کالای دیجیتال

خرید پلی استیشن (کنسول بازی سونی) همراه با نکات طلایی در مورد پلی استیشن

بهترین ها با ورندل

زمانی که صحبت از خرید پلی استیشن می شود، نمی توان به تنهایی نسبت به برندی خاص خرید کرد، بدون آنکه نسبت به تفاوت ها با دیگر وسایل اشاره کرد. باید بتوانید بهترین موارد را تشخیص دهید تا گزینه درست را  انتخاب کنید. در ادامه رخی نکات در این باره را برایتان بیان خواهیم کرد.

هیچ یک از این سیستم ها از نظر عینی “بهتر” از دیگری نیست، اما هر کدام لیستی از جوانب مثبت و منفی خود را دارند. در این مقاله به مزایای خرید پلی استیشن نسبت به Xbox Series خواهیم پرداخت. در نظر داشته باشید که این مزایا برای ورژن آخر بیان می شود. همچنین سعی در تلفیق این مقایسه با ویژگی های ذاتی که باید کالا اصل داشته باشد بپردازیم.

خرید پلی استیشن و جذابیت ها

۱. انحصار

دلیل شماره اول در خرید پلی استیشن خود بازی های ویدئویی است. به ویژه، بازی های ویدیویی که نمی توانید در هیچ جای دیگری بازی کنید. این موضوع علت باعث طرفداری بالاتر شده است. جذابیت نامحدود و بازی های هیجان انگیزتر در اختیارتان خواهد بود.

انحصار بازی در خرید پلی استیشن
انحصار بازی در خرید پلی استیشن

بدیهی است که بستگی به این دارد که شما طرفدار کدام بازی هستید، اما در کل معتقد هستیم که سونی در طول تاریخ بهترین بازی های انحصاری را داشته است. این ممکن است به لطف خرید مایکروسافت و خرید توسعه دهندگان متعدد از جمله Bethesda سازنده Skyrim شروع به تغییر کند. همه این استودیوهای جدید به معنای عرضه محتوای متنوع تر و بیشتر است. در همین حال، جواهر بازی، بازسازی Demon’s Souls است و فقط برای پلی استیشن عرضه می شود.

۲. گیم پد DualSense

آیا می توانید آن بازخورد لمسی را احساس کنید؟  گیم پد DualSense به عنوان کنترلر نسل بعدی واقعی است. بازخورد لمسی پیشرفته قابل توجه به نظر می رسد و غوطه وری واقعی را به بازی های نسل بعدی اضافه می کند. اگر اطلاعیه‌ای در مورد انتقال بازی به نسل بعدی بخوانید، همیشه نشان می‌دهد که DualSense چقدر جالب است و چگونه تجربه را تغییر می‌دهد. به طور جدی، هم می توانید اطلاعات درباره No Man’s Sky و هم این اعلامیه درباره Fortnite را بررسی کنید.

نقش گیم پد در خرید پلی استیشن
نقش گیم پد در خرید پلی استیشن

وقتی صحبت از گیم‌پد جدید Xbox Series  می‌شود، ستایش‌های مشابه یا حتی گنجاندن عملی وجود ندارد. مطمئن هستیم که این گیم پد بسیار خوب است، اشتباه نکنید، اما به نظر انقلابی نمی رسد.

۳. سری S وجود ندارد

فکر می کنید Xbox Series  برای گیمرهایی که بودجه کمی دارند، منطقی است. همچنین نقصی آشکار نیز دارد که این گلوگاه برای توسعه‌دهندگان خواهد بود.

Smart Delivery این مشکل را تا حدودی کمتر می کند، زیرا توسعه دهندگان اساساً می توانند دو نسخه از بازی را ایجاد کنند که با وضوح کمتر و وفاداری گرافیکی در سری S اجرا می شود و همچنین ردپای نصب کمتری نیز دارد. اما نمی توان گفت که این موضوع چگونه می تواند به خصوص بازی های شخص ثالث تأثیر بگذارد.

PS نیز دو نسخه دارد، اما آنها از هر نظر یکسان هستند به جز اینکه یکی دیسک درایو ندارد. عدم وجود “لایت” PS به معنای عدم نگرانی در مورد تنگنا است. توسعه دهندگان می توانند به جای دو مشخصات، به یک مشخصات توسعه دهند.

در حقیقت عدم وجود تمایز بالا در بین دو دستگاه باعث شده است که خریدی آسان را داشته باشید و با توجه به آپدیت های بازی دچار سردگمی یا شک و تردید نشوید و انتخابی مطلوب داشته باشید. هیچ گاه قدیمی نمی شوید و قادر هستید که به میزان دلخواه از آن استفاده کنید.

۴. موتور جدید Tempest

در کنار کنترلر DualSense، چیزهای زیادی در مورد صدای عالی سه بعدی جدید در هنگام خرید پلی استیشن شنیده اید. موتور جدید Tempest Audio Engine واقعاً صدا را در بازی ها افزایش می دهد و صدای سه بعدی واقعی را ایجاد می کند.

هرچه هدست یا سیستم صدای فراگیرتان در اینجا بهتر باشد، PS جدید برایتان بیشتر از بازی‌هایتان سود خواهد برد. مثل گرافیک است که اگر تلویزیون یا مانیتور خوبی نداشته باشید، از گرافیک سطح بالا بهره نخواهید برد. اما با صفحه نمایش عالی زنده می شوند.

قابلیت های صوتی سه بعدی جدید PS باید آن را به بهترین کنسول موجود در بازار تبدیل کند و بازی هایتان و سایر رسانه ها بهتر از همیشه به نظر برسد.

خرید پلی استیشن و موتور آن
خرید پلی استیشن و موتور آن

۵. قیمت برای نسخه دیجیتال

متوجه شده ایم که ممکن است این گزینه برای بسیاری از افراد نباشد. این به این دلیل است که نمی توانید بازی های دست دوم خود را معامله کنید و بازی های دست دوم دیگری بخرید. نسخه دیجیتال اغلب گرانتر است.

اما برای کسانی که در ابتدا به بازی های دست دوم اهمیت نمی دهند، این معامله عالی است. در حقیقت خرید نسخه دیجیتال بازی کاملا پر ریسک برای ایرانیان است

۶. مجموعه PS Plus

این مورد بزرگ برای هر مشترک PS Plus است. این اساساً امکان دسترسی به تقریباً ۲۰ بازی را می دهد. این بخشی از عضویتتان در PS Plus است، بنابراین هیچ هزینه اضافی ندارد و همه اینها را در روز اول خواهید داشت. حتما به وجود این نکته که هم به عنوان آپشن در هنگام خرید و تمایز نگاه کنید.

۷. ذخیره سازی سفارشی NVME SSD

درایو SSD NVME سفارشی در PS وجود دارد. این موضوع به صورتی است که سرعت پردازش را به میزان ۵ مگا بایت وجود دارد. در حالی که حتی بخواهی مقایسه کنید در محصولات ایکس باکس این عدد ۲.۴ است. البته حواستان باشد که جنس فرعی خریداری نکنید و محصول خریداری شده این قابلیت را داشته باشد.

 نکات بررسی

حال اگر تصمیمتان خرید پلی استیشن است، بهتر خواهد بود که حتما کالا را از نظر حافظه داخلی، قابلیت سی دی یا فلش خور بودن بررسی کنید. البته از طرفی بررسی دست دوم نبودن و موارد ذکر شده همچون پردازنده بسیار مهم خواهد بود.

دسته ها باید کاملا تمیز و بدون خط و خش باشد. دکمه ها سالم و بدون گیر باشد. پورت های ورودی کاملا بدون لقی و ایراد باشد. سیم ها بسیار مهم هستند. حتما آنان را چک کنید تا به مشکل برنخورید.

سخن آخر

برای خرید پلی استیشن بهتر است که چندین مطلب را در ذهن داشته باشید. اول آنکه به هیچ وجه با تعصب برخورد نکنید. در اینجا سعی کردیم تلفیقی از مقایسه با محصولات دیگر و فیک و اص را در هم آمیخته و برایتان بیان کنیم. بهتر است که ابتدا خرید بین برند را بگیرید و سپس با توجه به بودجه مدل را انتخاب کنید.

هر چه مدل بالاتر باشد، کیفیت بهتر است. البته نکته مهم در حوزه هزینه خواهد بود که اهمیت پیدا می کند. می توانید به سایت دیجی کالا برای مشاهده موارد مختلف مراجعه کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید پلی استیشن شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


مجموعه کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت ۸۲۵ گیگابایت به همراه دسته اضافی وکارت طلایی اشتراک نصب بازی

مجموعه کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت به همراه دسته اضافی وکارت طلایی اشتراک نصب بازی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۶۰x105x390 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • نوع درایو بازی
    Ultra HD Blu-ray, up to 100GB/disc

تصاویر، قیمت روز و خرید


مجموعه کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت ۸۲۵ گیگابایت به همراه دسته اضافی

مجموعه کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت به همراه دسته اضافی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۶۰x105x390 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • نوع درایو بازی
    Ultra HD Blu-ray, up to 100GB/disc

تصاویر، قیمت روز و خرید


دسته بازی پلی استیشن ۴ مدل Dualshock4 2021

دسته بازی پلی استیشن ۴ مدل Dualshock4 2021

مشخصات فیزیکی

  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


مجموعه کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim CUH-2216B ظرفیت ۱ ترابایت به همراه دسته اضافه و فیفا۲۱

مجموعه کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim CUH-2216B ظرفیت 1 ترابایت به همراه دسته اضافه و فیفا21

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۸۸x265x39 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰ گرم
  • نوع درایو بازی
    Blu-ray / DVD-ROM
  • نسخه ی کپی خور شده
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


استند دسته پلی استیشن ۴ مدل GOW

استند دسته پلی استیشن ۴ مدل GOW

مشخصات فیزیکی

  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا