ورزش و سفر

راهنمای خرید میز پینگ پنگ به همراه ۱۰ نکته طلایی که هنگام خرید باید توجه کنید

ورندل ،راهنمای بهترین ها

راهنمای خرید میز پینگ پنگ؛ از خانگی تا حرفه ای

اگر قصد خرید میز پینگ پنگ را دارید، می‌دانید که تصمیمی آسان نیست؛ چون گزینه‌های زیادی وجود دارد که باید بررسی شوند، مانند برند‌های مختلف، کیفیت متفاوت، قیمت‌های مختلف و… . سوالاتی که همیشه پیش می‌آید این است که کدام میز بهتر است؟ یک میز بی‌کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا باید میز پینگ پنگ ارزان بخرید یا هزینه‌ی بیشتری کنید؟

در این مقاله، در مورد اینکه چگونه می‌توانید یک میز پینگ پنگ با کیفیت خوب را از یک میز ضعیف تشخیص دهید، کدام برندها بهترین هستند، چقدر باید هزینه کنید و از کجا می‌توانید خرید کنید، توصیه‌هایی را به اشتراک می‌گذاریم. همچنین توصیه‌هایی برای خرید میز پینگ پنگ حرفه ای، خانگی، مناسب باشگاه و… خواهیم داشت. پس همراه ما باشید.

تشخیص میز پینگ پنگ حرفه ای

ساده‌ترین راه برای تشخیص حرفه ای بودن میز تنیس روی میز ضخامت بالای صفحه‌ی آن است. ضخامت میز‌های پینگ پنگ اکثرا بین ۱۲ تا ۲۵ میلی‌متر خواهد بود و هرچه صفحه‌ی آن ضخیم‌تر باشد، کیفیت بهتر است و بالعکس هرچه ضخامت کمتر باشد، کیفیت پایین‌تر است.

What To Say When You Don't Know the Answer | Ethos3 - A Presentation Training and Design Agency

 

شما باید از خرید میزهایی با صفحه‌ی بسیار نازک (مثلاً ۱۲ میلی‌متر) خودداری کنید؛ زیرا توپ خیلی‌خوب روی آن‌ها نمی‌پرد. به علاوه، این نوع میزها استحکام کافی را ندارند و به راحتی آسیب می‌بینند.

خرید میز پینگ پنگ با ضخامت متوسط (۱۶ تا ۱۹ میلی‌متر) گزینه‌ی خوبی‌ست. مثلا میز تنیس روی میز ویکتاس ۱۸ با قطر ۱۸ میلی‌متر برای تمرین با یک دستگاه توپ‌انداز کاملا مناسب خواهد بود.

 

از طرفی، میزهای پینگ پنگ با صفحه‌ی ضخیم (۲۲ تا ۲۵ میلی‌متر) قطعاً میز پینگ پنگ حرفه ای هستند و جزء بهترین‌ها و البته گران‌ترین‌‌ها محسوب می‌شوند. اگر شما یک بازیکن آماتور هستید، احتمالاً نمی‌توانید تفاوت زیادی بین میزهای ۲۲ و ۲۵ میلی‌متر تشخیص دهید؛ چرا که کیفیت میز تنیس روی میز ۲۲ میلی‌متر فوق‌العاده است و مدل ۲۵ میلی‌متر فقط کمی بهتر از آن است.

 

بهترین مارک های میز پینگ پنگ کدام‌اند؟

می‌دانید که در خرید هر محصولی، برند آن مهم است و کیفیت‌ آن محصول به برندی که از آن خرید می‌کنید نیز بستگی دارد. در زمینه تولید میز پینگ پنگ خانگی و حرفه‌ای نیز تعدادی تولیدکننده‌ی بسیار خوب وجود دارد. طبق تجربیات ما در طول سال‌ها فروش میز پینگ پنگ و طبق نظرات مربیان بزرگ این رشته برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جزء بهترین برندهای میز پینگ پنگ هستند و اکثر میز‌های این مارک‌ها کیفیت خوبی دارند.

این برندها عبارت‌اند از: باترفلای، جوو، جولا، کورنلیو، دونیک، دبل فیش، تیبهار، استیگا

قاعدتا میز‌های این برندها با توجه به کیفیت بالایی که دارند، با قیمت گران‌تری به فروش می‌رسند ولی همچنان ارزش خرید دارند.

 

قیمت میز پینگ پنگ چقدر است؟

شما می‌توانید یک میز تنیس روی میز بسیار ارزان با ابعاد بزرگ را با قیمت ۱-۲ میلیون تومان بخرید؛ ولی باید از خرید این میزها خودداری کنید؛ زیرا قطعا ضخامت صفحه‌ی میز نازک است و کیفیت پایینی دارد.

 

Ascertainment of Price: Definitions, Legal Provisions, Examples

از طرفی، شما می‌توانید یک میز با ضخامت متوسط (۱۶-۱۹ میلی‌متر) با قیمت ۲.۵ تا ۶ میلیون تومان بخرید که احتمالاً حداقل مبلغی است که شما باید برای خرید یک میز ماندگار و با دوام هزینه کنید که چند سال بتوانید از آن استفاده کنید و مقرون به صرفه هم باشد.

قیمت میز پینگ پنگ حرفه ای و باکیفیت (۲۲ تا ۲۵ میلی‌متر) که اکثرا در مسابقات استفاده می‌شوند، در حدود ۷ تا ۲۰ میلیون تومان خواهد بود. این میزها برای بازی پینگ پنگ حرفه‌ای عالی هستند و مدت زیادی دوام خواهند آورد؛ اما واضح است که گران‌ترند.

 

از کجا می‌توانید میز پینگ پنگ بخرید؟

در حال حاضر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین میز پینگ پنگ می‌فروشند؛ ولی چون باید مبلغ قابل توجهی را برای میز تنیس روی میز پرداخت کنید، حتما حواستان به جزئیات محصول باشد و اطلاعات دقیقی از آن فروشگاه دریافت کنید.

همچنین اگر تخفیف خوب و ارسال رایگان را در کنار خرید میز پینگ پنگ می‌خواهید، حتما باید فروشگاه‌های زیادی را بررسی کنید. امروزه فروشگاه‌های لوازم ورزشی اینترنتی، به دلیل اطلاعات کاملی که در اختیار خریدار قرار می‌دهند و معمولا تخفیفات خوبی که روی محصولات خود دارند، جای فروشگاه‌های حضوری را گرفته‌اند.

توصیه‌هایی برای خرید میز پینگ پنگ خانگی، حرفه ای و مدارس

حالا بیایید برخی از میزهای تنیس روی میز خانگی، حرفه ای و برای مدرسه را بررسی کنیم.

 

خرید میز پینگ پنگ خانگی

معمولاً دو دلیل اصلی برای خرید میز پینگ پنگ خانگی وجود دارد:

۱) تفریح ​​خانوادگی

۲) تمرین حرفه‌ای

هر دوی این سناریوها را بررسی می‌کنیم.

 

تفریح ​​خانوادگی

اگر می‌خواهید برای یک فعالیت خانوادگی سرگرم‌کننده یک میز پینگ پنگ بخرید، واقعاً نیازی به خرید یک میز فوق‌العاده گران‌قیمت ندارید و تفاوت زیادی بین میز ۱۶ میلی‌متر ۲-۳ میلیون تومانی و میز ۲۵ میلی‌متر ۲۰ میلیونی نخواهید دید. بنابراین بهتر است به دنبال گزینه ارزان‌تر بروید.

توجه داشته باشید که میز ارزان‌تر نه ارزان‌ترین! شما به قطع باید از خرید میز پینگ پنگ بسیار ارزان قیمت اجتناب کنید. یک میز ۱۲ میلی‌متر ۱ میلیونی استحکامی ندارد و توپ روی آن خیلی خوب نمی‌جهد؛ ولی یک میز ۱۶ یا ۱۹ میلی‌متری دوام بسیار بیشتری دارد و بهتر است روی آن بازی کنید.

اگر فضای مناسبی دارید که میز را بدون حرکت آن‌جا ثابت بگذارید، میز‌های پایه ثابت گزینه‌ی مناسبی هستند و توصیه‌ی ما این میزهاست:

·        میز‌ پینگ پنگ A0

·       میز تنیس روی میز A1

·       میز پینگ پنگ دبل فیش پایه ثابت

Ping Pong l Flexibility l PingPong table tennis from Norwell

 

ولی اگر فضای شما کافی نیست و به میز پینگ پنگ آپارتمانی نیاز دارید که بتوانید به راحتی آن را جابه‌جا و جمع کنید، پیشنهاد ما گزینه‌های زیر است که به ترتیب قیمت نوشته شده‌اند:

 

خرید میز پینگ پنگ برای تمرین حرفه ای

اگر بازیکنی هستید که به صورت جدی و حرفه‌ای پینگ پنگ بازی می‌کنید و به یک میز پینگ پنگ برای تمرین در خانه‌ی خود نیاز دارید، توصیه می‌کنیم بهترین میز باکیفیتی را که از پس هزینه‌ی آن برمی‌آیید تهیه کنید. حداقل کیفیتی که باید مدنظر داشته باشید، یک میز تنیس روی میز ۱۸ میلی‌متری است.

اگر بودجه‌ی بیشتری دارید، تمرین جدی در خانه، ارزش خرید یک میز با کیفیت بهتر را دارد. فقط دقت داشته باشید که سرعت و کیفیت میز با میز‌های باشگاهی شما کمی هماهنگ باشد. توصیه‌های ما برای تمرین در خانه، میزهای زیر است:

·       میز‌ پینگ پنگ دبل فیش ۱۸

·       میز تنیس روی میز ویکتاس ۱۸

 

خرید میز پینگ پنگ پارکی

اگر فضای کافی داخل خانه‌ ندارید، باید به دنبال خرید میز پینگ پنگ مناسب برای فضاهای باز باشید. هنگام بازی در فضای باز، چالش باد و باران را نیز دارید، اما وقتی هوا خوب است، بازی در بیرون می‌تواند سرگرم‌کننده و بسیار لذت‌بخش باشد.

پیشنهاد ما برای این‌گونه فضاها حتما خرید میز تنیس روی میز شیشه‌ای است که در برابر رطوبت، باد، باران، گرما و سرما بسیار مقاوم است و گزینه‌ای با دوام و ایدئال برای فضاهای باز و بیرون از خانه است. حال بستگی به نیازی که دارید، می‌توانید یک میز پینگ پنگ شیشه‌ای با پایه ثابت یا میز شیشه‌ای چرخدار بخرید.

Outdoor Concrete Ping Pong/Tennis Table with steel base. - Doty Concrete

 

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید در تفریح‌ها و مسافرت‌ها میز تنیس روی میز را هم همراه خود ببرید، یک میز جمع‌وجور و قابل‌حمل می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. میز پینگ پنگ مینی جاینت دراگون ابعادی کوچک‌تر از میز استاندارد دارد و به راحتی جمع می‌شود. بنابراین، می‌توانید آن را تا کنید و در خودرو جای دهید.

 

میز پینگ پنگ باشگاهی

میزهای پینگ پنگِ موجود در باشگاه‌ها، بسیار استفاده می‌شوند. بنابراین، بهترین راهکار، خرید میز پینگ پنگ با بهترین کیفیت است (ترجیحاً میزهای ۲۲-۲۵ میلی‌متر). به‌خاطر استفاده‌ی زیاد و همچنین حرفه‌ای که از میز باشگاه‌ها می‌شود، اگر در همان ابتدا هزینه‌ی زیادی صرف آن‌ها شود، در طولانی‌مدت، مقرون به‌صرفه‌تر است.

Ping Pong l Flexibility l PingPong table tennis from Norwell

همچنین بازیکنان تنیس روی میز در باشگاه‌ها می‌خواهند روی میزهایی با کیفیت خوب بازی کنند. پس اگر می‌خواهید بازیکنان باشگاه خود را از دست ندهید، مطمئن شوید که تجهیزات مناسبی دارید.

پیشنهاد ما برای استفاده در باشگاه‌ها این میزها هستند:

·       میز‌ پینگ پنگ جوو

·       میز پینگ پنگ نوشاد

·       میز تنیس روی میز دونیک والدنر کلاسیک

·       میز تنیس روی میز ویکتاس ۲۵

·       میز پینگ پنگ تیبهار اسمش

 

خرید میز پینگ پنگ برای مدارس

تجربه ثابت کرده میز پینگ پنگ در مدارس می‌تواند کاملاً دردسرساز شود! بچه‌های مدرسه می‌توانند آن‌ها را بشکنند، لگد بزنند، خرد کنند، روی آن‌ها بنشینند و حتی بایستند. میز‌های پینگ پنگ ارزان قیمت قطعا نمی‌توانند این سطح سوءاستفاده را تحمل کنند و به سرعت آسیب می‌بینند و قابل تعمیر نیستند. بنابراین، باید بهترین میزهایی که توانایی خرید آن را دارید، تهیه کنید.

۱۰ نکته طلایی که هنگام خرید میز پینگ پنگ باید بدانید

نکته ۱ : سعی نمایید برای خرید میز پینگ پنگ ، مدل های تاشو چرخ دار آن را انتخاب کنید زیرا حتی اگر فضای مناسب جهت استفاده آن را نیز داشته باشید باز هم تاشو چرخ دار به جهت حمل و نقل و جمع شدن در موقعی که بلا استفاده است بسیار مفید می باشد.

نکته ۲ : اگر می خواهید به صورت کاملاً حرفه ای بازی کنید میز پینگ پنگ از جنس ورق نئوپان رنگ شده بهترین جذب و بازخورد توپ را دارد ولی از لحاظ دوام از سایر ورق های استفاده شده در میز پینگ پونگ ها در رده پایین تری قرار دارد .

اما اگر بازی شما معمولاً جنبه سرگرمی دارد و بصورت نیمه حرفه ای بازی می کنید و اولویت شما بیشتر دوام و ماندگاری میز می باشد پیشنهاد نیار اسپرت به شما میز پینگ پنگ ام دی اف می باشد .

نکته ۳ : در خرید میز پینگ پنگ حتماً به مکانیزم خوب بدنه آن دقت بفرمایید منظور از مکانیزم خوب ، یعنی در حالت جمع شو علاوه بر اینکه میز زیبایی قابل قبولی داشته باشد پروفیل های آن در مکان مناسبی وصل شده باشند که در حالت جمع شو فضایی را اشغال نکنند و در حالت بازشو و آماده به کار ، بهترین کارایی را ارائه دهد.

نکته ۴ : در خرید میز پینگ پنگ به نحوه استقرار و اتصال تور به بدنه میز حتماً دقت کنید زیرا هم از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید و نیز اتصال تور به بدنه حتما طوری باشد که در صورت تنظیم تور ، بتوان آن را براحتی انجام داد.

نکته ۵ : در خرید میز پینگ پنگ به سایز چرخ ها و قفل شو بودن آن دقت بفرمایید. برای میز هایی که ورق استفاده شده در صفحه میز ها با قطر ۱۶ و ۲۵ میلی متر است، استاندارد نمره چرخ  ۱۰ سانتی متر می باشد در میز های چهار چرخ از هر طرف یک چرخ از نوع قفل شو می بایست باشد تا از حرکت اضافی پس از استقرار و تراز میز جلوگیری شود.

در میز های ۸ چرخ نیز بایستی ۴ چرخ آن نیز از نوع قفل شو باشد.

نکته ۶ : هنگام خرید میز به قوطی استفاده شده ؛ زیر هر دو صفحه میز دقت کنید. زیر لبه هر ورق ،در چهار طرف میز پینگ پنگ باید قوطی پیچ شده باشد استاندارد اندازه قوطی ۵۰*۳۰ میلی متر است.

همچنین بهترین نوع رنگ کاری اسکلت میز(قسمت های فلزی) روش الکترواستاتیک است سپس جهت افزایش مقاومت رنگ نسبت به ساییدگی و تغییرات شرایط جوی ، آن را با کوره پخته و خشک می کنند که اصطلاحاً “کوره ای” گفته می شود.

نکته ۷ : میز پینگ پنگ باید دارای ته پایه قابل تنظیم باشد تا بتوان میز را در حالت آماده به کار تراز و تنظیم نمود.

نکته ۸ : میز های تاشو قابلیت بازی تک نفره را داشته و صفحه رویی میز بایستی خط کشی شده باشد تا قابلیت بازی چهار نفره را نیز دارا باشند.

نکته ۹ : میز پینگ پنگ های با ورق بالاتر از ۱۶ میلی متر بایستی در حالت ایستاده جمع شو ،دارای ضامن باشند تا در موقع جابجابی تعادل خود را حفظ کنند.

نکته ۱۰ : در هنگام خرید میز پینگ پنگ از فروشنده در رابطه با برند ورق استفاده شده در میز سوال کنید به تولید کننده  های معتبر و بنام ورق فرآورده های چوبی (نئوپان، ام دی اف ، لترون و ..) بیشتر می توان اعتماد کرد.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید میز پینگ پنگ شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


میز پینگ پنگ مدل Rs99hv

میز پینگ پنگ مدل Rs99hv

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۸۰×۱۴۰ سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۸۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • نوع میز
    ثابت
  • جنس صفحه میز
    ام دی اف
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۲۵ × ۲۵
  • چرخ‌های قفل‌دار
    ندارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    ندارد
  • ضخامت صفحه
    ۱/۸ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۸ عدد
  • قطر چرخ
    ۱۲ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    ۲عدد راکت ۳ توپ
  • سایر توضیحات
    به همراه طور و گیره نگهدارنده طور و پایه
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پنگ المپیک مدل ۵۲

میز پینگ پنگ المپیک مدل 52

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۷۶x152x272 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۲۳×۱۷۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    ام دی اف
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    ندارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پنگ جورکس مدل TB2000

میز پینگ پنگ جورکس مدل TB2000

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۷۶⨯۱۵۲⨯۲۷۴ سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۵۷⨯۶۵⨯۱۵۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    ام دی اف
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۴۰ × ۲۰
  • چرخ‌های قفل‌دار
    دارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    دارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۸ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۸ عدد
  • اقلام همراه
    تور و گیره
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پنگ مدل P9

میز پینگ پنگ مدل P9

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۲۷۴x152x76 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۷۰x60x160 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    ام دی اف
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۵۰ × ۳۰
  • چرخ‌های قفل‌دار
    دارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    ندارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • اقلام همراه
    تور و پایه های نگهدارنده

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ‌ پونگ مدل P8

میز پینگ‌ پونگ مدل P8

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۷۶ × ۱۵۲ × ۲۷۲ سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۷۰ × ۵۰ × ۱۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    ام دی اف
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۵۰ × ۳۰
  • چرخ‌های قفل‌دار
    دارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    دارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • قطر چرخ
    ۱۲ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    – تور
  • سایر توضیحات
    – جنس: MDF ملامینه
  • – تاشو

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پنگ مدل P4

میز پینگ پنگ مدل P4

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۲۶۰x150x80 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۵۰x60x170 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    ملامین
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۵۰ × ۳۰
  • چرخ‌های قفل‌دار
    دارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    دارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • اقلام همراه
    تور و پایه نگهدارنده

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پنگ مدل TE-02C به همراه راکت و توپ تنیس

میز پینگ پنگ مدل TE-02C به همراه راکت و توپ تنیس

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۱۵۲.۵x274x76 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۵۵.۵×۱۵۲.۵×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۷ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    ام دی اف
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۴۰ × ۲۰
  • چرخ‌های قفل‌دار
    دارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    ندارد
  • ضامن قفل صفحه
    دارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۸ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۸ عدد
  • قطر چرخ
    ۱۲ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    تور و گیره
  • ۴ عدد راکت
  • ۶ عدد توپ
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پنگ المپیک مدل ۳۳

میز پینگ پنگ المپیک مدل 33

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۷۶x152x272 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۲۳×۱۷۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    نئوپان
  • چرخ‌های قفل‌دار
    دارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    ندارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پنگ مدل ۱۴۷

میز پینگ پنگ مدل 147

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۲۷۲x152x76 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۷۱×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    ام دی اف
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    ندارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پنگ مدل AU 2

میز پینگ پنگ مدل AU 2

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۲۷۵x153x76 سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۶۹x23x165 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    ملامین
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۵۰ × ۳۰
  • چرخ‌های قفل‌دار
    دارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    دارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • قطر چرخ
    ۱۲ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    تور

تصاویر، قیمت روز و خرید


میز پینگ پونگ مدل P2

میز پینگ پونگ مدل P2

مشخصات

  • مناسب برای
    خانگی , باشگاه و سالن ورزشی
  • ابعاد در حالت باز شده
    ۷۶ × ۱۵۲ × ۲۷۲ سانتی‌متر
  • ابعاد در حالت تا شده
    ۱۷۰ × ۵۰ × ۱۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • نوع میز
    چرخدار
  • جنس صفحه میز
    نئوپان
  • نوع کلاف صفحه میز
    قوطی ۵۰ × ۳۰
  • چرخ‌های قفل‌دار
    دارد
  • قابلیت جمع شدن
    دارد
  • پایه‌های قابل تنظیم
    دارد
  • ضامن قفل صفحه
    دارد
  • ضخامت صفحه
    ۱۶ میلی‌متر
  • تعداد چرخ
    ۴ عدد
  • قطر چرخ
    ۱۰ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    – تور
  • سایر توضیحات
    – جنس: نئوپان روکش رنگ
  • – تاشو

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما،میتوانید با کلیک روی هر بخش از فروشگاه متنوع ورندل خرید های خاطره انگیزی داشته باشید. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا