مد و پوشاک

خرید بهترین زنجیرهای نقره مردانه و نکاتی که در مورد زنجیر نقره نمیدانستید

خرید شیک ترین زنجیر نقره مردانه

برای خرید شیک ترین و بی نظیرترین زنجیر نقره مردانه مورد نظر خود می توانید فرصت پیش روی فروشگاه ما را از دست ندهید و یکی از زیباترین و بهترین این زنجیرها را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. لازم است به یاد داشته باشید که امروزه با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید این محصول، بسیار از افراد و فروشگاه های سودجو به دنبال فروش محصولات تقلبی هستند تا از این طریق سود بسیار خوبی را به دست آورند. شما نیز سعی بر آن داشته باشید تا در دام این افراد اسیر نشوید و زنجیر مورد نیاز خود را از وب سایت ها و فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان انجام دهید.

نکات مورد توجه در خرید زنجیر نقره مردانه

افرادی که به دنبال خرید و استفاده از بهترین و شیک ترین زنجیر نقره مردانه هستند می توانند این فرصت را از دست ندهند و با توجه به رعایت کردن برخی از اصلی ترین نکات، خرید بسیار موفقی را داشته باشند که از مهمترین این موارد می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         حتما به قیمت زنجیر مورد نظر خود توجه ویژه ای را داشته باشید تا بهترین این اشیا را با توجه به بودجه خود تهیه و خریداری کنید.

–         به شماره حک شده در زنجیر هنگام تحویل توجه لازم را داشته باشید

–         حتما در صورت بروز هرگونه سوال یا اتفاقی با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

–         علاقه و سلیقه همسر خود را در هنگام انتخاب خرید بهترین زنجیر حتما در نظر بگیرید.

خرید زنجیر نقره مردانه

عیار نقره

مثل خرید یک زنجیر طلا برای خرید زنجیر نقره مردانه عمل کنید؛ یعنی اولا خرید خود را از فروشگاه ها و نقره فروشی های معتبر شهر محل زندگی و یا کار خود انجام دهید و دوما با توجه به عیار محصول مورد نظرتان اقدام به تشخیص اصل یا فرع بودن آن با توجه به روش های مرسوم موجود در این زمینه اقدام نمایید.

طول زنجیر

بعد از اینکه موفق به فهم عیار و تشخیص اصل و تقلبی نبودن آن شدید، نوبت به طول زنجیر نقره مردانه مورد نظرتان می رسد.

طول زنجیرها بسته به میل و سلیقه افراد دارد؛ با این حال اما یادتان باشد اگر قرار است از زنجیر خود در زیر لباستان استفاده کنید، مدل های کوتاه بهتر هستند و چنانچه قصد استفاده از آن بر روی لباستان را کرده اید، مدل های بلند می تواند برایتان مناسب تر باشند.

وزن آن

فاکتور مهم بعدی جهت انتخاب زنجیر نقره مردانه مربوط به وزن این مدل از زیورآلات سیمی می شود.

با اینک اصولا عضلات سر و گردن آقایان از خانم ها قوی تر است اما نباید فریب این چیرگی را بخورید و به سراغ استفاده از زنجیرهای سنگین بر روی گردن خود باشید؛

یادتان باشد عارضه دیسک گردن و مشکلاتی که در این ناحیه بوجود می آید خیلی سخت قابل برطرف شدن هستند و به همین سبب بهتر است دست به دامن استفاده از زنجیرهایی شوید که ضمن برخورداری از ضخامت مناسب و طول مدنظرتان از وزنی سبک برخوردارند.

قفل محصول

اینکه شما بتوانید موفق به تشخیص خرید یک زنجیر نقره ای اصل و باکیفیت برای خود شوید یک طرف قضیه است و اینکه از مستحکم بودن قفل به کار رفته در زنجیر و یا دستبند مورد نظرتان اطمینان حاصل نمایید؛ طرف دیگر قضیه است!

پس سعی کنید حتما به سراغ خرید محصولاتی بروید که مجهز به قفل های ایمن بر روی خود هستند تا بدین شکل در صورت انجام فعالیت های روزانه و یا شدید جسمانی، قفل باز نشده و سبب پرت و یا مفقودی زنجیر گردن محبوب شما نشود.

راحتی در استفاده

مقصود ما از راحتی در استفاده از زنجیر نقره مردانه در واقع عدم ایجاد حساسیت و قرمزی بر روی گردن شما آقایان خوش سلیقه و شیک پوش است.

معمولا استفاده از نقره جاتی که با درصد خلوص بالایی تولید شده باشند و در ساخت آن ها از فلز نیکل استفاده نشده باشد، حساسیتی به همراه نخواهد داشت؛ مع الوصف اگر از پوستی حساس برخوردار هستید، توجه به این موضوع برایتان بسیار حائز اهمیت است.

شکل و آویز زنجیر

انتخاب شکل زنجیر مورد نظرتان از هر جنسی هم که باشد بسته به سلیقه و نظر شخصی شما خریداران عزیز دارد.

با این حال اما یادتان باشد اغلب زنجیرهای نقره ای مردانه فاقد آویز یا سنگ زینتی و امثال آن هستند؛ چرا که معمولا زنجیرهای دارای آویز برای خانم ها ساخته شده اند.

قیمت زنجیر نقره مردانه

با توجه به تمام نکات گفته شده در این مطلب، قیمت زنجیر نقره مردانه مشخص می گردد.

یادتان باشد کیفیت اصل و ساخت تمیز یک زیورآلات نقره ای بر روی قیمت آن بسیار تاثیرگذار است.

پس اگر می خواهید زنجیری داشته باشید که تا مدت ها برایتان بماند و ماندگار باشد، محصول خود را از فروشگاه های مطمئن خریداری نمایید.

زنجیر و پلاک نقره مردانه 

برای خرید شیک ترین و بی نظیرترین زنجیر نقره مردانه مورد نظر خود می توانید فرصت پیش روی فروشگاه ما را از دست ندهید و یکی از زیباترین و بهترین این زنجیرها را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید.

لازم است به یاد داشته باشید که امروزه با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید این محصول، بسیار از افراد و فروشگاه های سودجو به دنبال فروش محصولات تقلبی هستند تا از این طریق سود بسیار خوبی را به دست آورند.

شما نیز سعی بر آن داشته باشید تا در دام این افراد اسیر نشوید و زنجیر مورد نیاز خود را از وب سایت ها و فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان انجام دهید.

افرادی که به دنبال خرید و استفاده از بهترین و شیک ترین زنجیر نقره مردانه هستند می توانند این فرصت را از دست ندهند و با توجه به رعایت کردن برخی از اصلی ترین نکات، خرید بسیار موفقی را داشته باشند که از مهمترین این موارد می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما به قیمت زنجیر مورد نظر خود توجه ویژه ای را داشته باشید تا بهترین این اشیا را با توجه به بودجه خود تهیه و خریداری کنید.
  • به شماره حک شده در زنجیر هنگام تحویل توجه لازم را داشته باشید
  • حتما در صورت بروز هرگونه سوال یا اتفاقی با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.
  • علاقه و سلیقه همسر خود را در هنگام انتخاب خرید بهترین زنجیر حتما در نظر بگیرید.
انواع زنجیر نقره مردانه

بر اساس مدل زنجیر نقره مردانه به سه دسته کلی می توان تقسیم میشود:

 کلاسیک * بافت * صیقلی یا براق

زنجیرهای کلاسیک (Classic chain) را می توان به پنج دسته تقسیم نمود.

زنجیر کابلی: زنجیر کابلی که با نام زنجیر حلقه‌ای هم شناخته می شوند، یکی از رایج‌ترین انواع زنجیرها می باشند.

این زنجیر از مجموعه حلقه‌های دایره‌ای یا بیضی تشکیل شده و حلقه‌های اتصالی بین آن ها با زاویه ۹۰ درجه نسبت به دو حلقه کناری قرار گرفته‌اند و یک زنجیر محکم و زیبا را ایجاد می‌کنند.

رولو: زنجیر رولو مشابه زنجیر کابلی می باشد، ولی حلقه‌های اتصالی آن در زاویه ۱۸۰ درجه از هم قرار دارند.

زنجیر رولو با حلقه‌های کوچک برای خانم‌ها و نمونه‌های بزرگ تر آن برای آقایان مناسب می باشند.

ملوانی، دریایی، رامبو (لنگر): این مدل از حلقه‌های بیضی متصل به هم تشکیل شده و در هر یک از این بیضی‌ها یک اتصال کوچک (مشابه یک خط) وجود دارد.

زنجیر ملوانی یا لنگر یکی از مدل‌های محبوب زنجیر مردانه می باشد

کورب (کارتیر): زنجیر کورب یکی دیگر از مدل‌های مورد توجه مردان می باشد که دارای اتصالات مسطح و یک اندازه است.

به طوری که حلقه‌ها تقریبا روی هم قرار دارند و فضای خالی بین آن وجود ندارد.

قیمت زنجیر نقره مردانه کارتیر را در ادامه خواهید دید.

فیگارو: فیگارو ترکیبی از حلقه‌های بیضی و دایره ای است و هر بیضی بزرگ با سه دایره کوچک به هم متصل می‌شوند.

مدل فیگارو هم از محبوب ترین مدل های زنجیر برای آقایان می باشد.
این مدل‌های زنجیر از دوران قدیم به همین شکل طراحی می‌شده‌اند و جزو سبک‌های استاندارد در طراحی زنجیر می باشند، به همین دلیل به آن‌ها زنجیر کلاسیک گفته می شود.

که میتوان انواع زنجیرهای کلاسیک را با آویز یا بدون آن استفاده کرد.

دسته دوم در طراحی زنجیرها، زنجیرهای بافت (Textural Chains) می باشند:

طرح پاپکورن: در زنجیر پاپ کورن از یک زنجیر صاف ماری شکل به همراه اتصالاتی برجسته استفاده می‌شود.

بیزانتین (طرحی آن برگرفته از روم شرقی است)(Byzantine): یکی از انواع زنجیر جعبه‌ای است. زنجیر بیزانتین شامل تعدادی حلقه در هم پیچیده به همراه اتصالات دایره‌ای است.

زنجیر توپی(Bead): رشته‌ای از توپک‌های توپر و به هم متصل می باشند.

طنابی (Rope): مشابه دو رشته طناب به هم تابیده است و جزو زنجیرهای سنگین به شمار می‌رود.

زنجیر گندمی (Wheat): به طور معمول از به هم تابیدن ۴ حلقه بیضی ساخته می‌شود.

زنجیر متقاطع یا مورب (CrissCross): حلقه‌های اتصالی در زنجیر به صورت مورب قرار گرفته‌اند (مشابه زمانی که یک رشته نخ را از دو طرف تاب می‌دهید) و مهمترین ویژگی آن انعکاس عالی نور است.

به همین دلیل برای درخشیدن در مهمانی‌های شبانه انتخاب خوبی است.

برای افرادی که طرح‌های درهم پیچیده و مدرن را دوست دارند هم مناسب می باشند، زنجیرهای بافت را با آویز یا بدون آن استفاده می‌کنند و دقیقا یکی از مدل‌های محبوب برای افراد پیرو مد روز و فشن است.

بخوانید: محبوب ترین پابند ها برای زنان کدامند؟

دسته سوم زنجیرهای براق و صیقلی (Sleek Chains) هم به ۶ مدل تقسیم می شوند:

از سبک‌های منحصر به فرد و مناسب افراد مشکل پسند به شمار می‌رود.
زنجیر امگا (Omega): زنجیر امگا ساختاری متفاوت از سایر نمونه‌ها دارد و از صفحات کوچکی تشکیل می‌شود که در قسمت زیرین به یکدیگر متصل‌اند. این زنجیر به دلیل قدرت بالا در بازتاب نور و درخشندگی و براق بودن سطح آن محبوب است

زنجیر ونیزی: مدل ونیزی از مربع های هم اندازه و بافته شده به هم تشکیل میشوند.

ونیزی از استحکام خوبی برخورد داراست و جزو زنجیرهای توپر به حساب می آید.

مدل ریز و کم وزن این ونیزی برای آویز طلا،گردنبند و انواع پلاک طلا استفاده میشود؛ اما مدلهای با وزن بالا و درشت به صورت تکی و بدون آویز استفاده میشوند.

زنجیر ابریشمی، ماری (Snake): به جای حلقه‌های قابل لمس، زنجیر ماری از حلقه‌هایی مماس با یکدیگر تشکیل شده که مشابه یک لوله قابل انعطاف است. این زنجیر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد مشکل پسند می‌باشد.

زنجیر جعبه ای (Box): زنجیر جعبه‌ای به جای اتصالات دایره‌ای، اتصالاتی به شکل مربع دارد. نمونه‌های ظریف آن برای خانم‌ها و زنجیر‌های پهن‌تر برای آقایان مناسب است.

زنجیر سنگاپور (Singapore): مدل سنگاپور را به عنوان زنجیر کورب دوتایی می‌شناسند. این زنجیر ترکیبی از سبک کلاسیک و بافت و انتخابی زیبا برای استفاده به عنوان زنجیر آویز است.

زنجیر تیغ ماهی (Herringbone): زنجیر تیغ ماهی اغلب باریک است و طرح الگویی آن به صورت بالا و پایین و مماس با یکدیگر است که کمی تعمیرات آن را با چالش مواجه می‌کند.

بخوانید:گردنبند های خاص ایران

خرید زنجیر نقره مردانه ارزان

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید، لیستی از زنجیر نقره مردانه با قیمت روز را برای شما آماده کرده ایم و توجه شما را به مدل های برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم.

ناگفته نماند تمام این زنجیرها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید زنجیر نقره مردانه شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


زنجیر نقره مردانه کدHKR99

زنجیر نقره مردانه کدHKR99

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بندی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    مکانیکی
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد KART93.88

زنجیر نقره مردانه کد KART93.88

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره کارتیر
  • محصول کشور ترکیه(بالا ترین کیفیت)
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • ساخته شده از آلیاژ سفارشی
  • بسیار براق و خاص و نایاب
  • وزن:۹۳/۸۸ گرم
  • طول: ۶۵ساتی متر
  • عرض زنجیر:۱.۱ سانتی متر در ۰.۸ میلیمتر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۱×۰.۸×۰.۲ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه طرح ونیزی کد V006

زنجیر نقره مردانه طرح ونیزی کد V006

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۶ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    عرض زنجیر: یک میل
  • وزن: ۳ گرم
  • عیار ۹۲۵ حک شده است
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه جواهری گاندی مدل znm009

زنجیر نقره مردانه جواهری گاندی مدل znm009

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۷×۰.۲ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    چوب

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد venizi26.9

زنجیر نقره مردانه کد venizi26.9

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره ونیزی
  • خاص و منحصر به فرد
  • ساخت سفارشی
  • وزن:۲۶.۹ گرم
  • طول: ۶۰سانت
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل ۰۰۱

زنجیر نقره مردانه مدل 001

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد krt11.68

زنجیر نقره مردانه کد krt11.68

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره زنانه
  • محصول کشور ترکیه
  • ساخته شده از آلیاژ عالی
  • براق و با کیفیت
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۵×۰.۶ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد HMH11

زنجیر نقره مردانه کد HMH11

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد HF2000

زنجیر نقره مردانه کد HF2000

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه اکنو مدل OK6502

زنجیر نقره مردانه اکنو مدل OK6502

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۷۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    وزن: ۳۸.۵ گرم
  • پوشش: رودیوم
  • عرض زنجیر: ۵ میلی متر
  • نوع قفل: طوطی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۸x8x3 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل ۳۳۵۸

زنجیر نقره مردانه مدل 3358

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۲ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره کارتیه
  • عیار ۹۲۵
  • وزن:۱۸.۷۱ گرم
  • طول: ۶۲سانتی متر
  • بسیار مستحکم و زیبا
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۲x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد HMH10

زنجیر نقره مردانه کد HMH10

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۹ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۹x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد krt10

زنجیر نقره مردانه کد krt10

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    بسیار با کیفیت و براق
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • وزن: ۱۰ گرم
  • طول: ۶۵سانتی متر
  • این مشخصات مربوط به فروشگاه صدراجویا میباشد
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۲x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد mari34.20

زنجیر نقره مردانه کد mari34.20

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۸ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره سیاه قلم طرح ماری
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • براق و خاص
  • مناسب خاص پسندان
  • وزن ۳۴.۲۰گرم
  • طول ۵۸سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۸×۰.۷×۱.۲ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد KRT15.87

زنجیر نقره مردانه کد KRT15.87

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره کارتیه
  • براق و مستحکم
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • وزن: ۱۵.۸۷ گرم
  • طول: ۶۰سانتی متر
  • این مشخصات مربوط به فروشگاه ایران نویان میباشد
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_047

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_047

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۷۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه فیگارو کد fig9.75

زنجیر نقره مردانه فیگارو کد fig9.75

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره مدل فیگارو
  • عیار ۹۲۵
  • محصول کشور ترکیه
  • بسیار زیبا و خاص با درخشندگی بالا
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵x8x3 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد vnizi26.16

زنجیر نقره مردانه کد vnizi26.16

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره مدل ونیزی
  • عیار ۹۲۵
  • وزن:۲۶.۱۶ گرم
  • طول: ۶۰سانتی متر
  • بسیار با کیفیت
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو VZ5409

زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو VZ5409

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳x3x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد HT66

زنجیر نقره مردانه کد HT66

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۷ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۷x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_055

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_055

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد krt35.50

زنجیر نقره مردانه کد krt35.50

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره مدل کارتیه
  • بسیار با کیفیت و براق
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x8x10 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد FIG16

زنجیر نقره مردانه کد FIG16

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره فیگارو ۹۲۵
  • براق و با کیفیت
  • وزن: ۱۶ گرم
  • طول: ۶۵سانتی متر
  • این مشخصات مربوط به فروشگاه ایران نویان میباشد
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۲x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد t63

زنجیر نقره مردانه کد t63

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره
  • براق و با کیفیت
  • ساخت سفارشی
  • وزن: ۶۳ گرم
  • طول: ۶۰سانت
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد HF227

زنجیر نقره مردانه کد HF227

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    مکانیکی
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۷×۱.۶×۰.۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد ۲۱۹۶

زنجیر نقره مردانه کد 2196

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    آبکاری روکش آب طلا سفید
  • بدون تغیر رنگ
  • ونیزی
  • وزن ۴۳.۸۷ گرم
  • ضخامت : ۴ میلی متر در ۴ میلی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CHM-02

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CHM-02

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۴ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۴×۰.۵×۰.۲ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد DOBL25.50

زنجیر نقره مردانه کد DOBL25.50

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره دوبل
  • محصول کشور ترکیه
  • ساخته شده از آلیاژی عالی و سفارشی
  • براق و خاص
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • وزن: ۲۵.۵۰ گرم
  • طول: ۶۰سانتی متر
  • عرض زنجیر: ۰.۶ میلیمتر در ۰.۸ میلیمتر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۶×۰.۸ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد kart6.90

زنجیر نقره مردانه کد kart6.90

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره کارتیه
  • وزن حدود ۷ گرم
  • طول زنجیر ۶۵سانتی متر که بدون باز کردن قفل از سر رد میشود
  • بسیار مستحکم و نایاب
  • محصول کشور ترکیه
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • براق و منحصر به فرد
  • کاملا با نمونه های بازار تفاوت دارد و ساخته شده از آلیاژی سفارشی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۴×۰.۴ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد F30

زنجیر نقره مردانه کد F30

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره ۹۲۵
  • براق،با کیفیت و آلیاژ مستحکم
  • وزن: ۳۰گرم
  • طول: ۶۰سانت
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۲x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد krt19.20

زنجیر نقره مردانه کد krt19.20

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره کارتیه
  • عیار بالا
  • کیفیت ساخت و آلیاژ بسیار بالا
  • شیک و براق مناسب خاص پسندان
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_053

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_053

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۶ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۶x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد HMH

زنجیر نقره مردانه کد HMH

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۷ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۷x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد mari75

زنجیر نقره مردانه کد mari75

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره طرح ماری یا سیاه قلم
  • عیار ۹۲۵
  • بسیار مستحکم
  • خاص و منحصر به فرد
  • تک و زیبا ساخته شده از آلیاژی سفارشی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CHM-04

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CHM-04

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    مکانیکی
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۱.۲×۰.۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل K006

زنجیر نقره مردانه مدل K006

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    وزن: ۱۵ گرم
  • عرض: ۴ میلی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل ۸۸۰

زنجیر نقره مردانه مدل 880

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره فیگارو ۹۲۵
  • ساخت ترکیه
  • وزن: ۹.۵ گرم
  • طول: ۶۵سانتی متر
  • با کیفیت و براق
  • این مشخصات مربوط به فروشگاه ایران نویان میباشد
  • ایران نویان
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل ونیزی کد V020

زنجیر نقره مردانه مدل ونیزی کد V020

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره ونیزی
  • عیار ۹۲۵ حک شده است
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۲×۰.۱ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_020

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_020

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل VZ5475

زنجیر نقره مردانه مدل VZ5475

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۱ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵x5x3 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_016

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_016

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد ARAZ-T3

زنجیر نقره مردانه کد ARAZ-T3

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل VZ3541

زنجیر نقره مردانه مدل VZ3541

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳x3x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل ۱۲۵

زنجیر نقره مردانه مدل 125

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره مدل دوبل
  • محصول کشور ترکیه
  • براق و خاص
  • کیفیت بینظیر(آلیاژ سفارشی)
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • وزن:۱۸.۲۲ گرم
  • طول: ۶۵سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد HGL

زنجیر نقره مردانه کد HGL

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    مکانیکی
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر ضربه , مقاومت در برابر آب
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد kart103.73

زنجیر نقره مردانه کد kart103.73

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره کارتیه
  • محصول کشور ترکیه
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • ساخته شده از آلیاژ عالی
  • براق و منحصر به فرد
  • خاص و نایاب
  • وزن: ۱۰۳.۷۳ گرم
  • طول: ۶۰سانتی متر
  • عرض زنجیر: ۱.۱ سانتی متر در ۱.۴ سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۱.۱×۱.۵ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_015

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_015

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_051

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_051

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد VNZ12.51

زنجیر نقره مردانه کد VNZ12.51

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره ونیزی
  • عیار ۹۲۵
  • براق و مستحکم
  • وزن: ۱۲.۵۱ گرم
  • طول ۶۰سانتی متر
  • این مشخصات مربوط به فروشگاه صدراجویا میباشد
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد krt8.77

زنجیر نقره مردانه کد krt8.77

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ترکیه
  • براق و مستحکم
  • آلیاژ سفارشی
  • طراحی خاص
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • وزن: ۸.۷۷ گرم
  • طول: ۶۰سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل ۵۶

زنجیر نقره مردانه مدل 56

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۱ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره سیاه قلم
  • محصول کشور ترکیه
  • وزن: ۳۶.۶۵ گرم
  • طول: ۶۱سانتی متر
  • با کیفیت و خاص
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • مقطع زنجیر مربعی ۳ در ۳ (میلی متر)
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو

زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۸ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۸×۴.x58 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CHM-03

زنجیر نقره مردانه گالری ظهیرالدینی مدل CHM-03

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۵×۰.۲ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد KART32.28

زنجیر نقره مردانه کد KART32.28

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره کارتیه عیار ۹۲۵
  • ترکیه ای(کیفیت بالا)
  • براق و آلیاژ مقاوم
  • با اجناس داخل بازار کاملا تفاوت دارد
  • وزن: ۳۲.۲۸ گرم
  • طول: ۶۵سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۰.۴×۰.۶×۰.۲ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد krt126.62

زنجیر نقره مردانه کد krt126.62

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ترکیه
  • عیار ۹۲۵ حک شده
  • بسیار مستحکم و زیبا
  • مناسب خاص پسندان
  • قفل محکم و استاندارد
  • تک و منحصر به فرد
  • وزن ۱۲۶.۶۲ گرم
  • طول ۶۵ سانتی متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل AM-16

زنجیر نقره مردانه مدل AM-16

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰x1x50 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل FIG005

زنجیر نقره مردانه مدل FIG005

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    وزن: ۱۲ گرم
  • عرض زنجیر: ۴ میلی‌متر
  • عیار ۹۲۵ حک شده است
  • ساخت ترکیه
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۴×۰.۵ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل ۷۶۶۶

زنجیر نقره مردانه مدل 7666

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بندی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر ضربه
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۶×۰.۵×۱ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد FIG48.22

زنجیر نقره مردانه کد FIG48.22

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • سایر توضیحات
    زنجیر نقره فیگارو
  • محصول کشور ترکیه
  • براق و منحصر به فرد
  • عیار حک شده ۹۲۵
  • ساخته شده از آلیاژی سفارشی
  • وزن: ۴۸.۲۲ گرم
  • طول: ۶۰سانتی متر
  • این مشخصات مربوط به فروشگاه ایران نویان میباشد
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۴x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_017

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_017

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۴ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۴x1x1 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_046

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_046

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_016

زنجیر نقره مردانه بازرگانی میلادی کد ZR_016

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۶۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو

زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل SZK-2022

زنجیر نقره مردانه مدل SZK-2022

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    مکانیکی
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۵x1x1 سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه کد ۱

زنجیر نقره مردانه کد 1

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰x1x50 سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


زنجیر نقره مردانه مدل ونیزی

زنجیر نقره مردانه مدل ونیزی

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا