کودک و نوزاد

خرید بهترین اسباب بازی ها برای کودکان+قیمت روز

بازی، دارای اهمیت زیادی در رشد روانی کودک می باشد، و یکی از روشهای تربیتی است. بچه ها بیشترین ساعت بیداری و خود را به بازی مشغول اند. بازی، باعث رشد جسمی و روانی کودکان می‌شود، و از طریق آن می‌توان با دنیای کودک آشنا شد. انتخاب اسباب بازی مناسب و نوع بازی باعث خلاقیت و رشد فکری و جسمی کودک می شود.

اگر خواهان رشد کامل و هماهنگ کودک باشیم، باید به بازی او اهمیت بدهیم. بازی زندگی کودک است وهر گاه او را از بازی منع کنیم، از زندگی کردن محروم کرده ایم. بازی، وسیله‌ای برای بیان خصوصیات و شخصیت کودک است. بازی به کودک کمک می‌کند، تا خود را بهتر بشناسد و افکارش را گسترش دهد.

تحقیق، در مورد اسباب بازی و کودکان، بهترین کاری که والدین می توانند،برای سلامت نوزادان و کودکان شان انجام دهند. بازی با کودکان تنها فرصتی، برای آموزش و تعلیم است. بلکه موجب شادی و نشاط و لذت در هر دو طرف می‌شود. نوزادان، علاقه زیادی به مکیدن و به دهان اوردن اشیا دارند. بهداشتی و قابل شستشو بودن آنها بسیار مهم است. وسایل با رنگ‌های روشن، نرم لطیف، بزرگتر از دهان بچه و با صدای آرام و توجه برانگیز برای این دوران مناسب است.

وقتی فرزند شما بزرگ می شود، باید به فکر سرگرمی، همراه با آموزش و تقویت خلاقیت بود. او می تواند، بنشیند و وسایل اطرافش را جابه جا کند. در دو یا سه سالگی به درک بیشتر دنیای اطراف. باعث تغییر در اسباب‌بازی‌های. اومیشود. کتاب های جذاب، پازل، مکعب ها و حیوانات، پرندگان ساخته شده از مواد سبک، اسباب بازی های کوک شدن یا دارای باتری برای حرکت کردن و غیره. این ها علاوه بر سرگرمی، قابلیت آموزشی و خلاقانه را در او افزایش می‌دهد. اشکال بسیاری از والدین هنگام خرید، اسباب بازی نگاه از دید خودشان است، نه از دید بچه.

ویژگی اسباب بازی ها:

اسباب بازی، باید مناسب سن، علاقه، توانایی ذهنی و رشد کودک باشد. اسباب بازی، باید وسیله رشد کودک باشد، و او را به حرکت، تفکر، راده و مبارزه و تلاش وادار کند. اسباب بازی، باید به پرورش حواس کودک و هماهنگی بین حرکات چشم و دست او کمک کند. اسباب بازی، برای کودک بی خطر باشد.

اسباب بازی ویژه خردسالان :

شامل، وسایل متحرک مثل قطعات رنگی و سبک و متصل به هم، مانند کرادل، آویز که باعث پرورش حس شنوایی و تحریک حس بینایی، او میشود. اسباب بازی متحرک، برای تمرین و تقویت عضلات است. اسباب بازی تشخیصی، شامل: اشکال هندسی که کودک می تواند، با مفاهیم اندازه و حجم آشنا شود، مانند پازل. اسباب بازی گویشی و زبانی: مانند دومینو، لوتوی ارتباط، پازل. اسباب بازی ساختنی: مانند مکعب های چوبی یا پلاستیکی و لگو. اسباب بازی تصوری :مانند عروسک، خمیر مجسمه، شن و آب.

در طی این سنین کودک شروع به راه رفتن و صحبت کردن، می کند. محیط اطراف کودکان با همه جزئیات آن از جمله اسباب بازی های آنها نقش پررنگی، در رشد و تکامل کودکان دارد. کودکان زیر دو سال. در معرض خطر، بلعیدن اشیای ریز و خفگی دارند. پس والدین باید، در هنگام بازی کودکان، اسباب بازی های آن ها را مورد بررسی قرار دهند.

اسباب بازی مناسب کودکان زیر دو سال :

در این سن مهارت های زبانی اش در حال پیشرفت است. می تواند به طور قطع خواسته‌ها و نیازهایش را بشناسد. قوه تخیل خود را به کار می گیرد، و می تواند، تصاویر را در ذهن خود شکل دهد، اسباب بازی این سن، باید باعث تحریک کودکان و ترغیب آنها به بازی کشف محیط باشد، همراهی کردن والدین با کودکان در هنگام بازی سبب رشد اجتماعی بهتر و تقویت دلبستگی، او میشود.

به هنگام خرید اسباب بازی باید به نکات زیر توجه کرد:

اسباب بازی، باید قابل شستشو باشد. اسباب بازی پارچه‌ای، باید در برابر شعله مقاوم باشد. کلیه وسایل باید از مواد اولیه غیر سمی تهیه شده باشند. از اسباب بازیهای قدیمی فرسوده استفاده نکنید. اسباب بازی، باید مناسب جثه کودک باشد. پر سر و صدا و آزار دهنده برای کودکان نباشد.

اسباب بازی‌های مناسب زیر دوسال:

اسباب بازی بهترین راه برای ارتقا دادن. مهارتهای حرکتی، جسمانی، ذهنی است و یک راه عالی برای تقویت مهارتهای ارتباطی در کودکان می باشد. استفاده، از بافت، رنگ، اعداد، کودکان را با مفاهیم جدید آشنا می کند، و مهارت های حل مسئله را در آنها تقویت می‌کند. ساخت پازل، نه تنها برای کودکان لذت بخش است، بلکه قدرت تمرکز و تشخیص او را بالا می‌برد. پازل با قطعات کمتر برای کودکان انتخاب کنید. توپ و سرسره، اسباب بازی هل دادنی و سوار شدنی و کشیدنی از سرگرمی های محبوب کودکان است، چون آنها دوست دارند، کارهایشان را خودشان انجام دهند. بلوک های چوبی و پلاستیکی، قرار دادن، حروف الفبا و اعداد بر روی این بلوک های کوچک باعث می شود، کودک به تدریج با این مفاهیم آشنا شود. بازی با مانع، باعث می شود، کودک از مهارت های حرکتی خود به بهترین نحو استفاده نمایند. شمارش اعداد، می‌توانید روزانه اشیای خانه را برای شمارش اعداد به کودک به کار گیرید. توپ رنگی، کودک نوپا شوت کردن و دنبال کردن توپ را دوست دارد.

بعد از خرید اسباب بازی مناسب و ایمن، مطمعن شوید. کودکان با طریقه استفاده از آن آشنایی دارند

اسباب بازی هایی، را انتخاب کنید که بیان هنری را تشویق می کنند:

به کودکان اجازه دهید، تا با بلوک های سازنده و پلاستیکی و پیوسته، خمیربازی، قیچی کاری، ماژیک و مداد، رنگ انگشتی، خلاق باشند.

اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که کودکان به دنیا متصل شوند:

به دنبال، اسباب‌بازی‌هایی باشید، که نشان دهنده شخصیت کودکان شما هستند، مانند یک شخصیت اکشن با یک قهرمان محبوب، اسباب بازی مجلل کارتون محبوب.

اسباب بازی برای بچه های ۷ ساله :

کودکان در این سنین، از بازی با مدلسازی گل، اسباب بازی، ابزار های موسیقی،ساده، کتاب ها، پازل سینما، لذت میبرند.

اسباب بازی های را انتخاب کنید که می توانند با دوستان مشترک باشند:

توسعه و رشد اجتماعی، در سنین پایین، بسیار مهم است. کودکان را به داشتن دوستان و به اشتراک گذاشتن اسباب‌بازی‌های خود با آنها تشویق کنید.

اسباب بازیهایی که فعالیت در سنین ۵ سال به بالا دارند:

کفشهای اسکیت، دوربین کودکان، سورتمه، بادبادک، نقاشی، لوازم دوخت، ابزار پیچیده، دوچرخه سواری کودکان. کودکان بزرگتر به دنبال اسباب‌بازی‌های بگردید، که آنها را در محیط خود، درگیر می‌کند. مانند، اتومبیل، هواپیمای بدون سرنشین، آزمایش‌های علمی، کیت‌های جاسوسی، تلسکوپ.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید اسباب بازی کودک توجه شما را به۶۰مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


آکواریوم اسباب بازی مدل ماهی شناگر جینو

آکواریوم اسباب بازی مدل ماهی شناگر جینو

اطلاعات کلی

  • ابعاد
    ۸x3x4 سانتی متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    باتری‌خور (باتری قابلمه‌ای یا ساعت)
  • محصول فاقد باتری است
  • برای فعالسازی به باتری ساعتی نیاز دارد
  • سنسور حساس به آب (شروع به حرکت به محض ورود به آب)
  • به همراه خزه های پلاستیکی تزیینی

تصاویر، قیمت روز و خرید


اسباب بازی زینتی مدل Mr8

اسباب بازی زینتی مدل Mr8

اطلاعات کلی

  • ابعاد
    ۹×۲.۵×۱۴.۵ سانتی متر
  • وزن
    ۸۵ گرم
  • سایر مشخصات
    – قابلیت حرکت اعضای بدن
  • – جنس: چوب

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید لپتاپ و خرید پاور بانک را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا