خانه و آشپزخانه

خرید انواع مدل های ماشین لباسشویی اسنوا،ال جی ،سامسونگ،دوو،پاکشوما و …

راهنمای خرید انواع برند های موجود دربازار ایران

انتخاب بهترین ماشین لباسشویی

هیچ فراری از لباس‌های کثیف وجود ندارد، یک ماشین لباس‌شویی قابل‌اعتماد میتواند لباس‌ها را به خوبی تمیز کند .و شما را از دست لباس های چرک نجات دهد. در اینجا نحوه پیدا کردن بهترین ماشین لباس‌شویی برای بودجه و نیازهای شما وجود دارد.

یکی مهمترین وسایل هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی‌های امروزی نقش پر رنگی در برآورده کردن یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی روزمره ما یعنی نظافت، بازی می‌کنند، به همین دلیل به سرعت در حال پیشرفت هستند. ماشین‌های لباسشویی‌ جدید با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارند. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی را در سایت ما مشاهده کنید و سفارش دهید.

با توجه به اندازه و مدل آشپزخانه‌های امروزی شما می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. ماشین‌های لباسشویی چند مدل هستند. ماشین لباسشویی سطلی یا درب از بالا و ماشین لباسشویی درب از جلو که بسیار پر طرفدار است.

برای خرید ماشین لباسشویی مناسب باید مواردی چون تعداد افراد خانواده و فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. برای خانواده‌های بزرگ باید به دنبال ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا بگردید که در یک بار استفاده بتوانید حجم زیادی از لباس را در آن‌قرار دهید تا مجبور به استفاده مکرر از لباسشویی در طول روز نباشند. به این صورت در مصرف انرژی هم صرفه جویی می‌شود.

انواع مدل های ماشین لباسشویی

هر مدل از ماشین لباسشویی دارای مزایا و معایبی هستند. ترجیح میدهید که لباس ها را از بالا در ماشین لباسشویی بریزید و یا از جلو ،لباس ها را درون ماشین قرار دهید؟

ماشین های لباسشویی در بازار انواع مختلفی دارند که شما با توجه به کارایی ،میتوانید یکی از این مدل هارا انتخاب کنید.

در مطلب زیر ما به انواع و برند های مختلف بازار ایران میپردازیم تا شما با این برندها و محصولات آنها بیشترآشنا شوید.

mooie en gelukkige brunette jonge vrouw komt naar de wasmachine in homely jeans kleding. ze laadt de wasmachine met dirty laundry. lichte en ruime woonkamer met modern interieur. - washing machine stockfoto's en -beelden

نکاتی که در هنگام خرید باید مد نظرتان باشد:

یکی از عامل اصلی برای خرید یک ماشین لباسشویی ،نوع ماشین لباسشویی است.شما در هنگام خرید باید به نوع و تیپ ماشین لباسشویی دقت ویژه ای داشته باشید.

ظرفیت ماشین لباسشویی و اندازه آن
ظرفیت ماشین لباسشویی مربوط به حجم استوانه داخلی است و در ارتفاع مکعبی اندازه‌گیری می‌شود. به طور متوسط یک ماشین لباسشویی ۳ تا ۴ متر مکعب می‌تواند ۵ تا ۷ کیلوگرم، لباس‌ را در خود جای دهد. یک ماشین ۵ متر مکعب می‌تواند ۹ کیلوگرم لباس را سشتشو دهد. به خاطر داشته باشید که اندازه توصیه‌شده بارگیری لباس ها، به مدل و برند ماشین لباسشویی بستگی دارد.
اندازه فیزیکی ماشین لباسشویی به ابعاد خارجی آن ارتفاع، عرض و عمق اندازه‌گیری میشود . علاوه بر این، شما به ۱ تا ۳ اینچ در هر طرف نیاز خواهید داشت،  تا ماشین لباسشویی به راحتی در دسترس باشد.
۴ تا ۶ اینچ در پشت ماشین لباسشویی، و ۲۰ تا ۲۵ اینچ در مقابل نیز ،برای قرار دادن لباس ها به داخل ماشین لباسشویی لازم است.
درب ماشین لباسشویی از بالا باز شود بهتر است یا از روبرو؟
این سوالی است که بارها توسط کاربران از ما پرسیده میشود.برای دانستن این موضوع باید چند نکته را در نظر داشته باشید.
اینکه درب ماشین لباسشویی از بالا باز میشود و با از روبرو مهم نیست.مهم این است که در مدل هایی که درب آنها بالا است،آب در داخل آنها جمع شده و خشک شدن لباس ها نیز دیرتر انجام میشود.البته این مدل چون قیمت آنها ارزان تر است ،مورد استقبال قرار گرفته اند.
اما مدل درب از روبرو ،مزایای بهتری نسبت به درب از بالا دارد،اما قیمت خربد آن قدری بالاتر است.
knappe glimlachende jonge mens in grijze jeans en de laag zit voor een wasmachine en gebruikt zijn smartphone. hij laadt washer met dirty laundry. lichte en ruime woonkamer met modern interieur. - washing machine stockfoto's en -beelden

 

خرید ماشین لباسشویی  برند اسنوا

اسنوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

زندگی در دنیای امروز پر از مشغله است. پیشرفت تکنولوژی به بشر این فرصت را داده که ابزارهایی برای راحت‌تر زندگی کردن در اختیار داشته باشد. ماشین لباسشویی قطعاً یکی از این ابزارهاست.

حس لذت‌بخشی است که تمام لباس‌های کثیف را داخل یک لباسشویی ۷ کیلویی بیندازید و دنبال کارهایتان بروید و بعد از یکی دو ساعت لباس‌ها را تمیز تحویل بگیرید.

تعداد وسایلی که در آشپزخانه به کمک انسان آمده‌اند هم زیاد است. یک ماشین ظرف‌شویی ۱۲ نفره یا حتی یک ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند آسایش بیشتری به همراه داشته باشد و وجود یخچال، چه ۲۵ فوت، ۲۷ فوت یا ۳۲ فوت باشد چه یک یخچال ساید ۵۵۰ کاملاً ضروری است و تقریباً زندگی بدون یخچال را نمی‌توان در دنیای امروز تصور کرد. در حقیقت لوازم‌ خانگی به بخش اصلی زندگی ما تبدیل‌شده‌اند.

برندهای ایرانی هم این روزها در کنار برندهای خارجی محصولات باکیفیتی را روانه‌ی بازار لوازم خانگی کرده‌اند. همان‌طور که مدل‌های یخچال فریز سامسونگ را می‌توانید در بازار ببینید، درگذشته شرکت‌هایی مانند جنرال الکتریک در بازار ایران با کالاهای خارجی رقابت می‌کردند و این روزها شرکت ایرانی‌ای مانند اسنوا محصولات زیادی را با تنوع کافی و قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به اجناس خارجی روانه‌ی بازار کرده است.

ماشین لباسشویی‌های اسنوا در اندازه‌ها و طرح‌های متنوع در بازار موجودند و امکانات زیادی دارند. ظاهر مدل‌های جدید لباسشویی‌های این شرکت کاملاً شیک و به‌روز است و می‌تواند علاوه بر کارایی مناسب ظاهری خوب هم به خانه‌ی شما بدهد. علاوه بر این خرید از یک شرکت داخلی امکان خرید قسطی را هم برای شما فراهم می‌کند.

اگر تصمیم به خرید یک ماشین لباسشویی اسنوا دارید دو نکته را مدنظر قرار دهید. نکته‌ی اول اندازه‌ی لباسشویی است. اگر یک خانواده‌ی کوچک دارید یک ماشین ۶ یا ۷ کیلویی برای شما کافی است و اگر خانواده‌ی بزرگی دارید باید لباسشویی بزرگتری تهیه کنید تا هم مجبور نشوید هر روز، یا حتی روزی چند بار ماشین را روشن کنید و هم در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی کرده باشید. نکته‌ی دوم برچسب مصرف انرژی ماشین لباسشویی است، بهترین لباسشویی‌ها آن‌هایی هستند که برچسب انرژی سبز دارند. شاید در کوتاه‌مدت اثر برچسب انرژی چندان مشخص نباشد اما در درازمدت اثر زیادی در مدیریت مصرف انرژی خواهد داشت.

 

زندگی خوب با ال جی

LG Corporation affiliates will form a new holding company in 2021 - AllPhones

  LGرا بهتر بشناسید

برند ال جی در سال ۱۹۵۸ با ادغام دو شرکت گلداستار و لاکی فعالیت خود را به صورت تخصصی آغاز کرد.

شرکت گلدسار در حوزه تولیدات الکترونیکی فعالیت داشت و شرکت لاکی در زمینه ساخت قطعات پلاستیکی به ویژه قاب پلاستیکی فعالیت خود را انجام می‌داد. ادغام این دو شرکت باعث شد ال جی تولیدات خود را گسترش دهد و محصولاتی با کیفیت تولید کند. ال جی توانست اولین رادیو، تلفن همراه، یخچال و تلوزیون سیاه و سفید کره‌ای را تولید کند. این برند به

سرعت از تولیدات داخلی فراتر رفت و اولین نمایندگی فروش خود را در نیویورک تاسیس کرد. این مسئله موجب شد تا مردم جهان با این برند بیشتر آشنا شوند.

برند ال جی در تمام سال‌های فعالیت خود با شعار زندگی خوب، سعی در تولید محصولاتی با کیفیتی عالی و هزینه‌ای مناسب بوده‌است تا با پوشش نیازهای مردم بیشترین رضایت را از آنها دریافت کند.

انواع لباسشویی‌های ال جی

برند ال جی محصولات بسیاری را تولید می‌کند و تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، لپ تاپ و موبایل و سیستم تهویه هوا است.
یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات لوازم خانگی ال جی ماشین لباسشویی این برند است ‎
برخی از لباسشویی‌های برند ال جی با استفاده از موتور Direct Drive بهره وری بیشتر و مصرف انرژی کمتری داشته و قادرند لباس‌ها را با آیتم‌های مختلف شستشو دهند.
برای استفاده از ماشین‌های لباسشویی ال جی در ابتدا باید از نوع آن مطلع باشیم که ماشین لباسشویی درب از جلو، درب از بالا و یا خشک‌کن است. در درجه دوم از رعایت اطلاعات ایمنی اطمینان حاصل کنید. نکات نصب و راه‌اندازی لباسشویی را رعایت کنید. نحوه اتصال دادن به زمین ماشین لباسشویی را بررسی کنید. به موقعیت نصب ماشین لبسشویی دقت کنید. پیچ‌های ویژه حمل ونقل ماشین لباسشویی را به منظور کاهش احتمال آسیب به کار رفته‌اند را باز کنید. اتصال برقی ماشین لباسشویی را انجام دهید. اتصال آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید. شیلنگ تخلیه لباسشویی را نصب کنید و در آخر ماشین لباسشویی را تراز کنید.
برای استفاده از ماشین لباسشویی نیز باید به چند نکته مهم نوجه کنید. اول به برچسب روی لباس‌ها که اطلاعات شست و شو بروی آن درج شده‌است، دقت کنید. دوم لباس‌ها با نحوه شستشوی یکسان را باهم بشویید. لباسشویی‌های برند ال جی امکانات و قابلیت‌های متفاوتی دارند که به شرح زیر است:
متمرکز (Intensive) : این ویژگی برای لباس‌های بسیار کثیف است تا با قدرت بیشتری شسته شوند.
ضد چروک(Crease Care) : این ویژگی لباس‌ها را بدون چروک و در واقع اتو کشیده تحویل می‌دهد.
شستشوی بهداشتی(Medic Rinse): فرآیند آبکشی را بهتر انجام می‌دهد.
خیس خوردن(Pre Wash): این ویژگی لباس‌ها را قبل از شستشو آبکشی می‌نماید.

 

پاکشوما ،برندی مطمئن و قدیمی

گروه پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با هدف تولید لوازم‌خانگی  در سال ۱۳۵۴ تاسیس شده‌است. برند پاکشوما امروزه پس از گذشت سال‌ها فعالیت،  یکی از برترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می باشد. طیف محصولات برند پاکشوما در پنچ گروه اصلی یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی موجود می‌باشند.محصولات این برند با توجه به نیاز مردم عزیز کشورمان و صادرات تولید می‌شوند
یکی از محصولات پر طرفدار این برند ماشین‌های لباسشویی است.
شرکت پاکشوما همکاری ویژه‌ای با شرکت ال جی کره دارد به طوری که نماینده شرکت ال جی در ایران ضمن قدردانی از شرکت پاکشوما و مدیران و کارکنان آن بخاطر تلاش بی وقفه و پشتکار فراوان و همکاری در زمینه تولید ماشین لباسشویی ، تصمیم گرفته است تا تولید یخچال ساید بای ساید را به شرکت پاکشوما محول نماید.

ماشین لباس شویی برند پاکشوما در ایران طرفداران بسیاری دارد. موتور ماشین‌های لباس شویی برند پاکشوما کره‌ای هستند. این برند مدل‌های بسیار متنوعی از ماشین لباس شویی را طراحی و تولید می‌کند که متناسب با سلیقه و نیاز مردم ایران است.

ماشین لباس شویی‌های پاکشوما دومدل درب از بالا و درب از جلو دارند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. هر چند ماشین های لباسشویی درب از بالای معمولی قیمت کمتری دارند؛ اما ماشین لباسشویی درب از جلو کف کمتری تولید کرده و از مواد شوینده با بازدهی بالا استفاده می‌کنند. مزایای ماشین لباسشویی درب از جلو این است که بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از ماشین لباسشویی درب از بالا می‌شویند و لزوماً قیمت خیلی بالایی ندارند.
ظرفیت ماشین لباس شویی با اصطلاح کیلو بیان می‌شود. ماشین لباس شویی‌های برند پاکشوما در انواع ۶ کیلویی، ۷ کیلویی، ۸ کیلویی، ۹ کیلویی و ۱۰ کیلویی تولید می‌شود.

ماشین لباسشویی دوو، انتخابی خوب در زمینه شستشو

Endorfina Communication Group on Behance

 

ماشین لباسشویی یکی از لوازم ضروری خانه و آشپزخانه است. شاید بتوان بدون یک ماشین لباس‌شویی باز هم به زندگی ادامه داد، اما داشتن آن قطعا آرامش خیال بیشتری به همراه خواهد داشت. داشتن ماشین لباس‌شویی برای کسانی که محل مناسب یا جای کافی برای خشک کردن لباس‌ها ندارند، بسیار ضروری است.
برند دوو را بیشتر بشناسید.
در میان برندهای بزرگ لوازم خانگی، دوو (Daewoo) از برندهای خوش‌نام و موفقی است که در ایران محصولات متنوعی تولید می‌کند. دوو الکترونیک یکی از شرکت‌های اقماری گروه دووی کره‌ی جنوبی است که در ایران با تکیه بر تخصص نیروهای ایرانی و تکنولوژی جهانی مشغول فعالیت است.

ماشین لباس‌شویی دوو، دوست‌دار طبیعت و انسان

برند دوو با شعار فناوری روز، دوست‌دار خانواده و محیط زیست توانسته در کنار بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی تولید کند که مصرف انرژی کمی دارند و آرامش بیشتری برای خانواده به همراه دارند.
در میان محصولات دوو سری محصولات پریمو، کاریزما، دو زِن، زِن لایف و ویوا محبوبیت زیادی دارند. ماشین‌های لباسشویی دوو از ابتدای فعالیت خود در ایران تا امروز پابه‌پای تکنولوژی روز دنیا پیش رفته و محصولاتی باکیفیت و پیشرفته تولید کرده است.
دوو ماشین‌های لباسشویی ۷ کیلویی، ۸ کیلویی و ۹ کیلویی را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌کند.

این ماشین‌‌ها امکانات مدرنی دارند. نمایش‌گر برای کنترل وضعیت شست‌وشو و تنظیمات دستگاه، قفل کودک برای اطمینان از امنیت کودکان و به هم نخوردن تنظیمات دستگاه، و تنظیم سرعت چرخش برای شست‌وشوی لباس در زمانی کوتاه‌تر از نمونه‌های این امکانات هستند. به‌علاوه، قابلیت ویژه‌ی دیگر در برخی ماشین‌های لباس‌شویی دوو استفاده از آب بیشتر هنگام آبکشی لباس‌هاست.

به این ترتیب لباس‌ها کمتر چروک می‌شوند و پس از خشک شدن به سادگی می‌توان آن‌ها را اتوکشی کرد. با استفاده از قابلیت کارکرد نیمه‌پر هم می‌توانید بدون نگرانی از مصرف آب و برق از دستگاه استفاده کنید بدون این که لازم باشد آن را حتما پر کنید. برخی ماشین‌های لباس‌شویی دوو از قابلیت ادواش هم بهره‌ برده‌اند. به این ترتیب حتی در هنگام کار کردن دستگاه می‌توانید دریچه مخصوص کوچک را باز کنید و لباس‌های جامانده را به آن اضافه کنید

 

غول صنعت لوازم خانگی: بوش

BOSCH | GS Webshop

با ماشین لباسشویی بوش لباس‌ها همیشه پاکیزه و نو، و کف آشپزخانه همیشه خشک و تمیز خواهد بود. این یکی از شعارهای بوش برای ماشین لباس‌شویی‌های تولید شده در این شرکت است. بوش در سال ۲۰۲۰ به عنوان قابل اعتمادترین برند لوازم خانگی از سمت مصرف‌کنندگان انتخاب شده است.
تاریخچه شرکت بوش :
بوش (Bosch) از برندهای غول لوازم خانگی است که فعالیت خود را بیش از یک قرن پیش در سال ۱۸۸۶ در آلمان شروع کرده است. این برند که ابتدا در حوزه‌ی طراحی و مهندسی مکانیک و الکترونیک فعالیت می‌کرد، امروز از برترین نام‌ها در لوازم خودرو و لوازم خانگی شناخته می‌شود. این برند در کنار تولید محصولات باکیفیت، ارزش‌های مشخصی را دنبال می‌کند. بوش خود را متعهد به احترام به زمین و نگهداری از منابع انرژی آن می‌داند.

محصولات بوش در بین سایر برندهای لوازم خانگی جزو کم‌مصرف‌ترین‌ها هستند، تا جایی که این برند دو سال برنده‌ی نشان ستاره‌ی انرژی شده است. بوش حدود ۴۰ درصد از فعالیت‌های خود را روی کاهش مصرف انرژی متمرکز کرده است.

ترکیب علم و فناوری در ماشین لباسشویی بوش

شرکت بوش از فناوری‌های مدرن و پیشرفته‌ای در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. برای بوش تنها فروش و کسب درآمد کافی نیست. این برند همیشه سعی دارد ماشین‌های لباسشویی و سایر محصولات خود را سازگار با طبیعت و انسان تولید کند. آرامش خانواده و داشتن زندگی باکیفیت‌تر برای تمام مردم دنیا برای بوش اهمیت زیادی دارد. همان‌طور که شعار معروف این برند می‌گوید: «بهتر است پول خود را از دست بدهیم، اما اعتماد و اطمینان مشتری را نه!».
همین‌ها کافی است تا بتوانید با اطمینان ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید. فراموش نکنید ماشین لباسشویی از لوازم الکترونیکی است که باید بتوانید دست کم چند سال روی کارایی و کیفیت آن حساب کنید.

ماشین‌های لباسشویی بوش از برترین تکنولوژی و امکانات روز دنیا برخوردار هستند. بوش ماشین‌های لباس‌شویی خود را در در طرح‌های متنوع و اندازه‌های ۷، ۸ و ۹ کیلوگرم تولید می‌کند. این دستگاه‌ها اتوماتیک و هوشمند هستند و امکانات پیشرفته‌ای دارند. شست‌وشوی سریع با دست، فناوری حباب‌ساز، سیستم صرفه‌جویی در آب، نمایش میزان مصرف آب و برق، کاهش مدت زمان شست‌وشو، تمیزکننده خودکار مخزن مواد شوینده، تشخیص مواد شوینده مصرفی و صفحه کلید لمسی از قابلیت‌های کاربردی و پیشرفته‌ی ماشین‌های لباس‌شویی بوش است.

 

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی توجه شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


ماشین لباسشویی کندی مدل CSV 1172 DQ1 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کندی مدل CSV 1172 DQ1 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۱۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    ساده
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723S ظرفیت ۷.۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723S ظرفیت 7.5 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله
  • طبقه بندی رنگی
    استیل

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی تی سی ال مدل G82-AW/AS ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل G82-AW/AS ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100WS ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100WS ظرفیت 6 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۰۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    LED
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24804 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24804 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    LED
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت ۷کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت 7کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 83402 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 83402 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    LED
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    LED
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WH94-ASI/AWI ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WH94-ASI/AWI ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K947S ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K947S ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWA80F

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWA80F

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی تی سی ال مدل G72-BW/BS ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل G72-BW/BS ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M84-AWBL/ASBL ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M84-AWBL/ASBL ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8243 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8243 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723W ظرفیت ۷.۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723W ظرفیت 7.5 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M94-AWBL/ASBL ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M94-AWBL/ASBL ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    LCD

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200WS ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200WS ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    LED
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K846S ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K846S ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    لمسی
  • طبقه بندی رنگی
    استیل

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW60 ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW60 ظرفیت 6 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از بالا
  • سرعت چرخش موتور
    ۵۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    خیر
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-73201 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-73201 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    LED
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی ریتون مدل RWM 1250.MB ظرفیت ۱۲.۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ریتون مدل RWM 1250.MB ظرفیت 12.5 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    دو قلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    خیر
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی تی سی ال مدل E62-A ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل E62-A ظرفیت 6 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K824S ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K824S ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۱۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله
  • توضیحات صفحه نمایش
    LED
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی ریتون مدل RWM 1280.MA ظرفیت ۱۳ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ریتون مدل RWM 1280.MA ظرفیت 13 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    دو قلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    خیر
  • توضیحات صفحه نمایش
    ندارد
  • طبقه بندی رنگی
    ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K844S ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K844S ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
    بله
  • صفحه نمایش
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،لباس ورزشی زنانه و مردانه وتوپ بسکتبال را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا