آرایشی و بهداشتی

چگونه یک کرم ضد آفتاب سازگار با پوست خود بخریم؟

محافظت تمام روز را فراموش کنید. کرم ضد آفتاب بعد از چند ساعت پاک می شود. بنابراین، دقت کنید که هر دو ساعت به اندازه یک توپ گلف دیگر استفاده کنید و آنرا تمدید نمایید. در برخی موارد، شما باید هر ۶۰ تا ۹۰ دقیقه از ضد آفتاب استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب یکی از مهم ترین محصولات آرایشی و بهداشتی است که همه افراد در طول روز برای مراقبت از بهداشت پوست و کاهش خسارت از بافت پوست در برابر تشعشع آفتاب می بایست استفاده شود. بعضی ها گمان میکنند که ضد آفتاب فقط مخصوص روزهای گرم تابستان است. در حالی که ضد آفتاب و تجدید ضد آفتاب در طول روز می بایست در ۳۶۵ روز سال در مکان های سرباز استفاده شود و فرهنگ استفاده از ضد آفتاب مثل فرهنگ استفاده از نخ دندان اپیدمی شود. کرم های ضد آفتاب بر اساس کیفیت و مواد ساخته شده و اعتبار برند، قیمت های گوناگونی دارند و برای پوست خشک و چرب و مختلط در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

فرقی نمی‌کند در کدام فصل سال باشیم، در هر حالت کرم ضد آفتاب باید همراه همیشگی باشد. البته با گرم شدن هوا نیاز به آن بیشتر احساس می‌شود. یکی از دلایلی که افراد در فصول گرم مانند بهار و به‌خصوص تابستان نسبت به فصل‌های دیگر سال بیشتر اقدام به خرید ضد آفتاب می‌کنند، این است که اشعه‌های خورشید بیشتر احساس می‌شود. اگرچه نباید فراموش کنیم که این اشعه‌ها در تمام فصول وجود دارد و به طبع، پوست نیز در معرض این اشعه‌های مضر قرار دارد. بنابراین در هر فصل سال نباید استفاده از کرم ضدآفتاب فراموش شود. خرید اینترنتی ضد آفتاب، سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای دست یافتن به یک ضدآفتاب ایده آل است.

خوشبختانه امروزه ضد آفتاب‌ها تنوع زیادی دارند و به راحتی می‌توان ضد آفتاب مناسب و سازگار با پوست را از برندهای مختلف ایرانی و خارجی با قیمت مناسب پیدا کرد. اما دو فاکتور مهم در انتخاب بهترین ضد آفتاب، نوع پوست و SPF آن است. اگر پوست چرب باشد، حتماً باید از کرم ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کرد و بر عکس اگر پوست خشک است لازم است از کرم ضد آفتابی استفاده کرد که چربی و رطوبت لازم را در پوست ایجاد کند. پوست بزرگسالان با کودکان و خانم‌ها با آقایان متفاوت است، خوشبختانه برندهای ایرانی و برندهای خارجی به صورت تخصصی کرم ضد آفتاب مناسب برای کودکان و آقایان را تولید کرده‌اند.

با توجه به نوع پوست کرم ضد آفتاب ایرانی شامل سینره، شون، مای، هیدرودرم، آردن، سان سیف، پریم، نئودرم، سی گل، فیروز و مدیسان است. انتخاب شما بین انواع ضد آفتاب خارجی شامل: بایودرما، ژاک آندرل، الارو، سان سنس، اوریاژ، ویشی و اوسرین است.

کرم‌‌های ضد آفتاب متنوع هستند، تنوع ضد آفتاب، تنوع قیمت را به دنبال دارد. یکی از فاکتورهای مهمی که قیمت کرم ضدآفتاب را تغییر می‌دهد برند آن است. معمولاً کرم ضد آفتاب گران از برندهای خارجی و قدیمی و ضد آفتاب ایرانی ارزان‌تر از انواع خارجی است. این نکته را باید به خاطر داشته باشید که کرم ضد آفتاب ارزان به معنی کیفیت پایین آن نیست، همانطور که کرم ضدآفتاب خارجی و گران به معنی سازگاری آن با پوست شما نیست. بهترین کرم ضد آفتاب فارق از برند و قیمت آن باید با پوست شما سازگار باشد. در نتیجه هیچ کرم ضد آفتاب ارزان و یا گران نباید معیار اصلی برای انتخاب ضد آفتاب باشد.

افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی استفاده نمایند که SPF آن ها مبتنی بر آب باشد. این نوع ضدآفتاب ها یک حالت خشکی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و به خاطر دارا بودن فرمولاسیون خاص، باعث ایجاد حس خنکی بر روی پوست می‌شوند.

در صورتی که پوست ملتهب باشد، با استفاده از این نوع کرم ضدآفتاب، می‌توان به خنک کردن و آرام کردن پوست کمک نمود.

افرادی که دارای پوستی خشک هستند، به خاطر دارا بودن سطح پایین چربی، مستعد حساس شدن و سفتی پوست می‌باشند.

افرادی که دارای چنین پوستی هستند، باید از کرم ضد آفتابی استفاده نمایند که در آن مرطوب کننده‌های متعددی مانند سیلیکون،لانولین و روغن به کار رفته باشد.

به هنگام خرید کرم ضدآفتاب های مخصوص پوست خشک، حتما به SPF 30 به بالا فکر کنید و حتما دقت کنید در آن از مرطوب کننده‌هایی که گفته شد، استفاده شده باشد.

بررسی ها نشان میدهد کرم های ضد آفتاب نقش موثری در کاهش پیری زودرس پوست و همین طور ابتلا به سرطان پوست در افراد دارند.پزشکان توصیه می کنند تا افراد به ویژه بانوان به جای استفاده از مواد آرایشی برای پوست تنها از ضد آفتاب استفاده کنند و بدانند که کرم های آرایشی پوست جای کرم ضد آفتاب را نمی گیرد و با بستن منافذ پوست سبب عدم خروج سموم و عرق از پوست و در نتیجه پیری زودرس در افراد می شود.

بهتر است که هنگام خرید کرم‌های ضد آفتاب، نگاهی هم به برچسب مواد تشکیل‌دهنده آنها بیندازید. محصولات حاوی زینک، دی‌اکسید تیتانیوم و مکسوریول، گزینه‌های مناسب‌تری محسوب می‌شوند. به‌طور کلی، بهتر است برای بچه‌ها هم فقط محصولاتی را خریداری کنید که حاوی زینک اکساید و دی‌اکسید تیتانیوم باشند. ضمن اینکه ضد آفتاب باید بعد از ۶ماهگی برای بچه‌ها استفاده شود.

ضد آفتاب‌ها جزو محصولات بدون نسخه هستند و در ۹شکل لوسیون، کرم، روغن، استیک، پماد، ژل، مایع، اسپری و پد در داروخانه‌ها عرضه می‌شوند و اگر به درستی مصرف شوند می‌توانند تاحدزیادی مانع اشعه فرابنفش آفتاب و اثرات منفی آن برپوست گردند.

اگر دارای پوست حساسی هستید، ممکن است با استفاده از ضد آفتاب‌های رنگی یا معطر دچار التهاب و تشدید حساسیت پوستی‌تان شوید. از این رو، توصیه می‌شود که در صورت بروز علایم حساسیت مانند قرمزی، خارش یا التهاب در اثر استفاده از یک ضد آفتاب جدید، حتما مصرف آن را قطع کنید و پزشک خود را در جریان بگذارید.

افرادی که دارای پوستی خشک هستند، بعلت دارا بودن سطح پایین چربی، مستعد حساس شدن و سفتی بر روی پوست نیز می باشند. افرادی که دارای چنین پوستی هستند، باید از کرم ضد آفتابی استفاده نمایند که در آن مرطوب کننده های متعددی مانند سیلیکون،لانولین و روغن باشند. به هنگام خرید کرم ضدآفتاب های مخصوص پوست چرب، حتما به SPF30 به بالا فکر کنید و حتما در آن از مرطوب کننده هایی که گفته شد، استفاده نمایید.

کرم ضد آفتاب یکی از مهم ترین محصولات آرایشی و بهداشتی است که همه افراد در طول روز برای مراقبت از بهداشت پوست و کاهش خسارت از بافت پوست در برابر تشعشع آفتاب می بایست استفاده شود. بعضی ها گمان میکنند که ضد آفتاب فقط مخصوص روزهای گرم تابستان است. در حالی که ضد آفتاب و تجدید ضد آفتاب در طول روز می بایست در ۳۶۵ روز سال در مکان های سرباز استفاده شود و فرهنگ استفاده از ضد آفتاب مثل فرهنگ استفاده از نخ دندان اپیدمی شود. کرم های ضد آفتاب بر اساس کیفیت و مواد ساخته شده و اعتبار برند، قیمت های گوناگونی دارند و برای پوست خشک و چرب و مختلط در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

این سوال مهمی است. خیلی ها این سوال در ذهنشان ایجاد نمی شود بنابراین به دنبال استفاده از ضد آفتاب و شیوه استفاده از آن و شناخت انواع کرم های ضد آفتاب با مواد گیاهی و غیر گیاهی هم نیستند و پوست خود را خیلی زود، پیر  و چروک و غیر صاف و تیره می کنند. پوست شما هر روز در معرض اشعه های خطرناک خورشید است و مهم نیست در محیط سرباز یا سربسته هستید، در هر حالت، پوست شما به عنوان عضوی حساس، در معرض آسیب خواهد بود.

توجه کنید که کرم ضد آفتاب راه حلی تضمین شده برای حل این موضوع نیست و مراقبت از پوست فرآیند های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کرد. مثلا عدم تست عطرهای تقلبی روی بافت پوست و عدم استفاده از محصولات آرایشی مشترک. توجه کنید که یک کرم ضد آفتاب مناسب با ایجاد یک لایه روی پوست شما قادر خواهد بود که اشعه های خطرناک UVA و UVB را دفع کند و در عین حال رطوبت پوست را حفظ کند که برای حفظ شادابی و طراوت پوست بسیار مهم است.

می دانید که به ضد آفتاب احتیاج دارید اما با وجود بسیاری از لوسیون ها، اسپری ها و ژل ها، از کجا می توان فهمید که کدام یک از آن ها واقعاً از سرطان و سوختگی پوست جلوگیری خواهند کرد؟زمانی که بحث محافظت از پوست در برابر خورشید به میان می آید، نوع کرم ضد آفتابی که انتخاب می کنید به اندازه چگونگی استفاده از آن مهم است.

بسیاری از مردم از ضد آفتاب وقتی که آفتاب را می بینند، استفاده می کنند. اما مشکل معمولاً ضد آفتاب نیست. مشکل این است که کاربر برچسب اطلاعاتی کرم را می خواند و ضد آفتاب را به درستی استفاده نمی کند.

این سوال مهمی است. خیلی ها این سوال در ذهنشان ایجاد نمی شود بنابراین به دنبال استفاده از ضد آفتاب و شیوه استفاده از آن و شناخت انواع کرم های ضد آفتاب با مواد گیاهی و غیر گیاهی هم نیستند و پوست خود را خیلی زود، پیر  و چروک و غیر صاف و تیره می کنند. پوست شما هر روز در معرض اشعه های خطرناک خورشید است و مهم نیست در محیط سرباز یا سربسته هستید، در هر حالت، پوست شما به عنوان عضوی حساس، در معرض آسیب خواهد بود.

محصولات ضد آفتاب که اکثرا به شکل کرم هستند و گاهی به شکل اسپری یا رول نیز دیده می‌شوند، از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ترکیبات مراقبت از پوست به شمار می‌روند. یک کرم ضد آفتاب نه تنها در زیبایی فرد تاثیر به سزایی دارد، بلکه به عنوان یک عامل بسیار قوی پیشگیری کننده از بیماری‌های خطرناک پوستی از جمله انواع سرطان و ملانوما، عمل می‌کند. همچنین، جالب است بدانید مصرف برخی داروها موجب حساسیت پوست به اشعه‌های آفتاب می‌شوند، لذا استفاده از ضدآفتاب مناسب می‌تواند مانع بروز عوارض جانبی این داروها، مثلا داروی سیپروفلوکساسین و…، گردد.

از دیگر فواید استفاده از ضدآفتاب‌ها می‌توان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست، جلوگیری از بروز لک و تیرگی و همچنین پوشاندن ظاهری بعضی نواقص پوست اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد ویژگی‌های یک ضدآفتاب استاندارد و نحوه استفاده صحیح از آن صحبت کنیم.ضمنا در بخشی به شرایط استفاده در کودکان نیز می‌پردازیم

به طور معمول، انسان بازه‌ای از زمان در طول روز را در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرد که مدت این بازه با توجه شرایط محل زندگی و شغل افراد، متفاوت می‌باشد. به طور مثال فردی که می‌بایست برای رسیدن به محل کار یا تحصیل خود فاصله‌ای طولانی را طی کند، یا شرایط کاری‌اش به گونه‌ای است که باید ساعات طولانی را در معرض نور خورشید قرار گیرد، بیشتر در معرض خطر هست.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید کرم ضد آفتاب توجه شما را به۳۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Light حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Light حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • مناسب برای
    پوست‌های چرب
  • میزان SPF
    ۴۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا انانتیاکلرانتا ، اولئانولیک اسید و پاپایا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۵۵۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مقدار کافی از کرم را ۱۵ دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۴ ساعت تکرار کنید.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های چرب , پوست‌های مختلط
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۰۲۸۳۷۵۷۹۸۳۸۳۹۰۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – با قدرت محافظت بالای +SPF50
  • – فاقد چربی با پخش سریع و آسان
  • – جلوگیری از پیری زودرس، لک‌های تیره و سرطان پوست
  • – بهبود شرایط پوست‌های چرب و تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی آن (سبوماین)
  • – دارای خاصیت ضد التهاب (آلفا بیزابولول)
  • – پایه‌ی مناسب برای آرایش
  • – فاقد پارابن
  • رنگی
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب سینره SPF50 حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سینره SPF50 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های چرب
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید. استفاده از ضد آفتاب را هر ۴-۳ ساعت تجدید نمایید.
  • سایر توضیحات
    – حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • – پیشگیری از پیری زودرس و لکه های پوستی
  • – ایجاد جلوه مات بر روی پوست
  • – مناسب برای پوست های چرب
  • – فاقد چربی
  • – دارای ساختار سبک و جذب سریع
  • – فاقد پارابن
  • – دارای فاکتور محافظتی +++ PA
  • رنگی
    خیر
  • جلوه نهایی
    مات

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    ندارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    آلفا بیزابولول
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۹۵۶۲۳۸۱۸۶۸۹۷۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – با قدرت محافظت بالا
  • – دارای رنگ بژ‌ تیره
  • – جلوگیری از پیری زودرس، لک‌های تیره و سرطان پوست
  • – دارای خاصیت ضد التهاب (آلفا بیزابولول)
  • – پایه‌ی مناسب برای آرایش
  • – فاقد پارابن
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    تیره

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF30 حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF30 حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۳۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۵۵۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مقدار کافی از کرم را ۱۵ دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۴ ساعت تکرار کنید.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب آرت وینا مدل ضد لک حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب آرت وینا مدل ضد لک حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک , پوست های حساس , انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    شیرین بیان، چای سبز
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۲/ظ/۱۲۹۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    پوشاندن پوست با مقدار کافی از کرم و ۲۰ دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض نور آفتاب است. برای کسب نتیجه‌ی دلخواه، بهتر است مصرف‌کننده‌ هر دو ساعت یک بار، یک لایه‌ی جدید از کرم روی پوست خود بکشد. همچنین در مواردی مانند تعریق شدید، شنا یا در ساعاتی از روز که تابش نور شدیدتر است، می‌توان ضدآفتاب را در فواصل زمانی کوتاه‌تر تجدید کرد.
  • سایر توضیحات
    – دارای بافت سبک و غیر چرب
  • – آب‌رسان
  • – پایه گیاهی
  • – ضد خشکی پوست
  • – تقویت کننده دفاع طبیعی پوست
  • – ضد لک
  • – روشن کننده
  • – قابلیت محافظت از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد
  • – دارای رنگ بژ
  • – محافظ در برابر اشعه‌های UVB, UVA و IR
  • – ضد آکنه و ضد باکتری‌های مولد آکنه
  • – پوشاننده لک‌های تیره پوست و لک‌های ناشی از آکنه
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    متوسط
  • جلوه نهایی
    مات

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب سینره حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سینره حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    نِت گرس
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید. استفاده از ضد آفتاب را هر ۴-۳ ساعت تجدید نمایید.
  • سایر توضیحات
    – دارای رنگ بژ روشن
  • – حفاظت از پوسـت در برابر پرتوهای مضـر UVB و UVA
  • – دارای پوشـش مشابه کرم پودر
  • – حاوی عصاره نت گرس جهت محافظت از پوست در برابر اشعه مادون قرمز
  • – دارای فیلتر های مورد تایید FDA
  • – بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست
  • – حاوی ویتامین E جهت پیشگیری و مهار اثر مخرب رادیکال های آزاد
  • – دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • – فاقد پارابن
  • – دارای فاکتور محافظتی +++PA
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    رنگ روشن
  • جلوه نهایی
    مات

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب مای SPF30

کرم ضد آفتاب مای SPF30

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • وزن
    – گرم
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۳۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • نوع عصاره
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۸۶۰۱۸۱۸۸۷۸۰۱۸۲۱۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر آب
  • – بدون رنگ
  • – دارای بافت سبک
  • – با فرمولاسیونی ماندگار
  • رنگی
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم مدل Highly Protective Max Tinted SPF50 حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم مدل Highly Protective Max Tinted SPF50 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های چرب , پوست‌های مختلط
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۲۰۲۳۷۴۵۲۹۴۲۰۵۷۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – با قدرت محافظت بالای +SPF50
  • – فاقد چربی با پخش سریع و آسان
  • – دارای رنگ بژ تیره
  • – جلوگیری از پیری زودرس، لک‌های تیره و سرطان پوست
  • – بهبود شرایط پوست‌های چرب و تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی آن (سبوماین)
  • – دارای خاصیت ضد التهاب (آلفا بیزابولول)
  • – پایه‌ی مناسب برای آرایش
  • – فاقد پارابن
  • رنگی
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal حجم ۵۵ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal حجم 55 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۵ میلی لیتر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مناسب پوست های نرمال و خشک
  • مقاوم در مقابل تعریق
  • حاوی ترکیبات مرطوب کننده قوی
  • پیشگری از چروک پوست ناشی از آفتاب و بالا رفتن سن
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    رنگ روشن

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب بایودرما مدل cicabio حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب بایودرما مدل cicabio حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۴۴ گرم
  • مناسب برای
    انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۷۰۸۲۱۹۴۹۵۸۹۰۸۲۴۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    خاصیت مرطوب کنندگی
  • دارای بافت غیر چرب و غیر چسبناک
  • تسکین دهنده پوست
  • رنگی
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب آردن مدل Invisible مقدار ۵۰ گرم

کرم ضد آفتاب آردن مدل Invisible مقدار 50 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    لیکوریس
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۲۰۲۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – ضد افتاب کرم پودری
  • – فاقد چربی
  • – خاصیت مات کنندگی
  • – بدون رنگ
  • رنگی
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب رنگی ژیل بوته مدل Solactive حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب رنگی ژیل بوته مدل Solactive حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های چرب , پوست های حساس , انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    عصاره گیاه گل ختمی
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۲۰۹۲۵۸۴۷۹۸۶۲۱۲۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • رنگی
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب الارو مدل foundation effect حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب الارو مدل foundation effect حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های چرب
  • میزان SPF
    ۳۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۱۰۶۵۹۴۶۶۱۰۹۰۷۹۹۹
  • سایر توضیحات
    وارداتی و بدون برچسب سیب سلامت
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    بژ
  • جلوه نهایی
    مات

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب آردن SPF25 50gr

کرم ضد آفتاب آردن SPF25 50gr

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های خشک , پوست‌های معمولی
  • میزان SPF
    ۲۵
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۰۵۶۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت پوست های خشک و معمولی
  • – مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • – قابلیت پخش و جذب آسان
  • – پایدار در برابر تجزیه نوری
  • – دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • – جلوگیری از تشکیل الاستازها و درنتیجه پیری زودرس پوست
  • – دارای ویتامین E و A

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل Invisible با Spf 63 حجم ۵۰میلی لیتر

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل Invisible با Spf 63 حجم 50میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۶۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    آلوورا، روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، بیزابولول، آلانتوئین، عصاره برگ زیتون، ویتامین cپایدار
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۵۴۸۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    محافظت ویژه پوست در برابر آفتاب با چربی کنترل شده، ضد التهاب و قرمزی پوست، ضد حساسیت و کاهش تعریق، افزایش درجه این محصول بدون استفاده از جاذب های شیمیایی و با بهره گیری از تکنولوژی نانو
  • این کالا دارای +-Spf63 میباشد که هم بعنوان spf60 میتوان استفاده کرد و هم بعنوان spf65

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک , انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۲۳۹۵۶۲۳۸۱۸۶۸۹۷۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – با قدرت محافظت بالای +SPF50
  • – دارای رنگ بژ‌ طبیعی
  • – جلوگیری از پیری زودرس، لک‌های تیره و سرطان پوست
  • – بهبود شرایط پوست‌های چرب و تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی آن (سبوماین)
  • – دارای خاصیت ضد التهاب (آلفا بیزابولول)
  • – پایه‌ی مناسب برای آرایش
  • – فاقد پارابن
  • رنگی
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب سینره حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سینره حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۶۱۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید. استفاده از ضد آفتاب را هر۴-۳ ساعت تجدید نمایید.
  • سایر توضیحات
    – فاقد چربی
  • – رنگ بژ طبیعی
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    متوسط
  • جلوه نهایی
    مات

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب مای مدل Oil Free SPF30

کرم ضد آفتاب مای مدل Oil Free SPF30

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۳۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    جوجوبا,آلوئه ورا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • رنگی
    خیر

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Normal To Dry Medium حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Normal To Dry Medium حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۴۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۵۵۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مقدار کافی از کرم را ۱۵ دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۴ ساعت تکرار کنید.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب سینره حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سینره حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید. استفاده از ضد آفتاب را هر۴-۳ ساعت تجدید نمایید.
  • سایر توضیحات
    – حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • – پیشگیری از پیری زودرس و لکه های پوستی
  • – ایجاد جلوه مات بر روی پوست
  • – مناسب برای پوست های چرب
  • – فاقد چربی
  • – دارای ساختار سبک و جذب سریع
  • – فاقد پارابن
  • – دارای فاکتور محافظتی +++ PA
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    متوسط
  • جلوه نهایی
    مات

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب آردن مدل Natural مقدار ۵۰ گرم

کرم ضد آفتاب آردن مدل Natural مقدار 50 گرم

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۳۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۲۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – ضد افتاب کرم پودری
  • – فاقد چربی
  • – خاصیت ضد لک
  • – حاوی ویتامین E و C
  • – بژ طبیعی
  • رنگی
    بله

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب شون با رنگ بژ +SPF50

کرم ضد آفتاب شون با رنگ بژ +SPF50

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های خشک , پوست‌های معمولی
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    ندارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    بابونه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۹۴۳۳۶۷۴۵۶۷۵۸۱۰۰۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    بدون پارابن

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF50 حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF50 حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی لیتر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    صاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۵۵۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مقدار کافی از کرم را ۱۵ دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۴ ساعت تکرار کنید.

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب رنگی آردن SPF46

کرم ضد آفتاب رنگی آردن SPF46

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۴۶
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۷۹۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – با رنگ بژ متوسط
  • – مناسب جهت پوستهای خشک، معمولی و حساس
  • – محافظ پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفشUVA/UVB
  • – فاقد جاذب های شیمیایی /فیزیکال
  • – محتوی مواد مرطوب کننده موثر
  • – پایدار در برابر نور
  • – مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • – تایید شده در کشور انگلستان
  • – دارای ویتامین C و E
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    متوسط

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب ضد چروک شیلد مای SPF50+

کرم ضد آفتاب ضد چروک شیلد مای SPF50+

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    پوست‌های معمولی , پوست‌های خشک
  • میزان SPF
    ۵۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۷۶۴۲۱۷۳۴۹۳۵۸۰۰۴۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – بدون رنگ
  • – آب‌رسان
  • – محافظت از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد

تصاویر، قیمت روز و خرید


کرم ضد آفتاب سینره حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سینره حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی لیتر
  • مناسب برای
    انواع پوست ها
  • میزان SPF
    ۳۰
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVA
    دارد
  • محافظت کننده در برابر اشعه UVB
    دارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید. استفاده از ضد آفتاب را هر ۴-۳ ساعت تجدید نمایید.
  • سایر توضیحات
    – دارای رنگ بژ روشن
  • – حفاظت از پوسـت در برابر پرتوهای مضـر UVB و UVA
  • – دارای پوشـش مشابه کرم پودر
  • – حاوی عصاره نت گرس جهت محافظت از پوست در برابر اشعه مادون قرمز
  • – دارای فیلتر های مورد تایید FDA
  • – بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست
  • – حاوی ویتامین E جهت پیشگیری و مهار اثر مخرب رادیکال های آزاد
  • – دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • – فاقد پارابن
  • – دارای فاکتور محافظتی +++PA
  • رنگی
    بله
  • نوع رنگ
    رنگ روشن

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، لوازم آرایشی و لنز چشم را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا