لوازم خانگی برقی

خرید ۱۲ مدل لنز دوربین حرفه ای همراه با نکاتی برای انتخاب بهترین لنز

لنز دوربین مهم‌ترین ابزار عکاسی است و بدون آن هیچ عکسی ثبت نمی‌گردد. امروزه دوربین‌های DSLR که قابلیت تعویض لنز را دارا می‌باشند به طور گسترده در بازار موجود هستند.در این صفحه می توانید به صورت کامل راهنمای خرید لنز دوربین مشاهده نمایید.

اهمیت لنز به حدی است که اگر ندانیم برای چه سبکی از چه نوع لنزی باید استفاده کنیم و با لنز اشتباهی تصاویر را ثبت کنیم، خروجی کار بسیار غیرحرفه‌ای خواهد بود و با آن چیزی که در ذهنمان وجود دارد فاصله زیادی خواهد داشت. قیمت لنز دوربین نیز بسیار متغیر است و از ۱ میلیون تا چندین میلیون نوسان دارد.

برای اینکه در خرید لنز دوربین بتوانید بهترین انتخاب را نسبت به کاربردی که در نظر دارید داشته باشید و از لنزهای اشتباهی استفاده نکنید، این مطلب را که در حوزه راهنمای خرید لنز دوربین برایتان تهیه کردیم تا در خرید لنز دوربین یاری دهنده شما باشد.

چیزی که باید توجه داشته باشید این است که زیاد بر روی هزینه پایین‌تر برای خرید لنز دوربین تاکید نداشته باشید چون لنز تاثیرگذارترین ابزار بر عکس های شماست.

همچنبن بسته به کاربردی که در ثبت تصاویر در نظر دارید نوع لنزی که باید از آن استفاده کنید متفاوت است.قیمت لنز دوربین هم بسته به هر نوع لنز متفاوت است.

در ادامه راهنمای خرید لنز دوربین توضیحاتی درباره اینکه چه لنزی برای چه نوع عکاسی مناسب است ارائه می‌دهیم تا بتوانید به راحتی برای خرید لنز دوربین مناسب اقدام کنید. خوشبختانه طیف گسترده‌ای از لنز کانن و لنز نیکون در بازار ایران موجود هستند که می‌توانید لنز مناسب خود را از بینشان پیدا کنید.

لنزها چگونه نامگذاری می‌شوند؟

بازدید از صفحات اینترنتی مربوط به لنزها برای یک کاربر مبتدی می‌تواند کمی ترسناک به نظر برسد. نام لنزها اغلب شامل لیستی طولانی از حروف و اعداد است، که با اینکه جالب و جذاب به نظر می‌رسند اما می‌توانند برای یک تازه وارد کاملا گیج کننده نیز باشند. خوشبختانه برای شروع کار می‌توانید با خیال راحت بیشتر آنها را نادیده بگیرید، و عمدتا روی چند چیز تمرکز کنید:

  • فاصله کانونی – زاویه دید لنز را تعریف می‌کند.
  • دهانه دیافراگم – میزان نور دریافتی لنز را تعیین می‌کند.
  • سیستم تثبیت تصویر – برخی لنزها به منظور خنثی کردن اثر محوشدگی ناشی از لرزش دست، مجهز به واحد تثبیت اپتیکی هستند.
  • فرمت – اندازه سنسوری را که لنز برای کار کردن با آن طراحی شده تعریف می کند.
  • مانت لنز – مشخص می کند که آیا لنز به لحاظ فیزیکی با دوربین شما سازگار است یا نه.

لنز مناسب عکاسی پرتره

لنز دوربینلنز مناسب عکاسی پرتره:

بطور کلی لنزها به دو دسته لنزهای «پرایم» با فاصله کانونی ثابت و لنزهای «زوم» با فاصله کانونی متغیر پانچو ضد آب کمپسورتقسیم می‌شوند.

نکته‌ مهم دانستن این موضوع است که لنزهای پرایم کیفیت و وضوح به نسبت بهتری از لنزهای زوم دارند و عموماً جای کمتری را نیز اشغال می‌کنند اما لنزهای زوم در جاهایی که امکان تعویض لنز را ندارید کاربرد بهتری دارند و سرعت عمل عکاس را بالا می‌برند.

هنگام استفاده از لنزهای پرایم یا ثابت اگر قصد تغییر زاویه دیدمان را نسبت به سوژه داشته باشیم باید موقعیت خود را تغییر دهیم و دوربین را در زاویه مورد نظر قرار دهیم. اما اگر از لنز زوم استفاده کنیم نیازی به تغییر موقعیتمان نیست و می‌توانیم با چرخاندن حلقه لنز به زاویه دید دلخواهمان دست یابیم.

اما لنزها بسته به اینکه از دوربین فول فریم یا کراپ استفاده می‌کنیم باز هم تفاوت عملکرد دارند. استفاده جایگزین از لنزهای کراپ و فول فریم روی دوربینمان باعث می شود زاویه دیدمان نسبت به سوژه تغییر پیدا کند.

البته به یاد داشته باشید اگر عموما افراد زیادی را در قاب قرار می‌دهید و یا به عکاسی خیابانی می‌پردازید لنزهای واید برای شما مناسب‌تر هستند.

در ادامه راهنمای خرید لنز دوربین لنزهای کانن و نیکون مناسب عکاسی پرتره را برای خرید لنز دوربین به شما معرفی می‌کنیم. از انجا که قیمت لنز بسیار پرنوسان است می توانید قیمت لنز کانن و قیمت لنز نیکون و همچنین قیمت سایر لنزها را در سایت ما ملاحظه فرمایید و آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

لنز دوربین

لنزهای کانن مناسب عکاسی پرتره

کیفیت و قیمت لنز ۸۵ کانن در بین لنزهای رنج متوسط یکی از بهترین لنزهاست. این لنز در حین اینکه بهترین کیفیت را به شما تحویل می دهد لنز پرسرعتی با ماکسیسمم دیافراگم ۱.۲ می‌باشد که برای عکاسی در فضاهای کم نور بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. مقاومت عالی این لنز در برابر نفوذ آب باعث شده تا لنز بسیار مناسبی برای عکاسی در فضای آزاد باشد.

لنز ۸۵ کانن بر روی هر دو دوربین فول فریم و کراپ قابل نصب است.

در این کلاس، لنز ۸۵ سیگما با دیافراگم ۱.۴ نیز انتخاب دیگری است که می‌توانید برای خرید لنز دوربین در نظر داشته باشید. هر چند ممکن است قیمت لنز ۸۵ سیگما بالاتر از لنز ۸۵ کانن باشد ولی دیافراگم به مراتب بالاتری دارد. خروجی رنگ واقعی و کنتراست بالا با کیفیت فوق‌العاده از ویژگی‌های این لنز است. همچنین اتوفوکوس سریع و با کیفیتش برای فیلمبرداری بسیار مناسب است.

برای جدا کردن تصاویر محو بک‌گراند که خارج از محدوده فوکوس قرار دارند این لنز بهترین خروجی را تحویل می دهد.

لنز ۸۵ سیگما بر روی هر دو مانت نیکون و کانن قابل نصب است.

به لنز محبوب ۲۰۰-۷۰ کانن با دیافراگم ۲.۸ می رسیم . قیمت لنز ۷۰-۲۰۰ کانن حدود ۲۸ میلیون است و مورد استفاده بسیاری از عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای است. لنز کانن ۲۰۰-۷۰ برای عکاسی حیات وحش و ورزشی از پر کاربردترین لنزهاست. اما کیفیت این لنز در عکاسی پرتره آن را به یک لنز کامل همه کاره برای عکاسان و فیلمبردارن تبدیل کرده است.

قدرت فوکوس این لنز مثال زدنی است و از لرزش‌گیر داخلی عالی نیز بهره می‌برد. چیزی که این لنز را به ابزاری منحصر به فرد تبدیل می‌کند کیفیت فوق العاده جدا کردن سوژه از بک‌گراند است. البته اگر قیمت لنز کانن ۷۰-۲۰۰ برای شما توجیه اقتصادی دارد.

با این ویژگی می‌توانید پرتره‌هایی رویایی خلق کنید که به نرمی سوژه را از پس زمینه جدا کرده و بوکه‌های عالی ایجاد می کند.

البته اندازه بزرگ لنز ۷۰-۲۰۰ با عث شده تا برای عکاسی در استودیوهای کوچک مناسب نباشد.

لنز دیگری که از کانن در ادامه راهنمای خرید لنز دوربین برای عکاسی پرتره می توان نام برد ، لنز ۷۰-۲۴ کانن است که همچون ۲۰۰-۷۰ یک لنز رویایی برای عکاسی در تمام ژانرها محسوب می شود.

اگرقیمت لنز های ذکر شده برای شما مهم نیست و برای خرید دوربین اقدام به خرید یک لنز ۲۰۰-۷۰  و یک لنز ۷۰-۲۴ کرده‌اید احتمالا به هیچ لنز دیگری برای عکاسی پرتره، حیات وحش و ورزشی احتیاج نخواهید داشت.

البته برای حمل این دو لنز با هم ممکن است به مشکل بخورید.

در آخر لنز کانن ۵۰ و لنز ۳۵ کانن را از یاد نبرید که برای به دست آوردن برترین کیفیت در عکاسی پرتره به آن ها نیاز خواهید داشت.

در ادامه راهنمای خرید لنز دوربین با ما همراه باشید تا به معرفی لنزهای نیکون در این رده بپردازیم.

لنز دوربین

لنزهای نیکون مناسب عکاسی پرتره

قیمت لنز نیکوناگر از دوربین نیکون استفاده می کنید لنز ۸۵ نیکون با دیافراگم ۱.۴ همان لنز رویایی است که برای عکاسی پرتره به آن نیاز دارید. هرچند قیمت لنز ۸۵ نیکون از نظر خیلی ها بالا به نظر می رسد با این وجود لنز بسیار مناسبی است.

بهترین اجرای این لنز در به‌دست دادن پرتره های کلاسیک است که چشمان شما را خیره خواهد کرد. مکانیسم داخلی فوکوس این لنز شرایطی را ایجاد می‌کند که می‌توانید بدون نگرانی از به هم خوردن فوکوس به عکاسی بپردازید. سرعت تغییر بین اتوفوکوس و فوکوس منوالی و همچنین موتور فوکوس بی‌صدای آن برای فیلمبرداری بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد. لنز ۸۵ نیکون از جهت جدا کردن سوژه از پس زمینه و ایجاد پس زمینه نرم در نقاط خارج از فوکوس به انتخابی ایده آل برای عکاسی پرتره تبدیل شده است.

لنز ۲۰۰-۷۰ نیکون شاهکار دیگری است که همچون رقیبش ۲۰۰-۷۰کانن بهترین عملکرد را در ژانر پرتره، ورزشی و حیات وحش به عنوان یک لنز همه کاره خواهد داشت. سیستم تثبیت کننده داخلی لنز به خوبی مانع تاثیرگذاری شوک‌های لرزشی بر عکس می شود. این لنز در جدا کردن سوژه از محیط نیز بالاترین کیفیت را به شما ارائه خواهد داد و در ثبت پرتره‌هایی درخشان که سوژه در آن‌ها به نرمی از پس زمینه جدا شده عملکردی فوق العاده ای دارد. قیمت لنز دوربین در این رده کمی بالا خواهد بود اما قطعا به کیفیتی که به‌دست خواهید آورد می‌ارزد.

درباره لنزهای دیگر نیز به همان ترتیب کانن می‌توانید از لنز ۳۵ نیکون ، لنز ۵۰ نیکون و لنز ۷۰-۲۴ نیکون استفاده کنید.

از یاد نبرید که پایین بودن قیمت لنز دوربین سنجه مناسبی برای انتخاب نیست و بهتر است برای خرید لنز دوربین بیشتر هزینه کنیم تا به کیفیت بهتری دست پیدا کنیم.

با این راهنمای خرید لنز دوربین همراه باشید تا ببینیم برای عکاسی ورزشی از چه لنزهایی استفاده کنیم.

لنز دوربین

لنز مناسب عکاسی ورزشی

برای خرید لنز مناسب عکاسی ورزشی به ندرت به لنزهای واید احتیاج خواهیم داشت پس همین الان استفاده از لنزهای پرایم با فاصله کانونی کم همچون ۳۵mm و ۸۵mm را از ذهن خود کنار بگذارید.لنز مناسب عکاسی ورزشی

لنز ۶۰۰ نیکون با سرعت بالای خود و ایجاد بوکه های زیبا از بهترین‌ها و مناسب ترین لنزهای نیکون است. در عکاسی از مسابقات ورزشی مثل اسب دوانی و ورزش‌های پرتحرکی همچون بیسبال و فوتبال لنز ۶۰۰ نیکون با سرعت بالای خود به شما کمک می‌کند تا عکس های در حال حرکت خوبی را ثبت کنید. قیمت لنز نیکون ۶۰۰ میلیمتر بسیار بالاست ولی ارزش چیزی را که می پردازید دارد.

نکته مهم: باید دقت داشته باشید که اگر لنزهای فول فریم را بر روی دوربین های کراپ استفاده می کنید فاصله کانونی لنز به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد. بطور مثال لنز ۲۰۰-۷۰ نیکون روی دوربین غیرفول فریم فاصله کانونی‌اش به ۳۰۰-۱۴۰ و لنز پرایم ۴۰۰ کانن روی دوربین غیرفول فریم فاصله کانونی‌اش به ۶۴۰ تغییر پیدا می‌کند.

همین لنز ۴۰۰ کانن با دیافراگم ۲.۸ نیز از لنزهای بسیار پرکاربرد در عکاسی ورزشی است که با دارا بودن موتور فوکوس اولتراسونیک مُدَور در شرایط کم نور سرعت فوکوس بسیار خوبی را برای شما تامین می‌کند. خرید لنز ۴۰۰ کانن برای عکاسی ورزش‌هایی مثل فوتبال بسیار کاربردی است.

لنز دیگری که برای عکاسی ورزشی بسیار مناسب و می خواهیم در راهنمای خرید لنز دوربین به آن اشاره کنیم  و به شما کمک می کند تا در هر نقطه‌ای از زمین بازی کلوزآپ‌های بسیار زیبایی را ثبت کنید، لنز ۲۰۰-۷۰ کانن و ۲۰۰-۷۰ نیکون است که عکاسان ورزشی به آن ها بسیار علاقمندند. اگر قیمت لنز برای شما مهم نیست ، خرید لنز ۲۰۰-۷۰ تقریبا شما را از هر لنز دیگری بی نیاز می‌کند مگر اینکه در فاصله دورتری نسبت به زمین قرار داشته باشید و مجبور باشید از لنزهایی با فاصله کانونی بیشتر استفاده کنید.

نوع دیگری از لنزها هم هستند که توسط شرکت‌های دیگری مثل لنز سیگما و تامرون تولید می‌شوند و قابلیت نصب بر روی هر دو دوربین نیکون و کانن را دارا می‌باشند. لنز ۲۰۰-۷۰ تامرون و لنز ۵۰۰ سیگما از اینگونه هستند.

در لنز تامرون شاهد استفاده از موتور فوکوس اولترا سونیک هستیم در حالیکه سیگما در لنز ۵۰۰ خود از موتور فوکوس هایپرسونیک استفاده برده است.

لنر ۷۰-۲۰۰ تامرون از یک عدسی XLD  و پنج عدسی LD استفاده کرده است.

در لنز۵۰۰ سیگما نیز از یک عدسی SLD و دو لنز FLD استفاده شده است.

در هر دو لنز از یک لرزشگیر با قدرت چهار استاپ استفاده شده که کمک شایانی به عکاسی در فاصله‌های کانونی بلند به عکاس می‌کند.

از لحاظ عایق‌بندی هر دو بسیار با کیفیت هستند و برای خرید لنز دوربین هر کدام از این‌ها را که تهیه کنید صاحب لنز بسیار با کیفیتی برای عکاسی ورزشی خواهید بود.

حالا همراه ما باشید تا چند نکته مهم عمومی که در انتخاب برای خرید لنز دوربین وجود دارد بررسی کنیم.

اول اینکه برای خرید لنز دوربین مناسب عکاسی ورزشی باید لنزی بخرید که اتوفوکوس سریع داشته باشد.

لنزهای کانن مدل USM سرعت بالاتری از بقیه لنزها دارد و در نیکون لنزهای با اتوفوکوس بی‌صدا (SWM) سرعت فوکوس فوق العاده‌ای به شما خواهند داد.

دومین نکته فاصله کانونی زیاد است که برای عکاسی ورزشی ضروری است.

البته برای عکاسی ورزشی بهتر است از یک تله کانورتور هم برای اوقاتی که به فاصله کانونی بیشتری نیاز دارید استفاده کنید.

لرزشگیر داخلی هم دیگر نکته مهم در خرید لنز دوربین است. در لنزهای کانن این ویژگی با IS و در لنزهای نیکون با VR مشخص می شود.

در عکاسی ورزشی داخل سالن چیزی که حتما به آن نیاز خواهید داشت ماکسیسم دیافراگم بالاست که هم سرعت لنز را بالا می برد و هم در شرایط کم نور به خوبی عمل می کند.

لنز دوربین

لنز مناسب عکاسی خیابانی

لنز مناسب عکاسی خیابانیدر ادامه متن راهنمای خرید دوربین به لنزهای مناسب عکاسی خیابانی می پردازیم: برای عکاسی خیابانی ویژگی‌هایی کاملا متفاوت با عکاسی ورزشی نیاز است که خرید لنز دوربین‌های متفاوتی را می‌طلبد.

عکاسان خیابانی مشهور همیشه استفاده از لنزهای پرایم را پیشنهاد می‌کنند. پرطرفدارترینشان لنزهای ۳۵ میلیمیتری و ۵۰ میلیمتری هستند که شات های ماندگاری در تاریخ عکاسی با آن‌ها ثبت شده است.

برای دوربین نیکون، خرید لنز سیگمای ۳۵ میلیمتری با دیافراگم ۱.۴ و لنز نیکور ۳۵ میلیمتری با دیافراگم ۱.۸ و برای دوربین کانن خرید لنز کانن ۳۵ میلیمتری با دیافراگم ۱.۴ و لنز تامرون ۳۵ میلیمتری با دیافراگم ۱.۸ پیشنهاد می‌شود. البته لنزهای دیگری همچون لنزهای زایس و انواع دیگری از سیگما و تامرون هم در این بازه وجود دارند که می‌توانید تهیه کنید.

برای خرید لنز ۵۰ میلیمتری هم لنز سیگما برای هر دو مانت کانن و نیکون موجود است. همچنین لنز ۵۰ کانن و نیکون انتخاب‌های بسیار خوبی هستند. چیزی که در عکاسی خیابانی مهم داشتن کادری مناسب است که فضای شهری را منعکس کند. از این جهت فاصله کانونی ۲۴ تا ۵۰ میلیمتر برای این نوع عکاسی بهترین انتخاب است.

محدودیت لنزهای پرایم:

اما لنزهای پرایم در عکاسی خیابانی محدودیت‌هایی را برای شما به همراه می‌آوردند.

به خاطر اینکه در عکاسی خیابانی امکان زوم کردن ندارید مجبورید موقعیت خود را نسبت به سوژه با تغییر مکان خود تنظیم کنید و مجبورید به سوژه نزدیک تر شوید که این موضوع در عکاسی خیابانی ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد کند.

در عوض استفاده از لنزهای زوم با فاصله کانونی ۱۰۵-۲۴ ، ۷۰-۲۴ و از این دست امکان فاصله گرفتن از سوژه را برای شما فراهم می‌کنند اما در عوض شما شفافیت و پرسپکتیو کمتری را تجربه خواهید کرد.

در هر حال برای عکاسی خیابانی، لنزهای پرایم ۳۵ و ۵۰ میلیمتری بهترین انتخاب شما هستند اما می‌توان از لنزهای زوم واید هم استفاده کرد.

برای فضاهای شهری شلوغ‌تر البته استفاده از لنز ۳۵ مناسب‌تر است.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید لنز دوربین توجه شما را به۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


لنز کانن مدل EF-S 10-22mm USM

لنز کانن مدل EF-S 10-22mm USM

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۹۰×۸۴ میلی متر
  • وزن
    ۳۸۵ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز دوربین مدل openMV3 2.8-12mm

لنز دوربین مدل openMV3 2.8-12mm

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۳۴×۲.۸×۴۳ میلی متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز سیگما ۲۴mm F/1.4 DG HSM Art For Canon

لنز سیگما 24mm F/1.4 DG HSM Art For Canon

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۹۰.۲×۸۵ میلی متر
  • وزن
    ۶۶۵ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز نیکون ۵۰mm f/1.8G AF-S

لنز نیکون 50mm f/1.8G AF-S

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۵۳×۷۱ میلی متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز کانن مدل EF 50mm f/1.8 STM

لنز کانن مدل EF 50mm f/1.8 STM

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۳۹.۳ × ۶۹.۲ میلی متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز دوربین کانن مدل EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

لنز دوربین کانن مدل EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۱۰×۸۳.۵×۶۰ میلی متر
  • وزن
    ۶۴۵ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز نیکون مدل AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED

لنز نیکون مدل AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۹۸ × ۱۳۱.۵ میلی متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز دوربین سونی مدل FE 50mm F1.8

لنز دوربین سونی مدل FE 50mm F1.8

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۶۰x69x69 میلی متر
  • وزن
    ۱۸۶ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز دوربین نیکون مدل Nikon AF-P DX NIKKOR 70-300mm f/4.5-6.3G ED

لنز دوربین نیکون مدل Nikon AF-P DX NIKKOR 70-300mm f/4.5-6.3G ED

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۷۰x70x140 میلی متر
  • وزن
    ۳۹۸ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز دوربین مایک مدل ۶.۱۱mm f/3.5 E-FE مناسب برای دوربین سونی

لنز دوربین مایک مدل 6.11mm f/3.5 E-FE مناسب برای دوربین سونی

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۸۰x100x90 میلی متر
  • وزن
    ۷۱۲ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز نیکون مدل AF-P DX 18-55mm f/3.5-5.6G VR

لنز نیکون مدل AF-P DX 18-55mm f/3.5-5.6G VR

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۶۴×۶۲ میلی متر
  • وزن
    ۲۰۵ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز دوربین کانن مدل ۱۸-۱۳۵ میلی متر IS USM

لنز دوربین کانن مدل 18-135 میلی متر IS USM

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۷۷ × ۹۶ میلی متر
  • وزن
    ۵۱۵ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز تامرون مدل AF 18-270 mm F/3.5-6.3 Di II VC LD PZD مناسب برای دوربین‌های نیکون

لنز تامرون مدل AF 18-270 mm F/3.5-6.3 Di II VC LD PZD مناسب برای دوربین‌های نیکون

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۸۸ × ۷۴ میلی متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز کانن EF 85mm F/1.8 USM

لنز کانن EF 85mm F/1.8 USM

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۷۱×۷۵ میلی متر
  • وزن
    ۴۲۵ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز کانن مدل EF 50mm f-1.4 USM

لنز کانن مدل EF 50mm f-1.4 USM

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۷۳.۸X50.5 میلی متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز نیکون مدل ۵۰mm f/1.4G AF-S

لنز نیکون مدل 50mm f/1.4G AF-S

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۵۴×۷۳.۵ میلی متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز کانن مدل EF 50mm f/1.8 STM به همراه فیلتر لنز یو وی ۴۹ کانن

لنز کانن مدل EF 50mm f/1.8 STM به همراه فیلتر لنز یو وی 49 کانن

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۳۹.۳ × ۶۹.۲ میلی متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز نیکون AF-S 18-140mm f/3.5-5.6G ED DX VR

لنز نیکون AF-S 18-140mm f/3.5-5.6G ED DX VR

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۹۷×۷۸ میلی متر
  • وزن
    ۴۹۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز دوربین کانن مدل ۲۴-۱۰۵ میلی متر IS STM

لنز دوربین کانن مدل 24-105 میلی متر IS STM

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۸۳ × ۱۰۴ میلی متر
  • وزن
    ۵۲۵ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز نیکون مدل ۵۰mm F/1.8 AF D

لنز نیکون مدل 50mm F/1.8 AF D

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۳۹×۶۴ میلی متر
  • وزن
    ۱۵۶ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8 L USM

لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8 L USM

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x220 میلی متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


لنز کانن مدل EF-S 70-200mm F/4 L USM IS

لنز کانن مدل EF-S 70-200mm F/4 L USM IS

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۷۲×۷۶ میلی متر
  • وزن
    ۷۶۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید ساپورت و خرید مانتو ریرا نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا