مد و پوشاک

خرید۱۸ مدل تونیک زیبای زنانه همراه با نحوه انتخاب مناسب تونیک

هر آنچه در مورد تونیک زنانه باید بدانید

خانوم ها بدون شک ،پیشتازان عرصه مد و پوشاک هستند.این پیشتازی و میل به انتخاب لباس های زیبا و خاص،ما را به این واداشته است که در این مطلب به موضوع راهنمای خرید تونیک زنانه بپردازیم.این

خانوم ها برای انتخاب و خرید تونیک ها، بسیار وسواس هستند، البته در بازار امروزو با توجه به تنوع بسیار تونیک ها تاحدودی حق با آنهاست.

برای انتخاب یک تونیک مناسب،زیبایی شرط اول است،اغلب خانوم ها با توجه به سلیقه خود تونیک های زیبایی را انتخاب میکنند،اما باید به این نکته توجه داشت که علاوه بر زیبایی،باید فاکتور های مهم دیگری را هم مد نظر قرار دهند.

تونیک های زنانه ،اغلب در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه بکار برده میشود.البته تونیک هایی هم وجود دارد که بخواهید از آنها بعنوان یک نوع لباس مجلسی استفاده کنید.

بارها برای شما پیش آمده است که لباسی را خریداری کنید ،ولی بعد از گذشت چند روز از  آن دلسرد شوید.یکی از دلایل این موضوع برای خانوم ها ،رعایت نکردن یک سری نکات است،که در زیر کاملا به آن اشاره میکنیم،تا شما عزیزان یکی از بهترین خرید های خود را انجام دهید.

خرید تونیک هم امروزه به همین سادگی نیست،تنوع تونیک ها ،دوخت آنها و مدل های متفاوتی که امروزه در بازار وجود دارد،باعث شده انتخاب تونیک کمی سخت شود.

در ادامه مطلب با ما باشید تا بهترین تونیک ها را به شما معرفی کنیم.

منظور از لباس تونیک زنانه چیست؟

تونیک ،یکی از محبوب ترین و خاص ترین لباس های زنانه است،این لباس ،همواره مورد توجه بانوان خوش سلیقه قرار گرفته است.تونیک ها جز دسته بلوز ها به شمار می آیند،اما با کمی تفاوت.

تونیک ها در سایز ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید میشوند.این تنوع باعث شده که خانوم ها بجای خرید یک تونیک،به خرید چند تونیک روی بیاورند.تونیک ها لباس هایی هستند که بلند تر از بلوز ها طراحی میشوند،طراحی تونیک ها بگونه ای است که از جلو تا سر زانو و از پشت تا زیر باسن را کاملا میپوشانند.یکی از دلایل اینکه تونیک ها مجبوبیت خود را در بین خانوم ها حفظ کرده اند،پوشش کامل آنهاست.برای همین ،تونیک ها میتوانند در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.یقه این لباس ها نیز انواع مختلفی دارد،از یقه های آزاد گرفته تا یقه هفت و حتی یقه گرد را پوشش میدهند.این موضوع در مورد آتین آنها نیز صدق میکند.تونیک ها دارای آستین های زیبا و متفاوتی هستند.

یکی دیگر از فاکتورهایی که خانوم ها توجه زیادی به آن دارند،راحت بودن و گشاد بودن لباس است.این ویژگی نیز در تونیک ها وجود دارد وباید بگوییم که راحتی این لباس ها زبانزد بانوان است.

اگ بخواهیم در مورد جنس تونیک ها صحبت کنیم ،این نوع لباس ها از جنس های نازک مانند توری ها و از اجنس های ضخیم تولید میشوندو به فروش میرسند.

تفاوت تونیک با شومیز :

جالب است بدانید که شومیز یک کلمه فرانسوی است که به یک پیراهن مردانه ،اطلاق میشود.شومیز ها معمولا دارای انداه کوتاه تری نسبت به تونیک ها هستند و بیشتر در فصل های گرم سال و برای مهمانی ها و مجالس بکار برده میشوند.اما تونیک ها ،نسبت به شومیز ها قدری فانتزی ترند. و پوشش آنها بیشتر است.از تونیک ها برای استفاده روزمره در خانه،در دورهمی ها،ومهمانی ها استفاده میشود.

mooie dame dolblij door warm voorjaar breeze droom van romantische datum slijtage schattige bloemen jurk geïsoleerd roze achtergrond - woman dress stockfoto's en -beelden

تفاوت تونیک با بلوز:

بلوز همانند شومیز واژه ای فرانسوی است ،که به معنای گشاد بوده و برعکس تونیک تا بالای باسن است.

انواع مختلف تونیک در بازار:

تونیک ها در بازار انواع مختلفی دارند.در ادامه شما عزیزان را با انوع این مدل ها بیشتر آشنا میکنیم.

  • تونیک مجلسی:این مدل از تونیک ها معمولا بجای لباس های مجلسی استفاده میشوند.و طراحی آنان نیز شبیه به لباس های مجلل مجلسی است.
  • تونیک کمربند دار:این نوع تونیک،دارای یک کمربند فانتزی میباشد و برای خانوم هایی که اندام میانی آنها لاغر است ،مناسب است.
  • تونیک بلوز: این ندل از تونیک با بهره گیری از طراحی بلوز ،تولید میشود،اما همچنان بلندی این نوع تونیک تا ران میباشد.
  • تونیک گشاد: این نوع تونیک ،یکی از راحت ترین تونیک هاست.مدل این تونیک بصورت گشاد و با چین های مخصوص طراحی شده است.
  • تونیک پیلی دار: این مدل از تونیک دارای پیلی است.و دلیل استفاده از پیلی در آن ،زیبا جلوه دادن آن است.

چگونه یک تونیک مناسب بخریم؟

به اندازه تونیک دقت کنید

قدم اول برای انتخاب تونیک اندازه آن است.شما باید به این نکته توجه کنید که ،تونیک را برای چه جاهایی میخواهید بپوشید.این میتواند یک اندازه نسبی به شما بدهد.مثلا اگر تونیک را برای مجالس رسمی میخواهید ،باید از تونیک های چسبیده و اندازه استفاده کنید اگر هم آن را برای دورهمی های خودمانی و داخل خانه میخواهید ،میتوانید تونیک را آزاد تر انتخاب کنید.

دوخت تونیک را به دقت بررسی کنید

یکی از عواملی که باعث میشود تونیک شما دیرتر کهنه شود ،نحوه دوخت آن است.شما در هنگام خرید باید از نحوه دوخت تونیک اطلاع کسب کنید.تونیک ها با دوخت دوتایی و سه تایی ،میتواند دوام خوبی داشته باشد.

به آستین ها توجه کنید

شما عزیزان باید با توجه به سلیقتان یک نوع آستین برای تونیک انتخاب کنید.فراموش نکنید که آستین میتواند به تونیک شما فرم زیبایی ببخشد.

یقه را انتخاب کنید

یقه تونیک ،خیلی مهم است.اگر شما استایل زیبایی داشته باشید اما یک تونیک با یقه بد بپوشید ،تمام زیبایی شما را تحت تاثیر قرار میدهد.توصیه ما به شما این است که یقه تونیک را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید.

برای مراسم ها چه نوع تونیکی بپوشیم؟

مناسبت های غیر رسمی و خودمانی:

شما میتوانید در مهمانی های غیر رسمی و خودمانی  از تونیک های گشاد استفاده کنید.برا اینکه در مهمانی های خودمانی بدرخشید میتوانید ،این نوع تونیک را با شلوار جین ،یک جفت کفش شیک و زیورآلات نقره ترکیب کنید.

مجالس رسمی:

برای این نوع مجالس ،شما میتوانید یک تونیک یقه بسته را با شلوار پارچه ای اسپورت و زیورآلات با رنگ مناسب را ترکیب کنید.دقت کنید که رنگ تونیک و شلوار شما باید ست باشد.همچنین از کفش مناسب استفاده کنید.

چه تونیکی با استایل شما مناسب است؟

گاهی اوقات ،خانوم ها ،زمان بسیار زیادی را در اتاق پرو میگذرانند ،و سرآخر تونیک مناسب خود را پیدا نمیکنند،در اینجا قلق انتخاب تونیک را برای شما بیان میکنیم.

  1. اگر بالاتنه لاغری دارید،باید تونیکی را انتخاب کنید که زیاد چسبان نباشد،همچنین میتوانید از تونیکی بهره ببرید که از بالا به پایین کمی تغییر سایز داشته باشد.
  2. اگر بالاتنه چاقی دارید میتوانید از تونیک هایی با یقه باز استفاده کنید،این نوع تونیک ها تا حدودی چاقی بالاتنه شما را میپوشانند.
  3. رنگ تونیک میتواند کاملا استایل شمارا زیبا تر کند.مثلا اگر چاق هستید میتوانید از رنگ طوسی و نوک مدادی استفاده کنید.و اگر هم اندام لاغری دارید میتوانید از رنگ های آبی پررنگ،نارنجی و … استفاده کنید.

تونیک ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

  • رنگ تونیک باید با پوست بدن شما همخوانی داشته باشد.
  • تونیک باید راحت و سبک باشد.
  • یقه تونیک باید حتما با استایل شما انتخاب شده باشد.
  • جنس تونیک را باید با توجه به فصلی که میخواهید آنرا بپوشید انتخاب کنید.
  • تونیک باید با قد شما همخوانی داشته باشد.
  • تونیک باید هم اندازه بدن و استایل شما باشد.

پیشنهاد مطالعه: خرید گن لاغری زنانه

چگونه تونیک خود را شستشو کنیم؟

اغلب خانوم ها با بی دقتی به جنس و رنگ تونیک ها ،آنها ا به داخل ماشین لباسشویی مب اندازند،و آنرا با آب داغ شستشو میدهند.این سبب میشود تا تونیک شما در عرض چند بار شستشو رنگ خود را از دست بدهد و پرز و کرک بریزد.برای اینکه تونیک خود را شستشو دهید باید ابتدا از جنس آن اطلاع پیدا کنید،سپس با یک محلول شستشوی مناسب آنرا بشویید.

نکات مهم برای خرید یک تونیک خوب:

  • طرح تونیک ها را طوری انتخاب کنید که با استایل بدن شما همخوانی داشته باشد.اگر چاق هستید از طرح های افقی و عمودی استفاده نکنید.
  • سرشانه ،دور کمر ،و در کل اندازه تونیک باید طوری باشد که نه زیاد گشاد باشد و نه زیاد چسبان.
  • تونیک دکمه دار با طرح های خاص میتواند برای شما جذاب باشد.
  • قیمت تونیک زنانه را با توجه به بودجه تان انتخاب کنید.
  • از نکات بالا برای انتخاب یک تونیک خوب برای مجالس بهره ببرید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید بهترین تونیک توجه شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

متاسفانه این محصول در سایت دیجی کالا موجود نیست. در صورت موجود شدن لیست محصولات در این بخش قرار می‌گیرد.

صفحه اصلی سایت دیجی کالا

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،لوازم تزیین خانه ومبلمان راحتی را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا