مد و پوشاک

خرید ۱۸ مدل جدید کراوات و پاپیون زنانه با قیمت مناسب

شاید به طور دقیق نتوان چگونگی راه یابی پاپیون از مد زنانه به لباس های مردانه را در زمان لویی چهاردهم بیان کرد؛ اما آنچه که مسلم است در جهت عکس این قضیه، مد یکی از راه های تعمدی برای ایجاد مردانگی و قدرت در زنان قرن بیستم بوده است. بدین ترتیب پاپیون که برای مدت ها مورد استفاده ی مردان بود، به یک باره در اوایل قرن ۲۰ مورد توجه زنان قرار گرفته و به عنوان یک سبک جدید در مد زنانه تصویب می شود.

مد و پوشاک ورندل

در دنیای مد این مسئله ثابت شده است که زنان کاملاً می توانند با انتخاب پوشاک مردانه، همچنان دلربایی زنانه ی خود را در حد ضرورت و گاهی به مراتب بیش تر حفظ کنند. اما مردان به هیچ وجه نمی توانند بدون متهم شدن به داشتن رفتاری زنانه، اقدام به پوشیدن لباس زنان کنند. راز بزرگی در محبوبیت و رواج لباس های مردانه میان زنان شیک پوش وجود ندارد؛ بلکه واقعیت این است که گرد هم آوردن دو ویژگی مهم یعنی احساسات زنانه و قدرت مردانه به شکلی که هر دو در یک زمان درک شود، با برخی روش ها برای ایجاد بهترین ها در مد زنانه امکان پذیر است.

پاپیون از جمله اقلامی است که خانم ها می توانند به راحتی آن را با سبک زنانه ی خود سازگار کرده و ترکیبی از ظرافت، زیبایی و غرور خلق کنند. برای اکثر طراحان همواره این سوال مطرح بوده است که چگونه پاپیون را در مد زنانه به کار برند تا به عنوان یکی از اجزای لباس، مورد پذیرش زنان قرار گیرد. امروزه این کار به سادگی تنها با ایجاد یک نگرش جدید و نو در دنیای مد و هنر، امکان پذیر است. بدیهی است که تلاش در این زمینه تنها تقلیدی کورکورانه و سرقت از مد مردانه نیست؛ بلکه هدف رواج یک مد جدید است که همه چیز آن رنگ و بویی زنانه داشته باشد. پاپیون یک قطعه ی بسیار ساده است که هر خانم با ذوقی به راحتی می تواند با استفاده از آن به ظاهر خود زیبایی ببخشد. این قسم از لباس، با وجود سادگی، کاربرد های زیادی داشته و با آن می توان ترکیب های متفاوتی ایجاد کرد. شاید استفاده از یک پاپیون در لباس های زنانه کمی مشکل بوده و مورد توجه همه نباشد؛ اما در حال حاضر کاربرد پاپیون در صنعت مد، امکانات بی پایانی به وجود آورده است.

کاربرد پاپیون در مد زنانه

یک زن با پوشیدن یک پاپیون به شکلی غیر قابل انکار مورد توجه قرار می گیرد. اما فقط شیک پوش ترین زنان می توانند یک پاپیون را با لباس خود هماهنگ کنند و اگر شما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، ما در این جا به شما کمک می کنیم. باید در نظر داشته باشید که پوشیدن یک قطعه از لباس مردانه ممکن است به طور جدی با ویژگی های زنانه شما تلاقی کند. بنابراین رعایت چند نکته در سبک لباس پوشیدن زنان با پاپیون که به نوبه خود همه جا کاربرد داشته باشد، برای ایجاد ظاهری خوشایند ضروری می باشد.

بلوز سفید با پاپیون شطرنجی و دامن

ترکیب نوعی کت پشمی ورزشی، جلیقه، ژاکت و یا حتی شلوار های بند دار با پاپیون باعث ایجاد جلوه ی بیش تر این قطعه از لباس می شود. در ابتدا شاید این ترکیب بیش تر مردانه به نظر آید؛ اما آن می تواند در عین حال با سایر لوازم جانبی، تصویری زنانه از پوشنده ی لباس ایجاد کند. برای این منظور طلا و جواهرات ظریف مانند گردن بند، گوشواره ی حلقه ای یا یک دستبند و چند النگو به خوبی با پاپیون هایی از جنس ساتن هماهنگ شده و سبک دل پذیری از لباس با ظاهری خیره کننده خلق می کند. همچنین آرایش موهای دم اسبی بالا و یا فر شده اثرات فراوانی در جلوه ی بیش تر پاپیون دارد.

پوشیدن پاپیون با پیراهن معمولی می تواند یک روش مناسب برای ایجاد یک ظاهر آرام، در عین حال زیبا و شیک باشد. این سبک لباس که عمدتاً بین دختر و پسر تفاوتی نمی کند، برای نوجوانان و دانش آموزان مدارس کاربرد دارد. این لباس ساده شامل پیراهن دکمه دار با ژاکت و دامن یا شلوار به همراه یک پاپیون ظریف است. گاهی اوقات، افراد جوان که علاقه زیادی به پوشیدن لباس های اسپرت و غیر رسمی دارند، پاپیون را با پیراهن و شلوارهای جین به کار می برند. در اکثر موارد پیراهن های جین با پاپیون هایی بدون هیچ تزئینات ویژه و یا پاپیون با طرحی ساده ست می شوند. البته بسته به طرح و رنگ پاپیون می توان از آن با جسارت بیش تری برای افراد کم سن و سال بهره برد. اضافه کردن یک پاپیون به پیراهن جین کلاسیک، سبکی منحصر به فرد و زیبا می سازد که در عین سادگی، لباسی مناسب برای رویدادهای نیمه رسمی است.

پاپیون شال گردنی ساده با پیراهن جین

در بیش تر موارد پیدا کردن یک پیراهن یا بلوز که با پاپیون شما هماهنگ باشد راحت تر از دیگر لباس ها است. البته به کار بردن یک پیراهن مناسب که کاملاً اندازه ی بدن بوده و با سایر اجزاء لباس ترکیبی متناسب ایجاد کند نیز بسیار مهم است. لازم است بدانیم که یقه همواره یک عنصر مهم در یک پیراهن است. یقه پیراهن معمولاً باید با ویژگی های صورت فردی که پیراهن را می پوشد، در تضاد باشد. این روشی برای متعادل ساختن ظاهر افراد است؛ به این صورت که اگر فردی صورتی گرد دارد، باید یقه هایی با زوایای باریک و نوک تیز بپوشد و کسی که دارای صورتی دراز و تیز است از پیراهن یقه گرد استفاده کند. این مسئله در مورد گردن افراد نیز صدق می کند؛ یعنی فردی با گردن کوتاه و کلفت باید لباس با یقه های هفت و تیز و افراد گردن باریک و بلند، یقه های گرد برای خود انتخاب کنند.

بنابراین یکی از نکات مهم هنگام استفاده از پاپیون در مد زنانه، توجه به شکل یقه لباس است. خوشبختانه لباس های زنانه به لحاظ فرم یقه دارای تنوع زیادی می باشند. یکی از این یقه ها، یقه ی پاپیونی (Bow) است که به دلیل شکلی که پس از گره خوردن پیدا می کند، با این نام خوانده می شود. در واقع این یقه متشکل از نوارهایی بلند و پهن در دو طرف لباس است که در جلوی سینه و گردن مانند پاپیون گره می خورند. یقه های دوبل روی هم در نوعی از یقه معروف به “پیتر پن۱” (peter pan) با پاپیون می تواند شگفتی زیادی در یک لباس و پیراهن خلق کند. این یقه بسیار شبیه نوع دیگری از یقه به نام “باستر براون۲ ” (Buster Brown) است؛ با این تفاوت که کمی باریک تر از آن می باشد. شکل این یقه ها به گونه ای است که معمولا به همراه یک پاپیون با رنگ متضاد، جلوه ی بیش تری می یابند. همچنین استفاده از پاپیون با پیراهن یقه ملوانی نیز راه دیگری برای خاص شدن ظاهر پاپیون است.

همانطور که از نام آن می توان حدس زد خاستگاه این اکسسوری کشور کرواسی است. کراوات از اروپای شرقی در محدودهٔ کرواسی توسط تاجران کُرُوات و بوسنی به فرانسه برده‌شد و مردم فرانسه آن را با نام کِراوات شناختند و مورد استفاده قرار دادند. این محصول که فرهنگی در بین شبه‌نظامیان جنگ نامنظم کرواسی بود، توسط تاجران برای کسب سود به‌عنوان محصول کرواسی به فرانسه صادر شد. این صادرات برای اولین بار در زمان لوئی چهاردهم در دهه ۱۶۶۰ میلادی انجام شد.

کاربرد کروات زنانه

سالهاست که استایل کت و شلوار در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. در این پوشش خانم ها از بلوز یقه کرواتی در زیر کت استفاده می شود تا مناسب بستن کراوات بر روی آن باشد.

شما می توانید یک کراوات زنانه و باریک را با جنس کت و شلوارتان هماهنگ کنید. البته از استایل بدون کت نیز می توانید بهره ببرید. همچنین برای گرفتن عکس در آتلیه می توانید کراوات خود را با کراوات همسرتان ست کنید تا عکسی به یاد ماندنی را ثبت کنید.

استفاده از کروات زنانه با سارافون هم بسیار شیک و زیباست و دختران نوجوان هم می‌توانند از آن استفاده کنند. با بستن کروات یا پوشیدن یک بلوز یقه کرواتی زیر سارافون می‌توانید سارافن را به یک لباس رسمی شیک تبدیل کنید، هرچند این موضوع کاملاً به مدل سارافون بستگی دارد.

کروات زنانه و دستمال گردن هم در لباس پیش آهنگ‌های خانم هم کاربرد داشته و تیشرت سفید با دامن رنگی و کروات ست آن یکی از تصاویری است که پیشاهنگان را در ذهن می‌آورد.

جنس کراوات زنانه

کراوات زنانه از جنس‌های مختلفی در بازار موجود است. بیشتر مواقع برای این نوع کروات از پارچه‌هایی مانند ابریشم و ساتن استفاده می‌شود تا گره کروات ظریف از آب در بیاید و حس کروات‌های مردانه را منتقل نکند. پارچه‌ پلی استر نیز پارچه‌ دیگری است که به دلیل ایستادگی خوب برای دوخت کراوت زنانه استفاده می گردد.

انواع مدل کراوات زنانه

مدل های مختلفی از کراوات زنانه در بازار وجود دارد. الگوی کراوات زنانه تفاوتی با کروات مردانه ندارد. کروات‌های زنانه را با همان الگوی مردانه می دوزند. البته باید در نظر بگیرید الکوی کراوات زنانه باید باریک تر از کروات مردانه باشد. البته مدل‌های کروات زنانه پهن و کوتاه هم وجود دارند که الگوی متفاوتی داشته و می‌توانید متناسب با لباستان آن‌ها را انتخاب کنید.

رنگ کروات زنانه

کراوات زنانه از آن دسته اکسسوری‌هایی است که دست تان برای انتخاب رنگ آن کاملاً باز است و می‌توانید آن را با آیتم‌های مختلفی از استایلتان ست کنید. کروات مشکی در تمام جهان طرفدارن زیادی دارد و رنگ‌های ملایم مانند صورتی روشن، یاسی، کرم و رنگ‌هایی مانند زرشکی و سبز هم می‌توانند انتخاب خوبی برای یک کروات زنانه جدید باشند.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید کراوات و پاپیون زنانه توجه شما را به۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


کراوات مدل MDSS.6

کراوات مدل MDSS.6

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    رنگ: صورتیطرح: خط چینجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل MDSS.4

کراوات مدل MDSS.4

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    هندسی
  • توضیحات جنس
    نگ: بنفش و مشکیطرح: نقوش هندسیجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر​​
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات درسمن مدل ۶۰۸Rt

کراوات درسمن مدل 608Rt

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    راه‌راه
  • جزئیات
    عرض کراوات در قسمت پایین ۸ سانتیمتر میباشد.
  • کشور تولید کننده
    دانمارک

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل k4

کراوات مدل k4

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات درسمن رنگ سرمه ای مدل WRF

کراوات درسمن رنگ سرمه ای مدل WRF

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    ۵۶ درصد نخ پنبه
  • جزئیات
    از برند معروف و محبوب درسمن و قدمت طولانی.رنگ کراوات سرمه ای تیره میباشد.عرض کراوات در قسمت پایین ۶ سانتیمتر میباشد.
  • کشور مبدا برند
    دانمارک
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مردانه هوگو باس مدل چهارخونه کد AS14445 رنگ صورتی

کراوات مردانه هوگو باس مدل چهارخونه کد AS14445 رنگ صورتی

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    چهارخانه
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست مردانه مدل WF-204

ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست مردانه مدل WF-204

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    میکروفایبردست دوخت
  • جزئیات
    طول کروات ۱۴۳ سانتی مترعرض کروات ۵.۵ سانتیمتردستمال جیبیدکمه سردست یک جفتجعبه شیک کادویی
  • نگهداری
    بهتر است خشک شویی شود اتوکشی در دمای پایین
  • کد کالای محصول
    WF20023204
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل MD3

کراوات مدل MD3

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    هندسی
  • جزئیات
    رنگ: طوسیطرح: هندسیجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر​
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


پاپیون مدل پیانو کد ۱۱۵

پاپیون مدل پیانو کد 115

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    طرح و رنگ ثابت استکاملا قابل شستشو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل k3

کراوات مدل k3

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل MD3

کراوات مدل MD3

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    رنگ: سفیدطرح: سادهجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل MDSS.7

کراوات مدل MDSS.7

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    راه‌راه
  • توضیحات جنس
    رنگ: بادمجانیطرح: راه‌راهجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


ساسبند زنانه سی اچ آر کد W066

ساسبند زنانه سی اچ آر کد W066

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    مدل Yبندک چرمی در پشتخرج کار چرمی در جلو۲ عدد گیره در پشت ۲ عدد گیره در جلوجعبه مقوایی کادویی
  • نگهداری
    قابل شست و شو در خارج از ماشین لباشسشویی

تصاویر، قیمت روز و خرید


پاپیون زنانه مدل Jk 78

پاپیون زنانه مدل Jk 78

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    دولا دوختشکیل و زیبادارای بند تنظیم

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات درسمن مدل ۶۰۴Rt

کراوات درسمن مدل 604Rt

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    عرض کراوات در قسمت پایین ۶ سانتیمتر میباشد.
  • کشور تولید کننده
    دانمارک

تصاویر، قیمت روز و خرید


ساسبند زنانه سی اچ آر کد M068

ساسبند زنانه سی اچ آر کد M068

مشخصات

  • جنس
    کشی
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    عرض ۲ سانتی متر باریک۳ گیرهجعبه کادویی
  • نگهداری
    غیر قابل شستشو در ماشین لباسشویی
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


پاپیون زنانه مدل Rt 109

پاپیون زنانه مدل Rt 109

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    دولا دوختشکیل و زیبادارای بند تنظیم

تصاویر، قیمت روز و خرید


پاپیون تی رکس مدل Tr13

پاپیون تی رکس مدل Tr13

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    چهارخانه
  • جزئیات
    قزن داردارای جعبه مناسب هدیه
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل k48

کراوات مدل k48

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


پاپیون مردانه کد ۱۱۱

پاپیون مردانه کد 111

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    دارای بند دورگردنی تنظیم شونده با قفل کشویی است
  • جزئیات
    طرح و رنگ پارچه ثابت و قابل شستشوی همیشگی
  • نگهداری
    قابل شستشو با آب ۳۰درجه
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل K37

کراوات مدل K37

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل k6

کراوات مدل k6

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل MD3

کراوات مدل MD3

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    رنگ: کرمطرح: سادهجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر​
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


پاپیون زنانه مدل ۱۲

پاپیون زنانه مدل 12

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    قابلیت تنظیم سایز قابلیت بازو بسته شدن نگینمناسب اقایان و بانواندولا دوخت
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات درسمن مدل ۶۰۰Rt

کراوات درسمن مدل 600Rt

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    عرض کراوات در قسمت پایین ۶ سانتیمتر میباشد.
  • کشور تولید کننده
    دانمارک

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل MD3

کراوات مدل MD3

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    رنگ: یاسی و طوسیطرح: هندسیجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر​​​​​​​​​​​​​​​​​
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


ساسبند زنانه سی اچ آر کد MH087

ساسبند زنانه سی اچ آر کد MH087

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    ۳گیره لاستیک دارگیره آبکاری دودیطراحی خاص چرمیجعبه چوبی mdf
  • نگهداری
    غیر قابل شستشو در ماشین لباسشویی
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل MD3

کراوات مدل MD3

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    رنگ: پرتقالی روشنطرح: سادهجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


ساسبند زنانه سی اچ آر کد W034

ساسبند زنانه سی اچ آر کد W034

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    مدل Y4 گیرهیراق آلات درجه یک
  • نگهداری
    قابل شست و شو در خارج از ماشین لباسشویی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل K34

کراوات مدل K34

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


ساس بند زنانه سی اچ آر کد M060

ساس بند زنانه سی اچ آر کد M060

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    مدل ضربدری۴ گیره فلزیعرض کش ۲ سانتی مترتکه دوزی و دوخت به جای اتصالات پرچی برای مقاومت بیشترچرم دوزی در محل اتصال کش و گیرهاستفاده از کش نخی به جای پلی استردارای جعبه مناسب برای هدیه،
  • نگهداری
    غیر قابل شستشو در ماشین لباسشویی
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


ست کراوات و دستمال جیب نسن مدل sn101003

ست کراوات و دستمال جیب نسن مدل sn101003

مشخصات

  • جنس
    میکروفایبر
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    – ست کراوات و دستمال جیب لوکس وارداتی(ترکیه) – بهترین متریال ممکن و آستردوزی – پارچه برجسته – طرح بته جقه – مناسب برای مجالس رسمی و مهمانی و اداری – همراه با دستمال جیب دور دوزی شده – پهنا: ۷ سانتی متر – طول: ۱۵۰ سانتی متر
  • نگهداری
    – بلامانع برای شستشو و تعداد گره
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر، قیمت روز و خرید


یقه تزیینی دخترانه مدل بافتنی کد G02

 یقه تزیینی دخترانه مدل بافتنی کد G02

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    دور یقه ۳۵ سانتی متر، پهنای یقه ۵ سانتی متر، بند دار، مناسب دختران ۴ تا ۸ سال.

تصاویر، قیمت روز و خرید


پاپیون مردانه مدل دوربین کد ۱۱۳

پاپیون مردانه مدل دوربین کد 113

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نگهداری
    قابل شستشو با آب سرد یا ولرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات درسمن مدل ۶۰۹Rt

کراوات درسمن مدل 609Rt

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    عرض کراوات در قسمت پایین ۸ سانتیمتر میباشد.
  • کشور تولید کننده
    دانمارک

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات درسمن مدل ۶۳۱Rt

کراوات درسمن مدل 631Rt

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    عرض کراوات در قسمت پایین ۶ سانتیمتر میباشد.
  • کشور تولید کننده
    دانمارک

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات مدل MD3

کراوات مدل MD3

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    رنگ: طوسی و مشکیطرح: راه راهجنس پارچه: ساتنجنس: ۱۰۰% الیاف میکروفایبرمدل: گره‌ایاستایل: رسمیملاحظات نگهداری: شستشو با دست و اتوکشی در دمای پایین انجام شود.طول کراوات: ۱۶۰ سانتی‌مترعرض کراوات: از ۳.۵ تا ۶ سانتی‌متر​​​​​​​​​​​​​
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


کراوات درسمن مدل THJ

کراوات درسمن مدل THJ

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    جنس کراوات براق میباشد.بسیار باکیفیت از برند محبوب و معتبر درسمن.عرض کراوات در پایینترین قسمت ۸.۵ سانتیمتر میباشد.
  • کشور مبدا برند
    دانمارک
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید ساپورت و خرید مانتو ریرا نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا