خانه و آشپزخانه

خرید کوسن های متنوع و زیبا همراه با نکاتی برای انتخاب کوسن

کوسن یکی از لوازم بسیار جذابی است که در طراحی دکوراسیون می‌تواند کمک زیادی کند. چند کوسن زیبا و متفاوت می‌توانند دکوراسیون اتاق خواب یا فضای پذیرایی و مبلمان شما را کاملاً تغییر دهند و یک فضای معمولی و ساده را به یک فضای خاص، زیبا و شیک تبدیل کنند.

راهنمای انتخاب کوسن

هرچند کوسن مبل جذابیت و زیبایی زیادی دارد اما انتخاب کوسن‌های نامناسب یا چیدمان نادرست آن‌ها نه‌تنها به شیک بودن و زیبایی فضا کمک نمی‌کند که می‌تواند نشیمن یا اتاق خواب شما را به یک فضای درهم و برهم شلخته تبدیل کند. بنابراین پیش از انتخاب کوسن باید یک سری تصمیمات بگیرید. ابتدا یک تم رنگی را انتخاب کنید، اگر یک مبلمان راحتی با رنگی خنثی دارید به سراغ رنگ‌های شاد و جیغ مثلاً زرد یا نارنجی  بروید و رنگ‌های مکمل یا طرح‌های مختلفی از یک رنگ  شاد را انتخاب کنید.
برای مبلمان استیل و مبل کلاسیک می‌توانید از کوسن‌های گلدوزی شده، کوسن‌های پولکی و مدل‌های پاپیونی یا پارچه‌هایی که با پارچه‌ی اصلی مبل همخوانی دارند استفاده کنید. رنگ‌های متضاد هم انتخاب خوبی برای مبل‌ها هستند. می‌توانید تعدادی کوسن ثابت با کاور قابل تعویض داشته باشید و با دوخت کاورهای جدید و عوض کردن آن‌ها سرو شکلی تازه به مبلمانتان بدهید. اندازه‌ و نحوه‌ی قرارگیری آن‌ها روی مبل هم بسیار مهم است. کوسن‌های بزرگ را وسط مبل قرار ندهید و آنقدر کوسن روی مبل‌ها نگذارید تا مهمان‌ها برای نشستن مجبور به برداشتن آن‌ها شوند.
کوسن در اتاق خواب هم می‌تواند نقشی جدی داشته باشد. اگر پرده‌ها و روتختی شما ساده است یا از رنگ‌های خنثی استفاده کرده‌اید یک جفت کوسن فانتزی طرح‌دار می‌تواند به فضا روح بدهد و آن را زبیاتر از قبل کند. اگر هم طرح‌های مختلفی در اتاق خوابتان دارید مدلهای ساده که با تم رنگی اتاق خواب همخوانی دارند انتخاب کنید.
انواع کوسن با روکش‌های بافتنی و حتی روکش نمدی هم وجود دارند که بر اساس سایر آیتم‌های دکوراسیون قابل استفاده هستند. سلیقه‌ی خودتان را به مدل‌های مربع و مستطیل شکل محدود نکنید، استفاده از مدل‌هایی مانند دایره، بیضی، قلب و پاپیون هم می‌تواند انتخاب متفاوت و جذابی برای تکمیل مبلمان منزل شما باشند.

چگونه یک کوسن خوب و عالی بخریم؟

یکی از ملاحظات اولیه میزان بودجه شماست و این توصیه خوبی است که باید به کار ببندید و اهمیتی ندارید که روی چه پروژه‌ای دارید کار میکنید.

کوسن های تزئینی محدوده قیمتی از چند هزار تومن در فروشگاه های بزرگ و مرکزی تا چند صد هزار تومن برای کوسن‌های سفارشی با پارچه‌های لوکس دارند. در مورد تعداد کوسن های مورد نیاز خود فکر کنید و قبل از رفتن به فروشگاه‌های دکوری میزان بودجه خود را تعیین کنید. این که یک یا دو کوسن روی صندلی یا سه یا پنج تا کوسن روی مبل قرار دهید بستگی به اندازه مبل شما و میزان راحتی تان بستگی دارد.

جنس کوسن 

اگر در منزل خود کودک یا حیوان خانگی دارید، باید از خریداری کوسن های ساخته شده از پارچه‌های سخت تمیز شو مثل ابریشم و مخمل خودداری کنید. درحالی که پارچه های مربوط به مبلمان بیرون زیادی لوکس و لطیف نیستند اما بادوام تر هستند و پاک کردن شان آسان تر است.

برچسب پشت پارچه کوسن‌ها را بررسی کنید تا ببینید آیا قابل شست و شو در ماشین هستند یا باید به خشکشویی بدهید. حتی اگر پارچه‌های کوسن تان قابل شست و شو در ماشین بودند به جای این که هر بار آن ها را در ماشین بیندازید از روش تمیزکردن نقطه به نقطه استفاده کنید تا کمتر پارچه آن در معرض ساییدگی و محو شدگی رنگ قرار بگیرد.

اندازه کوسن چگونه باشد؟

اندازه کوسن‌های دکوری معمولی محدوده بین ۱۴ تا ۲۰ اینچ مربع و از ۱۲ در ۱۶ اینچ تا ۱۶ اینچ در ۲۶ اینچ مستطیل دارد.

در مورد این که چه ترکیبی از اندازه‌ها و اشکال کوسن ها را ترجیح می‌دهید فکر کنید. آیا دوست دارید ترکیبی مثل عکس قبل داشته باشد یا همانند عکس بالا همگی یک سایز و یک شکل باشند.

ست طرح و رنگ کوسن :

اکنون قصد داریم روی یک بخش سرگرم کننده تمرکز کنیم و آن انتخاب رنگ و طرح برای کوسن هاست که مشکل اغلب افراد هنگام خرید است. استراتژی من برای کمک به مشتریانی که در مورد انتخاب رنگ‌ها از رنگ دیوارها گرفته تا رنگ کوسن ها همیشه در تردید هستند، این است که به سراغ یک دسته رنگی مشخص بروند. من رنگ ها را به پنج دسته پالت سرد، پالت گرم، پالت خنثی، پالت خنثی با اندکی رنگ شاد و پالت رنگارنگ تقسیم بندی می‌کنم.

اما قبل از توضیح دادن در مورد هر کدام از این دسته های رنگی، اجازه بدهید من اول چالشی را که بسیاری از افراد با یکپارچه‌سازی و ترکیب متریال‌ها، مبلمان و لوازم یک اتاق دارند حل و فصل کنم.

هنگام شروع دکوراسیون یک فضای خالی، من اول روی اقلام بزرگتر و لوازمی که در مدل ها و رنگ های محدود عرضه می‌شوند تمرکز می کنم. برای مثال در یک هال ابتدا نوع متریال کفپوش را انتخاب کنید سپس لوازم بزرگ نظیر مبلمان و تابلوها را انتخاب کنید و بعد از آن فرش ها و پرده‌ها و در آخر کوسن ها و دیگر لوازم دکوری تزئینی را انتخاب کنید.

بدیهی است که در این جا استثنائاتی نیز وجود دارد فرضا اگر مبلمان یا متریال‌هایی دارید که می خواهید حتما آن ها جزو دکور اتاق تان باشند. در این صورت آن لوازم باید به نقطه شروع طراحی شما تبدیل شوند. یا زمانی که به شدت به طرح و رنگ یک کوسن یا یک لوازم دکوری علاقه مند شده باشید می‌توانید آن را به عنوان الگوی رنگی انتخاب کنید و دکور کل اتاق تان را از روی رنگ و طرح‌های موجود در آن الگوبرداری کنید.

موقع طراحی دکوراسیون اگر شما چیزی برای شروع داشته باشید در مورد نحوه استفاده کردن دیگر رنگ ها و طرح ها برای زیبا کردن فضای خود می‌توانید بهتر فکر کنید.

پالت سرد

یک توصیه معمول برای تعیین رنگ‌های مورد علاقه تان این است که محتوای کمد لباس خود را چک کنید. اگر عمده لباس های مورد علاقه شما در رنگ های خاکستری، آبی، بنفش یا خاکستری بودند احتمالا طرفدار رنگ های سرد هستید.

بدین ترتیب، اگر رنگ کفپوش، دیوارها و اثاثیه بزرگ و مبلمان شما به سمت طیف های سرد چرخه رنگی متمایل بود انتخاب کوسن‌هایی با رنگ های سرد نمی‌تواند انتخاب اشتباهی برای شما باشد.

با محدود کردن خودتان به رنگ های سرد، فورا محدوده کوسن های انتخابی تان کم می‌شود که این باعث می‌شود فرآیند انتخاب کوسن برای شما ساده تر و سریع تر صورت بگیرد.

مزیت دیگر محدود کردن رنگ ها به یک پالت مشخص این است که شیوه‌ای راحت برای ایجاد فضایی رنگارنگ و در عین حال هارمونی و هماهنگ فراهم می‌شود. این رنگ ها همیشه شبیه هم هستند بنابراین در کنار هم دیگر همیشه نمای متعادلی دارند.

پالت رنگ های گرم

آیا مطمئن نیستید که به سراغ پالت های سرد یا گرم بروید؟ پس برای کمک گرفتن آب و هوای منطقه خود را در نظر بگیرید. آن‌هایی که در شرایط آب و هوایی گرم تر زندگی می‌کنند ممکن است بخواهند با انتخاب رنگ های سرد، طراحی سرد و آرامش بخش برای منزل خود ایجاد کنند. آن هایی هم که در آب و هوای سرد زندگی می‌کنند می توانند خانه های شان را با پالت تشکیل شده از رنگ های گرم نظیر طیف های قرمز، نارنجی، زرد و قهوه ای گرم و پرانرژی کنند.

دوباره، تکیه به یک پالت مشخص باعث می‌شود که بتوانید گزینه های انتخابی تان را محدود تر کنید و راحت تر کوسن های مورد علاقه خود را گلچین کنید. از ترکیب و هماهنگ کردن رنگ ها، بافت ها و طرح های درون محدوده پالت انتخابی تان هراس نداشته باشید چرا که شما دارید از یک پالت رنگی مشخص استفاده می‌کنید که در کل با یک دیگر به خوبی هماهنگ هستند.

پالت رنگ متنوع

برخی از افراد پالت های گرم و پرانرژی را دوست دارند درحالی که بسیاری از افراد پالت های رنگ خنثی را می‌پسندند. اگر رنگ‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنید طیف های سفید، خاکستری و قهوه ای هستند پس شما طرفدار رنگ خنثی هستید و باید به جای به کار بردن رنگ ‌های مختلف از تکسچرها و بافت ها استفاده کنید تا به اتاق پذیرایی خود غنا و زیبایی بخشید.

از آن جایی که کوسن هایی با رنگ های خیره کننده ندارید که توجهات را به معطوف کنند شما این فرصت را دارید تا در اتاق تان پذیرای ظرافت و لطافت متریال‌های مختلف باشید.

این فضاهای تماما خنثی معمولا ظاهری آرامش بخش و لطیف دارند. شما می‌توانید با کار کردن روی طیف های تیره و روشن مختلف از پالت خنثی انتخابی‌تان اندکی جذابیت و زیبایی به اتاق تان اضافه کنید.

پالت خنثی با اندکی رنگ شاد

پایه و مبنای دکور اتاق خود را خنثی نگه دارید و از طریق کوسن های تزئینی، اندکی رنگ های خیره کننده و شاد اضافه کنید. پالت رنگی که در بالا مشاهده می‌کنید شامل ترکیبی از رنگ های سرد و گرم است اما از آن جایی که رنگ های شاد به دو رنگ صورتی و بنفش محدود هستند و با استفاده از کوسن ها روی مقادیر کوچکی از اتاق استفاده شده اند رنگ های غالب نیستند. زمانی که مبلمان شما به رنگ خنثی باشد می‌توانید از کوسن های شاد واقعا لذت ببرید. دو یا سه رنگ شاد و ترکیبی از نقوش می‌تواند جذابیت بصری زیبایی به اتاق تان بدهد.

من همیشه توصیه به صاحبخانه ها توصیه می‌کنم که از رنگ های شاد برای لوازمی که تغییرشان راحت و مقرون به صرفه است استفاده کنند شاید آن ها بعد از مدتی از رنگ و طرح آن لوازم خسته شدند و خواستند به سراغ پالت رنگی دیگری بروند. کوسن‌های دکوری با نقش و نگار و طرح های شاد در زمره این دسته لوازم قرار می گیرند.

کوسن رنگارنگ

اگر رفتن به سراغ پالت‌های گرم، سرد یا خنثی هیچ کدام شما را به هیجان نمی‌آورد پس به سراغ ترکیب های رنگارنگ بروید. اما هنگام انتخاب کوسن ها اندکی دقت به خرج دهید چرا که به سادگی ممکن است فضایی بسازید که از نظر بصری راحت و خوشایند نباشد.

تصویر نشان داده شده در بالا نمونه مثال خوبی برای اضافه کردن کوسن‌های رنگی در یک اتاق رنگارنگ است طوری که دکور کلی لذت بخش و راحت باشد.

نارنجی و آبی رنگ‌های مکمل هم هستند هر کدام در چرخه رنگی روبروی هم قرار گرفته اند. بنابراین هنگامی که در کنار هم استفاده شوند بیشترین تقابل و کنتراست را به وجود می‌آورند. به همین دلیل است که بهتر است اجازه دهید یکی از رنگ ها شاد و خیره کننده باشند همانند مبل نارنجی این جا و بگذارید بقیه لطیف تر باشند مثل رنگ آبی کمرنگ و رنگ دیوارهای عکس بالا. کوسن‌ها با ترکیب رنگ های سرد و گرم این پالت را تقویت می‌کنند. نقش و نگارهای موجود در این جا متفاوت هستند اما رنگ ها با شدت رنگ مبلمان نارنجی هماهنگ هستند بنابراین آن ها به هم می‌آیند و از آن جایی که فقط سه کوسن کوچک استفاده شده این رنگ ها در دکور اتاق غالب نیستند.

به نظر من چیدمان این فضا به زیبایی اجرا شده است. دکور آن فوق العاده رنگارنگ و خیره کننده و در عین حال دلپذیر و خوشایند است.

در ادامه این مطلب از راهنمای کوسن توجه شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


کاور کوسن مدل ستاره ای کد S209

کاور کوسن مدل ستاره ای کد S209

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x41x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن ستاره ای تترون اصفهان با دوخت پاکتی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن هزاردستان مدل KCL400

کاور کوسن هزاردستان مدل KCL400

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    جنس دورو مخمل ……
  • زیپ دار ….
  • کاور کوسن های هزاردستان رنگ ثابت میباشد و با شستشو تغییر رنگ نمیدهد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن مدل Hoomi

کوسن مدل Hoomi

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن مدل قلب کد p

کوسن مدل قلب کد p

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • فرم
    قلبی
  • جنس روکش
    پارچه پولکی
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل O-1

کاور کوسن مدل O-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس روکش
    تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل ۱۰۰۰ مجموعه ۴ عددی

کاور کوسن مدل 1000 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x38x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    زیپ دار

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن کد ۱۲۷ مجموعه ۴ عددی

کاور کوسن کد 127 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x45x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی پورشه
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    چاپ دو رو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح برگ مدل co449

کاور کوسن طرح برگ مدل co449

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل غواصی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


بالش کوسن جاوید مدل ساده

بالش کوسن جاوید مدل ساده

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰*۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل T 700

کاور کوسن مدل T 700

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن زیپ دار در رنگ بندی عالی و بافتی محکم جهت استفاده تختخواب و مبل

تصاویر، قیمت روز و خرید


تشک صندلی هوم اند لایف مدل ایندرا

تشک صندلی هوم اند لایف مدل ایندرا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    پارچه گونی بافت
  • پر شده با
    پلی‌استر
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای دو بند پارچه ای دوخته شده جهت اتصال به پایه های صندلی میباشد.
  • از این کالا میتوانید در محیط دلخواه خود از جمله: خانه, ماشین و… استفاده کنید.
  • قابل اتو کردن نمیباشد . قابل شستشو در ماشین لباسشویی با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد .

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل آبرنگی

کاور کوسن مدل آبرنگی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    رویه کوسن زیپ دار
  • بسیار باکیفیت و زیبا
  • سایز استاندارد قابل شستشو

تصاویر، قیمت روز و خرید


تشک صندلی هوم اند لایف مدل ایندرا پلاس

تشک صندلی هوم اند لایف مدل ایندرا پلاس

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    پارچه ترگال
  • پر شده با
    پلی‌استر
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای دو بند پارچه ای دوخته شده جهت اتصال به پایه های صندلی میباشد.
  • از این کالا میتوانید در محیط دلخواه خود از جمله: خانه, ماشین و… استفاده کنید.
  • قابل اتو کردن نمیباشد . قابل شستشو در ماشین لباسشویی با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد .

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن کد ۴۰ مدل gh 3 بسته ۲ عددی

کوسن کد 40 مدل gh 3 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰*۴۰*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    اسپان
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    ۲ عدد کوسن ۴۰*۴۰ با رویه اسپان و پر شده با الیاف توپی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن غزال مدل ۰۴۰

کوسن غزال مدل ۰۴۰

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    رویه اسپان
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کوسن با رویه اسپان و پرشده با الیاف بال فایبر ( توپی ) مرغوب

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل کمری کد ۲۵

کاور کوسن مدل کمری کد 25

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x25x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • فرم
    مستطیل
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    _ دارای زیپ مخفی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن کد ۴۰

کوسن کد 40

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰*۴۰*۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    پلی استر
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی
  • پر شده با الیاف توپی درجه یک

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن تترون ۵۰*۵۰ غزال کد ۰۵۰

کوسن تترون 50*50 غزال کد 050

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۵۰*۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    تترون درجه ۱
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کوسن ۵۰*۵۰ با رویه تترون درجه یک پر شده با الیاف توپی درجه ۱

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن مارینا مدل A12 بسته ۲ عددی

کوسن مارینا مدل A12 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷۵ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    پلی استر
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن کد ۳۳

کاور کوسن کد 33

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x33x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    _ دارای زیپ مخفی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح پرنده مدل co544 مجموعه ۴ عددی

کاور کوسن طرح پرنده مدل co544 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    دورو مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن رنگ ثابت میباشد و با شست و شو تغییر رنگ نممیدهد.زیپدار میباشد و دورو مخمل میباشد.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل خز خرگوشی کد CU006A01

کاور کوسن مدل خز خرگوشی کد CU006A01

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    خز
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    خز بلند
  • دارای زیپ

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن ناوالس مدل قلب

کوسن ناوالس مدل قلب

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • فرم
    قلبی
  • جنس روکش
    پولیش
  • پر شده با
    پلی‌استر
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    بسیار نرم و بادوام

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح تراول کد SWT02 مجموعه ۴ عددی

کاور کوسن طرح تراول کد SWT02 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    ۴عدد کاور کوسن یک رو طرح دار و یک رو ساده
  • کاور زیپ دار و قایل شستشو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح فلامینگو مدل co545

کاور کوسن طرح فلامینگو مدل co545

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن یکرو چاپ میباشد و رنگ ثابت است .با شست و شو تغییر رنگ نمیدهد و زیپدار میباشد.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل پوم پوم کد pd_s

کاور کوسن مدل پوم پوم کد pd_s

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


تشک صندلی مدل Sx1

تشک صندلی مدل Sx1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳*۴۳*۱۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    گونی بافت
  • پر شده با
    ویسکوز
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن هزاردستان طرح برگ ها مدل co598 مجموعه ۴ عددی

کاور کوسن هزاردستان طرح برگ ها مدل co598 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    دورو مخمل ….
  • زیپ مخفی دارد ….
  • رنگ آن ثابت بوده و با شستشو تغییر نمیکند….

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل کلاسیک کد ۴۰

کاور کوسن مدل کلاسیک کد 40

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    _ دارای زیپ مخفی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن مدل خز خرگوشی کد CU005A01

کوسن مدل خز خرگوشی کد CU005A01

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    خز خرگوشی
  • پر شده با
    پلی‌استر
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن کد ۴۰ بسته ۲ عددی

کاور کوسن کد 40 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل پورشه
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    _ دو عدد کاور کوسن ۴۰ در ۴۰
  • _دارای زیپ مخفی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن مدل ۰۱۲۳

کوسن مدل 0123

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • فرم
    دایره
  • جنس روکش
    نمد
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن مدل درنا بسته ۲ عددی

کوسن مدل درنا بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x45x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    پلی استر
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    یک جفت کوسن

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل co517

کاور کوسن مدل co517

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن رنگ ثابت بوده و شست و شو تغییر رنگ نمیدهد و زیپ دار میباشد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح برگ مدل co538

کاور کوسن طرح برگ مدل co538

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن طرح برگ یکرو چاپ بوده و زیپدار میباشد.همچنین رنگ ثابت بوده و با شست و شو تغییر رنگ نمیدهد.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل پتینه TTC_012

کاور کوسن مدل پتینه TTC_012

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۷ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن طرح پتینه از پارچه کالا مقاوم تهیه شده و دوخته شده با زیپ مخفی و دوختی بسیار تمیز
  • کاور یک رو طرح دار و یک رو ساده از پارچه درجه یک میباشد.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح سنگ مدل Rock-01 مجموعه ۴ عددی

کاور کوسن طرح سنگ مدل Rock-01 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    ۴ عدد کاور کوسن یک رو طرح دار و یک رو ساده ( رنگ پشت کوسن صورتی )
  • جنس دو طرف مخمل مبلی
  • زیپ دار و قابل شستشو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح قلب کد ۰۰۱

کاور کوسن طرح قلب کد 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    خز
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کوسن به صورت کاور می باشد و پر شده نیست.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل co533 مجموعه دو عددی

کاور کوسن مدل co533 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن یکرو بوده وزیپدار میباشد.رنگ ثابت میباشد و با شست و شو تغییر رنگ نمیدهد.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح سنگ مرمر کد ۴۱۰۳

کاور کوسن طرح سنگ مرمر کد 4103

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x45x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی پورشه
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    چاپ دو رو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن کد ۴۵

کوسن کد 45

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵*۴۵*۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    پلی استر
  • پر شده با
    ویسکوز
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی
  • پر شده با الیاف توپی درجه یک

تصاویر، قیمت روز و خرید


تشک صندلی مدل Rf14

تشک صندلی مدل Rf14

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x38x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    پارچه
  • پر شده با
    ویسکوز
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح بی تی اس

کاور کوسن طرح بی تی اس

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸×۳۸*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    ساتن
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل SWT05 مجموعه ۴ عددی

کاور کوسن مدل SWT05 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    ۴عدد کاور کوسن یک رو طرح دار و یک رو ساده
  • کاور زیپ دار و قابل شستشو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن شین دیزاین طرح شازده کوچولو کد ۴۲۵۱

کاور کوسن شین دیزاین طرح شازده کوچولو کد 4251

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸×۳۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح راه راه مدل ۳۰۰

کاور کوسن طرح راه راه مدل 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x38x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    زیپ دار
  • دو رو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل زیگزاگ

کاور کوسن مدل زیگزاگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x41x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    ندارد
  • سایر توضیحات
    کاور کوسن زیگزاگ تترون اصفهان با دوخت پاکتی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن مدل gol

کاور کوسن مدل gol

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس روکش
    تترون
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن کد ۴۵

کاور کوسن کد 45

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x45x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    _ دارای زیپ مخفی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کوسن مدل A-07 سایز ۴۰×۴۰ سانتی متر

کوسن مدل A-07 سایز 40x40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی
  • پر شده با
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    کاور زیپ دار و قابل شستشو از جنس مخمل مبلی
  • بالشتک داخل جداگانه

تصاویر، قیمت روز و خرید


کاور کوسن طرح هوم سوییت کد set100 مجموعه ۹ عددی

کاور کوسن طرح هوم سوییت کد set100 مجموعه 9 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷*۴۷*.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • فرم
    مربع
  • جنس روکش
    مخمل مبلی پورشه
  • قابلیت شست‌ و شو
    دارد
  • سایر توضیحات
    ۹ عدد کاور کوسن ۴۷*۴۷ سانتی متری چاپ دورو

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا