خانه و آشپزخانه

راهنمای جامع و کامل خرید مخزن آب + قیمت روز

خرید مخزن آب بدون داشتن اطلاعات اولیه و نیازسنجی برای کاربرد مد نظر شما می تواند موجب پرداخت هزینه بیشتر و یا انتخاب نادرستی شود. برای حل این مشکل ما راهنمای خرید مخزن آب را برای شما آماده کرده ایم. با در نظر گرفتن نکات ذیل می توانید بهترین انتخاب برای خرید مخزن آب داشته باشید.

خرید بهترین مخزن آب

اگر در حال برپایی تاسیسات آبرسانی ساختمان و با صرفا تهیه یک منبع آب مناسب هستید و یا به عبارت دیگر به دنبال ساخت یک سیستم ذخیره آب آشامیدنی یا بهداشتی هستید، قطعا به یک مخزن ذخیره آب نیاز خواهید داشت. مخزن های ذخیره آب با یک و یا دو دریچه بر روی مخزن و  در وجه جانبی یک مجرای ورودی در بالا و یک خروجی در پایین مخزن فروخته میشوند. این راهی سنتی و کاربردی است که اکثر تولیدکنندگان مخازن پلاستیکی از آن استفاده می کنند. اگر شما مخزنی به منظور ذخیره آب ساختمان میخواهید، قطعا باید به دنبال یک مخزن پلاستیکی با ورودی و خروج با قطر مناسب باشید.

  • قطر خروجی مخزن با ورودی پمپ باید برابر و یا بیشتر باشد.
  • حتی الامکان از مخازن سه لایه مخزن آب دات کام خرید کنید.
  • نشان ملی استاندارد و تاییدیه بهداشت برای ماده اولیه مخزن را در هنگام خریذ حتمی مد نظر قرار دهید.
  • بررسی ابعاد محل نصب ، گلوگاه ها و ابعاد درگاه ها برای رساندن مخزن به محل نصب را بررسی نمایید و سپس مخزن سازگار با این ابعاد از انواع عمودی ،  افقی ، کتابی ، زیرپله و مکعبی انتخاب فرمایید
  • از قرار دادن اشایی مانند آجر و … برای بالا آوردن سطح مخزن نسبت به پمپ اکیدا خودداری کنید. سزح ناصاف کف مخزن منجر به پارگی آن خواهد شد.
  • برای بالا آوردن کف مخزن از پایه فلزی پوشیده شده از ورق فلزی و یا سکوی سیمانی با سطح کاملا صاف و تراز استفاده کنید.

قطر خروجی مخزن با قطر قسمت ورودی پمپ باید برابر یا بیشتر باشد تا مانع از پدیده کاویتاسیون ( موجب خرابی پمپ می شود ) گردد. مخازن سه لایه به دلیل ضد جلیک بودن و به طریق اولی آنتی باکتریال بودن باعث می شوند آب برای مدت طولانی طمع گوارای خود را حفظ کند. توجه فرمایید علاوه بر سازگاری ابعاد مخزن با محل نصب باید فضای کافی برای سرویس و نگهداری مخزن هم در دسترس داشته باشید. علاوه بر این موارد انتقال مخزن به محل نصب مانند عبور از درب ، راه ها و … حتمی مد نظر قرار دهید. ما در مخزن آب دات کام انواع مخازن افقی ، عمودی ، کتابی و مکعبی و زیرپله را با تنوع بسیار چشمگیر عرضه می کنیم.

به دلیل مشخصات فنی بعضی از پمپها و برای استفاده بهینه از آب داخل مخزن بهتر است مخزن در ارتفاعی بالاتر از پمپ نصب شود توجه فرمایید الزامی است کف محل نصب مخزن کاملا صاف و تراز و یکدست باشد. در پاسیان توجه فرمایید توجه فرمایید مخازن ارزان قیمتی که از مواد بازیافتی تولید می شوند خیلی سریع موجب طعم بد در آب می شوند. البته به دلیل ورود مواد آلاینده و سرطانزا در بلند مدت به آب داخل مخزن به هیچ عنوان نباید برای آب شرب و یا بهداشتی از این مخازن استفاده کرد. عیب دیگر این مخازن مقاومت بسیار پایین مکانیکی آنها است و خیلی زود درچار شکست و پارگی می شوند.

 انتخاب رنگ مناسب مخزن پلاستیکی

اکثر مخازن پلاستیکی موجود در بازار به رنگ سفید هستند. در مخازن سه لایه یک لایه میانی مشکی رنگ با بیشترین میزان جذب نور باعث جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل مخازن میشود. و این نکته ی بسیار مهمی برای مخازن پلاستیکی است زیرا عدم جلوگیری از ورود اشعه نور خورشید باعث جلوگیری از رشد جلبک  در داخل مخازن می شود. رشد جلبک می تواند باعث بروز مشکلاتی در نگهداری آب داخل مخزن گردد. قطعا شما نمیخواهید که در داخل مخزن آب آشامیدنی تان جلبک رشد کند یا مجبور شوید به این دلیل فیلتر تصفیه آب خود را زود به زود تعویض کنید.

توجه فرمایید تجمع بقایایی این جلبکها در بلند مدت باعث رشد باکتریهای بی هوازی و بوی بسیار بد در آب خواهد شود. ممکن است شما تصور کنید که مسدود کردن اشعه خورشید به صورت استاندارد در صنعت تولید مخازن آب تعبیه میشود اما اینگونه نیست. در حقیقت نور خورشید می تواند از اکثر مخازن پلاستیکی رنگی دو لایه  با رنگهای قرمز و آبی عبور کند. پس توصیه می کنیم حتمی از مخازن سفید و یا رنگی سه لایه استفاده کنید. به همین دلیل ما مخازن دولایه رنگی را در مخزن آب دات کام عرضه نمی کنیم. در کشورما ایران رنگ سفید مخازن تا حدودی موجب بازتاب نور خورشید شده و کمتر موجب افزایش دمای آب داخل مخزن می شود.

 کیفیت موادی که در تولید مخازن پلاستیکی به کار می روند!

قبل از خرید مخزن پلاستیکی باید در مورد مواد تشکیل دهنده مخزن مورد نیاز کاملا تحقیق کرد. با وجود تنوع بالای مواد موجود در بازار، تولید کنندگان معتبر مانند پلاستونیک ، کوشا پلاست و طبرستان از یک نوع مواد برای ساخت مخازن پلاستیکی استفاده می کنند. مخزن آب دات کام هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نمیکند چرا که نام و شهرت کسب شده برای ما مقدس است و تنها محصولاتی را به شما معرفی میکنیم که از فرآیند تولید آنها اطمینان داشته باشیم. به همین دلیل هم ما از مواد پلی اتیلن فودگرید HDPE و MDPE کاملا استاندارد استفاده می کنیم که مطابق استاندارد NSF/ANSI تولید شده باشند و هم مواد ما مطابق با آیین نامه ی سازمان غذا و دارو دارای تاییدیه بهداشتی می باشند.

 جنس مخزن آب را انتخاب نمایید

مخزن آب پلاستیکی و مخزن آب فلزی پر طرفدار ترین مخازن ذخیره سازی آب در یک دهه گذشته در ایران هستند. اما به دلیل مزایای مخازن آب پلاستیکی که از پلی اتیلن بهداشتی و با کیفیت ساخته شده اند موجب شده کمتر کسی به دنبال خرید مخزن فلزی باشد مگر اینکه نیاز به مخزنی با ابعاد خاصی داشته باشد و یا محل نصب مخزن به گونه ای است که در کنار شعله های آتش و یا امکان برخورد بسیار شدید اجسام به مخزن وجود داشته باشد. البته معمولاً محل نصب مخزن در محل های ایمنی انجام می شود و کمتر شاهد چنین مواردی خواهیم بود.

البته به دلیل تنوع ابعاد و طرح های مخازن پلی اتیلن در سال های اخیر، بسیاری از مشتریانی که فضای نصب مخزن نامناسبی نیز داشتند توانستند مخزن پلی اتیلنی سازگار با ابعاد خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

در کل برای بسیاری از مصارف خانگی و صنعتی، ما مخزن پلی اتیلن را پیشنهاد می کنیم. برای اینکه از مزایای این مخازن اطلاع پیدا کنید پیشنهاد می کنیم مقاله مزایا و معایب مخازن پلی اتیلن را مطالعه فرمایید.

قیمت مخزن آب

قیمت مخزن آب برای برخی از مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. در این رابطه باید دو نکته را در نظر بگیرید. یکی اینکه مخازن آب موجود در بازار به دلیل تفاوت در مواد اولیه، طول عمر، بهداشتی بودن یا نبودن، گارانتی و خدمات پس از فروش و … تفاوت هایی دارند. نکته دوم این است که باید دقت کنید تا مخزن را به قیمت واقعی آن تهیه فرمایید. متاسفانه بارها ما شاهد این موضوع بودیم که برخی از فروشندگان با قیمت بسیار بالاتری از قیمت واقعی اقدام به فروش می کنند. یکی از اهداف مخزن بازار آگاهی بخشی به مشتریان در همین مورد است.

به ضد جلبک بودن، ضدیووی و آنتی با کتری بودن مخزن آب توجه فرمایید

اگر مخزن آب قرار است در فضایی نصب شود که نور به آن تابیده می شود حتماً باید خاصیت ضد جلبکی داشته باشد. در غیر این صورت آب درون آن جلبک خواهد زد و شرایط برای رشد باکتری ها فراهم شده و آن آب برای مصارف بهداشتی غیر قابل استفاده خواهد بود.

در میان مخازن پلی اتیلنی، مخزن آب پلی اتیلن سه لایه ضد جلبک بوده و انتخاب مناسبی است. همچنین باید دقت شود که بدنه مخزن آنتی یو وی باشد. در واقع در برابر اشعه یو وی آفتاب مقاومت داشته تا دچار پوسیدگی و ترک نشود.

حجم مورد نیاز مخزن ذخیره آب خود را به درستی تخمین بزنید

شما باید در کاربرد مد نظر خودتان بتوانید حجم مورد نیاز را به درستی تخمین بزنید. در کاربردهای صنعتی باید کارشناس مربوطه این موضوع را اعلام نماید.

برای استفاده از مخزن آب، به عنوان تانکر آب ساختما نیز به ازای هر واحد ۲۵۰ لیتر آب نیاز خواهید داشت. یعنی به عنوان مثال برای آپارتمانی با ۴ واحد ۱۰۰۰ لیتر ذخیره سازی آب نیاز است تا در صورت افت فشار و یا قطعی آب دچار کمترین مشکل شوید.

انتخاب محل نصب مخزن آب و آماده سازی آن

این موضوع پیش پا افتاده بسیار بسیار با اهمیت است و عدم توجه به آن باعث بروز مشکلاتی خواهد شد. علاوه بر این باید شما محل هایی که مخزن از آن ها قرار است عبور داده شود مثل درب ها، راهروها و … نیز در نظر گرفته شود.

مکان نصب مخزن آب معمولاً در داخل ساختمان و در جاهایی که کمتر در معرض دید هستند انتخاب می شوند . مکان هایی همچون پارکینگ ، زیر زمین ، موتورخانه ، پشت بام و … . بنابراین باید ابعاد محل نصب مخزن و فضایی که در دسترس هست در هنگام انتخاب مخزن مد نظر قرار گیرد .برای اینکار می توانید از فروشنده بخواهید شما را راهنمایی کند و یا با ارسال لیست ابعاد به شما اندازه مناسب را تعیین نمایید.

مکان استاندارد نصب در اتاق تاسیسات است. ولی اگر در ساختمان شما چنین فضایی پیش بینی نشده این فضا ها را بررسی فرمایید: نزدیک پمپ آب و در حیاط خلوت ، نزدیک پمپ در پیلوت ، پشت بام.

همچنین باید ابعاد مسیر دسترسی به این مکان ها نیز مورد توجه قرار گیرد زیرا موارد زیادی به ما توسط مشتریان گزارش شده است که محصول خریداری شده ی آنها قابل انتقال به محل نصب پیشنهادی آنان نبوده و به ناچار یا مخزن خود را عوض کرده و یا مکان نصب را تغییر داده اند.

مطلب دیگر در این رابطه این است که سطح محل نصب مخزن باید کاملاً صاف بوده و بدون هرگونه  پستی و بلندی باشد زیرا در صورت پر شدن کامل مخزن، به دلیل فشار وارده توسط آب درون آن موجب سوراخی و یا پارگی می شود.

ارسال مخازن آب با رعایت نکات ایمنی انجام شود

در هنگام بارگیری، ارسال و تخلیه مخازن آب باید نکات ایمنی رعایت شود. بارها دیده شده افراد مبتدی به دلیل عدم اطلاع از نکات و قلق های بارگیری و ارسال موجب آسیب رسانی به مخزن می شوند.

مخازن آب مخزن بازار توسط رانندگان آموزش دیده شرکت بارگیری و ارسال می شوند از این رو هرگونه آسیب دیدگی پیش از تحویل به مشتری بر عهده ما خواهد بود و مخزن آسیب دیده بدون هیچگونه پیش شرطی تعویض خواهد شد.

مخزن آب باید دارای استاندارد و پروانه بهداشتی باشد

متاسفانه به دلیل تقاضای بالا خرید مخازن آب ما شاهد تولید مخازن آب غیر بهداشتی در کارگاه های زیر زمینی و یا توسط تولید کنندگان سودجو هستیم. کسانی که کیفیت محصول و بهداشتی بودن آن کوچکترین ارزشی برای آنها ندارد. متاسفانه به دلیل عدم نظارت بسیاری از این محصولات به نام شرکت های بزرگ نیز تولید می شود. برخی از این شرکت ها با افزودن مواد گوناگون در پی افزایش وزن و ضخامت محصولات کرده تا مردم را فریب دهند.

حتماً خرید مخزن آب را از فروشگاه های معتبر انجام دهید و قیمت را فدای سلامتی و کیفیت نکنید. از فروشنده برگه های تاییده استاندارد و بهداشت را بخواهید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید مخزن آب شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


مخزن آب پلاستونیک مدل ۷۳۱۲ حجم ۳۰۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 7312 حجم 300 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۱۰۵x70x77 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۶.۱ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-101 ظرفیت ۱۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-101 ظرفیت 100 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۴۴x44x80 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۵.۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل V25-202 ظرفیت ۲۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل V25-202 ظرفیت 200 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۹۵x60x65 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فلوتر برنجی ۳/۴ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ورودی و خرجی جهت نصب لوله و اتصالات می باشد.
  • مخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب پلاستونیک مدل ۶۳۱۵ حجم ۳۵۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 6315 حجم 350 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۶۶x66x132 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-102 ظرفیت ۱۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-102 ظرفیت 100 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۷۴x44x55 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۵.۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


تراف ماهی حجیم پلاست مدل ۴۰۱ گنجایش ۴۵۰ لیتر

تراف ماهی حجیم پلاست مدل 401 گنجایش 450 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۲۵۰x50x40 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۱ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    تراف ماهی دارای محل قرار گیری توری برا جلوگیری از خروج ماهی می‌باشد.
  • در کناره‌های تراف از قوطی دو در دو فلزی رنگ شده برای جلوگیری از تغییر شکل محصول به دلیل طول زیاد می‌باشد.
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۲۰ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب پلاستونیک مدل ۶۳۰۱ گنجایش ۱۰۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 6301 گنجایش 100 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۵۲x52x75 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۹.۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب پلاستونیک مدل ۷۳۲۰ حجم ۴۰۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 7320 حجم 400 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۱۲۴x70x77 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۸.۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن انبساط حجیم پلاست مدل A200 حجم ۲۰۰ لیتر

مخزن انبساط حجیم پلاست مدل A200 حجم 200 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۵۵x55x100 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    دارای ۳ عدد فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ برنجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    ۳ عدد فیتینگ برنجی روی این محصول نصب و آب بندی شده است .
  • این محصول ضخامت بالاتری نسبت به مخزن ۱۰۰ لیتری معمولی دارد.
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب پلاستونیک مدل ۶۳۰۷ گنجایش ۲۲۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 6307 گنجایش 220 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۶۰x60x102 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۴ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل V25-101 ظرفیت ۱۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل V25-101 ظرفیت 100 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۴۴x44x80 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فلوتر برنجی ۳/۴ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ورودی و خرجی جهت نصب لوله و اتصالات می باشد.
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۶.۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب پلاستونیک مدل ۷۳۰۵ حجم ۲۰۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 7305 حجم 200 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۹۹x60x68 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل ۱۱۲ حجم ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل 112 حجم 1000 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۱۵۲x95x105 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    مخزن دارای قلاب برای سهولت در جابه‌جایی و نصب در محل قرارگیری می‌باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب پلاستونیک مدل ۶۳۲۷ حجم ۵۵۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 6327 حجم 550 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۷۲x72x170 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۲۳.۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-113 ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-113 ظرفیت 1000 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۸۵x85x198 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است
  • مخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۳۹ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل ۲۰۲ حجم ۲۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل 202 حجم 200 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۹۵x60x65 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    مخزن دارای محل قلاب برای جابه جایی و سهولت در بستن مخزن بر روی محل قرار گیری می‌باشد.
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


وان صنعتی مدل ۶۱۱ ظرفیت ۶۰۰ لیتر

وان صنعتی مدل 611 ظرفیت 600 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x100 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۱ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    محصول شکل گلدانی دارد و قطر آن از پایین ۸۰ سانتیمتر و از بالا ۱۰۰ سانتیمتر می باشد
  • محصول در صنایع نساجی پر کاربرد است
  • محصول ضد اسید می باشد و در صنایع آبکاری و کارگاهی کاربرد دارد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-511 ظرفیت ۵۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-511 ظرفیت 500 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۸۱x81x120 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینج به ۱ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است
  • مخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرار گیری می باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۲۱ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل ۲۰۱ حجم ۲۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل 201 حجم 200 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۵۵x55x100 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-202 ظرفیت ۲۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-202 ظرفیت 200 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۹۵x60x65 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی برنجی می‌باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است
  • مخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می‌باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن انبساط حجیم پلاست مدل A100 حجم ۱۰۰ لیتر

مخزن انبساط حجیم پلاست مدل A100 حجم 100 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۴۴x44x80 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    دارای ۳ عدد فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ برنجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    ۳ عدد فیتینگ برنجی روی این محصول نصب و آب بندی شده است .
  • این محصول ضخامت بالاتری نسبت به مخزن ۱۰۰ لیتری معمولی دارد.
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۷ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل ۵۱۱ گنجایش ۵۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل 511 گنجایش 500 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۸۱x81x120 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول داری قلاب جهت سهولت در جابه جایی و نصب در محل قرارگیری می باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۲۲ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل V25-502 ظرفیت ۵۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل V25-502 ظرفیت 500 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۱۲۰x78x90 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فلوتر برنجی ۳/۴ اینچ برنجی ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ورودی و خروجی نصب شده بر روی مخزن جهت نصب لوله و اتصالات می باشد
  • مخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۲۴ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن انبساط حجیم پلاست مدل A350 حجم ۳۵۰ لیتر

مخزن انبساط حجیم پلاست مدل A350 حجم 350 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۶۵x65x112 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    دارای ۳ عدد فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ برنجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۴ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    ۳ عدد فیتینگ برنجی روی این محصول نصب و آب بندی شده است .
  • این محصول ضخامت بالاتری نسبت به مخزن ۳۵۰ لیتری معمولی دارد.
  • مخزن دارای قلاب جهت سهولت در بارگیری و نصب در محل قرارگیری می باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-502 ظرفیت ۵۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-502 ظرفیت 500 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۱۲۰x78x90 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی برنجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده
  • مخزن دارای قلاب که جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۲۳ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب پلاستونیک مدل ۷۳۰۲ گنجایش ۱۰۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 7302 گنجایش 100 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۷۳x54x58 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۸.۴۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


وان صنعتی حجیم پلاست مدل ۱۰۳ گنجایش ۱۰۰ لیتر

وان صنعتی حجیم پلاست مدل 103 گنجایش 100 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۹۰x50x35 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۱ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    وان داری شکل گلدانی دارد و طول آن از پایین ۷۵ سانتیمتر تا بالا ۹۰ سانتیمتر تغییر می‌کند
  • عر ض وان از پایین ۳۵ سانتیمتر تا بالا ۵۰ سانتیمتر تغییر می‌کند
  • این محصول در صنعت پرورش زالو و همچنین مصارف کارگاهی و خانگی کاربرد دارد.
  • این محصول ضد اسید و آنتی UV می‌باشد.
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۵ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب پلاستونیک مدل ۶۳۲۳ حجم ۵۰۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل 6323 حجم 500 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۸۵x85x119 سانتی‌متر
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۱۸ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-112 ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-112 ظرفیت 1000 لیتر

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۱۵۲x95x105 سانتی‌متر
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ به ۱ اینچ ورودی
  • فیتینگ برنجی ۳/۴ به ۱ اینچ خروجی
  • درب مخزن
  • تعداد لایه
    ۳ لایه
  • جنس
    پلی اتیلن
  • دارای تکنولوژی
    ضد جلبک , آنتی باکتری , مقاومت در برابر سرما , مقاومت در برابر گرما
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است
  • مخزن دارای قلاب جهت سهولت در بارگیری و نصب در محل قرارگیری می باشد
  • سوپاپ اطمینان
    ندارد
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا