خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید کرم آبرسان پوست+قیمت روز

بهترین ها با ورندل

آبرسان پوست با همون هیدرومی به معنی رطوبت دادن به پوست هست. اگر میخواید پوستی سالم و جذاب داشته باشید، باید حتما به فکر آبرسانی اون با محصولات مناسب باشید.

چرا باید از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

با افزایش سن، پوست شروع به شکننده تر شدن  میکنه و در نهایت کم کم چین و چروک ها خودشون رو نشون میدن. افرادی که به این موضوع براشون مهمه باید از سن۳۰ سالگی به بعد، اهمیت بیشتری به پوست و زیبایی خودشون بدن. یکی از تاثیرگذارترین کارهایی که میشه انجام داد، پیروی از  یک رژیم غذایی سالم هست.

یکی از روش های شاداب کردن پوست، آبرسانی است که این کار بیش تر در آرایشگاه ها انجام میشود . اکثر آرایشگران معتقد هستند آبرسانی به پوست برای هر پوستی و هر سنی بدون ضرر است و با توجه به نوع هر پوست، میشود شیوه های مختلفی برای این کار برگزید . آن ها میگویند آبرسانی به ترمیم، جرم گیری، پاک سازی، لایه برداری و… کمک میکند .

یکی از روش های شاداب کردن پوست، آبرسانی است که این کار بیش تر در آرایشگاه ها انجام میشود . اکثر آرایشگران معتقد هستند آبرسانی به پوست برای هر پوستی و هر سنی بدون ضرر است و با توجه به نوع هر پوست، میشود شیوه های مختلفی برای این کار برگزید . آن ها میگویند آبرسانی به ترمیم، جرم گیری، پاک سازی، لایه برداری و… کمک میکند .

آبرسانی پوستیکی از روش های شاداب کردن پوست، آبرسانی است که این کار بیش تر در آرایشگاه ها انجام میشود . اکثر آرایشگران معتقد هستند آبرسانی به پوست برای هر پوستی و هر سنی بدون ضرر است و با توجه به نوع هر پوست، میشود شیوه های مختلفی برای این کار برگزید . آن ها میگویند آبرسانی به ترمیم، جرم گیری، پاک سازی، لایه برداری و… کمک میکند .

با توجه به اینکه پوست بیرونی ترین اندام بدن و با بخش های مختلفی در تماس است، توجه به سلامت آن از اولویت هاست. امروزه بیش تر خانم‌ها به جوانی، شادابی و زیبایی پوستشان بیش از قبل اهمیت می‌دهند …

یکی از روش های شاداب کردن پوست، آبرسانی است که این کار بیش تر در آرایشگاه ها انجام میشود . اکثر آرایشگران معتقد هستند آبرسانی به پوست برای هر پوستی و هر سنی بدون ضرر است و با توجه به نوع هر پوست، میشود شیوه های مختلفی برای این کار برگزید . آن ها میگویند آبرسانی به ترمیم، جرم گیری، پاک سازی، لایه برداری و… کمک میکند .

آبرسان پوست یا هیدرودرمی به معنی رطوبت رساندن به پوست است. با انجام آبرسان پوست میتوان سلول های آنرا سرزنده کرد تا تأثیر بسزایی در شاداب بودن و جوانسازی پوست داشته باشند.

اهمیت آب رسان صورت در زیبایی

با افزایش سن، پوست آغاز به شکننده شدن و بروز چروک میکند . اشخاص باید از سنین ۳۰ سالگی به بعد به فکر رسیدگی به پوست خویش باشند. یکی از تاثیرگذارترین کارهایی که میتوان برای این کار انجام داد، پیروی از رژیم غذایی سالم هست. آشامیدن ۸ لیوان آب در روز هم میتواند در این امر کمک شایانی کند. استفاده میوه و سبزیجات را هم نباید فراموش کرد. افرادی که دارای پوست خشک و عادی هستند، باید از کرم آب رسان پوست استفاده کنند.

بهترین سن برای آبرسانی چیست؟

از۳۰ سال به بالا، برای این که با افزایش سن، چروک پوست( به خصوص در پوست های خشک) بیش تر میشود . امروزه با بکار بردن شیوه هایی میتوان با تزریق مواد جاذب آب، پوست را هیدراته کرد. رایج ترین شیوه، مزوتراپی هست که در آن هیالورونیک اسید که یک گلیکوپروتئین جاذب آب هست به پوست داده میشود تا کم بود آنرا جبران کنیم. هیالورونیک اسید در پوست همه اشخاص وجود دارد ولی با افزایش سن مقدارش کم میشود و از دلایل خشک تر شدن پوست، کم شدن آن است.

▪ آیا کسی که تغذیه سالمی داشته باشد، یعنی روزی ۸ لیوان آب، میوه و سبزی کافی که سبب طراوت پوست میشوند ، استفاده کند و پوست خوبی هم داشته باشد، باز هم به آبرسانی احتیاج دارد؟

نه، آبرسانی یک کار فانتزی است، نه یک شیوه درمانی. این کار بیش تر برای زیبا و شاداب کردن پوست انجام میشود ، بدین ترتیب کسی که پوست خوبی دارد، به آن نیازی نخواهد داشت.

گذشته از هر چیز لازم به یادآوری است هر آنچه که می خورید و می نوشید در پوست انسان که حکم بزرگ ترین عضو بدن را دارد، تاثیر گذار است و زیرا پوست نخستین عضوی است که در نظر نخست دیده میشود ، بایستی که به نگهداری از آن اهمیت دهیم. در کل ۳۰ درصد پوست از آب و چربی تشکیل شده است که اگر پوست رطوبت و طراوت خویش را از دست دهد و در اصطلاح دهیدراته شود، دچار خشکی شده و ظاهر آن پوسته پوسته شده و خط و خطوط پیری بسیار سریعتر از هنگام ظاهر میشود . هیچ میدانید ایجاد کشیدگی و خشکی در پوست منجر به ترک‌خوردگی شده و لایه های تحتانی در معرض باکتری ها و عفونت های احتمالی قرار می گیرند. بدین ترتیب استفاده از انواع آبرسان ها و مرطوب کننده ها بسیار ضرورت دارد.

تفاوت آبرسان و مرطوب کننده در زمان مصرف اونهاست، یعنی اول باید شما میزان خشکی پوست را تشخیص دهید و بسته به احتیاج پوستتون از این محصولات استفاده نمایید.

آبرسان ها، محصولاتی هستند که برای درمان دهیدراته شدن پوست کاربرد دارند تا آب مورد نیاز پوست را تأمین نمایند.

پوست کم آبی که به اندازه مورد نیاز آبرسانی نشده هست، هم چنان ظاهری درمانده و سفت دارد و پوستی که خشکه، ولی هیدراته شده، مرطوب نیست و هم چنان نشانه هایی از خشکی و پوسته پوسته شدن در آن مشاهده میشود .

نقطه مشترک آبرسان ها و مرطوب کننده ها:هر دوی این محصولات خاصیت آبرسانی دارند و وظیفه اصلی آن ها نفوذ آب به سلول های پوست است، ولی آبرسان ها این وظیفه را به شکلی کاملاً حرفه ای انجام می‌دهند .

وظیفه اصلی کرم‌های مرطوب کننده ایجاد یک لایه مراقبتی بر روی پوست می‌باشد که مانع تبخیر رطوبت لایه بیرونی پوست شده و از بین رفتن آب و رطوبت پوست جلوگیری می‌کند، پوست به طور طبیعی توانایی تولید چربی و روغن دارد که با این کار باعث می‌شود از خشکی پوست جلوگیری کند. با استفاده از کرم های مرطوب کننده شما می توانید تولید چربی در پوست را بیشتر کنید تا پوست شما به تعادل در حفظ رطوبت برسد. در نهایت با این کارها می توانید به درمان خشکی پوست خود بپردازید.

از دیگر موارد تفاوت کرم آبرسان و مرطوب ‌کننده می‌توان به ترکیبات آنها اشاره کرد. کرم آبرسان حاوی مقدار بسیار زیادی اسید هیالورونیک، گلیسیرین، اسید اوره و … می‌باشد اما در ترکیبات مرطوب کننده‌ها از انواع روغن مانند نارگیل، زیتون، جوجوبا و شی باتر استفاده شده است که باعث نرمی  و لطافت پوست می‌شوند.

کرم های آبرسان حاوی روان کننده بوده و مانع از دست رفتن رطوبت و آب موجود در پوست می شوند. این کرم ها به جذب رطوبت و آب از محیط توسط پوست کمک می کنند و از این طریق آبرسانی و هیدارتاسیون خوبی رو برای پوست به همراه می آوردند.

آبرسان پوست یا هیدرودرمی یعنی رطوبت رساندن به پوست. با آبرسانی پوست سلول های پوستی شاداب و متورم می شوند و در نتیجه با این کار پوست شاداب و سرزنده می شود

کار اصلی کرم های مرطوب کننده این است که یک لایه مراقبتی روی پوست ایجاد کرده و از این طریق مانع از بین رفتن آب و رطوبت در پوست می شوند. از کرم مرطوب کننده معمولا برای حفظ رطوبت در پوست استفاده می شود. پوست به طور طبیعی می تواند با تولید روغن و چربی از خشک شدن پوست مراقبت کند و استفاده از کرم مرطوب کننده کمک میکند تا این تولید چربی در پوست بهتر و بیشتر انجام شود و پوست بتواند تعادل لازم در حفظ رطوبت پوست را حفظ کند.

باید توجه داشت که یکی از نکات مهم در این زمینه این است که باید تشخیص دهید پوستتان خشک است یا اینکه آب از دست داده و دِهیدراته شده است. در پوست دِهیدراته با اینکه روغن در سطح پوست تولید می شود اما معمولا ظاهر خشکی دارد و این به معنی از دست دادن آب در پوست است در حالی که پوست خشک، پوسته پوسته می شود البته به یاد داشته باشید که پوست همزمان می تواند دِهیدراته و خشک باشد.

نور افتاب: اگر در معرض نور افتاب قرار بگیرید علاوه بر اینکه دچار لک می شوید، اشعه های ماورابنفش خورشید باعث سرطان پوست می شود؛ بنابراین بهترین روش استفاده از ضد افتاب است.

تغذیه: روزانه به مقدار ۸ لیوان اب میل کنید و از سبزیجات و میوه های تازه استفاده کنید این موارد به عنوان انتی اکسیدان طبیعی، پوست شما را در برابر پیری محافظت می کند، بهتر است به جای استفاده از مولتی ویتامین های صنعتی از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید .

استراحت و نداشتن استرس: خواب کافی داشته باشید و استرس را از خود دور کنید چون نداشتن خواب کافی و وجود استرس باعث پیری و چروک شدن و از بین رفتن شادابی پوست می شود.

خشکی پوست: افرادی که پوستشان خشک هست یا در مناطق با اب و هوای خشک زندگی می کنند نسبت به افراد دیگر زودتر دچار پیری پوست می شوند پس باید از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنند.

یکی از نکاتی که در هنگام استفاده از کرم های آبرسان ممکن است برای برخی افراد خصوصا افراد دارای پوست مختلط ایجاد شود ایجاد جوش بر روی سطح پوست است که استفاده از ژل کرم ها به علت نرم تر بودن بافت ترکیبی از این موضوع جلوگیری می کند.

پوست به‌طور طبیعی چربی دارد. اما زمانی‌که سن بالا می‌رود یا پوست خشک می‌شود، این لایه‌ چربی کم‌تر می‌شود. درنتیجه، پوست رطوبت بیشتری از دست می‌دهد.

کار مرطوب‌کننده این است که چربی لازم را به پوست برساند و به پوست برای حفظ رطوبتش کمک کند. مرطوب‌کننده‌ها اغلب دارای روغن گیاهی هستند.

اگر به پوست‌مان خوب دقت کنیم، ممکن است به‌نظرمان خشک، پوسته‌پوسته یا حتا قرمز برسد. در این صورت پوست‌مان خشک است. درصورتی‌که آن را کدر، بدون درخشندگی و چین افتاده ببینیم، پوست‌مان کم آب است. خشکی به نوع پوست‌مان برمی‌گردد، اما هر نوع پوستی که داشته باشیم، می‌تواند کم‌آب باشد.

زمانی که پوست رطوبتش را از دست بدهد و کم‌آب شود، چربی بیشتری ترشح می‌کند. اگر بخواهیم از این تولید چربی بیشتر پیشگیری کنیم، باید آبرسان و مرطوب‌کننده بزنیم. محصولاتی که پایه‌ آب بیشتری دارند، برای پوست چرب مناسب‌ترند؛ احساس سبکی بیشتری هم به ما می‌دهند.

پیشنهاد می شود که همه ی افراد از این کرم روزانه استفاده نمایند. افرادی که دارای پوست خشک هستند هم باید حتما روزانه از آن استفاده کنند. خشکی پوست باعث می شود تا پوست دچار پیری شود و چین و چروک زیادی بر روی آن ایجاد گردد. افرادی که دارای پوست های خشک هستند حتما باید روزانه چندین بار از کرم آبرسان پوست استفاده نمایند. این کرم نه تنها بر روی صورت بلکه باید از آن بر روی بدن نیز استفاده شود.

کرم آبرسان پوست یکی از موارد بسیار ضروری است که باید همیشه در کیف خود داشته باشید و برای پوست صورت، دست و بدن خود مصرف نمایید. بچه ها بیشتر از افراد بزرگسال در معرض خشکی پوست قرار دارند. حتما برای آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست آنها از ایم محصول استفاده نمایید.

در ادامه این مطلب از راهنمای کرم آبرسان پوست توجه شما را به۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل av3500 حجم ۹۰میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل av3500 حجم 90میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , پوست چرب , انواع پوست
  • حجم
    ۹۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم مرطوب کننده مدیلن مناسب پوست چرب حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده مدیلن مناسب پوست چرب حجم 50 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست چرب
  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۵۵۸۰۰۰۰۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – روغن بادام شیرین، برطرف کننده خشکی و چین و چروک پوست
  • – روغن جوانه گندم، سرشار از ویتامین E، برطرف کننده چین و چروک پوست صورت، التیام بخش و استحکام دهنده پوست
  • – آلوئه ورا، پوست را تازه و درخشان می نماید و مانع پیری پوست و چروک شده و باعث رطوبت رسانی به پوست می شود

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان ژوت کد ۰۰۲ حجم ۷۰ میلی لیتر

کرم آبرسان ژوت کد 002 حجم 70 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۷۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۲۲۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    در صورت نیاز به دفعات روی دست و صورت استفاده شود.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان و تقویت کننده پوست موتاک مدل عصاره آلوورا حجم ۹۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و تقویت کننده پوست موتاک مدل عصاره آلوورا حجم 90 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۹۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین A , ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۲۷۷
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان او وی اس ۱ مدل Lavender حجم ۲۷۰ میلی لیتر

کرم آبرسان او وی اس ۱ مدل Lavender حجم 270 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست چرب
  • حجم
    ۲۷۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    ندارد
  • شماره مجوز
    ۵۲۷۴/ظ/۵۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    روی پوست دست و صورت ماساژ دهید
  • سایر توضیحات
    کرم شیشه ای ابرسان خاوص عصاره اسطوخودوس برای پوستهای چرب

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان سوپکس مدل BLUEBERRY حجم ۲۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان سوپکس مدل BLUEBERRY حجم 250 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۲۵۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    با رایحه بلوبری

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان و ژل لیفتینگ آلوورا سودا ۵۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و ژل لیفتینگ آلوورا سودا 500 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست خشک , پوست مختلط , پوست معمولی
  • حجم
    ۵۰۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    ندارد
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۲۹۳۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    ژل لیفتینگ :
  • محتوی روغن آرگان
  • دارای نشان سیب سلامت
  • درمان چین و چروک صورت بدون نیاز به جراحی
  • جلوگیری از افتادگی پوست
  • از بین برنده ی چربی های اضافه صورت و بینی
  • جوان کننده و شاداب کننده ی پوست
  • کرم آبرسان خیار :
  • مانع از پیری پوست و چروک آن میگردد‏.‏
  • در پیشگیری از بیماری های پوستی موثر میباشد‏.‏
  • دارای عصاره خیار
  • مرطوب کننده
  • جوان کننده پوست

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم مرطوب کننده و آبرسان سوپکس مدل هلو کد A_29 حجم ۲۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و آبرسان سوپکس مدل هلو کد A_29 حجم 250 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , پوست چرب , انواع پوست , پوست مختلط
  • حجم
    ۲۵۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • چربی
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان و مرطوب کننده تلما مدل (آلوورا) Moisturizing Cream حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده تلما مدل (آلوورا) Moisturizing Cream حجم 200 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۲۰۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    رایحه آلوئه ورا

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN حجم 200 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۲۰۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین A , ویتامین B1 , ویتامین B3 , ویتامین B5
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۳۴۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کلاژن ساز
  • پر کننده چین و چروک های سطحی پوست
  • تحت لیسانس سوئیس
  • پارابن
    ندارد
  • الکل
    ندارد
  • آمونیاک
    ندارد
  • چربی
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان او وی اس ۱ مدل Violet حجم ۲۷۰ میلی لیتر

کرم آبرسان او وی اس ۱ مدل Violet حجم 270 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست خشک
  • حجم
    ۲۷۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۲۷۳/ظ/۵۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    روی پوست تمیز دست و صورت ماساژ دهید
  • سایر توضیحات
    کرم شیشه ای بنفشه او وی اس برای پوستهای خشک

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان پوست باباریا مدل Aloe حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان پوست باباریا مدل Aloe حجم 100 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۱۰۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۷۵۱۱۰۴۹۷۳۳۱۷۵۲۷۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    محصول را طی روز به دفعات بر روی نواحی ملتهب پوست استفاده نمایید
  • سایر توضیحات
    مرطوب کننده پوست صورت
  • آرامبخش برای پوست صورت و ضد التهاب
  • کرم بدن فوق العاده مرطوب کننده ویژه برای مراقبت روزانه از پوست آتوپیک و یا حساس فرموله شده است
  • این مرطوب کننده بدن Babaria با عصاره های طبیعی آلوئه ورا تهیه شده است که درد را تسکین و ترمیم می کند
  • ۰٪ پارابن ، الکل ، سولفات ها و آلرژن ها
  • فرمول نرم آن عاری از موادی است که باعث ایجاد هرگونه واکنشی بر روی پوست می شوند
  • ترکیب آن از نرم کننده های نرم کننده هنگام آرام کردن درم هیدراته می کند.
  • با پانتنول و ویتامین E که ظاهر پوست خشک و لایه بردار را ترمیم و بهبود می بخشد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS حجم ۲۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS حجم 250 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , انواع پوست , پوست مختلط
  • حجم
    ۲۵۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    دارای ویتامین E

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN حجم ۵۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN حجم 500 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۵۰۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین A , ویتامین B1 , ویتامین B3 , ویتامین B5
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۶۲۳۳۴۱۵۸۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کلاژن ساز
  • پر کننده چین و چروک های سطحی پوست
  • تحت لیسانس سوئیس
  • پارابن
    ندارد
  • الکل
    ندارد
  • آمونیاک
    ندارد
  • چربی
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo حجم ۷۰ میلی لیتر

کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo حجم 70 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست چرب
  • حجم
    ۷۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    ندارد
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۵۸۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    روزانه به دفعات لازم روی پوست تمیز دست یا صورت به آرامی ماساژ دهید.
  • سایر توضیحات
    این محصول به دلیل داشتن عصاره آلوئه ورا و عصاره بامبو و اوره و روغن زیتون تنظیم کننده PH پوست می باشد. این محصول سبک و زود جذب است. آبرسانی و حفظ رطوبت پوست برای جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس از مزیت این محصول می باشد.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان سوپکس مدل بلوبری و آلوئه ورا وزن ۲۵۰ گرم مجموعه ۲ عددی

کرم آبرسان سوپکس مدل بلوبری و آلوئه ورا وزن 250 گرم مجموعه 2 عددی

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۲۵۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – با ویژگی قدرت رطوبت رسانی بالا
  • – تقویت کننده و مغذی پوست
  • – بازسازی و احیای پوست
  • – فرموله در کشور فرانسه
  • – حاوی عصاره آواکادو،بلوبری و آلوئه ورا
  • – حفاظت پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • – شاداب کننده پوست و ترمیم کننده پوست آسیب دیده
  • – افزایش مقاومت پوست در مقابل عوامل خارجی
  • – با رایحه بلوبری و آلوئه ورا
  • – شامل یک عدد آبرسان آلوئه ورا ۲۵۰ گرم و یک عدد آبرسان بلوبری ۲۵۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل aloevera حجم ۹۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل aloevera حجم 90 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , پوست چرب , انواع پوست
  • حجم
    ۹۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان مورینگا امو مدل ۰۱ حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم آبرسان مورینگا امو مدل 01 حجم 75 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست چرب , پوست مختلط
  • حجم
    ۷۵ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین A , ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۶۰۶۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از محصول را روزانه، روی پوست تمیز دست، صورت و گردن استفاده نمایید.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان سوپکس مدل آلوئه ورا حجم ۲۵۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

کرم آبرسان سوپکس مدل آلوئه ورا حجم 250 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , انواع پوست
  • حجم
    ۲۵۰ میلی لیتر
  • SPF
    دارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم 50 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , پوست چرب , پوست مختلط
  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • ویتامین
    دارد
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده قوی
  • سفید کننده و صاف کننده پوست
  • احیا کننده و شاداب کننده
  • مغذی پوست با مواد طبیعی
  • حفظ رطوبت و زیبایی پوست
  • ضد چروک و پیری پوست

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره حجم ۶۵ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره حجم 65 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست چرب
  • حجم
    ۶۵ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    ندارد
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۳۷۴۰۰۱۱۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    پس از تمیز کردن پوست با محصولات پاک کننده مخصوص پوست چرب، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت و گردن بمالید.
  • سایر توضیحات
    – رفع ظاهر چرب و براق از روی پوست
  • – رطوبت رسانی عمیق و موثر بدون ایجاد احساس چربی در پوست
  • – کاهش ترشح چربی با افزایش میزان رطوبت پوست
  • – حاوی عصاره گیاه هاماملیس جهت کوچک کردن منافذ باز پوست

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم نرم کننده اوسرین و اوره ۱۰درصد ثمین مناسب پوست خشک و آسیب دیده حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10درصد ثمین مناسب پوست خشک و آسیب دیده حجم 100 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست خشک
  • حجم
    ۱۰۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    ندارد
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۵۵۸۰۰۰۱۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – موثر در درمان هرگونه خشکی متوسط تا شدید پوست ناشی از اگزمای سرشتی اتوپیک، سن بالا، ایکتیوز، پسوریازیس، اگزمای دست و پا
  • – حفظ رطوبت و نرمی پوست به مدت طولانی
  • – فاقد رنگ و عطر بوده از اینرو احتمال بروز آلرژی بسیار کمتر است و برای افراد با پوست حساس مناسب می باشد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل blueberry2 حجم ۹۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل blueberry2 حجم 90 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , پوست چرب , انواع پوست
  • حجم
    ۹۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۱۵/۱۸۹۸۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان سوپکس مدل هلو و بلوبری وزن ۲۵۰ گرم مجموعه ۲ عددی

کرم آبرسان سوپکس مدل هلو و بلوبری وزن 250 گرم مجموعه 2 عددی

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۹۸۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – با ویژگی قدرت رطوبت رسانی بالا
  • – تقویت کننده و مغذی پوست
  • – بازسازی و احیای پوست
  • – فرموله در کشور فرانسه
  • – حاوی عصاره آواکادو،بلوبری و آلوئه ورا
  • – حفاظت پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • – شاداب کننده پوست و ترمیم کننده پوست آسیب دیده
  • – افزایش مقاومت پوست در مقابل عوامل خارجی
  • – با رایحه بلوبری و هلو
  • – وزن ۲۵۰ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل زیتون حجم ۲۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل زیتون حجم 250 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , انواع پوست
  • حجم
    ۲۵۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10+E حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10+E حجم 200 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۲۰۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین A , ویتامین B1 , ویتامین E , ویتامین B5
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۳۴۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حفظ رطوبت و کنترل چربی پوست
  • جوانسازی پوست
  • تحت لیسانس سوییس
  • پارابن
    ندارد
  • الکل
    ندارد
  • آمونیاک
    ندارد
  • چربی
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C حجم ۲۰۰ میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C حجم 200 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۲۰۰ میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین C , ویتامین B5
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۳۴۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    روشن کننده پوست
  • از بین برنده تیرگی و لک
  • تحت لیسانس سوییس
  • پارابن
    ندارد
  • الکل
    ندارد
  • آمونیاک
    ندارد
  • چربی
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ژل آبرسان شب نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ژل آبرسان شب نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم ۵۰ میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , انواع پوست
  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۴۹۶۸۳۵۰۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    صورت را هر شب با ژل شستشو تمیز بشویید.
  • سپس مقدار مناسبی از آن را به صورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ دهید. بعد از استفاده نیازی به شستشو نیست.
  • تاثیرات خوب کرم در طول شب ماندگاری دارد.
  • پارابن
    ندارد
  • الکل
    ندارد
  • آمونیاک
    ندارد
  • چربی
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم آبرسان بایو آکوا مدل ۰۰۱ حجم ۳۰ میلی لیتر مجموعه ۵ عددی

کرم آبرسان بایو آکوا مدل 001 حجم 30 میلی لیتر مجموعه 5 عددی

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    ۳۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    پک ۵ عددی
  • دارای عصاره های چای سبز، گریپ فروت،گل رز،توت وحشی و شی باتر
  • مرطوب کننده و آبرسان پوست دست
  • دارای رایحه های خوش میوه
  • دارای خاصیت ضد التهابی
  • تغذیه کننده و ترمیم کننده
  • مناسب برای انواع پوست

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن عطر های خاص مردانه و زنانه و لباس زیر زنانه را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا