مد و پوشاک

خرید جدید ترین مدل های بلوز زنانه همراه با نحوه ست کردن بلوز با لباس های دیگر

 

خرید یک بلوز زنانه تنگ شما را لاغر نمی‌کند و خرید یک بلوز زنانه گشاد باعث چاقی‌تان نمی‌شود! بسیاری تصور می‌کنند که اگر یک لباس تنگ یا گشاد بخرند می‌توانند به منظور رسیدن به اندام دلخواه خود بیشتر تلاش کنند.
هدف گذاری برای وزن ایده‌آل و تلاش برای دست یابی به آن یک فعالیت بسیار مثبت است، اما خرید یک بلوز با سایز نامناسب، صرف یک هزینه اضافه است. در نتیجه آن بلوز در کمد لباس‌تان بلااستفاده باقی می‌ماند و ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.
توصیه می‌کنیم حتما یک بلوز زنانه متناسب با سایز خود تهیه کنید تا بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید و در حسرت پوشیدنش نمانید. ممکن است لباسی که به تازگی تهیه کرده‌اید را پس از مدتی دیگر به تن نکنید یا نظرتان نسبت به مدل لباس تغییر کند و دیگر به آن علاقه نداشته باشید. این در صورتی است که اگر بلوز یا شومیز زنانه سایز متناسبی داشته باشد، آن را به راحتی به تن می‌کند.

معیار اندازه گیری …

بعضی از طراحان از اندازه غرور استفاده می کنند، که در تلاش برای جلب احساسات شما، سایز های کوچک تری را بر روی لباس هایی که معمولاً بزرگتر هستند، قرار می دهند.

سیستم سایز بندی(کوچک ، متوسط ، بزرگ ، فوق العاده بزرگ) استاندارد ندارد، بنابراین ابعاد موجود در این لباس ها متفاوت است.

بزرگ ترین قسمت بدن خود را مبنا قرار دهید. که بسیاری از مردان شانه های پهن تری دارند و بسیاری از خانم ها در مقایسه با تولید شرکت های استاندارد دارای باسن بزرگتر هستند.

به عنوان مثال، اگر شانه های پهن تری دارید، می توانید کت ها را در ابعاد بزرگتر تهیه کنید و لباس را به یک خیاطی ببرید تا قسمت های دیگر را تنظیم کند.

لباس را پرو کنید …

اگر لباس را پرو کنید ریسک خرید کمتر است. اندازه های مختلف را در اتاق پرو امتحان کنید در صورت امکان در مقابل آینه تمام قد بایستید تا تمام هیکل خود را برانداز کنید، لباس نباید خیلی گشاد یا تنگ باشد.

نگران بر چسپ های اندازه گیری نباشید اگر لباس اندازه باشد عیب های هیکل شما را می پوشاند ولی لباس هایی با اندازه نامناسب ضعف های هیکل شما را نمایان می کند.

هنگام خریدن کفش خیلی مهم است که با آنها قدم بزنید همچنین برای خرید لباس مهم است بازوها و پاها را بلند کنید و بر روی یک صندلی بنشینید. لباس های مناسب محدود کننده نیستند.

از دوستان و آشنایان خود کمک بخواهید …

دریافت چشم انداز بیرونی مفید است. با دوستی همراه باشید که با شما صادق باشد یا از یک کارمند فروشگاه سؤال کنید.

از قضاوت خود در ارزیابی این نظرات استفاده کنید. به عنوان مثال، کارکنان فروشگاه ممکن است برای فروش تملق شما را بکنند.

در صورت منصرف شدن از خرید لباس مورد نظرتان یا پیدا نکردن سایز مناسبتان، می توانید اقدام به سفارش لباس نمایید.

 به رنگ مورد علاقه‌تان در خرید لباس توجه کنید

اگرچه رنگ مد سال بسیاری را مجذوب خود می‌کند، اما توصیه می‌کنیم پیش از خرید یک شومیز، تونیک یا بلوز زنانه به رنگ مد سال توجه نکنید، چرا که ممکن است رنگ بلوز دلخواه شما نباشد و آن لباس در کمدتان خاک بخورد.
خرید یک لباس با رنگ مورد علاقه تاثیر بسیاری در استفاده و پوشیدن آن دارد. در واقع یک لباس در صورتی به عنوان یک خرید خوب و ماندگار تبدیل می‌شود که آن را با علاقه شخصی خود تهیه کرده باشید و از پوشیدن آن لذت ببرید.
نکته دیگری که باید پیش از خرید شومیز یا بلوز زنانه به آن توجه کنید، این است که رنگ لباس با رنگ پوست شما در تناسب باشد. برخی از رنگ‌ لباس‌ها متناسب با برخی از رنگ‌های پوست نیست و ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.

 چه مدل بلوز زنانه‌ای دوست دارید

مدل بلوز زنانه

مدل بلوز زنانه یکی دیگر از نکات مهم خرید است. توصیه می‌کنیم پیش از خرید بلوز زنانه برخی از سایت‌های مد و فشن یا فروشگاه‌های آنلاین لباس را بررسی کنید تا مدل بلوز زنانه مورد علاقه خود را به سادگی پیدا کنید.
در صورتی که لباسی را بی‌توجه و بی‌انگیزه تهیه کنید، ممکن است با گذشت مدت کوتاهی دیگر به مدل آن علاقه نداشته باشید. به منظور آشنا شدن با مدل جدید بلوز زنانه به ادامه مقاله توجه کنید تا لباس مورد علاقه خود را پیدا کنید.
بلوز زنانه مجلسی یکی از پرطرفدارترین مدل لباس رسمی و جذاب است که بسیاری از خانم‌ها در هر سنی حداقل یک مدل از این لباس را در کمد لباس‌های خود دارند. معمولا در طراحی بلوز زنانه مجلسی از سنگ، پولک، مروارید و.. استفاده می‌شود. همچنین بلوز زنانه حریر یک لباس‌ مجلسی جذابی است که استایل شما را چشمگیر می‌کند.
بلوز زنانه نخی مناسب مهمانی و دورهمی‌های دوستانه و غیررسمی است. این مدل لباس زنانه جنس خنکی دارد و معمولا در فصل بهار و تابستان محبوب‌تر است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بلوز نخی زنانه با طرح دلخواه تهیه کنید.
بلوز زنانه خال خالی یکی از طرح‌های پرطرفدار در سال ۲۰۲۰ است که توجه بسیاری از طراحان و خانم‌ها را به خود جلب کرده است. مدل بلوز زنانه پلنگی نیز یکی از ترندهای امسال بود که همچنان مورد توجه بسیاری قرار دارد.
همچنین بلوز گلدار زنانه سال‌ها است که مهمان کمد بسیاری از خانم‌ها می‌باشد که مدل آن هرگز قدیمی نمی‌شود. با این حال طراحی بلوز زنانه روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است هر سال مدل آن و سلیقه شما تغییر کند.

 کیفیت بلوز زنانه در اولویت قرار دارد

بلوز گره‌ای زنانه

یکی از نکات مهمی که بسیاری هنگام خرید لباس از آن غافل می‌شوند، کیفیت بلوز زنانه است. در واقع هر چه یک لباس زیبا باشد، اما کیفیت مناسب و کافی نداشته باشد، ممکن است به یک کالای یک بار مصرف تبدیل شود و برای همیشه در کمد لباس خاک بخورد.
با این حال این نکته را به یاد داشته باشید که هر لباس گران قیمتی صرفا کیفیت بالایی ندارد و شما می‌توانید با یک هزینه مناسب، یک لباس مردانه یا زنانه با کیفیت استاندارد تهیه نمایید. از این جهت بلوزی که تهیه می‌کنید باید شرایط زیر را داشته باشد:
• بلوز زنانه از پارچه یا الیاف طبیعی تولیده شده باشد، چرا که دوام این نوع پارچه‌ها بیشتر خواهد بود.
• بهتر است بلوز زنانه (در صورت نیاز) دکمه یدکی داشته باشد.
• دوخت و درز لباس محکم باشد.
• منجوق، مروارید، پولک و… روی لباس محکم باشند و به راحتی از روی لباس جدا نشوند.
• روی برچسب لباس نوع شستشو، دمای شستشو و نوع اتو زدن را درج شده باشد.

 بلوز را با چه لباسی به تن می‌کنید

برخی اوقات لباسی تهیه می‌کنیم و نمی‌دانیم باید آن را با چه مدل شلوار یا دامن به تن کنیم یا لباس متناسب با آن را نداریم. اگر می‌خواهید یک بلوز شیک زنانه تهیه کنید، به این نکته توجه کنید که چه لباسی با این بلوز ست می‌شود؟
آیا با خرید این بلوز نیاز به یک دامن یا شلوار زنانه جدید دارید؟ یا می‌خواهید از لباس‌هایی که در کمد دارید استفاده کنید؟ توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، حتما شومیز، بلوز یا تونیک زنانه‌ای تهیه کنید که شلوار یا دامن متناسب با آن را در کمد دارید و نیازی به یک خرید تازه ندارید. اما اگر می‌خواهید متناسب با بلوز یک دامن یا شلوار نو تهیه کنید، باید به مدل آن توجه بیشتری داشته باشید.

سایز بلوز زنانه باید چگونه باشد؟

نکته بعدی که بسیار در خرید لباس های زنانه اهمیت دارد، سایز لباس می باشد.

برخی افراد بر این باور هستند که لباس های تنگ موجب می شود تا آنها لاغرتر دیده شوند و برخی نیز این اعتقاد را دارند که لباس‌های گشاد موجب می‌شود تا فرد چاق تر دیده شود، اما باید بدانید که وجود لباس های گشاد ممکن است موجب بی‌نظمی و شلخته دیدن شما شود، این امر درمورد لباس های بسیار تنگ نیز صادق است. برای افرادی که اندام مناسبی ندارند یا به اصطلاح تناسب اندام ندارند موجب می شود تا نواقص انجام آنها بیشتر به چشم بیاید. پس همیشه سعی کنید متناسب با تیپ و استایل سایز مناسب بدنتان را انتخاب کنید تا در عین حال زیبا و مرتب دیده شوید.

مدل های بلوز زنانه جدید:

امروز با وجود پیشرفت علم و تعداد زیاد فروشگاه های اینترنتی، شما نیازی نیست که برای خرید لباس مناسب با سلیقه تان، کل شهر محل زندگی‌تان را بگردید و کلی زمان صرف کنید. کافیست در اینترنت و فروشگاه های اینترنتی با یک سرچ ساده لباس مورد نظرتان را متناسب با مد روز به راحتی انتخاب کنید.

 

بلوز زنانه لمه:

یکی از انواع مختلف پارچه هایی که امروزه در بازار ها بسیار ترند میباشد و بسیاربا استقبال مردم روبرو شده است، لباس های فلم لمه ی زنانه می باشد. این لباس هابه دلیل براقی که دارند بیشتر در مهمانی های شبانه و مهمانی های مجلسی از آنها استفاده می شود. اکثر کسانی که میخواهند در مهمانی های شان از لباس مجلسی و بلوز زنان استفاده کنند، سعی میکنند که از لباس‌هایی که پارچه آنها از لمه تشکیل شده است استفاده کنند. پارچه های لمه از جنس لطیف و نازکی هستند که درون آنها اکلیلی یا زر وجود دارد که جلا و جلب توجه بسیار زیادی را به همراه دارد.

لباس مجلسی زنانه

هروقت صحبت از مجلس و دورهمی های بزرگ می شود خانم ها با توجه به اهمیتی که به جذابیت و زیباتر دیده شدن می دهند، سعی می کنند تا از بهترین مدل لباسهای مجلسی زنانه استفاده کنند تا به اصطلاحی گل مجلس باشند. لباسهای مجلسی متفاوت با انواع بلوزهای دیگر هستند. در دوختن این لباس ها توجه و دقت بسیار بالاتری به کار برده می شود و سعی می شود تا جنس این لباس ها بسیار باکیفیت باشد. نکته‌ای که بسیار اهمیت دارد این است که شما حتماً باید بلوز زنانه مجلسی تان را با توجه به فرم بدن تان انتخاب کنید و توجه داشته باشید که بلوزمجلسی شما باید نواقص بدنتان را بپوشاند و شما را بسیار جذاب و زیباتر نشان دهد.

بلوز زنانه سایز بزرگ

افرادی که هیکل های بزرگتری دارند سعی می کنند از بلوز های زنانه سایز بزرگ استفاده کنند تا علاوه بر راحتی که به آن ها می دهد،بتواند نواقص بدنشان را بپوشاند. اما باید حتماً توجه داشته باشید که بلوز های زنانه سایز بزرگ رازهای شگفت بسیار زیادی دارند که اگر به آنها توجه نکنید نه تنها موجب نمی‌شود که شما زیبا و اندامی نشان داده شوید، بلکه موجب می شود که اندامتان از چیزی که هست بدتر دیده شود. مهمترین چیزی که در انتخاب لباس های سایز بزرگ باید به آن توجه کرد این است که لباس های سایز بزرگ لباس های گشاد نمی باشند. حتی اگر شخصی چاق می باشدبه این معنی نیست که باید تمامی اندام هایش را و برجستگی بدنش را زیر لایه هایی از پارچه پنهان کنند.

بلوز زنانه حریر

بلوز های زنانه حریر از زیباترین و جذاب ترین لباس های زنانه می باشند که لطافت و ظرافت خاصی را به همراه دارند.به این سبب هم افراد لاغر اندام و هم درشت اندام می تواند از بلوز های زنانه ی حریر استفاده کنند. بلوز های زنانه ی حریر علاوه بر راحتی و سبکی که دارند روی تن بسیار خوش می‌نشیند. پس اگر بدنبال لباسی میباشید که هم راحتی را به شما بدهد و هم خیلی زیبا به تنتان بنشیند به شما پیشنهاد میکنیم که از لباس هایی استفاده کنید که از پارچه های حریر در دوخت آنها استفاده شده است.

 خرید آنلاین بلوز زنانه را تجربه کنید

این روزها خرید آنلاین مورد توجه بسیاری قرار دارد، چرا که به جای آنکه در فروشگاه‌های مختلف ساعت‌ها زمان خود را صرف خرید یک بلوز یا شلوار کنید، می‌توانید دنیایی از مدل لباس مردانه، زنانه و بچگانه را در رنگ، سایز و برندهای متنوع بررسی کنید. در این صورت در هزینه و زمان خود به طور قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کنید و انتخاب‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت.
خرید آنلاین بلوز زنانه یک تجربه به یادماندنی خواهد بود، به شرط آنکه به تمام نکات زیر توجه کنید تا از تجربه خرید اینترنتی لباس زنانه رضایت داشته باشید. رعایت این نکات برای خرید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه نیز مناسب است.
• در خرید اینترنتی بلوز زنانه تمام مدل و رنگ‌ها را بررسی کنید تا مدل مورد علاقه خود را تهیه کنید.
• حتما به سایز خود و جدول سایز موجود در وب سایت فروشگاه آنلاین لباس توجه کنید.
• اطلاعات هر لباسی که می‌خواهید بخرید را مطالعه کنید تا با جنس، نوع شستشو، میزان و درجه کیفیت، کشور سازنده، دمای مناسب اتو زدن و… آشنا شوید.
• نظرات کاربران را مطالعه کنید تا از تجربیات خرید آنان نیز بهره‌‌مند شوید و از تجربیات خرید خود بنویسید تا دیگران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.
• در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، از تخفیفات، حراج یا فروش ویژه فصل فروشگاه‌های اینترنتی لباس بهره‌مند شوید.
• حتما از یک سایت معتبر خرید کنید تا خرید لباس اینترنتی برایتان به یک تجربه تلخ تبدیل نشوید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید بلوز زنانه شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


بلوز زنانه اچ اند ام کد ۰۰۲۰۹

بلوز زنانه اچ اند ام کد 00209

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    نیم تنه
  • یقه
    خشتی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کد کالای محصول
    ۰۰۲۰۹
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مانگو مدل ۳۱۰۹۷۵۳۱-۱۰

بلوز زنانه مانگو مدل 31097531-10

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , روزمره
  • جزئیات
    – دارای پارچه بدن نما
  • – دارای دکمه پشت لباس
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود
  • با دمای کم اتوکشی شود
  • خشکشویی نشود
  • از خشک کن استفاده نشود
  • از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    pink-31097531

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه کد ۳۵۸۰۲۷۱۴۹

بلوز زنانه کد 358027149

مشخصات

  • جنس
    نخ , پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    باز
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی , روزمره
  • توضیحات جنس
    جنس بلوز لمه می باشد.
  • جزئیات
    بلوز زنانه
  • مدل یقه قایقی
  • طرح پارچه براق
  • طرح گل روی سینه
  • مدل کمر کش دار
  • مدل آستین کلوش
  • پایین آستین کش دوزی شده
  • جنس لمه
  • فری سایز
  • مناسب استفاده روزمره ومهمانی
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه و با دست شست و شو دهید. از مواد سفید کننده قوی برای شست و شو استفاده نشده و اتوکشی نشود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه کد ۲۲۱ANS.S

بلوز زنانه کد 221ANS.S

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی , روزمره

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه وینکلر مدل ۶۲۶۰۶۱۴۰۱۷۳۴۲

بلوز زنانه وینکلر مدل 6260614017342

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین کد ۳-۷۵۰۷ رنگ قرمز

بلوز زنانه افراتین کد 3-7507 رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره , مهمانی
  • زمان تولید
    تولید مداوم
  • جزئیات
    یقه مدل دار دارای تسل برای تنظیم یقه (طرح اشکی یا گرد ساده)
  • دارای کش دوریقه و لبه آستین
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با پودر بدون آنزیم
  • کد کالای محصول
    ۷۵۰۷-۳
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه کالینز مدل CL1032953-WHITE

بلوز زنانه کالینز مدل CL1032953-WHITE

مشخصات

  • جنس
    نخ , ویسکوز
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی , روزمره
  • زمان تولید
    پاییز / زمستان ۲۰۱۹
  • توضیحات جنس
    – تهیه شده از ۵۴ درصد الیاف نخی و ۴۶ درصد ویسکوز
  • جزئیات
    – بلوز زنانه
  • – یقه گرد و آستین بلند
  • – دارای بند در قسمت یقه
  • – دارای پارچه طرح دار
  • – دارای دکمه در سرآستین‌ها
  • – مناسب استفاده روزمره
  • – قد لباس برای سایز L با ۶۶ سانتی‌متر
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود
  • با دمای کم اتوکشی شود
  • خشکشویی نشود
  • از خشک کن استفاده نشود
  • از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    CL1032953-White
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل ۵۰۷

بلوز زنانه مدل 507

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی
  • جزئیات
    سایز M مناسب برای سایزهای ۳۶ الی ۴۰
  • سایز L مناسب برای سایزهای ۴۲ الی ۴۴

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل GOL123

بلوز زنانه مدل GOL123

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    بلند
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت , روزمره , مهمانی
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر گرم بالا- جت بلک
  • جزئیات
    پشت لباس کرپ جت بلک ساده است. قد بلوز۷۸ است

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه طرح پروانه کد ۱۰۶

بلوز زنانه طرح پروانه کد 106

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    باز
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی , روزمره

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل PRCGH123

بلوز زنانه مدل PRCGH123

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت , روزمره , مهمانی
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر گرم بالا
  • جزئیات
    قد شومیز ۸۵ و پشت بلند تر از جلو است

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین کد ۷۵۱۱ رنگ خردلی

بلوز زنانه افراتین کد 7511 رنگ خردلی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر , ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    روزمره
  • زمان تولید
    تولید مداوم
  • جزئیات
    یقه گرد (دور یقه چین دار)
  • آستین مچدار سه ربع
  • دارای پیلی روی بازو و سرشانه خالی
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با پودر بدون آنزیم
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین کد ۷۵۱۱ رنگ سرمه ای

بلوز زنانه افراتین کد 7511 رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    پلی استر , ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    روزمره
  • زمان تولید
    تولید مداوم
  • جزئیات
    یقه گرد (دور یقه چین دار)
  • آستین مچدار سه ربع
  • دارای پیلی روی بازو و سرشانه خالی
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با پودر بدون آنزیم
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه بادی اسپینر مدل ۲۰۷۰ کد ۱ رنگ سفید

بلوز زنانه بادی اسپینر مدل 2070 کد 1 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    بامبو , کتان
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت , روزمره , مهمانی

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه کیکی رایکی مدل BB2417-021

بلوز زنانه کیکی رایکی مدل BB2417-021

مشخصات

  • جنس
    نخ , پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    دکلته
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    روزمره
  • توضیحات جنس
    – تهیه شده از ۵۰ درصد الیاف نخی و ۵۰ درصد پلی استر
  • جزئیات
    – دارای فرم آزاد
  • – دارای پارچه ساده
  • – مناسب فری سایز برای سایز های ۳۶ تا ۴۰
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود
  • با دمای متوسط اتوکشی شود
  • خشکشویی نشود
  • از خشک کن استفاده نشود
  • از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    MUSTARD-21
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل ۳۵۸۰۲۰۸۱۴

بلوز زنانه مدل 358020814

مشخصات

  • جنس
    نخ , ویسکوز
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی , روزمره
  • توضیحات جنس
    جنس نخ ویسکوز است.
  • جزئیات
    بلوز زنانه
  • جنس نخ ویسکوز
  • مدل یقه گرد
  • آستین بلند
  • لباس دارای رویه پلنگی دوخت شده
  • بسته شدن رویه با بند
  • طرح رویه پلنگی
  • لباس دارای سه دکمه تزئینی
  • مناسب استفاده روزمره ومهمانی
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل SM2

بلوز زنانه مدل SM2

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره , اداری و رسمی
  • زمان تولید
    تولید مداوم
  • جزئیات
    یقه‌گرد دگمه‌دار
  • آستین‌بلند بدون دگمه و گشاد
  • سرشانه چین دار قابل تنظیم
  • قابل استفاده با یا بدون کمر
  • نگهداری
    لطفاً در انتخاب سایز مورد نظر خود دقت نمایید.
  • کد کالای محصول
    SM2_HRISK_KRM
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه بل فی مدل ۱۱۶۷۶-۲۳

بلوز زنانه بل فی مدل 11676-23

مشخصات

  • جنس
    نخ , کرپ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • توضیحات جنس
    – تهیه شده از الیاف نخی و کرپ
  • جزئیات
    – بلوز آستین کوتاه زنانه
  • – دارای پارچه طرح دار
  • – مناسب استفاده روزمره
  • – دارای یقه گرد
  • – قد پشت لباس برای سایز ۱ برابر ۷۲ سانتی متر
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود
  • با دمای متوسط اتوکشی شود
  • خشکشویی نشود
  • از خشک کن استفاده نشود
  • از سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۲۳-Mustard

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه کیکی رایکی مدل BB2417-001

بلوز زنانه کیکی رایکی مدل BB2417-001

مشخصات

  • جنس
    نخ , پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    دکلته
  • آستین
    بدون آستین
  • مورد استفاده
    روزمره
  • توضیحات جنس
    – تهیه شده از ۵۰ درصد الیاف نخی و ۵۰ درصد پلی استر
  • جزئیات
    – دارای فرم آزاد
  • – دارای پارچه ساده
  • – مناسب فری سایز برای سایز های ۳۶ تا ۴۰
  • نگهداری
    فقط خشکشویی
  • کد کالای محصول
    BB2417-BLACK
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه کیکی رایکی مدل BB2405-013

بلوز زنانه کیکی رایکی مدل BB2405-013

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز , پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • توضیحات جنس
    – تهیه شده از ۵۰ درصد ویسکوز و ۵۰ درصد پلی استر
  • جزئیات
    – دارای یقه گرد و پارچه طرح دار
  • – قد پشت لباس برای سایز S برابر ۵۷ سانتی متر
  • – سایز S معادل سایزهای ۳۶-۳۸، سایز M معادل سایزهای ۳۸-۴۰، سایز L معادل سایزهای ۴۰-۴۲ و سایز XL معادل سایزهای ۴۲-۴۴
  • نگهداری
    فقط خشکشویی
  • کد کالای محصول
    BB2405-PINK
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین کد ۷۵۲۴ رنگ صورتی

بلوز زنانه افراتین کد 7524 رنگ صورتی

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز , پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی , روزمره
  • جزئیات
    زیبا و جنس لطیف و سبک
  • یقه اشکی
  • سرشانه آستین چین دار می باشد
  • مناسب جهت استفاده در منزل و مهمانی های دوستانه
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با آب سرد و پودر بدون آنزیم
  • کد کالای محصول
    ۷۵۲۴
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه السانا مدل آیلا کد ۷۵۵۱۱

بلوز زنانه السانا مدل آیلا کد 75511

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس پارچه: کتان صابونی
  • فری سایز مناسب سایز های ۳۶ تا ۴۴
  • جلوی کار طرح مثلثی چرم و ارگانزا
  • آستین کیمونو
  • قد بلوز : ۵۷ سانتی متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین طرح فرشته کد ۲۵۴۲ رنگ سرمه ای

بلوز زنانه افراتین طرح فرشته کد 2542 رنگ سرمه ای

مشخصات کلی محصول

  • جنس
    ویسکوز , پلی استر
  • فرم
    معمولی
  • قد
    روی کمر
  • قد آستین
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • طرح پارچه
    ساده
  • مورد استفاده
    مجلسی , روزمره

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل prckh123

بلوز زنانه مدل prckh123

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت , روزمره , مهمانی
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر گرم بالا
  • جزئیات
    قد شومیز ۸۵، پشت بلند تر

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین کد ۷۵۲۵ رنگ زرد

بلوز زنانه افراتین کد 7525 رنگ زرد

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز , پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی , روزمره
  • توضیحات جنس
    پلی استر ویسکوز
  • جزئیات
    با چاپ سنتی خاص و زیبا
  • جنس لطیف و سبک
  • نگهداری
    شستشو در ماشیین لباس شویی با پودر بدون آنزیم
  • کد کالای محصول
    ۷۵۲۵

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل ۲۰۸roya.blpn

بلوز زنانه مدل 208roya.blpn

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    مهمانی , روزمره

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه کد ۲۰۷G.03DB

بلوز زنانه کد 207G.03DB

مشخصات

  • جنس
    کرپ , حریر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    باز
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    مهمانی , روزمره

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین کد ۷۵۲۵ رنگ قرمز

بلوز زنانه افراتین کد 7525 رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز , پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی , روزمره
  • توضیحات جنس
    پلی استر ویسکوز
  • جزئیات
    با چاپ سنتی خاص و زیبا
  • جنس لطیف و سبک
  • نگهداری
    شستشو در ماشیین لباس شویی با پودر بدون آنزیم
  • کد کالای محصول
    ۷۵۲۵
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین کد ۷۵۲۵ رنگ آبی

بلوز زنانه افراتین کد 7525 رنگ آبی

مشخصات کلی محصول

  • جنس
    ویسکوز , پلی استر
  • فرم
    معمولی
  • قد
    روی باسن
  • قد آستین
    بلند
  • یقه
    هفت
  • طرح پارچه
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل ۳۵۸۰۱۶۳۲۳

بلوز زنانه مدل 358016323

مشخصات

  • جنس
    نخ , پلی استر
  • طرح
    ساده , طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی , روزمره
  • توضیحات جنس
    جنس ژاکارد است.
  • جزئیات
    بلوز زنانه
  • جنس ژاکارد
  • قد آستین سه ربع
  • مدل یقه هفت
  • مدل یقه استاده
  • جیب تزئینی روی لباس
  • لبه آستین نوار دوزی شده
  • دارای برش تزئینی روی آستین
  • قواره آزاد
  • مناسب شست و شو و استفاده روزانه
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه اسمارا مدل ۳۰۹۲۰۳

بلوز زنانه اسمارا مدل 309203

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی , روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه افراتین کد ۷۵۲۵ رنگ صورتی

بلوز زنانه افراتین کد 7525 رنگ صورتی

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز , پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی , روزمره
  • توضیحات جنس
    پلی استر ویسکوز
  • جزئیات
    با چاپ سنتی خاص و زیبا
  • جنس لطیف و سبک
  • نگهداری
    شستشو در ماشیین لباس شویی با پودر بدون آنزیم
  • کد کالای محصول
    ۷۵۲۵

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل ۳۵۸۰۱۶۳۰۲

بلوز زنانه مدل 358016302

مشخصات

  • جنس
    نخ , پلی استر
  • طرح
    ساده , طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی , روزمره
  • توضیحات جنس
    جنس ژاکارد است.
  • جزئیات
    بلوز زنانه
  • جنس ژاکارد
  • قد آستین سه ربع
  • مدل یقه هفت
  • مدل یقه استاده
  • جیب تزئینی روی لباس
  • لبه آستین نوار دوزی شده
  • دارای برش تزئینی روی آستین
  • قواره آزاد
  • مناسب شست و شو و استفاده روزانه
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل ۳۵۸۴۲۹۰۱۵

بلوز زنانه مدل 358429015

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی , مهمانی , روزمره
  • توضیحات جنس
    جنس نخ است.
  • جزئیات
    بلوز زنانه
  • جنس نخ
  • یقه قایقی
  • آستین کلوش
  • پارچه اکلیلی
  • طرح پارچه توپی
  • قد آستین سه ربع
  • مناسب استفاده روزانه و مهمانی
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شست و شو دهید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل AZ-s10

بلوز زنانه مدل AZ-s10

مشخصات کلی محصول

  • جنس
    نخ , پلی استر
  • فرم
    معمولی
  • قد
    روی باسن
  • قد آستین
    بلند
  • یقه
    هفت
  • طرح پارچه
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر، قیمت روز و خرید


بلوز زنانه مدل خفاشی khat

بلوز زنانه مدل خفاشی khat

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر گرم بالا
  • جزئیات
    آستین حجاب
  • نگهداری
    آستین دارای حجاب در زیر خفاشی است. پشت لباس کرپ مشکی ساده است.

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا