خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید کیسه آب گرم درمانی

در واقع نوعی کیسه از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم است. این وسیله دارای یک قسمت برای پر و خالی کردن آب می باشد. دارای یک در پیچی هستند که مانع از نشت آب به بیرون کیسه می سود. درون این کیسه ها به وسیله آب جوش پر شده و به عنوان یک وسیله برای گرم نگه داشتن نقطه آسیب دیده استفاده می شود. همچنین این کیسه ها را می توان به وسیله آب یخ پر کرده و به عنوان کمپرس آب یخ از آن ها استفاده نمود.

کیسه اب گرم محفظه ایست در دار که با اب گرم پر می شود و به عنوان منبع گرما برای گرم کردن قسمت های مختلف بدن استفاده می‌شود.

به طور کلی درد مشکل شایعی است که در بین طیف وسیعی از مردم رواج دارد.اکثر افراد معمولا درد را یکبار در زندگی خود تجربه کرده اند . برای تسکین اینگونه دردهای موضعی معمول ا گرما و حرارت پیشنهاد می شود چرا که گرما التیام بخش دردهای موضعی ،ماهیچه ای و عضلانی می باشد.بنابراین استفاده از کیسه های اب گرم با توجه به قابلیت انعطاف و خم پذیر بودنشان برروی موضع درد که می تواند کمر و یا شکم باشد، موثر است

کودکان به تغییرات دما حساس هستند و دوست دارند در یک اتاق نسبتاً گرم بخوابند.

به همین دلیل است هنگامی که از بغل مادر جدا می شوند و در تختخواب سرد قرار می گیرند، شروع به گریه می کنند.

یک راه حل ساده برای کمک به راحت خوابیدن کودک و بهبود شرایط عصبی ، استفاده از کیسه آب گرم است.

کیسه آب گرم برای گرم نگه داشتن در زمان هایی که بیرون از منزل هستید، بسیار عالی عمل می کنند و کاملاً حمل و نقل آسانی دارند.

مثلاً برای زمان هایی که با دوستانتان به دل طبیعت زده اید و در شب های سرد بیرون از منزل هستید.

این کیسه ها در چنین شرایطی احساس گرمای بسیار عالی به شما می دهند و بهتر است هر کدام از اعضای گروه یکی از آن ها داشته باشد.

بعضی از شب های زمستانی به شدت سرد هستند . بنابراین احساس گرما هنگام خواب به طور کامل از بین می رود.

روشن کردن بخاری در مواقعی کمک کننده است اما می توانید از یک گزینه امن تر و ارزان تر استفاده کنید.

انقباضات عضلانی بعد از تمرین های شدید و فعالیت های فیزیکی سخت ایجاد می شوند . کیسه آب گرم می تواند این شرایط را بهبود ببخشد.

این درد به سادگی با اعمال کردن گرما بهبود پیدا می کند.

گاهی اوقات کل بدن بعد از یک جلسه تمرینی سخت به شدت درد می کند که در چنین مواردی می توانید از دوش آب گرم یا کیسه آب گرم استفاده کنید و به یکباره درد را از بین ببرید.

اگر شما زیاد به سر درد دچار می شوید، کیسه اب گرم می تواند به شما کمک کند. کیسه آب گرم یک کیسه ی پلاستیکی است که مانند یک کوسن یا پد گرم و یا یک بسته یخ می باشد و برای انتقال گرما یا سرما به بدن به کار می رود. از آنجایی که بدون برق می باشد، فوق العاده ایمن است.

کیسه اب گرم برای زنان حامله نیز بسیار کاربردی و مفید است. کیسه آب گرم قدیمی، از فلز و یا سرامیک ساخته شده اند، اما استفاده از کیسه های پلاستیکی یا لاستیکی که نرم و انعطاف پذیر است، بسیار راحت می باشد. بهترین کیسه آب گرم، کیسه ای است که درز نداشته باشد. زیرا احتمال نشتی در آن بسیار کم است.

کیسه آب گرم معمولی: شناخته شده ترین نوع کیسه آب می باشند، از زمان های گذشته با به امروز مورد استفاده قرار می گیرند، جنس آن ها از لاستیک و پلاستیک مقاوم می باشد. از نظر کارایی تا به امروز تغییری نکرده اند.

کیسه آب گرم برقی: در واقع می توان گفت جدیدترین نوع کیسه آب گرم هستند، دارای یک عدد شارژر هستند، آب درون این کیسه ها به وسیله انرژی برق داغ شده و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. این کیسه ها کاملا بی خطر هستند و بدون هیچ گونه نگرانی از برق گرفتگی می توانید از آن ها استفاده کنید زیرا برق ورودی به کیسه با آداپتر ضعیف شده و باعث برق گرفتگی نمی شود.

اگر مدل های کیسه اب برقی را انتخاب کرده اید بهتر است مدل های گارانتی دار تهیه کنید. هیچ گاه شرکتی تا از کیفیت محصول خود اطمینان نداشته باشد آن را ضمانت نمی کند زیرا برای شرکت هزینه های سنگینی را به دنبال خواهد داشت. پس همیشه کالاهای گارانتی دار از کیفیت لازم برخوردار هستند.

یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها برای رهایی از گرفتگی و درد عضلات استفاده از کیسه آب گرم است. استفاده از کیسه آب گرم فایده های زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد : کاهش گرفتگی و اسپاسم عضلات ایجاد احساس آرامش و راحتی کاهش کمردرد کاهش سر درد استفاده به عنوان کیسه یخ ایجاد گرمایی ملایم و مطبوع به صورت موضعی گرم نمودن جای خواب بهبود مشکلات سیستم گوارش کاهش درد های ناشی از گرفتن معده برای کسانی که در طول روز فعالیت زیادی دارند، استفاده از کیسه آبگرم می تواند بسیار مفید باشد و استفاده از آن در طول شب که بدن در حال استراحت است باعث بهتر شدن عملکرد عضلات می شود و احساس بهتری در روز بعد دارید. از کیسه آبگرم در جهت رفع گرفتگی عضلات استفاده می شود.

کیسه آب گرم برای کسانی که بطور مداوم درد مفاصل دارند بسیار مفید است و همچنین برای درد گردن و عضلات گرفته بخصوص برای ورزشکاران مورد استفاده قرار می‎گیرد بنابراین، به جز در موارد خاص، کسیه آب گرم را می‌توانیم بدون نگرانی برای تنش عضلانی، درد معده، گرفتگی و آرتروز استفاده کنیم.

بسیاری از زنان باردار مشکل گردش خون ضعیف در پاهای خود دارند و کیسه آب گرم برای گرم کردن و بهبود جریان خون پا در طول شب و در نتیجه یک خواب راحت می توانند بسیار مفید باشند. از طرفی به دلیل عدم نیاز به برق و عدم وجود میدان مغناطیسی و امواج خطرناک، بسیار ایمن هستند و هیچ مشکلی برای مادر و کودک به همراه ندارند.

تنها دقت کنید هیچ گاه کیسه آب گرم را به صورت مستقیم بر روی پوست خود قرار ندهید و آن را به همراه کاور استفاده کنید. زیرا پوست زنان باردار حساس تر از حد معمول است و ممکن است مشکلاتی مانند التهاب و سوزش به همراه داشته باشد. علاوه بر این، توجه به این نکته ضروری است که هیچ گاه آب با دمای جوش را که بسیار داغ است درون کیسه نریزید.

اسپاسم یا گرفتگی عضلات عبارتست از انقباضات غیرارادی، ناگهانی، ممتد و معمولا دردناک عضلات.

غالبا برای درمان این عارضه از سوی افراد متخصص و غیر متخصص، کمپرس آب سرد یا گرم توصیه می شود. کیسه‎های آب گرم زیاد گران نیست ولی بسیار مفید و کاربردی در هر خانه برای رهایی از درد مورد استفاده قرار می‎گیرد. کیسه‎های آب گرم می‎توانند به جای تشک‎های حرارتی مورد استفاده قرار گیرند و انواع مختلف درد، از جمله اسپاسم زمان قاعدگی را کاهش دهند.

کیسه آب گرم برای کسانی که بطور مداوم درد مفاصل دارند بسیار مفید است و همچنین برای درد گردن و عضلات گرفته بخصوص برای ورزشکاران مورد استفاده قرار می‎گیرد بنابراین، به جز در موارد خاص، کسیه آب گرم را می‌توانیم بدون نگرانی برای تنش عضلانی، درد معده، گرفتگی و آرتروز استفاده کنیم.

یک پد حرارتی یکی از بهترین منابع تسکین دهنده برای گردن و پشت است. اعمال حرارت می تواند باعث کاهش درد در عضلات شود. مهمترین جنبه حرارت درمانی این است که توانایی آن برای افزایش جریان خون در ناحیه دردناک است. گرما، رگ های خونی را باز می‎کند، که اجازه می‎دهد تا خون و اکسیژن، به راحتی به ناحیه‎های زخمی جریان یابد. گرما درمانی همچنین به کاهش اسپاسم عضلات کمک می کند و باعث می شود عضلات، رباط ها و تاندون‎ها برای استراحت آماده شوند.

پزشکان بعضی اوقات توصیه می‎کنند با استفاده از پد های گرم کننده برای تسکین دردهای قلبی عروقی یا عفونت های دستگاه ادراری هم استفاده کنید.

بسیاری از زنان باردار مشکل گردش خون ضعیف در پاهای خود دارند و کیسه آب گرم برای گرم کردن و بهبود جریان خون پا در طول شب و در نتیجه یک خواب راحت می توانند بسیار مفید باشند. از طرفی به دلیل عدم نیاز به برق و عدم وجود میدان مغناطیسی و امواج خطرناک، بسیار ایمن هستند و هیچ مشکلی برای مادر و کودک به همراه ندارند.

به طور کلی پزشکان به زنان باردار توصیه می‌کنند از افزایش دمای داخلی بدن خود جلوگیری کنند. اگر دمای بدن مادر از ۱۰۱ درجه فارنهایت بالاتر برود چراکه برای جنین خطرناک است. استفاده از تشکچه برقی، سونا و حمام گرم مواردی هستند که می‎توانند دمای بدن مادر باردار را افزایش دهند. اما باید بگیم که کیسه‎های آب گرم به اندازه‎ای بزرگ نیستند که دمای بدن مادر را بالا ببرند و از طرفی برای کاهش دردهای شکم بسیار مناسب هستند. بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در این دوران به شمار می‌آیند.

تنها دقت کنید هیچ گاه کیسه آب گرم را به صورت مستقیم بر روی پوست خود قرار ندهید و آن را به همراه کاور استفاده کنید. زیرا پوست زنان باردار حساس تر از حد معمول است و ممکن است مشکلاتی مانند التهاب و سوزش به همراه داشته باشد. علاوه بر این، توجه به این نکته ضروری است که هیچ گاه آب با دمای جوش را که بسیار داغ است درون کیسه نریزید.

کاربرد کیسه آب گرم

کاهش کمردرد

کمردرد معمولا دردی شایع است که در بین طیف وسیعی از مردم وجود دارد. یکی از کابردهای مهم کیسه آب گرم، تسکین دادن درد کمر است. برای تسکین این گونه دردهای موضعی معمولا گرما و حرارت پیشنهاد خوبی قلمداد می‎شود. چراکه گرما التیام بخش دردهای موضعی ماهیچه ای و عضلانی است و بنابراین استفاده از کیسه های آب گرم با توجه به قابلیت انعطاف پذیری که دارند به راحتی بر روی شکم یا کمر قرار خواهند گرفت.

تسکین درد قاعدگی

یکی دیگر از موارد استفاده از کیسه‌‎های آب گرم، تسکین درد قاعدگی در افرادی است که قاعدگی‌های دردناک را تجربه می‌کنند. برای این کار کافی است، کیسه را با آب داغ پر کرده و روی شکم و اطراف تخمدان و رحم قرار دهید.دقت کنید که آب کیسه نباید بسیار داغ باشد چون ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد.

کمک به هضم غذا

اگر در هضم غذا مشکل دارید، می‎توانید کیسه آب گرم را روی معده خود قرار داده تا با استفاده از گرمای حاصل آن، گردش خون در دستگاه گوارشتان بالا رود و هضم سریع‌تر صورت گیرد.

کم شدن استرس

گرما به کم کردن استرس کمک زیادی می‎کند. یکی از مواردی که می‎توانید از آن برای آرامش بیشتر بخصوص در زمستان استفاده کنید، کمپرس آب گرم است. آن را می‎توانید بر روی شکم و سر خود قرار داده و از گرمای آن در تمام بدن بهره ببرید.

چند نکته در مورد استفاده از این محصول

  • دقت کنید حتما در موقع خرید کیسه آب گرم از نوع مرغوب آن خریداری نمایید تا خطرات انواع بی کیفیت آن دامن گیر شما نشود.
  • همچنین موقع ریختن آب داغ درون آن دقت کنید، آب داغ بر روی دست و بدنتان نریزید.
  • بعد از پر کردن کیسه، درب آن را محکم بسته و اطمینان از بسته بودن کامل آن حاصل فرمایید.
  • موقع استفاده هرگز از کیسه ها به صورت مستقیم بر روی پوست بدن استفاده نکرده و از پارچه ای نسبتا ضخیم به عنوان واسطه بهره ببرید تا پوست دچار سوختگی نگردد.
  • در افراد میان سال و کودکان حتما کیسه را با کمی فاصله و با حرارت کمتر استفاده کنید.
  • پس از سرد شدن آب درون کیسه آن را دور نریخته و از آن برای دوره بعد و یا آبیاری گلدان‌ها استفاده کنید.
  • از یاد نبرید که از این کیسه‌ها فقط برای آب گرم لازم نیست که استفاده نشود، بلکه می‌توان آب یخ و یخ درون آن ریخت و برای جلوگیری از کبودی و تورم از آن بهره برد.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید کیسه آب گرم درمانی توجه شما را به۳۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


کیسه آب گرم یونیک مدل i30

کیسه آب گرم یونیک مدل i30

مشخصات

  • روش درمانی
    از یک کتری برای جوشاندن آب برای کیسه آب گرم استفاده می کنید، کافیست آب را درون کتری بریزید و زیر آن را روشن کنید. زمانی که آب به جوش آمد زیر کتری را خاموش کنید و چند دقیقه منتظر بمانید. سپس آب آن را به درون کیسه آب گرم بریزید.
  • کاربرد
    کاهش گرفتگی و اسپاسم عضلات
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم مدل Diva

کیسه آب گرم مدل Diva

مشخصات

  • روش درمانی
    قبل از پرکردن آب باید از محکم بودن در اطمینان حاصل کرد.
  • کیسه آبگرم را تا نصف پر کنید.
  • در محل مورد نظر به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید
  • کاربرد
    کیسه آب گرم برای گرم کردن بخشی از بدن، برقراری راحتی و آرامش، افزایش گردش خون و تسریع بهبودی و کاهش درد عضلانی استفاده می گردد
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ ایزی لایف مدل EASY

کیسه یخ ایزی لایف مدل EASY

مشخصات

  • روش درمانی
    – تسکین‌دهنده‌ی درد و تورم
  • کاربرد
    کوفتگی و ضرب‌دیدگی، تورم، سر درد، پف چشم و …
  • سایر ویژگی ها
    -دارای روکش پارچه ای نرم و راحت
  • -قابلیت استفاده بر روی پوست هر منطقه از بدن
  • -دارای درپوش ایمنی پلاستیکی
  • – مقاومت بالا در برابر نشت آب
  • – قابل استفاده برای کمپرس یخ و آب سرد
  • ملاحظات
    – از ریختن آب جوش داخل کیسه و قرار دادن آن داخل مایکروفر پرهیز کنید

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آبگرم مدل mini circle

کیسه آبگرم مدل mini circle

مشخصات

  • کاربرد
    گرما درمانی
  • نوع باتری
    ندارد
  • تایمر
    خیر
  • سیستم خاموشی خودکار
    خیر
  • صفحه نمایش
    خیر
  • شدت قابل تنظیم
    خیر
  • دارای الکترود
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم و سرد مدل ۰۴

کیسه آب گرم و سرد مدل 04

مشخصات

  • روش درمانی
    گرمایشی
  • کاربرد
    تسکین درد
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ مد اسکای مدل M2

کیسه یخ مد اسکای مدل M2

مشخصات

  • روش درمانی
    سرمایشی-تسکین دهنده دردهای عضلانی، کاهش تورم، رفع کبودی
  • کاربرد
    تسکین درد و تورم- کوفتگی و ضرب‌دیدگی، تورم، سر درد، پف چشم و …
  • تایمر
    خیر
  • سیستم خاموشی خودکار
    خیر
  • صفحه نمایش
    خیر
  • شدت قابل تنظیم
    خیر
  • دارای الکترود
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    کیسه یخ حرفه ای سایز کوچک(طول ۲۰ سانتی متر)
  • نگهداری یخ به مدت طولانی

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ مدل ۰۱

کیسه یخ مدل 01

مشخصات

  • روش درمانی
    تسکین‌دهنده‌ی درد و تورم
  • کاربرد
    کوفتگی و ضرب‌دیدگی، تورم، سر درد، پف چشم و .
  • نوع باتری
    ندارد
  • تایمر
    خیر
  • سیستم خاموشی خودکار
    خیر
  • صفحه نمایش
    خیر
  • شدت قابل تنظیم
    خیر
  • دارای الکترود
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    -مناسب برای واکنشهای عصبی مفاصل و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • – برای ورم کیسه های مفصلی و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • – برطرف کننده درد و خستگی در ماهیچه ها
  • – قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن
  • – جنس محصول: ۱۰۰ درصد پلی استر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آبگرم مدل mini flower

کیسه آبگرم مدل mini flower

مشخصات

  • کاربرد
    گرما درمانی
  • نوع باتری
    ندارد
  • تایمر
    خیر
  • سیستم خاموشی خودکار
    خیر
  • صفحه نمایش
    خیر
  • شدت قابل تنظیم
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه گندم شاینی مدل YD

کیسه گندم شاینی مدل YD

مشخصات

  • روش درمانی
    ذخیره و انتقال حرارت و سرما و استفاده از کمپرس سرد و گرم
  • کاربرد
    گرفتگی و درد عضلانی ، درد عادت ماهیانه و کمپرس سرد و گرم پس از واکسیناسیون
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ کریمر مدل Disposable بسته ۲ عددی

کیسه یخ کریمر مدل Disposable بسته 2 عددی

مشخصات

  • روش درمانی
    کاهش التهاب در محل آسیب از طریق درمان سرد.
  • کاربرد
    مصدومیتهای ورزشی، کوهنوردی، کمپینگ
  • صفحه نمایش
    خیر
  • شدت قابل تنظیم
    خیر
  • دارای الکترود
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    بسته ۲ عددی
  • سرمای طولانی ۱۵-۲۰ دقیقه

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ مدل ice bag

کیسه یخ مدل ice bag

مشخصات

  • روش درمانی
    – تسکین‌دهنده‌ی درد و تورم
  • کاربرد
    کوفتگی و ضرب‌دیدگی، تورم، سر درد، پف چشم و ..
  • سایر ویژگی ها
    -مناسب برای واکنشهای عصبی مفاصل و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • -برای ورم کیسه های مفصلی و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • -برطرف کننده درد و خستگی در ماهیچه ها
  • -قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن
  • -جنس محصول: ۱۰۰ درصد پلی استر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ آل فیدا مدل ۱۲B03

کیسه یخ آل فیدا مدل 12B03

مشخصات

  • روش درمانی
    داخل کیسه را از یخ پر کرده و روی ناحیه ی مورد نظر از بدن قرار دهید.
  • کاربرد
    خانگی – مراکز درمانی
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آبگرم مدل mini butterfly

کیسه آبگرم مدل mini butterfly

مشخصات

  • کاربرد
    گرما درمانی
  • نوع باتری
    ندارد
  • تایمر
    خیر
  • سیستم خاموشی خودکار
    خیر
  • صفحه نمایش
    خیر
  • شدت قابل تنظیم
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم یونیک مدل i10

کیسه آب گرم یونیک مدل i10

مشخصات

  • روش درمانی
    از یک کتری برای جوشاندن آب برای کیسه آب گرم استفاده می کنید، کافیست آب را درون کتری بریزید و زیر آن را روشن کنید. زمانی که آب به جوش آمد زیر کتری را خاموش کنید و چند دقیقه منتظر بمانید. سپس آب آن را به درون کیسه آب گرم بریزید.
  • کاربرد
    کاهش گرفتگی و اسپاسم عضلات
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم برقی مدل Dog سایز M

کیسه آب گرم برقی مدل Dog سایز M

مشخصات

  • روش درمانی
    استفاده از گرما برای رفع درد و مشکلاتی عضلانی
  • کاربرد
    رفع خستگی و دردهای عضلانی
  • سیستم خاموشی خودکار
    بله
  • ملاحظات
    – دارای سیستم محافظ گرمایی
  • – زمان گرم شدن: ۸ تا ۱۰ دقیقه
  • – زمان نگه داشتن گرما: ۲ تا ۸ ساعت
  • – بدون نیاز به آب
  • – قابلیت افزایش گردش خون
  • – حداکثر دما: ۶۸ تا ۷۵ درجه سانتی‌گراد
  • – ابعاد: ۲۴.۵ × ۱۷ × ۵ سانتی‌متر
  • – وزن: ۱۱۳۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ داکتر مد مدل IB001-STAR

کیسه یخ داکتر مد مدل IB001-STAR

مشخصات

  • روش درمانی
    – تسکین‌دهنده‌ی درد و تورم
  • کاربرد
    -کوفتگی و ضرب‌دیدگی، تورم، سر درد، پف چشم و …
  • سایر ویژگی ها
    -مناسب برای واکنشهای عصبی مفاصل و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • -برای ورم کیسه های مفصلی و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • -برطرف کننده درد و خستگی در ماهیچه ها
  • -قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن
  • -جنس محصول: نایلون، اسفنج
  • -محصول شرکت داکتر مد کره DR.MED

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ دپا مدل dpa

کیسه یخ دپا مدل dpa

مشخصات

  • روش درمانی
    تسکین دهنده درد و تورم
  • کاربرد
    کوفتگی و ضرب‌دیدگی، تورم، سر درد، پف چشم و …
  • سایر ویژگی ها
    مناسب برای واکنشهای عصبی مفاصل و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • برای ورم کیسه های مفصلی و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • برطرف کننده درد و خستگی در ماهیچه ها
  • قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آبگرم هوگو فروش طرح زرافه ظرفیت ۱.۸ لیتر

کیسه آبگرم هوگو فروش طرح زرافه ظرفیت 1.8 لیتر

مشخصات

  • روش درمانی
    گرما درمانی
  • کاربرد
    خانگی
  • تایمر
    خیر
  • سیستم خاموشی خودکار
    خیر
  • صفحه نمایش
    خیر
  • شدت قابل تنظیم
    خیر
  • دارای الکترود
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    تنها کیسه آبگرم قابل بازیافت

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ مدل dpa 102

کیسه یخ مدل dpa 102

مشخصات

  • روش درمانی
    تسکین‌دهنده‌ی درد و تورم
  • کاربرد
    کوفتگی و ضرب‌دیدگی، تورم، سر درد، پف چشم و …
  • صفحه نمایش
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    مناسب برای واکنشهای عصبی مفاصل و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • مناسب برای ورم کیسه های مفصلی و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • برطرف کننده درد و خستگی در ماهیچه ها
  • قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن
  • درب پلاستیکی پیچی
  • پارچه ضخیم با مقاومت بالا
  • مقاومت بالا در برابر نشت آب
  • ابعاد ۲۵*۷ سانتی متر
  • عرض دهانه ۵ سانتی متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم برقی تیویار مدل Brown

کیسه آب گرم برقی تیویار مدل Brown

مشخصات

  • روش درمانی
    گرماتراپی
  • کاربرد
    مناسب برای درمان دردهای بارداری و قاعدگی و کمر و زانو و سایر مفاصل بدن
  • سیستم خاموشی خودکار
    بله
  • صفحه نمایش
    خیر
  • شدت قابل تنظیم
    خیر
  • دارای الکترود
    بله
  • توضیحات الکترود
    الکترود با تائیدیه CQC
  • سایر ویژگی ها
    سبک و کوچک
  • ایمن و بی خطر
  • گرمای مطبوع
  • روکش مخملی
  • لوازم جانبی
    کابل شارژر ، قیف تزریق آب

تصاویر، قیمت روز و خرید


پک گرم و سرد چشم یوتاب مدل برودتی

پک گرم و سرد چشم یوتاب مدل برودتی

مشخصات

  • روش درمانی
    رفع کبودی و گودی دورچشم به کمک سرما
  • کاربرد
    رفع کبودی و گودی دورچشم به همراه رفع خستگی
  • سایر ویژگی ها
    -به دلیل ساختار متشکل از مواد معدنی و گیاهی و جنس پارچه رفع خستگی مناسب روزانه دورچشم

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ پیک سلوشن مدل ۲۸CM

کیسه یخ پیک سلوشن مدل 28CM

مشخصات

  • روش درمانی
    آب سرد یا آب سرد به همراه تکه های یخ را درون کیسه ریخته و هوای اضافی را خارج نمایید. سپس کیسه را برای انتقال سرماروی محل مورد نظر قرار دهید.
  • کاربرد
    تسکین اسپاسم عضلانی و التهاب حاد ایجاد بی حسی خفیف کنترل خونریزیموضعی جریان خون مناسب برای کوفتگی و خونریزی های جزئی بهبود سردرد و دندان درد
  • سایر ویژگی ها
    – تسکین اسپاسم عضلانی و التهاب حاد
  • – ایجاد بی حسی خفیف
  • – کنترل خونریزی تا ۱۰ دقیقه پس از استفاده با کاهش موضعی جریان خون
  • – مناسب برای کوفتگی و خونریزی های جزئی
  • – بهبود سردرد و دندان درد
  • – ساخته شده از پارچه ویژه دو لایه
  • – حفظ طولانی مدت یخ
  • – بست ایمن و غیرقابل نفوذ

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ کد S116

کیسه یخ کد S116

مشخصات

  • روش درمانی
    تسکین دهنده درد و تورم
  • کاربرد
    کوفتگی و ضرب‌دیدگی، تورم، سر درد، پف چشم و ..
  • صفحه نمایش
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    -مناسب برای واکنشهای عصبی مفاصل و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • -برای ورم کیسه های مفصلی و حالت روماتیسمی ماهیچه ها
  • -برطرف کننده درد و خستگی در ماهیچه ها
  • -قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن
  • -جنس محصول: ۱۰۰ درصد پلی استر
  • ابعاد: ۲۰×۷ سانتی متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم و سرد تری مد مدل ۰۲

کیسه آب گرم و سرد تری مد مدل 02

مشخصات

  • روش درمانی
    گرمایشی
  • کاربرد
    تسکین درد
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


پودر ضد شپش پلنت دارو مدل FP100 وزن ۱۰۰ گرم

پودر ضد شپش پلنت دارو مدل FP100 وزن 100 گرم

مشخصات

  • روش درمانی
    ۱- ابتدا موها را با شامپو بچه شستشو دهید.
  • ۲- ترکیب گیاهی ضد شپش را (برای موهای تا شانه ۱ بسته و برای موهای بلندتر و حجیم تر ۲ بسته ) با آب مخلوط کرده تا خمیر یکنواختی به دست آید .
  • ۳- باید خمیر به دست آمده به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی سر بماند ، سپس موها را با شانه دندانه ریز شانه زده و بعد از آن آبکشی کنید .
  • ۴- در نهایت موها را با سرکه سیب به مدت ۴ الی ۵ دقیقه ماساژ داده و سپس موها را آبکشی نمایید .
  • ۵- دقت داشته باشید برای نتیجه گیری بهتر پس از استفاده از این محصول از شوینده دیگری استفاده نشود .
  • کاربرد
    بر طرف کننده شپش
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم برقی مدل Snoopy

کیسه آب گرم برقی مدل Snoopy

مشخصات

  • روش درمانی
    استفاده از گرما برای رفع درد و مشکلاتی عضلانی
  • کاربرد
    رفع خستگی و دردهای عضلانی
  • سیستم خاموشی خودکار
    بله
  • لوازم جانبی
    قیف برای ریختن آب
  • درپوش پلاستیکی
  • ملاحظات
    دارای سیستم محافظ گرمایی
  • زمان گرم شدن: ۸ تا ۱۰ دقیقه
  • زمان نگه داشتن گرما: ۸ تا ۱۰ ساعت
  • قابلیت افزایش گردش خون
  • حداکثر دما: ۶۸ تا ۷۵ درجه سانتی‌گراد
  • ابعاد: ۲۴ × ۱۶.۵ ×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۶۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم و سرد مدل ۰۳

کیسه آب گرم و سرد مدل 03

مشخصات

  • روش درمانی
    گرمایشی
  • کاربرد
    تسکین درد
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آبگرم کد ۰۰۱

کیسه آبگرم کد 001

مشخصات

  • روش درمانی
    جهت درمان مفاصل و گرفتگی عضلات استفاده می شود.
  • کاربرد
    درمانی
  • صفحه نمایش
    خیر
  • ملاحظات
    گنجایش ۲۰۰ میلی لیتر.
  • حداکثر دمای آب قابل استفاده ۸۰ درجه سانتی گراد می باشد.
  • حجم کیسه بیشتر از ۲/۳ پر نشود.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه یخ مدل S10 بسته ۲ عددی

کیسه یخ مدل S10 بسته 2 عددی

مشخصات

  • روش درمانی
    – سرد نگه داشتن محیط درمان
  • کاربرد
    تسکین درد
  • تایمر
    خیر
  • سیستم خاموشی خودکار
    خیر
  • صفحه نمایش
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    – یخ خشک ۲۵۰ گرمی با ابعاد ۱۷*۱۱*۲ سانتی متر
  • – مناسب یرای تسکین درد
  • – مناسب کیف مخصوص حمل دارو
  • – محلول جایگزین یخ با قابلیت حمل و نقل آسان
  • – مناسب برای سرد نگه‌داشتن محیط ظروف مسافرتی و غذا
  • – مناسب برای استفاده در یخدان و کیف‌های خنک نگه‌دارنده

تصاویر، قیمت روز و خرید


کیسه آب گرم یونیک کد i10

کیسه آب گرم یونیک کد i10

مشخصات

  • روش درمانی
    از یک کتری برای جوشاندن آب برای کیسه آب گرم استفاده می کنید، کافیست آب را درون کتری بریزید و زیر آن را روشن کنید. زمانی که آب به جوش آمد زیر کتری را خاموش کنید و چند دقیقه منتظر بمانید. سپس آب آن را به درون کیسه آب گرم بریزید.
  • کاربرد
    کاهش گرفتگی و اسپاسم عضلات
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کابل کیسه آبگرم برقی مدل ۰۰۱

کابل کیسه آبگرم برقی مدل 001

مشخصات

  • روش درمانی
    کیسه آبگرم
  • کاربرد
    کیسه ابگرم
  • صفحه نمایش
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، لوازم آرایشی و لنز چشم را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا