کالای دیجیتال

راهنمای خرید انواع شارژر گوشی های موبایل و ۱۰ ترفند برای بیشتر شدن طول عمر شارژر ها

ورندل بهترین را دارد

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در بازار وجود دارد. قبل از خرید یک شارژر جدید، کاربران گوشی های موبایل باید در نظر بگیرند که در چه زمان ها و مکان هایی بیشتر به شارژ کردن گوشی های شان نیاز دارند.

پریز برق یا کامپیوتر شاید همیشه نزدیک نباشد، برای همین کاربران زرنگ و حواس جمع ممکن است بخواهند چند مدل شارژر برای مواقع مختلف خریداری کنند. حتی شارژرهایی وجود دارند که با منابع انرژی جایگزین کار می کنند. برخی از خریداران ممکن است صرفا به دنبال تهیه یک شارژر یدکی برای استفاده در زمان شکستن یا گم کردن شارژر فعلی شان باشند. برخی دیگر نیز به این دلیل به دنبال خرید شارژر جدید هستند تا مطمئن باشند در هر شرایطی گوشی شان بدون شارژ نمی ماند.

مهم تر از همه، توصیه می شود که کاربران موقع خرید شارژر گوشی موبایل اطلاعات محصول را به دقت بخوانند تا ممطئن شوند شارژر مورد نظر با گوشی شان سازگار است. شارژر گوشی های موبایل را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ لوازم الکترونیکی، فروشگاه ها و خرده فروشی ها خریداری کنید.

شما حتی می توانید شارژر و کابل شارژر گوشی های موبایل خود را از فروشگاه های آنلاین قطعات موبایل نظیر ورندل خریداری کنید.

راهنمای خرید شارژر گوشی موبایل؛ کدام شارژر مناسب شماست؟

انتخاب شارژر گوشی موبایل؛ کدام شارژر مناسب شماست؟

هنگام انتخاب یک شارژر گوشی موبایل، خریداران باید حتما سازگاری محصول انتخابی خود را بررسی کنند. مطمئنا شارژری که به گوشی شما نخورد فقط هدر دادن پول و وقت است. مشخصات محصول باید به وضوح مشخص کند که کدام برندهای موبایل و کدام مدل های آن با شارژر مورد نظر سازگاری دارند.

خریداران نباید صرفا به چشمان خود اعتماد کنند. فقط به این خاطر که آداپتور شارژری شبیه آن شارژری است که به گوشی شما می خورد دلیل نمی شود که گوشی شما را نیز به درستی شارژ کند. خوشبختانه، صنعت ارتباطات در حال کار بر روی استاندارسازی پورت شارژ میکرو USB است. با این حال هنوز بسیاری از گوشی های موبایل با شارژرهای میکرو USB کار نمی کنند. این مدل گوشی ها نیاز به شارژرهای خاص یا شارژر یونیورسال هایی دارند که مجهز به چند آداپتور است.

برای اطمینان کامل از سازگاری شارژر، خریداران می توانند به دنبال شارژرهای اصل و اورجینال(OEM) که توسط کمپانی سازنده گوشی شان شاخته شده است باشند.

هنگامی که خریداران، شارژرهای موبایل سازگار با مدل گوشی خود را پیدا کنند، سپس می توانند بر حسب این که چه مدل شارژری برای وضعیت و کار آن ها مناسب ترین است دایره انتخاب های شان را محدود کنند.

برخی افراد ممکن است صرفا به دنبال خرید شارژر موبایل یدکی یا خرید یکی از هر نوع مدل شارژر باشند. به این ترتیب، آن ها در هر زمان و مکانی که باشند از قبل خود در برابر شرایط گوشی خاموش شده و شارژ تمام کرده مجهز کرده اند.

علاوه بر سازگاری و نحوه استفاده، خریداران باید به دنبال شارژرهایی باشند که مجهز به تراشه IC یا تکنولوژی مشابه باشد تا از گوشی آن ها در برابر زیادی شارژ شدن و زیادی داغ شدن محافظت کند. افرادی که به دنبال خرید شارژر گوشی جدید هستند می توانند این ها را در مکان های مختلفی برای خرید پیدا کنند.

از کجا شارژر گوشی موبایل خریداری کنید؟

خریداران می توانند شارژرهای گوشی های موبایل را در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی جست و جو کنند. فروشگاه های تخصصی موبایل و تلفن همراه مربوط به یک برند خاص اغلب لوازم جانبی سازگار با گوشی های آن برند را نیز می فروشد.

فروشگاه های بزرگ و معروف موبایل و گوشی همراه هر شهر نیز مکان دیگری برای خرید شارژر و کابل شارژ هستند و اغلب محصولات شان را با قیمت های رقابتی به فروش می رسانند.

مغازه های الکترونیکی کوچک هم به طور کلی چندین نوع شارژر همراه متداول را در ویترین شان دارند. به علاوه فروشگاه های آنلاین زیادی مثل ماکروتل نیز هستند که به طور تخصصی در حوزه فروش قطعات و لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند.  مزایای خرید اینترنتی شارژر و کابل شارژ گوشی های موبایل بر کسی پوشیده نیست. فروشگاه های بزرگ و تخصصی موبایل مثل بازار علاء الدین در روزهای کاری بسیار شلوغ هستند.

خرید اینترنتی شارژر گوشی موبایل

اما شما با خرید اینترنتی بدون تلف شدن وقت و اذیت شدن می توانید همزمان محصول چندین فروشگاه را با هم مقایسه کنید. تنها فرق خرید اینترنتی با خرید حضوری این است که نمی توانید برای اطمینان از کیفیت محصول وشارژر تان آن را لمس کنید که این مسئله هم با خرید از فروشگاه های معتبر(با پشتیبانی آنلاین) که برای محصولات خود گارانتی تست و تعویض ارائه می کنند حل می شود.

اما قبل از این که به خرید شارژر گوشی تان اقدام کنید پیشنهاد می کنیم گزینه های پیش رو در مورد انتخاب شارژر گوشی های موبایل را مطالعه فرمایید. شاید ندانید که به غیر از شارژرهای دیواری ساده چه شارژرهای پرکاربردی هستند که در بازار به فروش می رسند.

 انواع شارژرها برای استفاده در موقعیت های مختلف

هنگام خرید شارژر گوشی همراه با انتخاب های زیادی روبرو می شوید. برخی از شارژرها برای استفاده در خانه و سر کار مناسب هستند درحالی که برخی دیگر به طور اختصاصی برای استفاده در ماشین طراحی شده اند.

افرادی که اغلب در حال مسافرت هستند ممکن است شارژر مناسب شان آن هایی باشد که با یک منبع تغذیه سوخت جایگزین کار می کنند.

در شرایط اضطراری، شارژری که منبع تغذیه آن باتری است می تواند به طور بالقوه یک زندگی را نجات دهد. هر گزینه مزایا و معایب خودش را دارد، بنابراین خریداران باید ببینند که کدام گزینه بیشتر به کارشان می آید.

شارژرهای گوشی موبایل برای استفاده در خانه و اداره

شارژرهای موبایل به طور معمول در خانه یا اداره استفاده می شوند. در این مکان ها، شارژرها معمولا به پریز روی دیوار یا پورت USB کامپیوتر برای شارژ شدن وصل می شوند. هاب USB یا داک USB تک یا چند پورت نیز در بازار موجود هست.

شارژرهای گوشی همراه با پورت USB و سوکت دیواری

اکثر تلفن های همراه با یک شارژر AC که می توان به پریز روی دیوار وصل کرد فروخته می شوند. برخی از آن ها ممکن است دارای کابل شارژ با سری USB باشند. این مدل ها را می توانید به طور مستقیم به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل کنید یا به یک آداپتور شارژر(کلگی شارژر) متصل کنید و به پریز برق روی دیوار بزنید.

خرید شارژر گوشی موبایل؛ شارژر دیواری AC

شارژرهای USB و AC از ساده ترین و متداول ترین نوع شارژرهای گوشی همراه هستند و بسیاری از افراد تمایل دارند که چندتا از آن ها را در موقعیت های مختلف در دسترس داشته باشند.

خرید شارژر گوشی موبایل؛ شارژر دیواری USB

هنگامی که خریداران به دنبال خرید شارژر یدکی یا تعویض شارژر با یکی از مدل های مذکور هستند، اغلب شارژرهای ساخته شده توسط شرکت اصلی سازنده گوشی همراه خود را خریداری می کنند.

ایستگاه داک تلفن همراه و پدهای شارژ

ایستگاه های داک انتخاب دیگری برای شارژ کردن گوشی های موبایل در خانه و اداره هستند. به جای وصل کردن کابل شارژر به گوشی همراه، توی ایستگاه داک متصل جا می خورد و از طریق پورت شارژ متصل می شود.

خرید شارژر گوشی موبایل؛ ایستگاه شارژر USB چند پورت

ایستگاه شارژ داک همیشه به پریز برق متصل هستند بنابراین، کاربران نیاز نیست خود را برای یافتن یک پریز برق خالی به زحمت بیندازند.

ایستگاه شارژ USB گوشی های همراه را به راحتی می توان استفاده کرد و همیشه برای شارژ کردن آماده هستند. بسیاری از ایستگاه های داک این امکان را فراهم می کنند تا کاربران از گوشی شان در حین شارژ کردن بتوانند استفاده کنند.

خرید شارژر و کابل شارژ گوشی موبایل؛ ایستگاه شارژ USB چند پورت

برخی از مدل های نیز برای گوش دادن به موزیک ذخیره شده داخل گوشی ها مجهز به اسپیکر می باشند.

ایستگاه های شارژ چند پورت بزرگ تر برای خانواده ها یا آن هایی که می خواهند همزمان چند موبایل به شارژ بزنند بسیار مناسب است.

خرید شارژر گوشی موبایل؛ ایستگاه شارژ USB چند پورت

همه ایستگاه های داک برای شارژ کردن یک گوشی همراه طراحی نشده اند. خریداران باید مشخصات محصول و قابلیت های آن را قبل از خرید بررسی کنند.

پد شارژ یا مت شارژ بسیار شبیه ایستگاه های داک هستند اما هیچ اتصال مستقیم سیمی(کابل شارژ) مورد نیاز نیست.

خرید شارژر گوشی موبایل؛ پد شارژ گوشی موبایل

برخی از کیس های گیرنده گوشی های همراه این امکان را دارند تا کاربران بتوانند گوشی های شان را با قرار دادن بر روی پد آن ها شارژ کنند.

خرید شارژر انواع گوشی موبایل؛ مت شارژ گوشی موبایل

شارژر فندکی یا شارژر گوشی موبایل مخصوص وسایل نقلیه

خریدارانی که همیشه در حال رفت و آمد هستند ممکن است به دنبال شارژر گوشی یا آداپتور شارژ برای استفاده در وسیله نقلیه شان باشند. با اتصال به فندک سیگار ۱۲ ولتی یا آداپتور برق کمکی، یک شارژر فندکی می تواند گوشی شما را از طریق باتری وسیله نقلیه تان شارژ کند.

خرید انواع شارژر گوشی موبایل؛ شارژر فندکی

شارژرهای فندکی را حتی می توان روی برخی قایق ها نیز استفاده کرد. به علاوه از یک آداپتور AC به ۱۲ ولت می توان برای اتصال کابل این نوع شارژر به پریز برق روی دیوار استفاده کرد و این ساختار به افراد اجازه می دهد که گوشی هایشان را با این نوع شارژر تقریبا در هر جایی به شارژ بزنند.

علاوه بر این آداپتورهای DC 12 ولت به USB نیز وجود دارند که این امکان را فراهم می کنند تا کاربران بتوانند گوشی خود را با یک کابل شارژ USB ساده به منبع برق وسیله نقلیه شان متصل کنند.

خرید شارژر فندکی از سایت ماکروتل

با پیدا کرن آداپتور یا کابل شارژ مناسب، تمام دارندگان گوشی های همراه می توانند گوشی های شان را در حین رانندگی شارژ کنند.

شارژرهای گوشی همراه با منابع انرژی جایگزین

امروزه، کاربران گوشی های همراه خود شارژ کنند حتی زمانی که به هیچ پریز برقی دسترسی ندارند. این شارژرها برای دوست داران مسافرت و طبیعت گردی عالی است. علاوه بر این شارژرهایی که با انرژی های جایگزین کار می کنند دوستدار محیط زیست هستند.

خرید شارژر و کابل شارژ انواع گوشی موبایل

هنگامی که به کشورهای مختلف سفر می کنید، با این شارژرها دیگر نیاز نیست نگران تفاوت ولتاژ برق آن جا باشید. ضمنا این شارژرها برای زمان قطع برق نیز بسیار مفید است و کاربرانی که این نوع شارژر را خریداری می کنند خود را برای شرایط مختلف آماده خواهند بود. حتی برخی افراد هستند که از منابع انرژی جایگزین به عنوان منبع اصلی شارژ گوشی همراه خود استفاده می کنند.

شارژرهای خورشیدی تلفن همراه

مدل های بسیاری از شارژرهای خورشیدی تلفن همراه اکنون در بازار موجود هست. برخی دارای یک سلول خورشیدی کوچک و قابل حمل هستند درحالی که برخی دیگر دارای سایز بزرگ تر هستند و مقادیر بیشتری از نور خورشید را جذب می کنند و منجر به قابلیت شارژر سریع تر و بیشتر می شوند.

خرید انواع شارژر گوشی موبایل؛ شارژر خورشیدی گوشی موبایل

برخی از مدل ها نیز هستند که انرژی خورشید را درون باتری برای استفاده بعدی ذخیره می کنند.

از آن جایی که پنل های خورشیدی از نظر کارایی بسیار متفاوت هستند، خریداران باید عملکرد و قابلیت آن ها را بسنجند تا مطمئن شوند که کدام مدل شارژر خورشیدی مطابق نیازهای شارژ گوشی آن هاست.

خرید شارژر گوشی موبایل؛ شارژر خورشیدی تلفن همراه

برخی از شارژرهای خورشیدی یک اتصال USB دارند و می توانند تعداد زیادی از دستگاه ها نظیر دوربین ها و تبلت ها را شارژ کنند. شارژرهای خورشیدی یونیورسال برای اطمینان از سازگاری کامل با طیف گسترده ای از گوشی های موبایل با آداپتورهای مختلفی عرضه می شوند.

راهنمای خرید شارژر گوشی های موبایل؛ شارژر خورشیدی

تنها عیب شارژرهای خورشیدی این است که نیاز به نور مستقیم خورشید دارند.

شارژر دستی تلفن همراه

اگرچه این گزینه برای استفاده روزمره بهترین انتخاب نیست اما شارژرهای دستی تلفن همراه واقعا می توانند نجات دهنده زندگی باشند. این شارژرها که برای شرایط اورژانسی و آب و هوای نامساعد مفید هستند با دست شارژ می شوند. روی این شارژرها یک دسته یا میل لنگ قرار دارد که افراد می توانند با چرخاندن آن و قدرت عضله های خود الکتریسیته تولید کنند.

راهنمای کامل خرید شارژر گوشی موبایل؛ شارژر دستی گوشی موبایل

اگرچه این شارژرها به طور کلی قادر به شارژ طولانی و قوی نیستند اما به اندازه کافی گوشی شما را شارژ می کنند تا با آن یک تماس مهم و اورژانسی بگیرید.

راهنمای خرید شارژر گوشی های موبایل؛ معرفی انواع شارژر گوشی موبایل

شارژرهای دستی گوشی موبایل سبک وزن و کوچک هستند که این باعث می شود بتوانید آن ها را در هر جایی جاسازی کنید. بسیاری از شارژرهای دستی نیز مقاوم در برابر آب هستند.

راهنمای خرید شارژر گوشی موبایل؛ کدام شارژر برای کدام شرایط؟

همانند بسیاری از گزینه های جایگزین شارژر تلفن همراه، این ها نیز برای سازگاری بیشتر معمولا یک پورت USB با آداپتورهای شارژر متفاوت دارند.

شارژر سلول سوختی

شارژرهای سلول سوختی جایگزین ابتکاری شارژرها برای صاحبان گوشی های موبایل است. این شارژرها که با تکنولوژی سلول سوختی کار می کنند بسیار کارآمد هستند و برخی از مدل های آن با مایعات سبک تر کار می کنند.

راهنمای خرید انواع شارژر گوشی موبایل؛ شارژر سلول سوختی

البته این شارژرها به اندازه گزینه های دیگر در دسترس نیستند و تعویض سلول های سوختی کار دشواری می تواند باشد. خوشبختانه، قبل از نیاز پیدا کردن به تعویض سلول سوختی آن، می توانید بارها و بارها از شارژ آن استفاده کنید.

راهنمای جامع خرید شارژر گوشی موبایل؛ شارژر مدل سلول سوختی

این شارژرها کم هزینه و کوچک هستند و برای حمل در هواپیما به اندازه کافی ایمن هستند. در مقایسه با دیگر شارژرهای موبایل جایگزین، تکنولوژی سلول سوختی به خاطر سرعت و ایمنی اش برتری دارد.

معرفی انواع مدل شارژر گوشی موبایل برای استفاده در شرایط مختلف

خریداران شارژر باید بررسی کنند که آیا شارژر خاصی که قصد خریداری آن را دارند برای اتصال یونیورسال چندین آداپتور دارد یا خیر.

شارژرهای باتری خور یا پاوربانک ها

شارژرهای گوشی همراه باتری خور یکی دیگر از گزینه های سریع العمل برای خریداران است. این شارژرها آنقدر کوچک هستند که به راحتی می توانید درون جیب شلوارتان جای دهید و هر زمان که نیاز به شارژ داشتید از آن ها استفاده کنید.

راهنمای خرید انواع شارژر گوشی موبایل؛ شارژر فوری یا پاوربانک

این شارژرها مناسب برای موقعیت های اضطراری هستند و موقعی که کاربران یادشان می رود که گوشی خود را در خانه به شارژ بزنند بسیار به کار می آید.

برخی از این مدل شارژرها نیاز به تعویض باتری دارند درحالی که برخی دیگر قابل شارژ هستند. خریدارانی که به دنبال یک راه حل سریع با امکان تعویض بدون دردسر هستند از راحتی کار با شارژرهای موبایل که با باتری لیتیوم یونی کار می کنند شگفت زده خواهند شد.

راهنمای جامع خرید انواع شارژر گوشی موبایل؛ پاوربانک

برخی از مدل ها صرفا با USB مینی سازگار هستند بنابراین خریداران باید تمام اطلاعات محصول را به دقت بخوانند.

انواع مدل های شارژر گوشی موبایل در یک نگاه

جدول زیر مرور سریعی بر انواع انتخاب های شارژرهای تلفن همراه ارائه می کند. با مقایسه مزایا و معایب هر یک، خریداران می توانند تصمیم بگیرند که کدام شارژر مناسب آن هاست.

 

نوع شارژر مزایا معایب
شارژر USB و دیواری

 

می تواند جایگزین شارژر اورجینالی که با گوشی همراه خود دریافت کرده اید باشد؛ آداپتورها برای راحتی در استفاده و حمل کردن در دسترس هستند. بدون آداپتور، نیاز به دسترسی به پریز برق روی دیوار یا پورت USB دارد و ممکن است با پریزرهای کشورهای مختلف سازگار نباشد.

 

ایستگاه شارژ داک

 

فقط یک بار نیاز به تنظیم دارد، هیچ نیازی نیست که قبل از هر استفاده به دنبال پریز برق بگردید. بسیاری از این مدل شارژرها دارای اسپیکر می باشند.

 

سازگاری یونیورسال ندارد و فقط با برخی از دستگاه ها سازگار است. حمل آن آسان نیست.

 

شارژر فندکی می تواند گوشی را در هر وسیله نقلیه با آداپتور ۱۲ ولتی شارژ کند؛ یعنی می توانید در حین رانندگی بدون دغدغه شارژ کنید.

 

بدون آداپتورهای کمکی، استفاده از شارژر فندکی صرفا محدود به وسایل نقلیه است. اگر خودروی تان خاموش باشد ممکن است شارژر کار نکند.

 

شارژرهای خورشیدی

 

منبع انرژی سبز؛ قابل استفاده برای فعالیت های بیرون از منزل و تعطیلات

 

نیازمند به نور مستقیم خورشید و این که برخی از مدل ها به اندازه برخی دیگر کارآمد نیستند.

 

شارژرهای دستی گوشی همراه

 

با دست کار می کنند و تطبیق پذیر هستند؛ در شرایط اضطراری بسیار به کار می آیند

 

ممکن است خسته کننده باشد، آسیب و جراحت می تواند  استفاده از آن در زمان اضطراری را ناممکن کند.

 

شارژرهای سلول سوختی کارآمد و قوی؛ می تواند یک گوشی همراه را چندین بار شارژ کند؛ قابلیت شارژ سریع، قابل حمل بودن

 

این تکنولوژی نسبتا جدید است و ممکن است برای تعویض سلول های سوختی به زحمت بیفتید

 

شارژرهای فوری باتری خور یا پاوربانک

 

با باتری کار می کنند، می توانید یک گوشی خاموش شده را در عرض چند دقیقه روشن کنید، اندازه کوچک و قابل حمل دارد

 

همه مدل ها دارای قدرت شارژ خوب نیستند، تنها برخی از آن ها قابل شارژ هستند و برخی دیگر ممکن است نیاز به تعویض باتری پیدا کنند.

 

 

خریدارانی که هنوز مطمئن نشده اند که کدام گزینه بهترین انتخاب برای شرایط آن است ممکن است بخواهند به کیت شارژ گوشی موبایل نیز فکر کنند. این کیت ها ترکیبی از شارژرهای مختلف برای یک مدل گوشی خاص است. برخی از این کیت ها یک کابل شارژ اصلی و چندین آداپتور مفید برای استفاده در خانه و ماشین دارند.

راهنمای خرید انواع شارژر گوشی موبایل؛ کیت شارژ گوشی موبایل

افرادی که می دانند نیاز به شارژ دستگاه خود با پورت های شارژ مختلف پیدا می کنند کیت آداپتور یونیورسال ممکن است بهترین انتخاب برای آن ها باشد. حتی می توانید شارژرهایی را پیدا کنید که دارای بیش از ۱۰ کلگی شارژر متفاوت باشند.

همانطور که قبلا نیز ذکر کردیم، هنگام خرید یک شارژر جدید سازگاری مهم ترین عامل است. حتی زمانی که ادعا می شود یک شارژر یونیورسال است نباید به گفته ها اعتماد کنید و خودتان شخصا آن را بررسی کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید شارژر موبایل شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


شارژر دیواری مدل ۲۰W Po

شارژر دیواری مدل 20W Po

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x40x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB-C
  • توضیحات
    این شاژر اصل اپل استوری می باشد و مناسب برای دیوایس های زیر:
  • iphone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 12 mini
  • iPhone 12
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone SE (2nd generation)
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone X
  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • مناسب برای آیپادهای:
  • iPad Pro 12.9-inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (2nd generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (1st generation)
  • iPad Pro 11-inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (1st generation)
  • iPad Pro 10.5-inch
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Air (3rd generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad mini (5th generation)
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری اپل مدل ۲۰ وات

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x52x54.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ – ۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB-C
  • توضیحات
    توان خروجی : ۲۰ وات
  • دارای گواهی CE
  • مناسب برای گوشی‌های اپل:
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 12 mini
  • iPhone 12
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone 11
  • iPhone SE (2nd generation)
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone X
  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • مناسب برای آیپادهای:
  • iPad Pro 12.9-inch (4th generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (3rd generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (2nd generation)
  • iPad Pro 12.9-inch (1st generation)
  • iPad Pro 11-inch (2nd generation)
  • iPad Pro 11-inch (1st generation)
  • iPad Pro 10.5-inch
  • iPad Air (4th generation)
  • iPad Air (3rd generation)
  • iPad (8th generation)
  • iPad (7th generation)
  • iPad mini (5th generation)
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی مدل YSY-395KC

شارژر فندکی مدل YSY-395KC

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x65 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲ ~ ۳۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵-۹-۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۳ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0
  • توضیحات
    – حداکثر توان خروجی: ۳۰ وات
  • – قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان
  • – دارای نشانگر شارژ
  • – قابلیت تشخیص خودکار شدت جریان مورد نیاز برای شارژ هر دستگاه
  • – محافظت شده در برابر افزایش جریان، ولتاژ و اتصال کوتاه
  • – مجهز به تکنولوژی شارژ سریع ورژن QC 3.0
  • – مجهز به تکنولوژی شارژ ایمن
  • – پشتیبانی از تمامی دستگاه‌هایی که توسط پورت USB شارژ می‌شوند.
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی تسکو مدل TCG 7 DUAL

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 7 DUAL

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۴~۱۲ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری ترانیو مدل V13

شارژر دیواری ترانیو مدل V13

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x40x25 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    لایتنینگ
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 2.0

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری راسین مدل QC-3.0-AR3000

شارژر دیواری راسین مدل QC-3.0-AR3000

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x52x57 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 3.0
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری انکر مدل A2021

شارژر دیواری انکر مدل A2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۲x47x26 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۱ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵-۲.۴ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0
  • توضیحات
    – قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند Power IQ
  • – محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ، جریان، دما MultiProtect
  • – فناوری تشخیص مقاومت کابل برای عبور جریان بهتر Voltag Boost
  • – شدت جریان خروجی:۵V/4.8A و در بیشترین حالت ۲.۴A
  • – شدت جریان ورودی: ۱۰۰V-240V و ۰.۷A / 50-60Hz
  • کابل همراه
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری سامسونگ مدل S9 به همراه کابل USB-C

شارژر دیواری سامسونگ مدل S9 به همراه کابل USB-C

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x23 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵-۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    USB-C
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 3.0

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری باسئوس مدل CCALL-BH02

شارژر دیواری باسئوس مدل CCALL-BH02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵ * ۸۳ * ۳۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۹۲ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲-۲۴ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۳ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0
  • توضیحات
    دارای نشانگر میزان ولتاژ
  • دارای نشانگر میزان جریان
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری آی واک مدل Leopard 20W ADL020

شارژر دیواری آی واک مدل Leopard 20W ADL020

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷×۳۴.۸×۳۴.۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۲.۲ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۱.۶ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB-C
  • توضیحات
    بیشینه ولتاژ خروجی: ۲۰ وات
  • قابلیت شارژ دستگاه‌ دیجیتال با خروجی‌های:
  • ۵ ولت، ۳ آمپر
  • ۹ ولت، ۲.۲ آمپر
  • ۱۲ ولت، ۱.۶۶ آمپر
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری USB PD

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی آی‌دیز مدل ID2203

شارژر فندکی آی‌دیز مدل ID2203

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰.۵×۳۰.۵×۷۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲-۱۸ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    فناوری Quick Charge 3.0
    فناوری USB PD

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA800XBEGWW

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA800XBEGWW

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x30x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۸ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۲.۲ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB-C
  • کابل همراه
    USB-C
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری ۵ پورت انکر مدل A2054111 PowerPort

شارژر دیواری 5 پورت انکر مدل A2054111 PowerPort

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۲ × ۷۵ × ۲۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۵ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۳.۶-۶.۵ و ۹-۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۵ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0 , USB 3.0
  • توضیحات
    دارای ۳ عدد پورت USB 2.0 با ولتاژ خروجی ۵ ولت و شدت جریان خروجی ۲.۴ آمپری
  • دارای ۲ عدد پورت USB 3.0 مجهز به فناوری Quick Charge
  • دارای پریز برق نوع US (نیاز به مبدل برای استفاده از پریزهای برق رایج ایران)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe Duo

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe Duo

مشخصات

  • ولتاژ ورودی
    ۹,۱۱ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۲.۲ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    Wireless
  • توضیحات
    سازگار با گوشی‌های AirPods Pro, AirPods with Wireless Charging Case and AirPods Wireless Charging Case
  • Compatible with iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11, iPhone SE (2nd generation), iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus
  • این شارژر بی‌سیم به آداپتورهایی با حداکترتوان ۲۷,۲۰,۱۴ وات وصل می‌شود
  • شدت‌جریان و ولتاژ خروجی این شارژر متناسب با آداپتور است
  • کابل همراه
    USB-C
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 3.0

    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی مدل Car G7

شارژر فندکی مدل Car G7

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶ × ۸۰ × ۹۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۷ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲ ~ ۲۴ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۵ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    شدت جریان خروجی: ۲.۵ آمپر
  • دارای نشانگر LED
  • قابلیت پشتیبانی از رادیو FM
  • قابلیت پخش موسیقی از طریق USB
  • پشتیبانی از فرمت های MP3 و WMA
  • دارای میکروفن برای پاسخگویی به تماس ها و مکالمه
  • دارای کابل ۳.۵ میلی متری صدا
  • جنس: پلاستیک مقاوم
  • دارای بلوتوث نسخه ۲.۱

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری فست شارژ شیائومی مدل MDY-08-EH

شارژر دیواری فست شارژ شیائومی مدل MDY-08-EH

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۵,۹,۱۲ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵,۹,۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    microUSB 2.0
  • توضیحات
    این شارژر از قابلیت فست شارژ ۳ بهره میبرد
  • ۵V-2.5A
  • ۹V-2.0A
  • ۱۲V-1.5A

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر رومیزی ۶ پورت الدینیو مدل A6704

شارژر رومیزی 6 پورت الدینیو مدل A6704

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰*۸۰*۳۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۶ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    مجموعا ۷ آمپر
  • ۵V=>2.4A
  • ۹V=>1.67A

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی آرسون مدل AN-C80

شارژر فندکی آرسون مدل AN-C80

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x25x55 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲-۲۴ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • توضیحات
    نوع درگاه خروجی: USB, Type-C
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری نوکیا مدل AC-3E

شارژر دیواری نوکیا مدل AC-3E

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۴۰*۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۰.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    Pin 2mm
  • توضیحات
    -جریان ولتاژ و آمپر ورودی:AC 100-240V/ 50-60Hz/ 65mA
  • -جریان ولتاژ و آمپر خروجی: DC 5V/350mA
  • -مناسب موبایل های نوکیا:Nokia 1200, 1208, 1209, 1616, 1650, 1680 Classic, 1800, 2220, 2330, 2330 Classic, 2600 Classic, 2630, 2680 Slide, 2690, 2700 Classic, 2720 Fold, 2730 Classic, 2760, 3109 Classic, 3110 Classic, 3110 Evolve, 3120 Classic, 3250, 3500 Classic, 3600 Slide, 3610 Fold, 3710 Fold, 3720 Classic, 5000, 5030 XpressRadio, 5070, 5130 XpressMusic, 5200, 5220, 5230, 5300, 5310, 5320, 5330 XpressMusic, 5500, 5530 XpressMusic, 5610, 5700, 5800 Xpress Music, 6070, 6080, 6085, 6086, 6101, 6103, 6110 Navigator, 6111, 6120 Classic, 6124, 6125, 6131, 6136, 6151, 6210 Navigator, 6212 Classic, 6216 Classic, 6220 Classic, 6233, 6234, 6260 Slide, 6267, 6270, 6280, 6288, 6290, 6300, 6300i, 6301, 6303 Classic, 6500 Slide, 6555, 6600 Fold, 6600 Slide, 6600i Slide, 6650 Flip, 6700 Classic, 6710 Navigator, 6730 Classic, 6760 Slide, 7020, 7070 Prism, 7100 Supernova, 7210 Supernova, 7310 Supernova, 7360, 7370, 7373, 7390, 7500 Prism, 7510 Supernova, 7610 Supernova, 8800 Sirocco, C1, C3-01, C6-00, C6-01, C7-00, E50, E51, E51 ( No Camera ), E61, E61i, E63, E65, E66, E71, E72, E75, E90, N8, N70, N71, N72, N73, N76, N78, N79, N80, N81, N82, N90, N91, N92, N93, N93i, N95, N95 8GB, N96, X2, X3, X6.

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری ترانیو مدل V90 به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر دیواری ترانیو مدل V90 به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۱۰-۲۲۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری راسین مدل AR830

شارژر دیواری راسین مدل AR830

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۴ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    قابلیت Power IQ است
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 3.0
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری تسکو مدل TTC 48 به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر دیواری تسکو مدل TTC 48 به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰*۴۰*۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۱۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    جنس بدنه : ABS
  • دارای نشانگر LED
  • طول کابل میکرو یو اس بی : ۱ متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری انکر مدل A2013 Power Port

شارژر دیواری انکر مدل A2013 Power Port

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸ × ۵۳ × ۵۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰ ~ ۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    – تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0
  • – شدت جریان خروجی در ولتاژ خروجی ۵ ولت برابر با ۳ آمپر
  • – شدت جریان خروجی در ولتاژ خروجی ۹ ولت برابر با ۲ آمپر
  • – شدت جریان خروجی در ولتاژ خروجی ۱۲ ولت برابر با ۱.۵ آمپر
  • – دارای نشانگر LED

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی مدل wx-01

شارژر فندکی مدل wx-01

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    مناسب شارژ دستگاه ها وموبایل های ۱ آمپر

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری اپل مدل MU7V2ZM

شارژر دیواری اپل مدل MU7V2ZM

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x105 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ – ۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB-C
  • توضیحات
    دارای گواهی CE
  • توان خروجی ۱۸ وات
  • مناسب برای آیفون ۸ به بالا
  • مناسب برای آیپد نسل ۱ پرو به بالا
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری مدل S10 فست

شارژر دیواری مدل S10 فست

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • توضیحات
    مدل EP-TA200 سری ۲۰۲۰ با قابلیت فست شارژ
  • تولید چین کیفیت اصلی تولید شده از متریال کیفیت بالا
  • برند SAMSUNG و علامت فست شارژ حک شده
  • رنگ مشکی و سفید
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری نوکیا مدل AC-3E

شارژر دیواری نوکیا مدل AC-3E

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۴۰*۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۰.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    Pin 2mm
  • توضیحات
    -جریان ولتاژ و آمپر ورودی:AC 100-240V/ 50-60Hz/ 65mA
  • -جریان ولتاژ و آمپر خروجی: DC 5V/350mA
  • -مناسب موبایل های نوکیا:Nokia 1200, 1208, 1209, 1616, 1650, 1680 Classic, 1800, 2220, 2330, 2330 Classic, 2600 Classic, 2630, 2680 Slide, 2690, 2700 Classic, 2720 Fold, 2730 Classic, 2760, 3109 Classic, 3110 Classic, 3110 Evolve, 3120 Classic, 3250, 3500 Classic, 3600 Slide, 3610 Fold, 3710 Fold, 3720 Classic, 5000, 5030 XpressRadio, 5070, 5130 XpressMusic, 5200, 5220, 5230, 5300, 5310, 5320, 5330 XpressMusic, 5500, 5530 XpressMusic, 5610, 5700, 5800 Xpress Music, 6070, 6080, 6085, 6086, 6101, 6103, 6110 Navigator, 6111, 6120 Classic, 6124, 6125, 6131, 6136, 6151, 6210 Navigator, 6212 Classic, 6216 Classic, 6220 Classic, 6233, 6234, 6260 Slide, 6267, 6270, 6280, 6288, 6290, 6300, 6300i, 6301, 6303 Classic, 6500 Slide, 6555, 6600 Fold, 6600 Slide, 6600i Slide, 6650 Flip, 6700 Classic, 6710 Navigator, 6730 Classic, 6760 Slide, 7020, 7070 Prism, 7100 Supernova, 7210 Supernova, 7310 Supernova, 7360, 7370, 7373, 7390, 7500 Prism, 7510 Supernova, 7610 Supernova, 8800 Sirocco, C1, C3-01, C6-00, C6-01, C7-00, E50, E51, E51 ( No Camera ), E61, E61i, E63, E65, E66, E71, E72, E75, E90, N8, N70, N71, N72, N73, N76, N78, N79, N80, N81, N82, N90, N91, N92, N93, N93i, N95, N95 8GB, N96, X2, X3, X6.

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی مدل A1

شارژر فندکی مدل A1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x10x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴۰x86x15.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۵.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۳ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    Wireless
  • کابل همراه
    USB-C
  • قابلیت‌های ویژه

    فناوری Quick Charge 3.0

    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی تسکو مدل TCG 31 به همراه کابل microUSB

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 31 به همراه کابل microUSB

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵ × ۳۵ × ۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹.۷ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲-۲۴ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    دارای کابل microUSB با روکش بافته شده مقاوم در برابر گره خوردن و پاره شدن
  • کابل به طول ۱ متر
  • جنس: ABS + PC
  • دارای نشانگر LED
  • دارای گواهی CE

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری ۶۰ وات ۶ پورت انکر مدل A2123 Powerport 6

شارژر دیواری 60 وات 6 پورت انکر مدل A2123 Powerport 6

مشخصات

  • وزن
    ۲۶۶ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰ ~ ۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۶ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    – حداکثر توان خروجی: ۶۰ وات
  • – حداکثر شدت جریان خروجی: ۱۲ آمپر در مجموع
  • – قابلیت شارژ همزمان ۶ دستگاه
  • – قابیت تشخیص خودکار شدت جریان مورد نیاز برای شارژ
  • – دارای کابل برق جدا شدنی به طول ۱۵۰ سانتی‌متر
  • – شارژ سریع کوالکوم را پشتیبانی نمی کند

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EZ به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EZ به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x22x34 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵-۹-۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۱.۳ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    به همراه کابل تبدیلUSB تایپ C به طول ۱ متر
  • مجهز به فناوری شارژ سریع
  • کابل همراه
    USB-C
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 2.0

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی شیاومی مدل CZCDQ02ZM QC3.0 فست شارژ دارای پورت USB-C

شارژر فندکی شیاومی مدل CZCDQ02ZM QC3.0 فست شارژ دارای پورت USB-C

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۲۵*۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۴ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲-۲۴ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۳ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0 , USB-C
  • توضیحات
    پوشش روی پورت Type C
  • حفاظت از دستگاه در برابر نوسانات برق
  • بدنه فلزی بادوام و مقاوم

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی شیائومی مدل Zmi AP821

شارژر فندکی شیائومی مدل Zmi AP821

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴.۶x 61.4 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۴ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲-۲۴ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵-۹-۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • توضیحات
    پشتیبانی از QC3.0، پشتیبانی از پروتکل FCP و تنظیم قدرت خروجی به صورت هوشمندانه، دارای سیستم محافظ از اتصال کوتاه و ناگهانی، دارای سیستم حفاظت خودکار در دمای بالا

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر رومیزی آی کیو پاور مدل T05

شارژر رومیزی آی کیو پاور مدل T05

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۲x52x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۴ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی شیائومی مدل ROIDMI

شارژر فندکی شیائومی مدل ROIDMI

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲ ~ ۲۴ ولت
  • توضیحات
    دارای دو سوکت ۱۲ ولتی
  • جریان خروجی: ۱۰ آمپر
  • توان مصرفی: ۱۲۰ وات
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • سازگار با انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیرها، دوربین های دیجیتال و دیگر دستگاه های از این قبیل

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی الدینیو مدل C503Q همراه با کابل microUSB

شارژر فندکی الدینیو مدل C503Q همراه با کابل microUSB

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x1x1 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۴ ~ ۱۲ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۳A=6-3.6V , 2A=9-6V , 1.5A=12-9V ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0
  • توضیحات
    این محصول دارای کابل میکرو یو اس بی می باشد که می توانید گوشی خود را از طریق آن با سرعت بالا شارژ کنید.
  • فناوری QC 3.0 (به طور خودکار دستگاه را شناسایی می کند و موثر بودن عمل شارژ را تا ۸۰% افزایش می دهد)
  • کابل همراه
    USB-C
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری هواوی مدل HW-059200EHQ به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری هواوی مدل HW-059200EHQ به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۶x23x36 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    فناوری شارژ سریع هوآوی
  • دارای کابل USB-C به طول ۱.۲ متر
  • کابل همراه
    USB-C
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری انکر مدل Power Port plus 1 B2013 به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر دیواری انکر مدل Power Port plus 1 B2013 به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۶x53x28 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹۱ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۱۲ / ۹ / ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0
  • توضیحات
    -نیاز به مبدل سه شاخه به دوشاخه جهت اتصال به پریزهای ایران
  • – همراه با یک کابل Micro USB
  • – دارای شارژ سریع ۳.۰ Quick Charge
  • – قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند Power IQ
  • – محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ، جریان، دما MultiProtect
  • – تشخیص مقاومت کابل برای شارژ دهی سریع‌تر Voltag Boost
  • کابل همراه
    microUSB
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 3.0
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری بیبوشی مدل C01M به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر دیواری بیبوشی مدل C01M به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x40x27 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۱۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    microUSB
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری مدل EP-TA200

شارژر دیواری مدل EP-TA200

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x23x75 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵-۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    حک فست شارژ
  • امکان شارژ سریع
  • خروجی ۲ آمپر واقعی
  • همراه با پک اصلی
  • قابل استفاده برای تمام گوشی های اندروید
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EM به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EM به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x40x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰V=3.0A/9.0V=2.23A/12.0V=1.67A/10.0V=2.25A MAX ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0
  • کابل همراه
    USB-C
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 3.0

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری اپل ۳۰W USB-C

شارژر دیواری اپل 30W USB-C

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۷x97x32 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۴۰-۲۲۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB-C
  • توضیحات
    قابلیت شارژ با توان ۳۰ وات
  • دارای یک درگاه Type-C
  • سازگار با تمامی دستگاه ها با پورت USB-C
  • مناسب مک بوک ایر ۱۳-اینچ برای شارژ بهینه
  • پارت نامبر MY1W2AM
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری لیتو مدل LH-1

شارژر دیواری لیتو مدل LH-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x50x28 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵-۹-۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری هوآوی مدل HW-050200E01 به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر دیواری هوآوی مدل HW-050200E01 به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۷x40x23 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۰۰-۱۰۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0 , microUSB 2.0
  • کابل همراه
    microUSB
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-03-AF

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-03-AF

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x30x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۷ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰~۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۱.۲ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    شدت جریان خروجی در هر ولتاژ: ۵ ولت ۲ آمپر، ۹ ولت ۱.۲ آمپر، ۱۲ ولت ۱ آمپر
  • – دارای تکنولوژی شارژ سریع QC 2.0

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری بیبوشی مدل C01L به همراه کابل لایتنینگ

شارژر دیواری بیبوشی مدل C01L به همراه کابل لایتنینگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x40x27 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۱۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    لایتنینگ
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری شیاومی مدل ZMI HA612

شارژر دیواری شیاومی مدل ZMI HA612

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸×۴۶×۵۲ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ – ۹ -۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل , ۲.۵ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0 , USB-C
  • توضیحات
    شدت جریان خروجی در ولتاژ ۵ ۲.۵ آمپر
  • شدت جریان خروجی در ولتاژ ۹ ۲ آمپر
  • شدت جریان خروجی در ولتاژ ۱۲ ۱.۵ آمپر
  • همراه با کابل شارژ USB-C

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری سامسونگ مدل S9 به همراه کابل تبدیل MicroUSB

شارژر دیواری سامسونگ مدل S9 به همراه کابل تبدیل MicroUSB

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x23 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵-۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    microUSB
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 3.0

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری راوپاور مدل RP-PC121

شارژر دیواری راوپاور مدل RP-PC121

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹x49x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری ال جی مدل MCS-H05ED

شارژر دیواری ال جی مدل MCS-H05ED

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۳۸*۷۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۱۰ ~ ۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵و۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۸ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    قابلیت شارژ سریع مخصوص موبایل های ساخت شرکت ال جی
  • تغییر خودکار ولتاژ خروجی بین ۵و ۹باتوجه به تلفن همراه شما
  • قابلیت شارژ ایمن
  • این شارژر سازگاری بالایی با گوشی های LG G4, LG V10, LG G FLEX 2 ,LG G5 دارد
  • مناسب برای پریز های ایران
  • قابلیت‌های ویژه

    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری چویتک مدل C0027

شارژر دیواری چویتک مدل C0027

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x24x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    AC 100 – 240 ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۳ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 3.0
  • توضیحات
    قابلیت شارژ تمام دستگاه های دارای USB مانند تلفن هوشمند، تبلت، پاوربانک و سایر دستگاه های دارای USB را دارد.
  • توضیحات
  • نمایشگر جریان و ولتاژ: طراحی خاص با صفحه نمایش دیجیتال LED که می‌تواند هنگام اتصال دستگاه های هوشمند ، جریان و ولتاژ را به طور خودکار و با دقت نشان می دهد.
  • تکنولوژی هوشمند IC : شارژر دیواری می تواند دستگاه های شما را به طور خودکار تشخیص دهد و با سرعت مطلوب شارژ دستگاه های متصل مطابقت داشته و زمان شارژ را کاهش می دهد.
  • ایمن : طراحی قابل اطمینان با فناوری پیشرفته برای محافظت در برابر جریان زیاد ، گرم شدن بیش از حد ، ولتاژ بیش از حد و اتصال کوتاه
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی الدینیو مدل DL-C25 همراه با کابل میکرو

شارژر فندکی الدینیو مدل DL-C25 همراه با کابل میکرو

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵ * ۲۰ * ۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۹ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲-۲۴ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    مناسب برای تمامی گجت هایی که با پورت USB شارژ میشوند
  • دارای کابل Micro USB
  • محصولی بسیار با کیفیت
  • مقاوم در برابر تغییر ولتاژ

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر فندکی ونوس مدل YZS-01

شارژر فندکی ونوس مدل YZS-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۳۰×۹۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۱۲-۲۴ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر مخصوص موبایل , ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۲ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    دارای دو درگاه خروجی یکی ۱.۰ و دیگری ۲.۱ آمپر

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-N5100

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-N5100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۵x90x84 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۵ – ۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۱ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    Wireless
  • توضیحات
    دارای نشانگر LED
  • شارژ سریع برای دستگاه های مجهز به این تکنولوژی
  • سازگار با تمام گوشی های موبایل دارای تکنولوژی شارژ بی سیم Qi
  • دارای درگاه USB-C برای تامین انرژی
  • کابل همراه
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


شارژر دیواری راسین مدل AR-QC03

شارژر دیواری راسین مدل AR-QC03

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x25x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • ولتاژ ورودی
    ۲۲۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    ۳ عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    قابلیت power IQ است
  • کابل همراه
    ندارد
  • قابلیت‌های ویژه

    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
    فناوری Quick Charge 3.0
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا