مد و پوشاکورزش و سفر

خرید ۲۰ مدل از بهترین کلاه کپ های زنانه و مردانه

یکی از اکسسوری هایی که در میان خانوم ها و آقایان محبوبیت خاصی دارد ؛کلاه کپ است.کلاه ها در گذشته یکی از ملزومات مد آن زمان به شمار می آمده اند و امروزه نیز جای خود را به کلاه کپ ها داده اند.کلاه ها انواع مختلفی دارند که ما در این مطلب قصد داریم ؛راهنمای خرید کلاه کپ زنانه و مردانه را برای شما به ارمغان آوریم.

کلاه ها بعنوان پوششی برای سر به کار میروند.استفاده از این کلاه ها محدودیت ندارد،و شما در هر فعالیتی که هستید میتوانید از این کلاه ها استفاده کنید.

کلاه های کپ ،امروزه بدلیل استقبال زیاد ،در طرح ها و رنگ های متنوع و شیکی به بازار عرضه میشوند.ما در این مطلب به نکاتی مهم درباره کلاه کپ پرداخته ایم و در ادامه آن لیستی از با کیفیت ترین ،کلاه کپ هارا به شما نمایش میدهیم.

خرید کلاه کپ دخترانه و پسرانه + بهترین مدل های کلاه کپ

همانطور که گفتیم ،به دلیل تنوع مدل و رنگ در کلاه کپ ها؛ما میخواهیم نکاتی طلایی برای خرید این نوع کلاه را به شما آموزش دهیم.کلاه کپ ها معمولا یکی از لوازمی هستند که باید با دقت ،آنها را انتخاب و خرید کنید،چرا که عمده استایل شما به مدل و رنگ کلاه کپ که بر سر میگذارید ،بستگی دارد.واگر چنانچه کلاه کپ خوبی انتخاب نکنید ،ممکن است  زیبایی استایل شما از بین برود.

در میان انواع کلاه ،این کلاه کپ ها هستند که فارغ از سن و جنسیت،هر مرد و زنی میتواند از آنها استفاده کند.

برای یک خرید جذاب و خوب در ادامه مطلب با ما باشید تا بهترین کلاه کپ ها را به شما معرفی کنی

کلاه چیست و از کجا آمده؟

کلاه لفظی است که در زبان ساکسون پدید آمده ،که به معنای پوشش است.در زمان های قدیم ،کلاه نشان دهنده جایگاه اجتماعی ،شخصیت،و طبقه فرد بوده است.کلاه ها در ایران نیز تاریخچه جالبی دارند.در زمان هخامنشیان ،کلاه های متعددی وجود داشته که هرکدام متعلق به یک طبقه خاص بوده است.در زمان افشاریه و زندیه نیز استفاده کلاه رواج بیشتری پیدا کرده است.در زمان قاجار نیز استفاده از کلاه به نوعی اجباری بوده است،چرا که با نداشتن کلاه بر سر ،فرد را بی احترام میدانستد.با همه این تفاسیر ما به اهمیت کلاه در زمان های قدیم برمیگردیم و اینکه چگونه زندگی آنها با کلاه عجین بوده است.

کلاه کَپ چیست؟

یک نوع کلاه که امروزه در صنعت مد و فشن جایگاه ویژه ای دارد ،کلاه کپ است.کلاه کپ ها همان کلاه لبه دار هستند که ممکن است در بازار اسم های متعددی داشته باشند.از نام های دیگر کلاه کپ ها میتوان به کلاه بیسبال ،کلاه نقابدار اشاره کرد.

کلاه کپ ها در فعالیت های روزمره،ورزش های هوازی،استفاده دارند.اگر شما جز دسته ای هستید که دائما صورتتان جلوی آفتاب نور قرار دارد ،به شما پیشنهاد میکنیم که حتما یکی از این کلاه ها را خریداری کنید.چرا که با شروع شدن فصل های گرم سال و روز های آفتابی ،کلاه کپ میتواند مانند یک محافظ خوب برای صورت شما عمل کند ،و از سوختگی صورت شما محافظت نماید.

ویژگی های منحصر به فرد کلاه کپ:

کلاه کپ ،یکی از لوازمی است که هر زن یا مرد،پسر یا دختر ،باید داشته باشد.کلاه کپ ها میتوانند در یک روز آفتابی شدید از پوست شما محافظت کنند.لبه کلاه کپ طوری طراحی شده است که بعنوان یک سایبان کوچک برای چشم ها و پوست شما عمل میکند.سالانه ،تعداد زیادی از افراد به دلیل نور شدید آفتاب ،سرطان پوست میگیرند.با استفاده از کلاه کپ ها از پوست خود مراقبت کنید.

علاوه برخاصیت هایی که کلاه کپ برای پوست دارد،استفاده از آن باعث بهتر شدن استایل شما میشوند.البته در صورتی که یک کلاه کپ خوب انتخاب کنید.

چه افرادی میتوانند از کلاه کپ استفاده کنند؟

  • افرادی که معمولا فعالیت های روزمره شان ،خارج از محیط های بسته است،و مستقیما  جلوی نور آفتاب قرار دارند میتوانند از کلاه کپ استفاده کنند.
  • اگر میخواهید ورزش های هوازی را در محیط های باز انجام دهید ،کلاه کپ هم استایل شما را ورزشی تر نشان میدهد و هم از آفتاب سوختگی جلوگیری میکند.
  • اگر قصد یک سفر در فصل های آفتابی سال را دارید ،حتما چند کلاه کپ برای خود و خانوادتان تهیه کنید.
  • افرادی که به استایل خود اهمبت ویژه ای میدهند و دوست دارند استایل متنوع و زیبا داشته باشند ،داشتن چند کلاه کپ برای آنها ضروری است.

برای خرید یک کلاه کپ خوب چند نکته زیر را رعایت کنید:

کیفیت کلاه را بسنجید :

برای اینکه یک کلاه کپ با کیفیت و اورجینال خریداری کنید ،ابتدا به سراغ جنس کلاه بروید.جنس کلاه باید سبک باشد و همچنین منافذ هوا برای تهویه پوست سر جهت جلوگیری از عرق کردن داشته باشد.یکی دیگر از عواملی که کیفیت کلاه کپ را نشان میدهد ،سبکی و مقاوم بودن کلاه کپ است.

برای اینکه مقاوم بودن کلاه کپ را بررسی کنید میتوانید ؛به دوخت داخل کلاه توجه کنید.

جنس های زیر را برای کلاه کپ مد نظر داشته باشید:

اغلب کلاه کپ های تولید شده در بازار ،از جنس پارچه و پلی استر هستند.البته کلاه کپ ها در جنس های دیگری مثل ،کتان،جین،چرم و… تولید میشوند،اما باید این نکته را در نظر گرفت که ،خرید کلاه کپ با جنس های دیگر ممکن است مخصوص فصل های گرم سال نباشد.

با توجه به استایل خود یک کلاه کپ خوب انتخاب کنید:

شما ابتدا باید فرم استایل خود را شناسایی کنید و بعد به خرید کلاه کپ بپردازید.میتوانید با ست کردن کلاه کپ خود با پیرهن و یا شلوار خود استایلی جذاب خلق کنید.

فرم صورت خود را اینگونه تشخیص دهید:

یکی دیگر از عوامل مهم برای خرید یک کلاه کپ خوب ،تشخیص تیپ صورت خود است. در ادامه ما انواع صورت ها را به شکل تصویر برای شما بیان کرده ایم.

صورت های بیضی چطور هستندفرم صورت گرد چطور است

صورت کشیده صورت قلبی شکل چگونه است

صورت مربعی چگونه استتعیین فرم صورت:صورت مثلثی چگونه است
اگر قیمت برای شما مهم نیست؛یک کلاه کپ مارک خریداری کنید.

برای اینکه دغدغه اصل بودن و یا تقلبی بودن را نداشته باشید میتوانید از فروشگاه های معتبر ،یک کلاه کپ برند تهیه کنید.این باعث میشود شما با خیال راحت کلاه را خریداری کنید.

سه نکته طلایی برای خرید کلاه کپ:

  • شکل کلاه کپ : شکل کلاه کپ باید برگرفته از استایل و چهره شما عزیزان باشد .تا علاوه بر زیبایی ظاهری ،چهره شما راهم جذاب تر نشان دهد
  • رنگ کلاه کپ : رنگ کلاه کپ هم یکی از فاکتورهایی است که شما باید مد نظر قرار دهید.سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که با پوست صورت شم همخوانی داشته باشد.
  • قابلیت تغییر سایز کلاه کپ : کلاه کپ خریداری شده توسط شما باید یک بند در قسمت پشتی خود داشته باشد.تا در هنگام ضرورت بتوانید سایز آن را بزرگ و با کوچک کنید.

قیمت کلاه کپ در بازار ایران چگونه است؟

کلاه کپ ها دارای تنوع قیمتی بالایی هستند.شما میتوانید یک کلاه کپ ارزان قیمت را باقیمت تقریبا ۱۵ هزار تومان خریداری کنید.مبدا قیمت برای کلاه کپ ها همین است.کلاه کپ گرانقیمت بازار هم از ۱میلیون تومان شروع میشود.این بستگی به بودجه شما دارد که چه کلاه کپ با چه قیمتی خریداری کنید.

چگونه کلاه کپ خود را شستشو دهیم:

در طول روز ،و بعد از استفاده مداوم کلاه کپ ،ممکن است تعریق بیش از حد باعث بوی بد کلاه کپ شود.شما بعد از استفاده میتوانید آنرا بصورت زیر بشویید.

  1. ابتدا کلاه خود را با یک دستمال تمییز پاک کنید،تا جرم های کثیف از کلاه شما پاک شوند.
  2. محلول آب و صابون تهیه کنید.
  3. دقت داشته باشید که کلاه کپ را درون ماشین لباسشویی نندازید،چراکه باعث خراب شدن کلاه کپ میشود.
  4. محلول آب و صابون را داخل یک تشت با آب ولرم ریخته و کلاه را به داخل آن بیندارید.
  5. بعد از گذشت حدود ۱۰ دقیقه کلاه را بیرون آورده ؛ و به آرامی آن را با آب گرم شستشو دهید
  6. دقت کنید که هیچوقت از آب داغ برای شستشوی کلاه کپ استفاده نکنید چرا که ، آب داغ ؛باعث پس دادن رنگ آن میشود.
  7. کلاه کپ را روی طناب آویز کنید.گیره را از قسمت پشت به کلاه متصل کنید.

برند های معروف تولید کننده کلاه کپ:

برند های خارجی
  • آندر آرمور
  • ریباک
  • نایکی
  • لینینگ
  • آدیداس
  • اچ اند ام
برند های ایرانی
  • مجید
  • یوسف جامه
  • هالیدی
  • مومنتوم

برای خرید کلاه کپ کدام برند را ترجیح میدهیم؟

اینکه کلاه کپ شما باید کدام برند باشد کاملا به سلیقه شما عزیزان بستگی دارد.برند های خارجی در تولید پوشاک ورزشی نسبت به برند های ایرانی قدیمی ترند.اما برند های ایرانی نیز حرف هایی برای گفتن دارند.برند مجید یکی از برند هایی است که در این سالها کلاه کپ های خوبی تولید میکند.برند های اندر آرمور ،نایکی و ادیداس و … هم برند های خوبی در زمینه تولید کلاه کپ هستند.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید بهترین کلاه کپ توجه شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

متاسفانه این محصول در سایت دیجی کالا موجود نیست. در صورت موجود شدن لیست محصولات در این بخش قرار می‌گیرد.

صفحه اصلی سایت دیجی کالا

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،لوازم تزیین خانه ومبلمان راحتی را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا