ورزش و سفر

خرید اسکیت بورد و اسکیت کفشی مناسب

با ورندل اورجینال خرید کنید

باوجود انواع وسیعی از اسکیت‌ها که برای مصارف مختلف تولیدشده‌اند، پیدا کردن اسکیت مناسب برای شما سخت است. با مطالعه این مقاله و گزینه‌های زیادی که در اینجا نشان داده‌شده است به شما کمک می‌‌شود که با توجه به فیلترها و شرح‌ انواع اسکیت‌ها حدومرز خود را مشخص کنید. بد نیست قبل از راهنمای خرید اسکیت ابتدا تاریخچه‌ای از اسکیت‌ها بدانید.

اکثر ما آدم ها از اینکه به دور از کار و فعالیت های روزانه خود به دنبال هیجانی که بتواند تمام این خستگی ها را برطرف کند باشیم، لذت میبریم و از هر فعالیتی که بتواند این هیجان را برای ما به وجود آورد به خوبی استقبال میکنیم.از سالهای خیلی دور طراحان زیادی به دنبال این بوده اند تا بتوانند وسیله ای را برای ورزش و تفریح یا حتی سرگرمی انسانها تولید کرده تا بتوانند طرفداران زیادی را به خود جلب کنند.

ورزش اسکیت هم مانند دیگر ورزش ها و کارهای دیگر نیاز به یک اصولی دارد، اصولی که باعث می شود اسکیت برای سلامتی مفید واقع شود.تمامی نکاتی که در مورد این ورزش مهیج گفته شد برای بدن اتفاق می افتد. اصول ورزش کردن ابتدا با ایمنی شروع می شود. لوازم این ورزش شامل کلاه، ساعد بند، آرنج بند، دستکش و زانوبند می باشد. همچنین باید در محیطی مانند پیست اسکیت تمرین شود و یا در محلی که سطح صافی داشته باشد، انجام تمرین زیر نظر یک مربی باشد.برای شروع باید از سرعت آرام شروع کرد و یواش یواش سرعت را بالا برد چرا که ضربان قلب باید به آرامی بیشتر شود.برای شروع ورزش به اصولی که گفته می شود دقت کنید؛در تمام مدت دستتان را تا آرنج خمیده و ساعد را کشیده و مچ دست را رو به زمین نگه دارید.از نقطه ای که می خواهید حرکت کنید پا و بدن را همزمان با هم حرکت دهید و تا جایی که ممکن است بازوها را تکان ندهید.در وضعیت اسکوات نشسته و وزن خود را روی چرخ عقب قرار دهید و پاشنه یکی از پاها را به سمت مستقیم فشار دهید. عضلات شکم را داخل ببرید، اگر در مسیر حرکت احساس کردید تعادل خود را از دست می دهید بیشتر بنشینید و اگر نتوانستید اسکیت را متوقف کنید.

از ویژگیهای عمده کفش های اسکیت ، می توان به استحکام لایه بیرونی و همینطور راحتی داخل کفش اشاره نمود . در قسمت مچ پا باید بیشترین ساپورت را داشته باشد چرا که اگر این قسمت دارای انعطاف پذیری بیش از حد و نرم باشد ، بازیکن در اجرای برخی تکنیک ها دچار مشکل خواهد شد . الیاف فیبر کربن با توجه به شرکت و کشور سازنده آن که مشخصات را ذکر می کنند ، متفاوت می باشد . درصد الیاف و مواد اولیه در کفش های حرفه ای در بیشترین درجه قرار دارد .

ورزش اسکیت سوخت و ساز بدن را بالا می برد و باعث سوزاندن چربی های مضر بدن می شود؛ همچنین تمامی ماهیچه های بدن از جمله بازو، پا و کمر را تقویت می کند که هر کدام از نقاط، با قوی شدن از بسیاری از دردهای احتمالی و مشکلات جلوگیری می کنند.با تقویت ماهیچه کمر از بسیاری دردهای کمری جلوگیری می کند. این ورزش با توجه به هیجانی که دارد باعث تقویت سیستم عصبی می شود و استرس را کاهش می دهد.همچنین از بسیاری مشکلات و بیماری های روانی و روحی نظیر اضطراب و افسردگی جلوگیری می کند و یا اقدام به بهبود این مشکلات می کند، همچنین باعث بالا رفتن سطح تمرکز در انسان می شود.این ورزش کمک به حفظ و ایجاد تعادل در بدن انسان می کند. با توجه به تمرینات تعادلی که جزو تمرینات اصلی این ورزش به حساب می آید و تعادل بدن را بالا می برد و این تعادل کمک زیادی به انسان در کارهای روزمره زندگی می کند.

اسکیت ورزشی آمیخته از هنر و مهارت فردی است. این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود. اسکیت با داشتن آمادگی جسمانی بالا و انعطاف پذیری شرایط مطلوبی دارد. در دنیای امروز انسان ها به دنبال ورزش هایی می روند که در آن علاوه بر سلامت جسم و روان، زیبایی و هنر هم وجود داشته باشد تا بتوانند از لحظات خود لذت ببرند. رشته اسکیت در سطح مفرح ترین، زیباترین و جذاب ترین و همگانی ترین ورزش ها محسوب می شود. این رشته می تواند به رشته ای پر مدال تبدیل شود و در آینده نزدیک یکی از ورزش هایی خواهد بود که در سطح اول ورزش کشور خود نمایی کند. در ۲۰ سال گذشته اسکیت به عنوان یک ورزش خارجی محسوب می شد و در بطن فدراسیون ورزش همگانی به عنوان انجمن، به فعالیت خود ادامه می داد.

  • توجه داشته باشید که حتماً اسکیت باید اندازه پایتان باشد و معمولاً سایز آن با سایز کفش ورزشی شما متناسب است. از خرید اسکیت بزرگتر از پایتان جداً خودداری نمایید.
  • هنگام بعد از ظهر برای خرید اقدام کنید چون پا به اندازه کافی ورم دارد و کفشی که در ساعات انتهایی روز خریداری می‌نمایید با اندازه‌ واقعی پای شما مطابقت بیشتری دارد.
  • حتماً اسکیت را قبل از خرید به پا کنید؛ شما باید در آن احساس راحتی داشته باشید. پا در داخل اسکیت نباید جایی برای عقب و جلو رفتن داشته باشد و باید کاملاً اندازه بوده و تنگ هم نباشد.
  • اگر قصد دارید ورزش اسکیت را تفریحی شروع کنید از خرید اسکیتهای ارزان قیمت چشم پوشی کنید.

اکثر فروشگاه‌ها از اسکیت‌هایی پر شده که تنها از تکنولوژی پوسته سخت استفاده می‌کنند. تولیدکنندگان این نوع اسکیت‌ها از پلاستیک ارزان قیمت در چکمه و فریم استفاده می‌کنند، این اسکیت‌ها قادر نیستند از قوزک و مچ پا حمایت کنند همچنین دارای بلبرینگ‌هایی با کیفیت پایین هستند و چرخهایشان فاقد توپی می‌باشند که در نتیجه این اسکیتها خوب چرخش نمی‌کنند. شما با یک جفت اسکیت خوب می‌توانید سال‌ها و در هر مکانی که زمینی هموار داشته باشد اسکیت کنید.

جنس بدنه اسکیت ها از پلاستیک، کائوچو، آهن ، آلومینیوم و یا کربن است.

جنس پلاستیک وآهن برای اسکیتهای کیفیت پایین استفاده می شود و معایبی دارد. بدنه پلاستیکی اگر از جنس مناسبی نباشد احتمال شکستن آن زیاد است. اگر از جنس آهن باشد احتمال زنگ زدن بالا بوده و بطورکلی اسکیت را سنگین می‌کند.

جنس آلومینیومی از کیفیت بهتری برخوردار است و آلومینیوم بدلیل سبک بودن باعث کاهش وزن اسکیت می شود؛ جنس کربن هم مخصوص اسکیتهای حرفه ای است و بسیار سبک و مقاوم است اما قیمت اسکیت را بسیار افزایش می دهد و شاید دلیلی برای استفاده از کربن در بدنه اسکیتهای تمرینی وجود نداشته باشد.

درهنگام خرید به بست‌های کفش اسکیت توجه کنید. یک سیستم بست خوب باید درحالی که هیچ فشاری روی پا نمی‌آورد به خوبی از پا حمایت ‌کند. در اسکیت‌های سخت بستها باید قابل تنظیم باشند و در اسکیت‌های نرم بندها ابزار اصلی هستند و باید کاملاً به آنها دقت داشت.

تجهیزات ورزشی مناسب، استاندارد و حرفه‌ای از ارکان اصولی تمام رشته‌هاست. رشته اسکیت نیز از این قائده مستثنی نیست و در هنگام خرید کفش اسکیت که اصلی‌ترین وسیله این رشته است باید با در نظر داشتن ملاک‌های یک اسکیت استاندارد و با کیفیت، انتخاب درستی داشته باشید. با این بخش از بتوته همراه باشید تا بتوانید در انتخاب و خرید اسکیت مناسب و با کیفیت موفق عمل کنید.

رشته ورزشی اسکیت سبک‌های مختلفی از جمله اسکیت نمایشی، اسکیت سرعت، اسکیت رولر، اسکیت جاده‌ای و غیره دارد. همچنین برخی از اسکیت به طور تفریحی استفاده می‌کنند، اما در تمامی آن‌ها استفاده از کفش اسکیت مناسب ضروری است.

برای استفاده خارجی مانند پارک ها و جاده ها، بهتر است اسکیت های جدید یا همان اینلاین را انتخاب کنید، هم به دلیل سریعتر بودن آن‌ها و هم اینکه اسکیت های سنتی بزرگ هستند و گرد و غبار و کثیفی های موجود بر روی زمین را به خود جذب می کنند.

اسکیت های قابل تنظیم سایز هم در بازار موجود است که گزینه‌ی خوبی برای پیشگیری از این مشکلات است است اما از قیمت آن‌ها طبعا بالاتر است. اسکیت های قابل تنظیم، بسته به نوع برند  ۳، ۴، حتی ۵ سایز را به کاربر ارائه می دهند. در نتیجه سایز کفش را مطابق با پا می‌توانید تغییر دهید

.هر کفش به طور معمول دارای چهار چرخ است که عمدتا از جنس پلی اورتان بوده و با دو مولفه‌ی سایز و سختی طبقه بندی می‌شود.چرخ ها در گرایش های مختلف اسکیت متقاوت هستند بدین معنی که حتی از چرخ های خاصی برای مسابقات درون سالن یا فضای باز استفاده می شود همچنین برای استفاده از انواع سطوح باید چرخ مناسب با آن سطح را انتخاب کنید اینکار باعث می شود که شما به راحتی روی سطح مورد نظر اسکیت کنید و میزان مصرف چرخ نیز به حداقل برسد اینجاست که داشتن یک راهنمای خوب برای خرید اسکیت به شما کمک می کند.

روند انتخاب شما به میزان زیادی وابسته به بودجه‌ای است که برای این کار اختصاص داده‌اید. با توجه به تنوع و تعدد برندهای موجود در بازار و طیف وسیعی از قیمت‌ها، خریدار سردرگم شده و انتخاب برایش مشکل خواهد شد. به همین علت تعیین کرده میزان بودجه باعث می‌شود که انتخاب‌ها محدودتر و تصمیم گیری ساده‌تر شود

.بدنه اسکیت از مواد مختلفی تولید می شود که با توجه به مواد بکار رفته به آنها اسکیت های ساف،هارد و کربن گفته می شود.اسکیت های سافت به اسکیت های گفته می شود که رویه کفش از جنس پارچه و الیافی مثل آن تهیه شده باشد.اسکیت های هارد به اسکیت هایی گفته می شود که بدنه آنها از جنس پلاستیک یا مواد نظیر آن باشد.بدنه های کربن که در اسکیت های تخصصی دیده می شود بسیار مقاوم بوده و قیمت بالایی دارند.اسکیت های هارد  نسبت به اسکیت های سافت از مقاوت بیشتری برخوردارند.

سرعت بهینه در یادیگیری اسکیت بسیار مهم است.باید سعی شود اسکیت آموزشی را که تهیه می کنید سرعت کافی و بهینه را داشته باشد تا فرد بعد از چند قدم زدن به راحتی سر بخورد.اگر اسکیت بعد از چند قدم پا زدن سر نخورد به این معنی است که اسکیت سرعت لازم را ندارد و در یادگیری اسکیت اختلال ایجاد می شود.

در بعضی از اسکیت ها دیده شده که قابلیت تغییر حالت چرخ ها در آنها وجود دارد و به گفته فروشنده باعث یادگیری راحت تر و جلوگیری از خوردن زمین فرد می شود در صورتی که با توجه به نظر اکثریت مربیان این اسکیت ها کیفیت لازم را نداشته و به دلیل نداشتن استحکام لازم جهت تحمل وزن فرد اسکیت را به این صورت تغییر می دهند.

خرید کفش اسکیت بچگانه یکی از سخترین کارهای ممکن برای همین تصمیم گرفتم بیام و چنتا از بهترین اسکیت های بچگانه که به درد کودکان میخوره بهتون معرفی کنم.همچنین در بخشی از این مطلب به معرفی اسکیت بچگانه ارزان می پردازیم که والدین میتونن برای اسکیت بازی برای فرزندشون تهیه کنند.

اولین و مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تحت هیچ شرایطی کفش ارزان قیمت نخرید.متاسفانه کفش های ارزان قیمت زیادی در بازار وجود دارد که هم رنگ و لعاب خوبی دارند و هم قیمت پایینی دارند و هم از آنها تعریف میشود اما باید در نظر داشت که این کفش ها استاندارد نیستند.

مواد بکار رفته در ساختار این کفش ها عمدتا پلاستیک های سخت و پارچه های بی کیفیت می باشد.نکته ای که باید درنظر داشت این است که افرادی سودجو با ترفند هایی مثل سبکی و استحکام اقدام به جذب مشتری برای این کفش ها می کنند و باید مراقب بود تا حقه این افراد را نخورد.سبکی و استحکام-بجای استحکام بهتره بگیم خشکی!-این کفش ها بخاطر کیفیت پایین آنها است که از حداقل ماده غیرمنعطف ممکن ساخته شده اند

بسیاری از شرکت‌ها هستند که در مارک‌های خاصی از اقسام ویژه اسکیت تجربه دارند. به صورتی که بعضی دیگر گزینه‌ها زیادی را نشان می‌دهند. انتخاب مارک تجاری کفش از خصوصیات مدنظر و سفارش افراد مورد اعتماد نشئت می‌گیرد. پس به شما توصیه می‌کنیم بر اساس نوع اسکیت بررسی کنید و مناسب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید

.اسکیت‌ها بر اساس انتخاب‌های زنان، مردان، پسران، دختران و کودکان تولید می‌شوند. سازندگان بر اساس فرد استفاده‌کننده، جنس اسکیت، اندازه، رنگ و تناسب را عوض می‌کنند. در راهنمای خرید اسکیت باید یادآور این موضوع به شما شویم که جنسیت فرد اسکیت سوار را مدنظر قرار دهید. برای مردها مدل‌های مردانه بر اساس پای یک مرد طراحی می‌شوند. اسکیت‌های زنانه در مدل‌های مختلف به‌طور ویژه برای بانوان طراحی‌شده‌اند.

مناسب بودن بیشتر نوع اسکیت، کارایی را بهتر می‌کند؛ اما تعداد زیادی از این نوع اسکیت‌ها تا این زمان نیز هنوز راحت هستند؛ اما ما در راهنمای خرید اسکیت به شما می‌گوییم، زمانی که مدل‌های بالاتری عرضه می‌شوند انتظار می‌رود که این مدل‌ها نیز شکست بخورند. توانایی و قدرت اسکیت از گزینه‌های اساسی برای انتخاب از بین اندازه‌ها و مدل‌های متفاوت چرخ‌ها در این گروه است.

در ادامه این مطلب از راهنمای اسکیت مناسب توجه شما را به۲۲مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


اسکیت برد زد ایکس مدل SB_5600

اسکیت برد زد ایکس مدل SB_5600

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۱۰*۱۵*۴۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۲۲۰۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۱۴۰۰ گرم
  • سبک
    نمایشی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد مدل HLB010

اسکیت بورد مدل HLB010

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۹۵x25x15 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۲۵۰۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۲۵۰۰ گرم
  • سبک
    سرعت , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد طرح سگ های نگهبان کد ۰۳

اسکیت بورد طرح سگ های نگهبان کد 03

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی استریت رانر مدل ILR2020

اسکیت کفشی استریت رانر مدل ILR2020

مشخصات کلی

  • وزن بسته‌ بندی
    ۲۰۰۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۹۲۶ گرم
  • سبک
    اسلالوم(فری استایل) , نمایشی , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد طرح بن تن کد ۰۴

اسکیت بورد طرح بن تن کد 04

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی مدل استریت رانر

اسکیت کفشی مدل استریت رانر

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۱۰۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی سبا مدل جونیور ۱

اسکیت کفشی سبا مدل جونیور 1

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۱۴ × ۳۵ × ۵۴ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۲۹۴۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۱۱۳۰ گرم
  • سبک
    اسلالوم(فری استایل) , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی مدل POWER MAX

اسکیت کفشی مدل POWER MAX

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۳۵×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۳۵۰۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۱۰۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی مدل Power sport

اسکیت کفشی مدل Power sport

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۳۸x25x32 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۸۰۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۳۰۰ گرم
  • سبک
    سرعت , نمایشی , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد مدل SBPB01

اسکیت بورد مدل SBPB01

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۱۲ × ۱۷ × ۵۸ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۱۷۵۰ گرم
  • سبک
    نمایشی , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی ایکس ام بی تی مدل RTW-01 به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

اسکیت کفشی ایکس ام بی تی مدل RTW-01 به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۶۹۵ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت Flashing Rollers مدل Ch

اسکیت Flashing Rollers مدل Ch

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۱۰ × ۱۰ × ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۸۰۴ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۳۵۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی استریت رانر مدل ILR2020

اسکیت کفشی استریت رانر مدل ILR2020

مشخصات کلی

  • وزن بسته‌ بندی
    ۲۲۰۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۹۶۵ گرم
  • سبک
    اسلالوم(فری استایل) , نمایشی , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی مدل S1

اسکیت کفشی مدل S1

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۳۵x27x35 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۱۲۵۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۴۵۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد مدل فایبر گلاس طرح بن تن

اسکیت بورد مدل فایبر گلاس طرح بن تن

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی لبدا مدل V6

اسکیت کفشی لبدا مدل V6

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۱۰۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی پاور مدل In-Line کد ۲

اسکیت کفشی پاور مدل In-Line کد 2

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۸۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی ایکس ام بی تی مدل RTW-02 به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

اسکیت کفشی ایکس ام بی تی مدل RTW-02 به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۸۵۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی آی کاس کد ۰۲

اسکیت کفشی آی کاس کد 02

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۹۷۰ گرم
  • سبک
    سرعت

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی آی کاس کد ۰۱

اسکیت کفشی آی کاس کد 01

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۹۶۰ گرم
  • سبک
    سرعت

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی مدل کارامن

اسکیت کفشی مدل کارامن

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۱۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد طرح توت فرنگی کد ۰۱

اسکیت بورد طرح توت فرنگی کد 01

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد مدل F23

اسکیت بورد مدل F23

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۱۰۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی پاور کد ۴۸۴

اسکیت کفشی پاور کد 484

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۱۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد مدل مرد عنکبوتی کد ۰۲

اسکیت بورد مدل مرد عنکبوتی کد 02

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد مدل فایبر گلاس

اسکیت بورد مدل فایبر گلاس

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی ایکس ام بی تی مدل RTW-03 به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

اسکیت کفشی ایکس ام بی تی مدل RTW-03 به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۸۷۵ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی مدل in lines

اسکیت کفشی مدل in lines

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۱۲۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد مدل Fast Track

اسکیت بورد مدل Fast Track

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۶۱x16x9 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۵۰۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۴۵۰ گرم
  • سبک
    اسلالوم(فری استایل) , نمایشی , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی سبا مدل Trix Junior 36-38

اسکیت کفشی سبا مدل Trix Junior 36-38

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۱۳×۳۲×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۳۴۳۵ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۱۵۵۰ گرم
  • سبک
    اسلالوم(فری استایل) , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی مدل ۹۱۱ به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

اسکیت کفشی مدل 911 به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۴۲×۱۳×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۲۸۰۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۱۲۵۰ گرم
  • سبک
    اسلالوم(فری استایل) , سرعت , نمایشی , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل s6s M

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل s6s M

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۱۵۰۰ گرم
  • سبک
    تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت کفشی لی پای مدل ۳۹L

اسکیت کفشی لی پای مدل 39L

مشخصات کلی

  • ابعاد بسته‌ بندی
    ۵۵x36x20 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌ بندی
    ۲۳۵۰ گرم
  • وزن هر اسکیت
    ۹۹۰ گرم
  • سبک
    سرعت , نمایشی , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسکیت بورد کد ۱۰۴۰۸۹

اسکیت بورد کد 104089

مشخصات کلی

  • وزن هر اسکیت
    ۸۰۰ گرم
  • سبک
    اسلالوم(فری استایل) , سرعت , نمایشی , تفریحی

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن کغش ساحلی و کفش اسپورت را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا