مد و پوشاک

خرید نیم ست طلا مناسب برای هدیه دادن به بانوان

نیم ست طلا چیست؟

این مدل طلا یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای هدیه دادن به خانم‌ها و خصوصا خانم‌های جوان به شمار می‌رود.

نیم‌ست‌ها شامل یک جفت گوشواره و یک گردنبند هستند که گاهی یک عدد انگشتر هم همراه آن است. اما به طور معمول، یک جفت گوشواره و گردنبند به عنوان نیم ست طلا فروخته می‌شود.

انواع مدل ها از نیم ست طلا دخترانه گرفته تا نیم ست طلا زنانه و نیم ست طلای عروس در بازار موجود است که انواع دخترانه آن برای خانم‌هایی با سن کمتر یا سلیقه اسپرت جذاب‌تر است.

نیم ست طلا هم برای مراسم‌های رسمی و مهمانی‌های ویژه و هم برای دورهمی‌های خودمانی و دوستانه مناسب است. به همین دلیل طرفداران بسیاری هم دارد.

فرق نیم ست با سرویس طلا چیست؟

اگر برای خرید طلا به بازار طلا و جواهرات بروید، انواع گوناگون طلا را می‌بینید. ست طلا یا همون سرویس طلا، علاوه‌بر یک جفت گوشواره و گردنبند، شامل یک دستبند و گاهی یک انگشتر هم می‌شود. علاوه‌بر این تفاوت در تعداد قطعه‌های طلا، معمولا گردنبند موجود در ست طلا با انواع سنگ های زیبا و قیمتی تزیین شده است و کمی سنگین‌تر از گردنبند نیم ست است. درخشندگی ست طلا به خاطر وجود سنگ‌ها و تزیینات روی آن بیشتر است و اغلب در مراسم‌های تشریفاتی و عروسی‌ها استفاده می‌شود.

اما مدل های نامبرده طلا به طور کلی اسپرت‌تر و مورد علاقه خانم های جوان هستند. نیم ست وزن کمتری دارد و به همین سبب ارزان‌تر است و گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن است.

اصلی ترین تفاوت این دو در تعداد قطعات آن است.

شناخت کامل برای خرید ست و نیم ست

هنگام خرید ست و نیم ست طلا یا نقره باید به نکات خاصی توجه نمایید که لزوماً برای خرید انگشتر، دستبند، حلقه، گردنبند یا گوشواره اهمیت چندانی ندارد. ازاین‌رو در این مقاله ابتدا به‌طور خلاصه به سراغ توضیحاتی که در مقالات قبل ارائه نمودیم رفته و سپس روشی کاربردی و منحصربه‌فرد را برای خرید ست و نیم ست نقره و  طلا به شما ارائه می‌نماییم.

  • قیمت
  • هماهنگی با تیپ شخصیتی و لباس
  • استحکام و دوام
  • هارمونی با پوست و چهره
معرفی ست و نیم ست

قیمت

همواره پیش از خرید هرگونه اکسسوری زنانه و مردانه باید قیمت را مدنظر قرار دهید. برگ خرید قیمت خود به بخش‌های متنوعی تقسیم می‌شود که به شرح زیر هستند.

۱- وزن فلزات به‌کاررفته در ساخت طلا و جواهر

فلزات کمیاب ماهیتاً قیمت بالایی داشته ازاین‌رو بخش عمده‌ای از هزینه خرید ست و نیم ست جواهر صرف آن‌ها می‌شود. درصورتی‌که بودجه کافی برای خرید طلا یا پلاتین ندارید، می‌توانید از فلز خوش‌رنگ و زیبای نقره استفاده کنید.

شمش فلزات مصرفی در ساخت سرویس و نیم ست

۲- جواهرات به‌کاررفته

اندازه جواهرات موجود در ست و نیم ست رابطه مستقیمی با هزینه تمام‌شده آن دارد. با توجه به قیمت فوق‌العاده بالای سنگ‌های قیمتی، سال‌هاست نمونه‌های آزمایشگاهی و مصنوعی نیز در بازار عرضه می‌شوند.

ازاین‌رو درصورتی‌که تنها ظاهر جواهر برایتان اهمیت دارد، می‌توانید از سنگ‌های مصنوعی استفاده کنید. افزون بر این سنگ‌های نیمه قیمتی با ظاهری مشابه جواهر گران‌قیمت نظیر گارنت سبز، قرمز، زیرکونیوم و حتی آمیتیس را می‌توانید مدنظر قرار دهید.

جواهرات مصرفی در ست و نیم ست

۳- نحوه ساخت

بخشی از قیمت تمام‌ شده خرید ست یا نیم ست را اجرت ساخت آن‌ها تشکیل می‌دهد. هرچند به هنگام فروش یا تعویض سرویس جواهر اجرت ساخت از قیمت طلا کاسته می‌شود. به همین دلیل اگر به‌ قصد سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت یا بلندمدت نسبت به خرید این جواهرات اقدام کرده‌اید، حتماً از پایین بودن اجرت ساخت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.

نحوه ساخت ست و نیم ست

۴- نحوه عرضه ست و نیم ست

هرچند بخش‌های دیگر تشکیل‌دهنده قیمت کالا بر روی کیفیت آن تأثیر دارند؛ اما نحوه عرضه به‌هیچ‌عنوان بر روی کیفیت سرویس نقره تان تأثیر نخواهد داشت. ازاین‌رو با انتخاب هوشمندانه محل خرید می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی نمایید. برای این کار کافی است به‌صورت آنلاین ست و نیم ست موردنظر را از فروشگاه‌های معتبر نظیر مد و کلاس انتخاب کنید.

محل و نحوه عرضه انواع ست و نیم ست

هارمونی و هماهنگی با تیپ و استایل

با توجه به قیمت بالاتر خرید کامل سرویس نسبت به خریداری تک‌تک اجزای آن حتماً به هماهنگی آن‌ها با تیپ و استایل موردنظرتان دقت داشته باشید.

هارمونی و استایل برای استفاده از ست و نیم ست

۱- ست و نیم ست زنانه برای میهمانی‌های رسمی

اگر قصد خریداری این کالا را برای استفاده در میهمانی‌هایی که باید بالباس‌های رسمی در آن‌ها حاضر شوید دارید، حتماً از خریداری مدل‌های فانتزی و خاص خودداری کنید و حتی‌الامکان به سراغ مدل‌های کلاسیک و جواهرنشان بروید.اگر روحیه شادی دارید و از یکجا نشستن خسته می‌شوید از انتخاب سرویس‌های بلند و سنگین اجتناب نمایید.

اگر پوستی تیره دارید و علاقه‌مند به لباس‌های شب بلند قرمز یا مشکی هستید انتخاب جواهرات ساخته‌شده با تم مروارید را مدنظر قرار دهید. شاید جزو افرادی هستید که از سبک و سیاق خاص خودتان حتی در میهمانی‌های خانوادگی و رسمی پیروی می‌کنید، می‌توانید به سراغ ست و نیم ست ساده بروید. چراکه این نوع سرویس جواهر با هر نوع پوشش و لباسی تناسب خواهد داشت.

ست و نیم ست برای مهمانی رسمی

۲- انتخاب سرویس مناسب برای عروسی

در زمان تأهل حتی‌الامکان به سراغ سرویس‌های سنگین و تجملاتی بروید، چراکه دیگر تنها پسند شما ملاک نیست و باید شان و منزلت اجتماعی همسرتان را نیز به دیگران یادآور شوید. اگر بودجه کافی برای خرید چنین جواهراتی را ندارید، به سراغ زیورآلات بدلی با پوشش طلا یا پلاتین بروید. در نقطه مقابل اگر هنوز ازدواج‌نکرده‌اید با انتخاب سرویس طلای زرد و دخترانه شور و شوقتان را به دیگران نشان دهید. نهایتاً اگر وارد دهه پنجم زندگی‌تان می‌شوید در انتخاب جواهرات کلاسیک با نگین‌های درشت زمرد و یاقوت کبود شک به دلتان راه ندهید.

ست و نیم ست برای مراسم عروسی خرید سرویس عروس

۳- انتخاب ست و نیم ست برای جمع‌های دوستانه

هرچند در جمع‌ها و دورهمی‌های دوستانه نیازی به رعایت پروتکل خاصی ندارید، اما بهتر است با تم میهمانی خود را هماهنگ کنید. با توجه به تنوع میهمانی‌های دوستانه و دوران مجردی بهتر است، اقدام به خرید حداقل سه نوع ست از جواهرات نمایید. ست فانتزی را برای میهمانی‌های دخترانه، کلاسیک را برای میهمانی‌های با تم سنگین و نهایتاً ست ساده را برای جمع‌هایی که قصد نشان دادن متانتتان را دارید، کنار بگذارید.

انتخاب ست و نیم مناسب برای مهمانی دوستانه

 میزان استحکام و مرغوبیت کالا

فارغ از هدفی که برای خرید ست یا نیم ست جواهر دارید، باید به استحکام و کیفیت آن دقت نمایید. چراکه در طول سال‌ها باید از آن به‌طور متعدد استفاده کنید. مهم‌ترین فاکتورهای تعیین‌کننده استحکام ست و نیم ست، نوع و شیوه قرار دادن سنگ‌های طبیعی یا مصنوعی و قسمت قفل آن‌هاست.

۱- جواهرات روی سرویس

به قسمت قرارگیری جواهرات بر روی سرویس دقت کنید. اگر پایه سنگ‌ها به‌درستی بر روی آن‌ها قرارگرفته باشند، به‌سادگی از سرویس‌تان جدا نخواهند شد. در نقطه مقابل اگر پایه‌ها تقریباً آزاد هستند و سنگ‌ها را به‌وسیله انواع مختلف چسب بر روی سرویس قرار داده باشند، احتمالاً در اثر تعریق یا استفاده مداوم دچار افتادگی خواهند شد.

۲- استحکام قفل ست و نیم ست

در واقع قفل‌های جواهرات موجود در بازار هر یک خصیصه‌های منحصربه‌فرد خود رادارند و نمی‌توان به‌طورکلی نمونه‌ای را نسبت به دیگران برتری داد. بااین‌حال معمولاً قفل‌های خرچنگی که در دستبند و گردنبند به کار می‌روند، از مدل‌های مشابه استحکام بالاتری دارند.

هارمونی بارنگ پوست و خصوصیات چهره

برای رسیدن به بهترین نتیجه مطلوب در هنگام خرید زیورآلات تنها زیبایی منحصربه‌فرد آن‌ها را مدنظر قرار ندهید. بلکه به خصوصیات ظاهری آن‌ها که در تکمیل زیبایی‌تان نقش مستقیمی دارند نیز توجه داشته باشید.

۱- نوع پوست

اگر پوست روشنی دارید، به سراغ طلای سفید یا نقره بروید. برای پوست‌های تیره نیز انتخاب طلای زرد ارجحیت دارد اما درصورتی‌که پوستتان حالت گندم‌گون دارد می‌توانید از تمام انواع فلزات گران‌بها با خیال راحت استفاده نمایید.

به‌طورکلی افراد دارای پوست روشن برای انتخاب جواهرات قیمتی نظیرِ الماس یاقوت یا زمرد با محدودیت مواجه نیستند. برای پوست‌های تیره نیز می‌توانیم با خیال راحت از زمرد و یاقوت کبود استفاده کنید اما اگر پوستتان گندم‌گون باشد بهتر است از میان جواهرات نیمه قیمتی نظیر انواع عقیق و جاسپر دست به انتخاب بزنید.

هارمونی سرویس نقره با رنگ پوست

۲- فرم و حالت صورت

اگر صورت گرد و کوچکی دارید از جواهرات آویزان و بلند و درصورتی‌که صورت کشیده و بلندی دارید به سراغ جواهرات دایره‌ای شکل و کوچک بروید. صورت‌های بیضوی تقریباً با محدودیت خاصی برای انتخاب جواهر روبرو نیستند. با توجه به اینکه شکل و فرم استخوان‌های صورت انسان‌ها درواقع به اشکال هندسی ساده شباهت چندانی ندارد، سعی کنید جواهراتتان را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که مکمل خصیصه‌های ظاهری‌تان باشد. به‌عنوان‌مثال اگر پیشانی پهنی دارید اما چانه باریک به سراغ گوشواره‌ای بروید که حالت اشکی شکل داشته باشد.

انتخاب ست و نیم ست با توجه به فرم صورت

۳- هارمونی قطعات ست و نیم ست با یکدیگر

هنگام خرید ست کامل جواهر خودبه‌خود تمام قطعات با یکدیگر در هماهنگی کامل قرار دارند. چراکه دیزاینرها به این مسئله توجه کافی خواهند داشت. در نقطه مقابل اگر قصد خرید نیم ست را دارید، حتماً به هماهنگی آن‌ها با انگشتر و دستبندتان توجه ویژه‌ای داشته باشید.

هارمونی قطعات ست و نیم ست با یکدیگر

 به‌عنوان‌ مثال خرید نیم ست طلای سفید برای کسی که تنها دستبند و انگشتر طلایی‌رنگ داشته باشد، به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود. برای سهولت در انتخاب نیم ست با هارمونی کامل از الگوی زیر استفاده کنید.

  • به رنگ فلز اصلی نیم ست توجه داشته باشید.
  • به رنگ و جنس سنگ‌های قیمتی به‌کاررفته در نیم ست توجه کنید. به خاطر داشته باشید لزومی به یکسان بودن تمام سنگ‌های قیمتی به‌کاررفته در جواهرات‌تان ندارید. هرچند اگر نگین‌ها یک‌رنگ خاص داشته باشند، ست کردن آن‌ها بالباس‌تان سهولت بیشتری خواهد داشت.
  • برای سهولت انتخاب نیم ست می‌توانید هنگام خرید سایر طلا و جواهراتتان را به همراه داشته باشید تا از وجود رابطه بین طرح آن‌ها با سایر جواهرات اطمینان حاصل کنید. به ‌عنوان ‌مثال هرگز نمی‌توانید زنجیر خوشه گندمی را با دستبند پوست‌ماری در کنار یکدیگر قرار دهید.

نکات پایانی:

نکته:  درصورتی‌که به دلایل مختلف قصد خرید یک نیم‌ست خاص را دارید اما برای تهیه سایر قطعات آن با مشکل روبرو هستید، گزینه استفاده از زیورآلات بدلی را مدنظر داشته باشید. هم‌زمان می‌توانید از نیم ست نقره با روکش طلا یا پلاتین نیز استفاده کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید نیم ست طلا شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه کانیار گالری مدل ۱۵۹

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل 159

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , دستبند , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۱۵x10x6 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • طرح زیور
    لوزی
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار مانچو مدل smg008

نیم ست طلا 18 عیار مانچو مدل smg008

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , دستبند
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • توضیحات زنجیر
    ساخته شده از :
  • یک گوی طلا ۱۸ عیار توری به شکل لوزی با ابعاد ۰.۹ × ۰.۹ سانتی متر
  • مهره های طبیعی سنگ جاسپر خاکی به قطر ۰.۸ سانتی متر
  • که توسط زنجیر و قفل استیل با آبکاری طلایی بسیار محکم و ظریف به هم متصل شده اند
  • با طول حدودی ۵۰ تا ۵۵ سانتی متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    سنگ
  • رنگ سنگ
    قهوه ای (خاکی)
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از :
  • یک گوی طلا ۱۸ عیار توری به شکل لوزی با ابعاد ۰.۹ × ۰.۹ سانتی متر
  • مهره های طبیعی سنگ جاسپر خاکی سانتی متر به قطر ۰.۸ سانتی متر
  • به همراه زنجیر ظریف و بسیار محکم استیل با آبکاری طلایی
  • دارای قفل استیل با آبکاری طلایی با قابلیت انتخاب دو سایز، حدود ۱۷ و ۱۹ سانتی متر (مناسب برای سایز دست اکثر خانم ها)

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه کد G711

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کد G711

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , دستبند
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • توضیحات زنجیر
    سرویس تمام تراش دو رنگ
  • طول دستبند
    ۴۰×۱.۵×۰.۲ سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • سایر توضیحات
    ابعاد گوشواره : ۷×۱.۵ سانتی متر
  • ابعاد دستبند : ۱۸X1.5 سانتی متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه کد ۳۰۹۵

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کد 3095

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , دستبند
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۱ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • توضیحات زنجیر
    – زنجیر دارای شکل حلقه ای
  • – دارای آویزهایی به شکل دایره و متصل به زنجیر
  • – نحوه بسته شدن با قفل ساده
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • سایر توضیحات
    – زنجیر دارای شکل حلقه ای
  • – دارای آویزهایی به شکل دایره و متصل به زنجیر
  • – نحوه بسته شدن با قفل ساده

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه مدل ۶۷۱۱۷

نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه مدل 67117

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۱ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۴×۲.۵×۴ سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • وزن بسته‌بندی
    ۴.۵۷ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار مانچو مدل smg002

نیم ست طلا 18 عیار مانچو مدل smg002

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , دستبند
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۹ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • توضیحات زنجیر
    ساخته شده از :
  • یک گوی طلا ۱۸ عیار توری گرد
  • مهره های طبیعی صدف با قطر ۰.۶ سانتی متر
  • به همراه دو گوی نگین دار طرح سواروسکی که توسط زنجیر و قفل استیل با آبکاری طلایی بسیار محکم و ظریف به هم متصل شده اند
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    نگین
  • رنگ سنگ
    سفید صدفی
  • توضیحات نگین و سنگ
    دارای دو گوی نگین دار طرح سواروسکی
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از :
  • یک گوی طلا ۱۸ عیار توری به ابعاد ۰.۶ × ۰.۶ سانتی متر
  • مهره های طبیعی صدف به همراه دو گوی نگین دار طرح سواروسکی
  • به همراه زنجیر ظریف و بسیار محکم استیل با آبکاری طلایی
  • دارای قفل استیل با آبکاری طلایی با قابلیت انتخاب دو سایز، حدود ۱۷ یا ۱۹ سانتی متر (مناسب برای سایز دست اکثر خانم ها)
  • آویز برند مانچو کنار قفل دستبند نشان دهنده اورجینال بودن محصول است

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0497

نیم ست طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0497

مشخصات

  • اقلام ست
    گردنبند , گوشواره
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۲ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • ابعاد تقریبی پلاک
    ۲×۲ سانتی‌متر
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    ۳×۱ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • سایر توضیحات
    – اجرت این محصول معادل با ۲۰ درصد است.
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار سپیده گالری مدل SH0033

نیم ست طلا 18 عیار سپیده گالری مدل SH0033

مشخصات

  • اقلام ست
    گوشواره , پلاک
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • ابعاد تقریبی پلاک
    ۱.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    ۱×۱ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • طرح زیور
    پازل

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه گالری یارطلا کد SR23-G

نیم ست طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا کد SR23-G

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , دستبند , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۶ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۸x80x0.5 سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • طرح زیور
    طوق طلایی حلزونی
  • سایر توضیحات
    نیم ست ریخته ای طلایی سی ان سی پ
  • رنگ طلایی
  • بدون نگین
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    چوب
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه مانچو کد smgs003

نیم ست طلا 18 عیار زنانه مانچو کد smgs003

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • طول زنجیر
    ۴۳ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • توضیحات زنجیر
    ساخته شده از:
  • – زنجیر و قفل نقره ۹۲۵ عیار با آبکاری طلایی بسیار ظریف و با کیفیت
  • – حکاکی عیار نقره ۹۲۵ روی قفل زنجیر
  • – طول حدودی زنجیر نقره : ۴۳ الی ۴۵ سانتی‌متر
  • – وزن حدودی نقره به کار رفته در زنجیر : حدود ۱ گرم
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • توضیحات پلاک
    ساخته شده است از :
  • – یک پلاک طلا ۱۸ عیار طرح ونکلیف با ابعاد حدودی ۱ × ۱ سانتی متر
  • – مهره های سنگ حدید (هماتیت) به شکل های مختلف با آبکاری طلایی و آبکاری هفت رنگ
  • – که توسط زنجیر و بازوی گوشواره نقره ۹۲۵ عیار با آبکاری طلایی بسیار ظریف و باکیفیت به هم متصل شده اند
  • – با طول حدودی ۷ سانتی متر
  • – وزن حدودی نقره به کار رفته در پلاک : حدود ۱ گرم
  • طول دستبند
    ۸x8x3 سانتی‌متر
  • توضیحات قفل
    دارای محافظ (پشت گوشواره) پلاستیکی
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    سنگ
  • رنگ سنگ
    طلایی و هفت رنگ
  • طرح زیور
    پلاک آویز طرح ونکلیف
  • سایر توضیحات
    هر لنگه گوشواره ساخته شده است از :
  • – یک پلاک طلا ۱۸ عیار طرح ونکلیف با ابعاد حدودی ۱ × ۱ سانتی متر
  • – مهره های سنگ حدید (هماتیت) به شکل های مختلف با آبکاری طلایی و آبکاری هفت رنگ
  • – که توسط زنجیر و بازوی گوشواره نقره ۹۲۵ عیار با آبکاری طلایی بسیار ظریف و باکیفیت به هم متصل شده اند
  • – با طول حدودی ۸ سانتی متر
  • – وزن حدودی نقره به کار رفته در هر دو لنگه گوشواره : حدود ۲ گرم
  • – دارای یک جفت محافظ پلاستیکی
  • – این محصول قابل شستشو میباشد و رعایت بهداشت و شستشو مرتب آن با آب و کف برای ماندگاری، دوام و شفافیت بیشتر آن الزامیست

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0485

نیم ست طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0485

مشخصات

  • اقلام ست
    دستبند , گردنبند , گوشواره
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۲ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • ابعاد تقریبی پلاک
    ۱.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۱۸×۱.۲ سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    ۲.۵×۱.۲ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • سایر توضیحات
    – اجرت این محصول معادل با ۲۰ درصد است.
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه کد ۱۳

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کد 13

مشخصات

  • اقلام ست
    گوشواره , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • طرح زیور
    کیتی
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۲ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه کد ۸۲۳

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کد 823

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۱ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۲x1x0.3 سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • وزن بسته‌بندی
    ۸ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    چوب
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۲۴ عیار زنانه طرح گوی کد ۱۰۰۱۷۵

نیم ست طلا 24 عیار زنانه طرح گوی کد 100175

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۲۴ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۶ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • طول دستبند
    ۱۰x10x5 سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۲۴ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    چوب
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه گالری یارطلا مدل گل رز کد NS45

نیم ست طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا مدل گل رز کد NS45

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , دستبند , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۳ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۵x5x0.5 سانتی‌متر
  • توضیحات شکل
    نیم ست طرح گل رز با اویز
  • پلاک به زنجیر متصل است
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • طرح زیور
    گل رز اویزی
  • وزن بسته‌بندی
    ۵ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    چوب
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه کد ۸۱۳

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کد 813

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۲.۵x1x0.3 سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • وزن بسته‌بندی
    ۸ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    چوب
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه کد N103

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کد N103

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , دستبند
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    ۱.۵ *۰.۵ * ۵ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0452

نیم ست طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0452

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۳ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • توضیحات زنجیر
    – اجرت این محصول معادل با ۱۸ درصد است.
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • توضیحات پلاک
    – ابعاد پلاک برابر ۳ × ۳
  • طول دستبند
    ۸x8x8 سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • سایر توضیحات
    -ابعاد گوشواره برابر ۳.۵ × ۲
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار سپیده گالری مدل SH0023

نیم ست طلا 18 عیار سپیده گالری مدل SH0023

مشخصات

  • اقلام ست
    گوشواره , پلاک
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • ابعاد تقریبی پلاک
    قطر ۲ سانتی‌متر
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    قطر ۱ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • طرح زیور
    گل رز

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار سپیده گالری مدل SH0005

نیم ست طلا 18 عیار سپیده گالری مدل SH0005

مشخصات

  • اقلام ست
    گوشواره , پلاک
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • ابعاد تقریبی پلاک
    ۱.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    ۱×۱ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • طرح زیور
    پروانه

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار مانچو مدل smg009

نیم ست طلا 18 عیار مانچو مدل smg009

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , دستبند
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۵۰ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • توضیحات زنجیر
    ساخته شده از :
  • – یک گوی طلا ۱۸ عیار فیوژن به شکل لوزی به ابعاد ۰.۷ × ۰.۷ سانتی‌متری
  • – مهره های سنگ طبیعی جاسپر خاکی و دلربا با ابعاد ۰.۶ × ۰.۶ سانتی متر
  • – زنجیر و قفل استیل با آبکاری طلایی ظریف و بسیار محکم
  • – توصیه برای دوام زیبایی و شفافیت بیشتر نیم ست smg009 : رعایت بهداشت و شستشو مرتب با آب و کف
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۸ × ۸ × ۳ سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    ۶ × ۱.۸ × ۰.۶ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    سنگ
  • رنگ سنگ
    قهوه ای خاکی، سبز یشمی
  • قهوه ای خاکی، سبز یشمی
  • سایر توضیحات
    هر لنگه گوشواره ساخته شده است از :
  • – یک گوی طلا ۱۸ عیار به شکل لوزی به ابعاد ۰.۷ × ۰.۷ سانتی متر
  • – مهره های طبیعی سنگ جاسپر خاکی و دلربا با ابعاد حدودی ۰.۶ × ۰.۶ سانتی متر
  • – بازوی گوشواره استیل با آبکاری طلایی بسیار ظریف و محکم
  • – زنجیر استیل با آبکاری طلایی بسیار ظریف و محکم
  • – دارای یک جفت محافظ پلاستیکی
  • – طول حدودی گوشواره : ۶ سانتی متر
  • ساخته شده از :
  • – یک گوی طلا ۱۸ عیار لوزی شکل به ابعاد ۰.۷ × ۰.۷ سانتی متر
  • – مهره های طبیعی سنگ جاسپر خاکی و دلربا به ابعاد حدودی ۰.۶ × ۰.۶ سانتی متر
  • – به همراه زنجیر و قفل ظریف و بسیار محکم استیل با آبکاری طلایی
  • – با قابلیت انتخاب دو سایز، حدود ۱۷ یا ۱۹ سانتی متر
  • جنس بسته‌بندی
    مقوا
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه مانچو مدل smg018

نیم ست طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل smg018

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , دستبند
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۵ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • توضیحات زنجیر
    ساخته شده از :
  • – یک پلاک طلا ۱۸ عیار به شکل قلب به ابعاد ۱ × ۱ سانتی متر
  • – مهره های طبیعی سنگ حدید (هماتیت) به شکل مکعب مربع هفت رنگ با ابعاد ۰.۳ × ۰.۳ سانتی متر
  • – زنجیر و قفل استیل با آبکاری طلایی ظریف و بسیار محکم
  • – توصیه برای دوام زیبایی و شفافیت بیشتر : رعایت بهداشت و شستشو مرتب با آب و کف
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    ۵.۵ × ۱ × ۰.۳ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    سنگ
  • رنگ سنگ
    هفت رنگ
  • هفت رنگ
  • سایر توضیحات
    هر لنگه گوشواره ساخته شده است از :
  • – یک پلاک طلا ۱۸ عیار به شکل قلب به ابعاد ۱ × ۱ سانتی متر
  • – مهره های سنگ طبیعی حدید (هماتیت) به شکل مکعب مربع هفت رنگ با ابعاد ۰.۳ × ۰.۳ سانتی متر
  • – به همراه زنجیر و بازوی گوشواره ظریف و بسیار محکم استیل با آبکاری طلایی
  • – دارای یک جفت محافظ پلاستیکی
  • – طول حدودی گوشواره : ۵.۵ سانتی متر
  • ساخته شده از :
  • – یک پلاک طلا ۱۸ عیار به شکل قلب به ابعاد ۱ × ۱ سانتی متر
  • – مهره های سنگ طبیعی حدید (هماتیت) به شکل مکعب مربع هفت رنگ با ابعاد ۰.۳ × ۰.۳ سانتی متر
  • – به همراه زنجیر و قفل ظریف و بسیار محکم استیل با آبکاری طلایی
  • – دارای قابلیت ریگلاژ از حدود ۱۶ تا ۱۸ سانتی متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه گالری یارطلا کد SR51

نیم ست طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا کد SR51

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , دستبند
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۴ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    ترکیبی
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • طول دستبند
    ۱۰x10x0.5 سانتی‌متر
  • توضیحات شکل
    نیم ست ریخته ای طلایی
  • طرح بی نهایت
  • زنجیر متصل
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • طرح زیور
    بی نهایت
  • سایر توضیحات
    طول دستبند ۱۹ سانت
  • وزن بسته‌بندی
    ۸ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    چوب
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه گالری یارطلا کد SR15

نیم ست طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا کد SR15

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , دستبند
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۱ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بندی
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۱۵x15x0.5 سانتی‌متر
  • توضیحات شکل
    گردنبند مدل ورساچه
  • رنگ طلایی
  • با تراش زیبا
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز
  • ویژگی‌های ظاهری
    قفل
  • طرح زیور
    بندی ترکیبی با طرح ورساچه
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵ گرم
  • جنس بسته‌بندی
    چوب
  • نوع بسته‌بندی
    در دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0498

نیم ست طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0498

مشخصات

  • اقلام ست
    گردنبند , گوشواره
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • شکل زنجیر
    حلقه‌ای
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • ابعاد تقریبی پلاک
    ۱ × ۴ سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • ابعاد گوشواره
    ۰.۵ × ۱.۵ سانتی‌متر
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    سوزنی
  • سایر توضیحات
    – اجرت این محصول برابر ۲۰ درصد است

تصاویر، قیمت روز و خرید


نیم ست طلا ۱۸ عیار زنانه جواهری سون مدل ۲۷۹۵

نیم ست طلا 18 عیار زنانه جواهری سون مدل 2795

مشخصات

  • اقلام ست
    زنجیر , گوشواره , پلاک
  • قابل استفاده برای
    بانوان
  • عیار زنجیر کالا
    ۱۸ عیار
  • طول زنجیر
    ۴۲ سانتی‌متر
  • شکل زنجیر
    بافت
  • عیار پلاک
    ۱۸ عیار
  • رنگ پلاک
    طلایی
  • طول دستبند
    ۱۳x6x17 سانتی‌متر
  • عیار گوشواره
    ۱۸ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • ویژگی‌های ظاهری
    نگین
  • رنگ سنگ
    بی رنگ و قرمز
  • توضیحات نگین و سنگ
    اتم اتریش ، تراشی مانند تراش برلیان دارد و کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد
  • اتم اتریش ، تراشی مانند تراش برلیان دارد و کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد
  • سایر توضیحات
    به همراه شناسنامه
  • جنس بسته‌بندی
    چوب
  • نوع بسته‌بندی
    لولایی

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا