌توانید پشت در اتاق یا توی کمد آویزان کنید. گزینه بعدی برای زمانی ا‌ست که اتاق اضافی در خانه دارید تا آن را به کمدی بزرگ تبدیل کنید. می‌توانید با ساختن کمد بدون در، کفش‌های خوشگل‌تان را به‌نمایش بگذارید و لذتش را ببرید.

انتخاب اغلب افراد جاکفشی دردار است. ضمن این‌که چشم‌ها از دیدن انبوه کفش‌ها درامان می‌مانند، می‌تواند خیلی شیک و قشنگ طراحی شده باشد. نقطه ضعف آن جریان نداشتن هواست که در بعضی‌ از مدل‌ها با ایجاد سوراخ‌هایی حل شده. دقت کنید جنس لولای در خوب باشد و اندازه‌هایش برای قرار دادن انواع کفش مجلسی یا کتانی استاندارد تهیه شده باشد. دیگر می‌ماند سلیقه شما که از ظاهر کدام مدل خوش‌تان بیاید.

بعضی‌ها طراحی کلاسیک برای جاکفشی نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند طرحی متناسب با دکوراسیون خانه مدرن‌شان انتخاب کنند. در این صورت می‌توانید سراغ مدل‌های جدیدتر بروید. پیشنهاد ما به شما جاکفشی مدل نیمکتی است. می‌توانید راحت بنشینید و کفش بپوشید. ضمن این‌که ظاهر خوشگلی هم به خانه می‌دهد.جاکفشی آینه دار: بسته به نوع نیاز، خیلی از افراد این نوع جاکفشی را انتخاب می‌کنند تا علاوه بر اینکه محل قرارگیری کفش باشد، دارای جالباسی و همینطور هم آینه هم باشد.

جاکفشی نیمکت دار: این نوع جا کفشی با ارتفاع کوتاهی که دارد مناسب برای نشستن است که در بدنه آن می‌توان کشو و قفسه ای درب دار برای محل قرار گیری کفش ها تعبیه کرد.
جاکفشی نیمکتی

جاکفشی پارچه ای: خانه‌هایی که فضای مناسبی برای قراد دادن جاکفشی ندارند باید بدانید که جاکفشی هایی به صورت فلزی و پارچه ای طراحی شده‌اند که در پشت درب قرار میگیرند. علاوه بر آن به صورت جعبه ای هم برای زیر تخت و همینطور برای صرفه جویی در فضا وجود دارند.

جاکفشی درب دار: برای فضاهای کوچک بهتر است از جاکفشی درب دار استفاده کنید؛ جاکفشی درب دار علاوه بر اینکه جلوی گرد و غبار و جریان هوا را میگیرد، از ورود بوی نامطبوع کفش ها به محیط منزل نیز جلوگیری می‌کند. همینطور دکوری زیباتری به محیط منزل می‌دهد و فضای بهم ریخته و همینطور کثیف داخل جاکفشی را نیز می‌پوشاند.

جاکفشی عمودی: از جاکفشی های عمودی با عمق کم و ارتفاع زیاد می‌توانید برای صرفه جویی در فضاهای کم استفاده کنید. همینطور برای فضاهای کم نیز می‌توانید از جاکفشی های دیواری استفاده شود.

موضوع دیگری که در رابطه با انتخاب جا کفشی هست به تعداد طبقات و قفسه های آن بر می گردد. بهتر است ارتفاع و تعداد طبقات جاکفشی را بسته به نوع کفش هایتان مد نظر داشته باشید. برای مثال برای قرار دادن پوتین و همینطور کفش های زمستانی باید ارتفاع طبقات زیاد باشد تا به کفش های شما آسیبی نرسد و بتوانید آنها را به راحتی درون جاکفشی قرار دهید. به علاوه اینکه تعداد طبقات جاکفشی می تواند بر اساس تعداد افراد خانواده نیز تعریف شود. این کار کمک می کند که نظم و ترتیب هر کدام از طبقات به شکل مجزایی از یکدیگر حفظ شود.

قطعا علاوه بر نوع و مدل جاکفشی، شما باید به رنگ جاکفشی آپارتمانی خود نیز توجه لازم را داشته باشید. پیش از هر چیز شما باید برای انتخاب رنگ جاکفشی آپارتمانی تان به رنگ های استفاده شده و در فضا و دکوراسیون راهرو توجه کنید و سعی داشته باشید که تا جای ممکن رنگ جاکفشی را متناسب با فضا انتخاب کنید. به همین دلیل نیز توصیه ما این است که در وهله اول به رنگ درب منزل خود توجه کنید و برای یکدستی فضا و جلوگیری از شلوغی بصری برای رنگ جاکفشی آپارتمانی تان نیز به سراغ همان رنگ بروید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید جا کفشی توجه شما را به۳۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


جاکفشی مدل FH126

جاکفشی مدل FH126

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰*۱۰۵*۳۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۳ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۵
  • کشو
    دارد
  • تعدادکشو
    ۱ عدد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد
  • سایر توضیحات
    جاکفشی با درب رو برای محفظه واکس
  • وزن مناسب در مقایسه با ابعاد
  • جنس ملامینه
  • نوار لبه پی وی سی ۱ میلی متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل J4WKV

جاکفشی مدل J4WKV

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۳*۹۸*۲۸ سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۴ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی صنایع چوب قائم مدل K604

جاکفشی صنایع چوب قائم مدل K604

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰×۳۲×۹۰ سانتی‌متر
  • جنس
    نئوپان با روکش ملامینه و ممبران
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۳ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • کشو
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد
  • سایر توضیحات
    – سایز جاکفشی بزرگ ۳۲×۳۰×۹۰ سانتی‌متر
  • – سایز جاکفشی متوسط ۳۲×۳۰×۸۰ سانتی‌متر
  • – سایز جاکفشی کوچک ۳۲×۳۰×۷۰ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی هومتکس مدل SWD4-H

جاکفشی هومتکس مدل SWD4-H

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x61x85 سانتی‌متر
  • جنس
    پارچه
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۴
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد
  • سایر توضیحات
    موارد استفاده:
  • جاکفشی
  • کمد طبقاتی
  • قفسه و نظم دهنده
  • در فضای داخلی خانه: مناسب برای نگهداری و منظم کردن کفش، کتاب، پوشاک، اسباب بازی و عروسک و موارد مشابه
  • امتیازات:
  • قابل شستشو
  • اسکلت محکم و بادوام
  • دارای چهار طبقه مقاوم
  • سبک و قابلیت جابجایی آسان
  • مقاومت لایه داخلی در برابر چروک، ساییدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ و حشرات
  • قابلیت بستن جلو جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین نمای منظم تر
  • دارای پارچه با قابلیت عبور و جریان هوا به داخل ارگنایزر برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به اشیاء و وسایل داخل نظم دهنده
  • جنس پارچه کمد: پارچه ترگال لمینت شده سه لایه
  • جنس لوله ها: پی وی سی
  • جنس اتصالات: پلاستیک مرغوب
  • جنس طبقه ها: ام دی اف ۳

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی برتاریو مدل آروین سفید

جاکفشی برتاریو مدل آروین سفید

مشخصات

  • ابعاد
    پهنا: ۷۸ عمق: ۳۰ ارتفاع: ۷۸ سانتی‌متر
  • جنس
    نئوپان با روکش ملامینه
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۲ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد
  • سایر توضیحات
    – درهای داشبوردی
  • -ظرفیت دوازده جفت کفش بزرگسال

تصاویر، قیمت روز و خرید


جا کفشی طرح داشبوردی مدل ۰۱

جا کفشی طرح داشبوردی مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰*۲۶*۸۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۲ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل BL0038

جاکفشی مدل BL0038

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x35x50 سانتی‌متر
  • جنس
    MDF
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۲
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد
  • سایر توضیحات
    تشک نیمکت تولید شده از مرغوبترین اسفنج و رویه چرم مالزی
  • طبقات قابل جابجایی
  • جنس بدنه MDF 16 mm با روکش ملامینه

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل الیت

جاکفشی مدل الیت

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰*۵۳*۳۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    ندارد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۵
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد
  • سایر توضیحات
    به همره پکیج اتصالات الیت و راهنمای تصویری مونتاژ محصول

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل FH142

جاکفشی مدل FH142

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x30x92 سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۳ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۲
  • کشو
    دارد
  • تعدادکشو
    ۱ عدد
  • محفظه واکس
    دارد
  • سایر توضیحات
    وزن مناسب در مقایسه با ابعاد
  • جنس ملامینه
  • نوار لبه پی وی سی ۱ میلی متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل ۳۰۰A

جاکفشی مدل 300A

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x34x90 سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه و MDF
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۲ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۳
  • کشو
    دارد
  • تعدادکشو
    ۱ عدد
  • آینه
    ندارد
  • سایر توضیحات
    استفاده از اتصالات الیت
  • عدم استفاده از ورق خام

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی آپارتمانی مدل T-00704

جاکفشی آپارتمانی مدل T-00704

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰*۲۸*۳۰ سانتی‌متر
  • جنس
    فلزی
  • در
    ندارد
  • شکل
    مربع
  • آویز لباس
    ندارد
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد
  • سایر توضیحات
    کیفیت بالا و تحمل وزن زیاد
  • ایستایی بالا و کم‌جا
  • شیک و امروزی
  • ساخته شده از مرغوبترین متریال روز
  • شش طبقه

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل sh.storage-B3 N

جاکفشی مدل sh.storage-B3 N

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x30x50 سانتی‌متر
  • جنس
    نئوپان
  • در
    ندارد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۴
  • کشو
    دارد
  • تعدادکشو
    ۱ عدد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی وندیک کد ۱۱۴۰

جاکفشی وندیک کد 1140

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x43x85.5 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۲
  • کشو
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد
  • سایر توضیحات
    – قابل تشخیص نبودن محل اتصال طبقات
  • – دارای بسته بندی مناسب
  • -قابلیت استفاده در محیط های مرطوب
  • – ارسال به صورت مونتاژ نشده
  • – ابعاد کالا ۸۵.۵x43x40 سانتی متر
  • – ابعاد بسته بندی کالا ۵۲x21x80 سانتی متر
  • – ساخت ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل ۳۰۰N

جاکفشی مدل 300N

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x34x90 سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه و MDF
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۳ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۳
  • کشو
    دارد
  • تعدادکشو
    ۱ عدد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد
  • سایر توضیحات
    اتصالات الیت
  • عدم استفاده از ورق خام

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی کد ۱۱۰۰

جاکفشی کد 1100

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵*۶۱*۳۳ سانتی‌متر
  • جنس
    لترون
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۲ عدد
  • شکل
    مربع
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۴
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مناسب خانه های آپارتمانی
  • سایز ارتفاع ۸۵ در عرض ۶۱ در عمق ۳۳
  • نما جنس کار لترون ضد خش
  • یراق آلات درجه یک
  • طبقه ها با رنگ متفاوت یا خام ، نوار لبه pvc ، لولا آرامبند

تصاویر، قیمت روز و خرید


جا کفشی مدل EK18

جا کفشی مدل EK18

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰×۴۵×۳۰ سانتی‌متر
  • جنس
    لترون
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۶
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی طرح نشیمن کد M50

جاکفشی طرح نشیمن کد M50

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۳x35x55 سانتی‌متر
  • جنس
    چوب
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۳ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • تعداد طبقه
    ۲
  • کشو
    ندارد
  • سایر توضیحات
    طرح سنتی
  • جلوه بخشی به دکوراسیون خانه
  • فوق العاده مقاوم

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی سایان هوم مدل W OR 1-3

جاکفشی سایان هوم مدل W OR 1-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x32x50 سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۳
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل sh.storage-B1 N

جاکفشی مدل sh.storage-B1 N

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x30x60 سانتی‌متر
  • جنس
    نئوپان
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۳
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی سایان هوم مدل MI4T

جاکفشی سایان هوم مدل MI4T

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸.۵x30x78.5 سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    ندارد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۵
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل BL0023

جاکفشی مدل BL0023

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x35x42 سانتی‌متر
  • جنس
    MDF
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۴
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد
  • سایر توضیحات
    تشک نیمکت تولید شده از مرغوبترین اسفنج و رویه چرم مالزی
  • طبقات قابل جابجایی
  • جنس بدنه MDF 16 mm با روکش ملامینه

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل سلطنتی

جاکفشی مدل سلطنتی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x32x100 سانتی‌متر
  • جنس
    نئوپان ورزین
  • در
    دارد
  • تعداد طبقه
    ۷
  • کشو
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل FH70

جاکفشی مدل FH70

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰*۳۲*۲۷ سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    ندارد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۷
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد
  • سایر توضیحات
    وزن مناسب در مقایسه با ابعاد
  • جنس ملامینه
  • نوار لبه پی وی سی ۱ میلی متر
  • چندرنگ ترکیب رنگ قهوه ای وسفید میباشد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی کد ۰۲

جاکفشی کد 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۲x40x50 سانتی‌متر
  • جنس
    ۱۴۰۰۰
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • تعداد طبقه
    ۳
  • کشو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل aiseel کد ks 88

جاکفشی مدل aiseel کد ks 88

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵*۷۵*۹۰ سانتی‌متر
  • جنس
    چوب
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۳ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۴
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • محفظه واکس
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جا کفشی شو توته مدل Vision

جا کفشی شو توته مدل Vision

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۱۵*۸ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۱ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۶
  • کشو
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل FH130

جاکفشی مدل FH130

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰*۳۰*۹۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ملامینه
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۲ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۶
  • کشو
    ندارد
  • محفظه واکس
    دارد
  • سایر توضیحات
    وزن مناسب در مقایسه با ابعاد
  • جنس ملامینه
  • نوار لبه پی وی سی ۱ میلی متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


جا کفشی لوتوس کد ۷۶۰۳

جا کفشی لوتوس کد 7603

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۶۰×۸۸ سانتی‌متر
  • جنس
    چوب
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۲ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    ندارد
  • سایر توضیحات
    – بدنه چوبی با کیفیت بالا با پوشش ضد آب
  • – تعداد طبقات : ۴ عدد
  • – مدل : طبقاتی ،درب دار
  • – ارتفاع : ۸۸ سانتی متر
  • – عرض : ۶۰ سانتی متر
  • – فاصله طبقات : ۲۰ سانتیمتر
  • – عمق محصول: ۳۰ سانتی متر
  • – قابل تمیز کاری با دستمال نم دار
  • – با دوام و مقاوم در برابر ضربه
  • – تزئینات : حاشیه های زیبای فلزی رنگ ثابت
  • – مناسب استفاده در محیط های پر رفت و آمد
  • – قابل استفاده در آپارتمان، شرکت و…

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی سایان هوم مدل JK 3.2

جاکفشی سایان هوم مدل JK 3.2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x76x35 سانتی‌متر
  • جنس
    MDF
  • در
    دارد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۵
  • کشو
    دارد
  • تعدادکشو
    ۳ عدد
  • محفظه واکس
    دارد
  • سایر توضیحات
    تشک نیمکت تولید شده از مواد اولیه با کیفیت با طول عمر بالا و روکش پارچه مبلی
  • کشو با ریل ساچمه ای ۲ تکه
  • پایه ها از جنس PVC مقاوم

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی سایان هوم مدل JK 02 به همراه آینه

جاکفشی سایان هوم مدل JK 02 به همراه آینه

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x37x58 سانتی‌متر
  • جنس
    MDF
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۲ عدد
  • شکل
    مستطیل
  • آویز لباس
    ندارد
  • تعداد طبقه
    ۳
  • کشو
    ندارد
  • آینه
    دارد
  • ابعاد آینه
    ۵۰×۹۰ سانتی‌متر
  • محفظه واکس
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاکفشی مدل ۴۴۹۶

جاکفشی مدل 4496

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x32x90 سانتی‌متر
  • جنس
    ام دی اف
  • در
    دارد
  • تعداد در
    ۳ عدد
  • شکل
    مربع
  • تعداد طبقه
    ۴
  • کشو
    دارد
  • تعدادکشو
    ۱ عدد
  • محفظه واکس
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، لوازم آرایشی و لنز چشم را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا