مد و پوشاک

خرید مدل های جدید عینک آفتابی زنانه و مردانه همراه با نحوه ی ست عینک آفتابی با صورت

شاید شما هم با این سوال روبرو باشید که برای خرید عینک آفتابی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ فرقی نمی‌کند که به دلیل محافظت از چشم‌هایتان قصد خرید عینک آفتابی را دارید یا بیشتر به دنبال زیبایی ظاهری و شیک‌پوش بودنید؛ در هر حال هماهنگ بودن نوع عینک با فرم صورت و پوشش شما می‌تواند به جذابیت ظاهری شما بیفزاید. پس بهتر است هنگام انتخاب از میان انواع عینک آفتابی مردانه و زنانه علاوه بر دقت به فاکتورهای مربوط به محافظت از چشم، به روش صحیح انتخاب عینک آفتابی مناسب انواع صورت هم دقت کنید. اینجاست که یک راهنمای خرید عینک آفتابی با توجه به نوع صورت می‌تواند حسابی به شما کمک کند.

ممکن است فکر کنید تنها با امتحان کردن عینک روی صورت، می‌توان فرم مناسب را انتخاب کرد. اما با دانستن یک سری نکات ساده می‌توانید هنگام خرید آنلاین عینک آفتابی هم بهترین انتخاب را داشته باشید. با دیجی‌کالا مگ و راهنمای خرید عینک آفتابی مناسب انواع صورت همراه باشید.

عینک آفتابی استاندارد

برای محافظت از چشم‌های‌تان باید بدانید که یک عینک آفتابی مناسب و استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و چگونه باید یک عینک آفتابی مناسب خرید. عینک‌های آفتابی استاندارد عینک‌هایی هستند که بتواند از چشم شما در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب (به خصوص اشعه‌های ماورای بنفش) محافظت کنند.  برای آنکه مشخص شود یک عینک آفتابی قدرت محافظت کامل در مقابل اشعه‌های ماورای بنفش را دارد به آن نور ماورای بنفش تابیده می‌شود و در صورت محافظت کامل برچسب استاندارد به آن چسبیده می‌شود.

راهنمای خرید عینک آفتابی بر اساس uv

شاخص حفاظت از چشم


شاید هنگام انتخاب عینک آفتابی جدید کمتر به جنبه‌های زیبایی یا مثلا اینکه به ما می‌آید توجه کنیم؛ این امر منطقی است، چرا که اول از هرچیز عینک آفتابی وظیفه حفاظت از چشمان ما در برابر اشعه مضر خورشید را دارد، در نتیجه بسیار به جا هست که عینک را بر اساس همین فاکتور مراقبت از چشم‌ها در برابر امواج فرابنفش خورشید، انتخاب کنیم.

باید بدانیم که کیفیت همه‌ی عینک‌ها در این مورد یکسان نیست. برای مثال اینکه گمان کنیم عینک‌های با شیشه‌ی دودی و تیره‌تر، لزوماً از چشمان شما محافظت بیشتری خواهند داشت، صحیح نیست. رنگ شیشه‌ی عینک مقیاس درستی برای سنجش این موضوع نیست.

عینک های با شیشه های رنگ روشن اگر از فاکتور مراقبت در برابر اشعه برخوردار باشند، می‌توانند به خوبی از چشمان محافظت کنند. پس این نکته را هنگام انتخاب عینک دودی باید مد نظر قرار داد و همچنین باید توجه کرد که عینک‌ها دارای گواهینامه‌ی CE باشند.

معرفی شاخص‌های مختلف حفاظت در برابر اشعه خورشید:

شاخص حفاظت ۰: این نوع عینک آفتابی فقط جنبه زیبایی دارد و هیچگونه مراقبتی از چشمان شما در برابر نور آفتاب نمی‌کند.

شاخص حفاظت درجه ۱: درجه حفاظت عینک های آفتابی از چشم شما با این شاخص به میزان ۵۰ درصد خواهد بود؛ در نتیجه این عینک‌ها برای فصول معتدل و زمانی که آفتاب ضعیف است، مناسب هستند.

شاخص حفاظت درجه ۲: این عینک ها بین ۵۰ تا ۸۰ درصد از چشمان شما مراقبت خواهند کرد و برای فصول معتدل و آفتاب ملایم مناسب هستند.

شاخص حفاظت درجه ۳: این عینک ها تا ۹۲ درصد از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر محافظت خواهند کرد و برای آفتاب شدید تابستان، ساحل و اسکی مناسب هستند. عینک های دارای شاخص محافظت ۳ تحت عنوان UV400 نیز شناخته می‌شوند.

شاخص حفاظت درجه ۴: عینک هایی که بیش از ۹۷ درصد از اشعه‌های مضر خورشیدی را فیلتر می‌کنند. این گروه از عینک‌ها برای کوهنوردی در ارتفاعات بالا ضروری هستند.

خرید عینک آفتابی بر اساس شکل و تشخیص فرم صورت

در این راهنمای خرید، به یکی از فاکتورهای مهم انتخاب عینک یعنی تناسب شکل عینک با فرم صورت می‌پردازیم. آیا فرم صورت خود را می‌شناسید؟ در ابتدا باید بدانید که صورت شما جزو کدام دسته از شکل‌های اصلی صورت قرار می‌گیرد. برای این کار، چندین راه وجود دارد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که روبروی آینه بنشینید و موهای خود را به‌کلی به سمت بالا نگه دارید. از قسمت پیشانی خود شروع به کشیدن یک خط روی آینه کنید و دورتادور صورت آن خط را ادامه دهید. به همین سادگی! شما روی آینه فرم صورت خود را رسم کرده‌اید.

طرح روی آینه به یکی از فرم‌های زیر نزدیک‌تر خواهد بود.

  • بیضی
  • گرد
  • مربع
  • مستطیل
  • لوزی یا الماسی
  • مثلث
  • قلبی

تشخیص فرم چهره نه‌تنها به انتخاب عینک مناسب کمک می‌کند، بلکه برای انتخاب نوع آرایش، استایل مو و حتی زیورآلات هم عالی و کاربردی است.

اگر با روش آینه به تشخیص دقیق نرسیدید، می‌توانید به اندازه‌گیری گونه تا گونه، پیشانی تا چانه، چانه تا گونه و عرض پیشانی بپردازید. با استفاده از یک متر این ابعاد را به‌دست آورید و روی یک کاغذ رسم کنید. با استفاده از این روش هم می‌توانید به فرم صورت خود دست پیدا کنید.

انواع عینک آفتابی

انواع عینک آفتابی

عینک‌های آفتابی هم در فرم‌های مختلف و متنوعی تولید می‌شوند. هر کدام از انواع عینک آفتابی برای برخی از فرم‌های صورت مناسب‌ترند که در ادامه به طور کامل آن‌ها را بررسی می‌کنیم. در تصویر بالا می‌توانید برخی از مهم‌ترین انواع عینک آفتابی را ببینید.

راهنمای خرید عینک آفتابی با توجه به نوع صورت

تصویر زیر می‌تواند در یک نگاه به شما در یافتن عینک آفتابی مناسب انواع صورت کمک کند.

راهنمای خرید عینک آفتابی با توجه به نوع صورت

راهنمای خرید عینک آفتابی با توجه به نوع صورت

برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر می‌توانید توضیح مربوط به هر کدام از انواع فرم صورت را در ادامه بخوانید.

عینک آفتابی مناسب برای صورت بیضی

این نوع فرم صورت جزو معمول‌ترین شکل‌های موجود است. صورت‌های بیضی مانند یک تخم‌مرغ برعکس هستند و فاصله‌ی پیشانی تا چانه‌ی آن‌ها بیشتر از فاصله‌ی گونه تا گونه خواهد بود. عرض پیشانی تا حدودی بیشتر از عرض چانه است و تنها همین دلیل کافیست تا از صورت‌های گرد متمایز شود. این نوع صورت‌ها از نظر تناسب چهره جزو ایدئال‌ترین شکل‌ها هستند. اگر می‌خواهید این تناسب را حفظ کنید، از فریم‌های عینک با عرض زیاد استفاده کنید. عینک‌هایی که فریم آن‌ها نه خیلی باریک باشد نه خیلی پهن. عینک‌های کلاب‌مستر، ویفرر، خلبانی، چندضلعی، پروانه‌ای، مستطیل و مربع شکل برای صورت‌های بیضی عالی به نظر می‌رسند.

عینک آفتابی مناسب برای صورت گرد

این فرم صورت به همان نسبت از گونه تا گونه عریض است تا از پیشانی تا چانه. این افراد اکثرا دارای پیشانی کوتاه و خط فک منحنی و بدون زاویه هستند. اگر می‌خواهید چهره شما باریک‌تر یا کشیده‌تر به نظر بیاید، از عینک‌هایی با فریم زاویه‌دار و باریک استفاده کنید. از نظر انتخاب فریم هم هرچه عینک جنس فلزی‌تر و شکل باریک‌تری داشته باشد، به صورت حالت کشیده‌تری خواهد داد. عینک‌های خلبانی، پروانه‌ای، مربع و مستطیل شکل برای این فرم صورت‌ها فوق‌العاده خواهند بود.

عینک آفتابی مناسب برای صورت مربع

صورت‌های مربعی‌شکل، خط فک تقریبا مستقیم و قوی دارند. عرض پیشانی آن‌ها تناسب خوبی با عرض گونه تا گونه‌ی آن‌ها دارد و می‌توان گفت طول و عرض چهره‌ی ‌آن‌ها به نسبت برابر خواهد بود. اگر می‌خواهید چهره‌ی مربعی به نظر کشیده‌تر نمایان شود یا زاویه‌ی خط فک زیاد به چشم نیاید، از عینک‌هایی با فریم باریک استفاده کنید؛ عینک‌هایی که عرض بیشتری به نسبت طول دارند و فرم منحنی خوبی داشته باشند. توجه داشته باشید که انحنا در فرم عینک از زاویه‌دار بودن چهره‌ی شما کم خواهد کرد. عینک‌هایی با فریم خلبانی، ویفرر، کلاب‌مستر، گرد، بیضی، گربه‌ای و پروانه‌ای شکل برای چهره‌هایی با فرم مربعی، مناسب خواهد بود.

عینک آفتابی مناسب برای صورت مستطیل

چهره‌های مستطیلی کشیدگی بیشتری نسبت به عرض صورت دارند. اکثرا فاصله‌ی گونه تا خط فک زیاد است و  بینی کشیده‌ای دارند. اگر می‌خواهید این کشیدگی را به حداقل برسانید و تناسب زیبایی را به نمایش بگذارید، از عینک‌هایی که دارای فریم با عمق بیشتر هستند استفاده کنید. عینک‌هایی با دسته‌ی زیبا و تزیین‌شده، برای این افراد عالی خواهد بود و به عرض چهره‌ی آن‌ها می‌افزاید. پل عینک هرچقدر کمتر باشد، بینی را کوتاه‌تر نمایان می‌سازد. برای این نوع از فرم صورت هم بهتر است از عینک‌های زاویه‌دار استفاده نشود و فریم‌هایی مانند خلبانی، ویفرر، کلاب‌مستر، گرد، چندضلعی، گربه‌ای، بیضی و پروانه‌ای شکل به نظر عالی خواهند بود.

عینک آفتابی مناسب برای صورت لوزی یا الماسی

نادرترین نوع صورت، الماسی‌ها هستند. صورت‌های الماسی طول چشم و خط فک باریکی دارند و البته گونه‌هایی به‌نسبت عریض که ممکن است برجسته هم به نظر آید. برای این دسته از افراد عینک‌هایی با جزئیات زیاد و خطوط متمایز پیشنهاد می‌شود. فریم‌های بدون لبه و گربه‌ای را حتما امتحان کنید. فریم‌های خلبانی، گرد، گربه‌ای و بیضی‌شکل برای صورت‌هایی با فرم لوزی یا الماسی جلوه‌ی زیادی خواهند داشت. این مدل از عینک‌ها عرض گونه تا گونه را کمتر به نمایش می‌گذارند و تمرکز را از چانه‌ی زاویه‌دار آن‌ها برمی‌دارد.

عینک آفتابی مناسب برای صورت مثلثی

مثلث می‌تواند به دو صورت باشد، راس مثلث به سمت بالا یا بالعکس. در صورت پایین بودن راس مثلث بهتر است این فرم از صورت را در کنار مدل قلبی (که در پایین توضیح داده می‌شود) بگذاریم. اما فرم‌های صورت مثلثی با راس به سمت بالا، عرض پیشانی باریکی داشته و فاصله‌ی بین گونه تا گونه با چانه نسبتا زیاد است. برای اینکه عرض قسمت بالایی چهره را بیشتر جلوه دهیم، می‌توانیم عینک‌هایی با فریم تزیین‌شده یا با جزئیات بیشتر در نیمه‌ی بالایی فریم را امتحان کنیم. فریم‌های گربه‌ای که از دو طرف قسمت بالای عینک کشیدگی زیبایی را به نمایش می‌گذارند، گزینه‌ی مناسبی خواهند بود. همچنین عینک‌هایی با فریم خلبانی، کلاب‌مستر، بیضی، چندضلعی یا مستطیل شکل تناسب بهتری روی این نوع چهره‌ها ایجاد خواهند کرد.

عینک آفتابی مناسب برای صورت قلبی

صورت‌های قلبی یا مثلثی با راس به سمت پایین، با پیشانی عریض و چانه‌ای زاویه‌دار شناخته می‌شوند. در صورت‌هایی با فرم قلبی یک انحنای کوچک در پیشانی قرار گرفته که چهره را کاملا شبیه به یک قلب نمایان می‌کند. فریم‌هایی با رنگ‌های روشن و نیمه‌ی عریض پایین یا استایل بدون فریم برای این افراد توصیه می‌شود. بهتر است فریم عینک آن‌ها خط مستقیم در قسمت بالا نداشته باشد، بنابراین فریم‌های خلبانی، چندضلعی، گرد، مربع، پروانه‌ای، ویفرر و حتی تا حدودی مستطیل شکل هم عالی خواهند بود.

چه مدلی را انتخاب کنیم؟

گویی استفاده از عینک آفتابی جسارت بیشتری به ما می‌بخشد. مدل و فرم عینک بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد به خصوص که امروزه انواع بسیار مختلفی در بازار وجود دارد: فریم دایره شکل، مربعی، مستطیل، بیضی شکل، با فرم کشیده، به شکل پروانه، کاملا گرد و یا عینکی که فریم آن نیمی از شیشه هایش را پوشانده است.

اگر به دنبال نکته‌ی طلایی برای انتخاب فرم هندسی عینک خود هستید، به شما توصیه می‌کنیم فرم عینکی که انتخاب می‌کنید به منظور جلوه بهتر در تضاد با فرم صورتتان باشد؛ البته این فقط یک توصیه است و یک قانون نیست، بنابراین شما می‌توانید مدلی را که از همه بیشتر به شما می‌آید انتخاب کنید.

اما توصیه‌های دیگری وجود دارد که برای زیبایی و همچنین راحتی هنگام استفاده نباید نادیده گرفته شوند:

  1. از عینک‌هایی که لبه‌های پایینی آنها روی گونه‌ها قرار می‌گیرد، استفاده نکنید.
  2. از عینک‌های آفتابی خیلی کوچک که ممکن است با دسته‌های خودش شقیقه های شما را اذیت کند، استفاده نکنید.
  3. اگر عینک شما ابروهایتان را کاملا پنهان می‌کنند، پس یعنی عینک شما بیش از حد بزرگ است؛ بهتر است انتخاب خود را تغییر بدهید.
  4. همچنین اگر گوشه قاب عینک شما از محیط صورت شما بیرون بزند، باز هم به این معنی است که عینک بزرگی انتخاب کرده‌اید و بهتر است که مدل متناسب‌تری را برگزینید.

مسلما رفتن به یک فروشگاه و امتحان تنوع بالایی از عینک‌های موجود می‌تواند کار جذابی باشد. اما آیا تمامی عینک‌ها برای چهره‌ی شما مناسب و ایدئال هستند!؟ با تشخیص فرم چهره‌، اولین گام را در انتخاب یک عینک مناسب برداشته‌اید و می‌توانید حتی بدون امتحان کردن، بهترین عینک را برای صورت خود انتخاب کنید. بنابراین خرید اینترنتی عینک هم دیگر کار سختی نیست.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید عینک آفتابی شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


عینک آفتابی واته مدل VNZ 7BR

عینک آفتابی واته مدل VNZ 7BR

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی رین بی مدل ۴۲۲۶

عینک آفتابی رین بی مدل 4226

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۵۸ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • فرم صورت
    مربع , گرد , مثلث , مستطیل , بیضی , قلب , لوزی

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۲۲۳۹BL

عینک آفتابی واته مدل 2239BL

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    مستطیلی , بیضی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل P3605 BLU

عینک آفتابی واته مدل P3605 BLU

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۷WT

عینک آفتابی واته مدل 7WT

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی کروم هارتز مدل mine

عینک آفتابی کروم هارتز مدل mine

مشخصات

  • جنس فریم
    استیل , کربن
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    مشکی , نقره‌ای
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , ساحل , ورزش های فضای باز , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • کد کالای محصول
    mine

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل VNZ 7BL-A

عینک آفتابی واته مدل VNZ 7BL-A

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی مدل stwb50025

عینک آفتابی مدل stwb50025

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مستطیلی , مربعی , گرد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۵۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    مربع , گرد , مثلث , مستطیل , بیضی

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک افتابی پلاریزه مدل GS257 سایز ۵۷ میلی متر

عینک افتابی پلاریزه مدل GS257 سایز 57 میلی متر

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    چند ضلعی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    مربع , گرد , مثلث , مستطیل , بیضی , قلب , لوزی

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل C 105 BLU-A

عینک آفتابی واته مدل C 105 BLU-A

مشخصات

  • جنس فریم
    استات , فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8578

عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8578

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی , تیتانیوم
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات , CR-39
  • رنگ عدسی
    خاکستری , مشکی
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , شکار , گلف , دویدن , تنیس , کوهنوردی , ورزش های آبی , اسکی , ساحل , دوچرخه سواری کوهستان , ورزش های فضای باز , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    – جنس بدنه: فلزی
  • – دارای یووی ۴۰۰ واقعی
  • – دارای عدسی آنتی رفلکس از داخل
  • – ضد حساسیت
  • – بدنه مقاوم
  • – سبک
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی میباخ مدل G-TU-Z372

عینک آفتابی میباخ مدل G-TU-Z372

مشخصات

  • جنس فریم
    استیل
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۳ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    خاکستری
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , ساحل , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8631

عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8631

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    نقره‌ای
  • عرض فریم
    ۱۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , شکار , گلف , دویدن , تنیس , کوهنوردی , ورزش های آبی , اسکی , ساحل , دوچرخه سواری کوهستان , ورزش های فضای باز , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    – جنس بدنه: فلز
  • – دارای یووی ۴۰۰ واقعی
  • – دارای عدسی پلاریزه
  • – دارای دسته فنری
  • – ضد حساسیت
  • – بدنه مقاوم
  • – سبک
  • – اقلام همراه: پک کامل پورش دیزاین شامل : جلد عینک + دستمال پارچه ای + کارت + شناسنامه
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل۴BR

عینک آفتابی واته مدل4BR

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    گرد , پروانه ای
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    گرد , بیضی , قلب

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی تام فورد مدل FT0539

عینک آفتابی تام فورد مدل FT0539

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    فریم های خاص , گرد , ویفرر
  • رنگ فریم
    طوسی
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۸ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    CR-39 , پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی , قلب , گرد , لوزی , مثلث , مربع , مستطیل
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , استفاده روزمره , اسکی , تنیس , دوچرخه سواری , دوچرخه سواری کوهستان , دویدن , رانندگی , ساحل , شکار , کوهنوردی , گلف , ماهیگیری , ورزش های آبی , ورزش های فضای باز
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    – رنگ فریم طوسی شفاف و مشکی ترکیبی میباشد
  • – جنس بدنه: استات
  • – دارای یووی ۴۰۰ واقعی
  • – ضد حساسیت
  • – بدنه مقاوم
  • – سبک
  • جزئیات
    – اقلام همراه : جلد عینک + دستمال پارچه ای + کارت + شناسنامه

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۹۲۱۰BR

عینک آفتابی واته مدل 9210BR

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    بیضی , خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    بیضی , گرد

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی مدل Wilibolo B2741

عینک آفتابی مدل Wilibolo B2741

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۶۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی دیتیای مدل E01

عینک آفتابی دیتیای مدل E01

مشخصات

  • فرم فریم
    مستطیلی , بیضی , خلبانی , چند ضلعی
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۱۳BL

عینک آفتابی واته مدل 13BL

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    مربعی
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۵BLU

عینک آفتابی واته مدل 5BLU

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    مربعی , ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی گالری تندیس مدل D03

عینک آفتابی گالری تندیس مدل D03

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    مستطیلی , بیضی , ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۹۱۱۸BR-A

عینک آفتابی واته مدل 9118BR-A

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    گرد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی مارک جکوبس مدل J240SJ5G

عینک آفتابی مارک جکوبس مدل J240SJ5G

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    طلایی
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۹ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , ساحل , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • جزئیات
    همراه جلد و دستمال اصلی برند

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی مدل Opposed Shine 3329شیشه ای هایلایت

عینک آفتابی مدل Opposed Shine 3329شیشه ای هایلایت

مشخصات

  • جنس فریم
    استیل
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • جنس لنز
    شیشه
  • فرم صورت
    گرد , مثلث , مستطیل , بیضی , قلب , لوزی
  • جزئیات
    ۱۰۰%یووی

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8482C6

عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8482C6

مشخصات

  • جنس فریم
    فیبر کربن
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای
  • عرض فریم
    ۱۴۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , شکار , گلف , کوهنوردی , ساحل , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • جزئیات
    POLARIZED

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی ماتریکس مدل DMT 8320 B MAT

عینک آفتابی ماتریکس مدل DMT 8320 B MAT

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    بیضی , فریم های خاص , مربعی , مستطیلی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۶ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    CR-39 , پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی , قلب , گرد , لوزی , مثلث , مربع , مستطیل
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , استفاده روزمره , اسکی , تنیس , دوچرخه سواری , دوچرخه سواری کوهستان , دویدن , رانندگی , ساحل , شکار , کوهنوردی , گلف , ماهیگیری , ورزش های آبی , ورزش های فضای باز
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    – رنگ فریم مشکی مات میباشد
  • – جنس بدنه: کائوچو
  • – دارای یووی ۴۰۰ واقعی
  • – دارای پلاریزه
  • – ضد حساسیت
  • – بدنه مقاوم
  • – سبک
  • – اقلام همراه: کیف زیپی + دستمال پارچه ای + کاور پارچه ای

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8629

عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8629

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد , خلبانی
  • رنگ فریم
    نقره‌ای
  • عرض فریم
    ۱۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    خاکستری , مشکی
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , شکار , گلف , دویدن , تنیس , کوهنوردی , ورزش های آبی , اسکی , ساحل , دوچرخه سواری کوهستان , ورزش های فضای باز , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    – جنس بدنه: فلز
  • – دارای یووی ۴۰۰ واقعی
  • – دارای عدسی پلاریزه
  • – دارای دسته فنری
  • – ضد حساسیت
  • – بدنه مقاوم
  • – سبک
  • – اقلام همراه: پک کامل پورش دیزاین شامل : جلد عینک + دستمال پارچه ای + کارت + شناسنامه
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8578

عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8578

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای , مسی
  • عرض فریم
    ۱۳۴ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات , CR-39
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , شکار , گلف , دویدن , تنیس , کوهنوردی , ورزش های آبی , اسکی , ساحل , دوچرخه سواری کوهستان , ورزش های فضای باز , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    – جنس بدنه: فلزی
  • – دارای یووی ۴۰۰ واقعی
  • – دارای عدسی آنتی رفلکس از داخل
  • – ضد حساسیت
  • – بدنه مقاوم
  • – سبک
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی مدل ۳۲۳۰

عینک آفتابی مدل 3230

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مستطیلی , مربعی
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    گرد , بیضی , قلب
  • جزئیات
    – دارای بند عینک – دارای ۲ عدد کیف عینک ساده و طرح دار – دارای پک کادویی – مناسب برای هدیه

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی رلی ژن کد ۰۹۹ سایز ۶۳

عینک آفتابی رلی ژن کد 099 سایز 63

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    خاکستری
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مثلث
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دویدن , کوهنوردی , ساحل , ورزش های فضای باز
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی گالری تندیس مدل D14

عینک آفتابی گالری تندیس مدل D14

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    مستطیلی , بیضی , ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی دیتیای مدل B02

عینک آفتابی دیتیای مدل B02

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    بیضی , گرد , خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۲BL-CR

عینک آفتابی واته مدل 2BL-CR

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    بیضی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    گرد

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی گالری تندیس مدل D05

عینک آفتابی گالری تندیس مدل D05

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    مستطیلی , بیضی , ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی آون مدل جسیکا کت ۳

عینک آفتابی آون مدل جسیکا کت 3

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گربه ای
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • فرم صورت
    مربع , گرد , مثلث , مستطیل , بیضی , قلب , لوزی
  • جزئیات
    یو وی استاندارد اروپا

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل۱۰BL-CR

عینک آفتابی واته مدل10BL-CR

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    بیضی
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    گرد

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل۳۳BR-MS

عینک آفتابی واته مدل33BR-MS

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    گربه ای , گرد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    قلب , گرد

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8807

عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8807

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد , خلبانی
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای , مسی
  • عرض فریم
    ۱۳۶ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات , CR-39
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , شکار , گلف , دویدن , تنیس , کوهنوردی , ورزش های آبی , اسکی , ساحل , دوچرخه سواری کوهستان , ورزش های فضای باز , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    – جنس بدنه: فلز
  • – دارای یووی ۴۰۰ واقعی
  • – دارای عدسی پلاریزه
  • – ضد حساسیت
  • – بدنه مقاوم
  • – سبک
  • – اقلام همراه : جلد عینک + دستمال پارچه ای + کارت + شناسنامه
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی رین بی مدل ۸۷۴۷BL

عینک آفتابی رین بی مدل 8747BL

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    مربع , قلب

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۹۱۹۹BR

عینک آفتابی واته مدل 9199BR

مشخصات

  • جنس فریم
    استات , فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۱BLU-A

عینک آفتابی واته مدل 1BLU-A

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی مدل نستعلیق ۲۰۱

عینک آفتابی مدل نستعلیق 201

مشخصات

  • جنس فریم
    TR90 , کائوچو
  • فرم فریم
    ویفرر , مربعی , مستطیلی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۲ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات , نایلون
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی , قلب , مربع , مستطیل
  • عینک مناسب
    ماهیگیری , ورزش های آبی , ساحل , ورزش های فضای باز , دوچرخه سواری , آب و هوای آفتابی , استفاده روزمره , کوهنوردی , دویدن , تنیس , رانندگی , گلف
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • زمان تولید
    تولید مداوم

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۹۱۲BL

عینک آفتابی واته مدل 912BL

مشخصات

  • جنس فریم
    استات , فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل M-3 BLU-A

عینک آفتابی واته مدل M-3 BLU-A

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • فرم فریم
    مربعی , ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۳۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۳BL

عینک آفتابی واته مدل 3BL

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    بیضی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    گرد

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۳۰۲۵GRY

عینک آفتابی واته مدل 3025GRY

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۱۳۵BL

عینک آفتابی واته مدل 135BL

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    مستطیلی , مربعی , گرد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • فرم صورت
    گرد , بیضی , قلب

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک افتابی اسپای مدل ۱۰۰۶

عینک افتابی اسپای مدل 1006

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی , مستطیلی
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای , مشکی
  • عرض فریم
    ۱۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • فرم صورت
    مربع , گرد , قلب , مستطیل
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , شکار , کوهنوردی , دوچرخه سواری کوهستان
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • کد کالای محصول
    ۱۰۰۶

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل VNZ 5BR

عینک آفتابی واته مدل VNZ 5BR

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • عرض فریم
    ۱۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8568

عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8568

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو , فلزی
  • فرم فریم
    مربعی , فریم های خاص
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای , مسی
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۸ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , شکار , گلف , دویدن , تنیس , کوهنوردی , ورزش های آبی , اسکی , ساحل , دوچرخه سواری کوهستان , ورزش های فضای باز , استفاده روزمره
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • توضیحات جنس
    – جنس بدنه: فلزی و کائوچو
  • – دارای یووی ۴۰۰ واقعی
  • – دارای عدسی پلاریزه
  • – ضد حساسیت
  • – بدنه مقاوم
  • – سبک
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر، قیمت روز و خرید


عینک آفتابی واته مدل ۵۲۰۱۵BR

عینک آفتابی واته مدل 52015BR

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا