خانه و آشپزخانه

خرید به روز ترین آبگرمکن های بازار ایران + نکاتی برای خرید آبگرمکن با کیفیت

این مقاله، راهنمایی است که هنگام خرید بهترین آبگرمکن دیواری به شما کمک خواهد کرد. داشتن آب گرم در تمامی فصول سال برای افراد امری مهم است، زیرا که برای اکثر کارها مثل، حمام کردن، آشپزی و…نیاز به آب گرم می باشد؛ به همبن دلیل افراد به دنبال خرید بهترین آبگرمکن دیواری می باشند. احتمالا هنگام خرید آبگرمکن این سوالات هم برای شما پیش آمده که:

  • آبگرمکن دیواری چی بخرم؟
  • بهترین مارک آبگرمکن برقی چیست؟
  • معایب آبگرمکن دیواری بوتان چیست؟
  • بهترین آبگرمکن برقی دیواری باید چه ویژگی های داشته باشد؟
  • هنگام خرید آبگرمکن دیواری به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید آبگرمکن عجله نکنید و حتما به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود توجه کنید تا بهترین آبگرمکن دیواری را برای منزل خود خریداری کنید. در این مقاله به پرسش‌های مقایسه‌ای، از جمله این که  بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان چیست و یا  آبگرمکن ایران شرق بهتر است یا بوتان نیز پاسخ خواهیم داد.

آشنایی با انواع آبگرمکن

قبل از خرید بهترین آبگرمکن، لازم است با انواع مدل‌های موجود در بازار آشنا شوید، به همین منظور در ادامه توضیح مختصری از انواع آبگرمکن را شرح داده ایم.

  • آبگرمکن دیواری: به این مدل آبگرمکن، آبگرمکن بدون مخزن هم می‌گویند، از مزایای آنها همین فضای کمی است که اشغال می‌کنند و در لحظه آب را گرم می‌کنند؛ اما نسبت به مدل های دیگر، از هزینه نصب و تعمیرات زیادب برخوردار هستند.
  • آبگرمکن ایستاده: که به آنها آبگرمکن مخزن دار می گویند، که در واقع آب در همین مخزن گرم می شود.
  • آبگرمکن گازی: در واقع نوعی از آبگرمکن ها هستند که سوخت مصرفی آنها از گاز است که می توانند هم به گاز شهری وصل شوند و هم به کپسول گاز
  • آبگرمکن برقی: به آبگرمکنی که آب را از طریق برق گرم می‌کند، آبگرمکن برقی می‌گویند که می تواند هم به صورت ایستاده باشد و هم به صورت دیواری.

 

راهنمای خرید بهترین آبگرمکن ایستاده

اگر “آبگرمکن دیواری چی بخرم” نیز سوال شماست و قصد خرید بهترین آبگرمکن دیواری یا ایستاده را دارید، باید هنگام خرید نکاتی را در نظر بگیرید، مثلا برای تشخیص بهترین مارک آبگرمکن ایستاده، بهتر است بدانید که آبگرمکن‌های ایستاده مخزن دار به ۲ نوع گازی و برقی تقسیم می‌شوند. تفاوت نحوه کار آنها به این صورت است که آب سرد درون مخزن آبگرمکن به وسیله گاز یا برق گرم و اطمینان حاصل می­‌شود که آب درون مخزن آبگرمکن همیشه گرم می‌ماند؛ حتی اگر شیر آب گرم باز نباشد.

همین موضوع یکی از معایب آبگرمکن دیواری مخزنی و آبگرمکن مخزنی دیواری زودجوش است؛ زیرا میزان هدر رفت انرژی آنها بسیار بالاست. مدل‌های جدیدتر آبگرمکن همانند یک آبگرمکن دیواری خارجی به میزان قابل توجهی اتلاف گرما را کاهش می‌دهند و انرژی صرفه جویی می‌کنند. بنابراین هنگام خرید آبگرمکن برای کاهش میزان گاز مصرفی به برچسب انرژی موجود بر روی آبگرمکن توجه کنید.

راهنمای خرید بهترین آبگرمکن دیواری

مسلما سوال “آبگرمکن دیواری چی بخرم” با شناخت مدل‌های مختلف آبگرمکن پاسخ داده نمی‌شود؛ پس ادامه مطلب را برای خرید بهترین آبگرمکن دیواری در حوزه‌ای که مدنظرتان است، از دست ندهید.

آبگرمکن‌های دیواری پرکاربردترین نوع آبگرمکن‌ها در ایران هستند. آبگرمکن‌های دیواری هیچ مخزنی برای نگهداری آب گرم ندارند و به همین دلیل فضای کمی اشغال می‌کنند و بسیار برای محیط‌های آپارتمانی و آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند. آنچه که هنگام خرید اهمیت دارد، شناخت بهترین مارک آبگرمکن دیواری است. همچنین از بهترین آبگرمکن دیواری که کم فشار باشد، می‌توان به عنوان جایگزین مناسبی برای آبگرمکن‌های مخزن دار استفاده کرد؛ زیرا مصرف انرژی پایین‌تری دارند و میزان هدر رفت انرژی آنها کمتر است.

اگر منظورتان از “آبگرمکن دیواری چی بخرم” این است که می‌خواهید برای مدت زمان طولانی آب گرم داشته باشید و هنگام حمام رفتن آب سرد نشود، یک آبگرمکن دیواری با ظرفیت حرارتی بالا بخرید؛ تا هنگامی که به آب گرم نیاز داشتید آب سرد فورا وارد مخزن شده و به سرعت گرم شود. مثلا آبگرمکن مخزنی دیواری زودجوش از انواع آبگرمکن است که بسیار محبوب است.

آبگرمکن بوتان یکی از بهترین آبگرمکن دیواری های موجود در سطح بازار است. البته از معایب آبگرمکن دیواری و به طور جزیی‌تر، از معایب آبگرمکن دیواری بوتان می‌توان به گران بودن و هزینه‌ نصب بالای آنها اشاره کرد. در کنار این موارد توجه به سرویس، نگهداری و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان و دیگر برندها در زمان مناسب، تاثیر بسزایی در طول عمر این دستگاه‌ها دارد. اما به هرجهت مزایای استفاده از آبگرمکن دیواری به معایب آبگرمکن دیواری بوتان می‌چربد.

هنگام خرید آبگرمکن دیواری به چه نکاتی توجه کنیم؟

در این قسمت به بررسی مواردی که هنگام خرید آبگرمکن دیواری باید توجه کنید، پرداخته‌ایم. مطالعه این قسمت پاسخ سوال “آبگرمکن دیواری چی بخرم” شما را به‌طور کامل می‌دهد تا با مزایا و معایب آبگرمکن دیواری برقی، گازی و مدل‌های آن آشنا شوید (معایب ابگرمکن بدون شمعک) و بتوانید بهترین آبگرمکن دیواری را برای منزل‌تان خریداری کنید.

12 نکته اساسی که در هنگام خرید آبگرمکن باید به آن توجه کنید!! | ساختمان  صنعت مگ

ظرفیت آبگرمکن مورد نیاز

هنگام پرسیدن سوال “آبگرمکن دیواری چی بخرم” حتما ظرفیت آبگرمکن دیواری را در ذهن داشته باشید. یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید آبگرمکن، معیار FHR است. این معیار احتمالا بر روی بر چسب راهنمای انرژی محصول درج می‌شود و معرف تعداد گالن‌های آبی است که یک آبگرمکن در هر ساعت می‌تواند تولید کند.

بطور کلی آبگرمکن‌های گازی FHR بسیار بالاتری نسبت به آبگرمکن های برقی دارند و این معیار به ظرفیت مخزن، منبع گرما و اندازه شعله آبگرمکن بستگی دارد، که توصیه می‌کنیم قبل از خرید آبگرمکن، FHR مورد نیاز خانواده خود را در نظر بگیرید.

کارایی آبگرمکن مورد نظر

مطمئنا کارایی یکی از فاکتورهایی است که یک آبگرمکن ساده را به بهترین آبگرمکن دیواری برای خرید تبدیل می‌کند. برای تشخیص میزان کارایی آبگرمکن هنگام خرید آبگرمکن باید به فاکتوری به نام EF یا فاکتور انرژی توجه کنید. هر چقدر که فاکتور انرژی آبگرمکن بالاتر باشد میزان کارایی آبگرمکن بیشتر است. آبگرمکن های برقی EF بین ۰/۷ تا ۰/۹۵ دارند و آبگرمکن های گازی EF بین ۰/۵ تا ۰/۶ . معمولا این معیار در دفترچه راهنمای آبگرمکن ذکر می‌شود.

صرفه جویی در انرژی

از نظر کاهش مصرف انرژی آبگرمکن های دیواری انرژی کمتری نسبت به آبگرمکن های مخزن دار مصرف می‌کنند. گفته می‌شود آبگرمکن های دیواری بین ۸ تا ۵۰ درصد نسبت به سایر آبگرمکن ها در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند; اما به نسبت سیستم‌های تامین آب گرم جدید مثل مصرف گاز پکیج باید بررسی و مقایسه شود.

زیرا انرژی زیادی صرف گرم نگه داشتن گالن آنها می‌شود که در آبگرمکن های بدون مخزن این مشکل وجود ندارد. توجه کنید که میزان مصرف گاز آبگرمکن های دیواری بر روی برچسب انرژی آن مشخص شده است.با توجه به مواردی مثل پیچ تنظیم شمعک آبگرمکن مخزنی می‌توانید بیش از پیش در بهینه سازی مصرف انرژی تاثیر بگذارید. علت روشن نشدن مشعل آبگرمکن مخزنی گازی و موارد مشابه در این زمینه بیشتر مواقع با یک تنظیمات ساده قابل تشخیص و رفع است.

فشار آب

اگر فشار آب در محل زندگی شما پایین تر از حد معمول است باید در انتخاب آبگرمکن مناسب بیشتر تحقیق کنید و مناسب‌ترین و بهترین آبگرمکن دیواری را تهیه کنید؛ زیرا حتی در آبگرمکن‌های کم فشار نیز، حداقل میزان فشار آب ضروری است چرا که در غیر اینصورت آبگرمکن روشن نمی‌شود. توصیه می‌شود در صورت امکان از آبگرمکن مخزنی ایستاده استفاده کنید. یافتن علت کم شدن فشار آب گرم در آبگرمکن دیواری متناسب با محیط و وضعیت نصب این وسیله قابل تشخیص و بررسی است.

دوام و طول عمر بالا

گفته می شود که طول عمر یک آبگرمکن با کیفیت مخزن دار تقریبا یک دهه است. این درحالیست که مدل‌های آبگرمکن دیواری تا دو برابر این مدت عمر می‌کنند. اگر در خرید آبگرمکن دقت کافی را بکار ببرید به راحتی می‌توانید از دردسرهای هر ده ساله تعویض آبگرمکن، نجات پیدا کنید.داشتن اطلاعات کافی در خصوص تفاوت پکیج و آبگرمکن در انتخاب صحیح و کارایی بالای این وسایل در سیستم داخلی ساختمان تاثیر بسزایی دارد.

12 نکته اساسی که در هنگام خرید آبگرمکن باید به آن توجه کنید!! | ساختمان  صنعت مگ

معایب آبگرمکن دیواری بوتان

آبگرمکن دیواری بوتان، در کنار مزایایی که دارد، معایبی نیز می‌توان برای آن برشمرد؛ از جمله معایب آبگرمکن دیواری بوتان به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • هزینه نصب و تهیه آن در قیاس با آبگرمکن ایستاده بالا است.
  • در صورت خرابی، هزینه تعمیر نسبتا زیادی دارد.
  • به طور کلی به دلیل استفاده از انرژی گاز و برق به صورت توامان، میزان خرابی و نیاز به تعمیر در آن بیشتر است.

 

بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان و ایران شرق

برای انتخاب بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان، باید در درجه اول به خواسته خود از آبگرمکن توجه کنید. برای مثال متراژ واحد در انتخاب شما تاثیر گذار خواهد بود؛ اگر واحد آپارتمانی شما کوچک و زیر ۶۰ متر است،  آبگرمکن بوتان B5418Rsi مناسب شما خواهد بود. اگر در طبقات بالای ساختمان هستید و درنتیجه ارتفاع دودکش شما کم است، برای تهیه بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان، باید از انواع فن دار آن استفاده کنید. مثلا آبگرمکن بوتان B3318IF برای شما مناسب خواهد بود.

اگر دنبال مدلی هستید که به صورت میانگین از هر لحاظ معقول باشد و انتظارات شما را براورده کند، می‌توانید آبگرمکن بوتان مدل B3115 را تهیه نمایید. اگر ظرفیت بالاتری از آبگرمکن انتظار دارید، بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان برای شما مدل B4115 Turbo است. در مورد پاسخ به این سوال که  آبگرمکن ایران شرق بهتر است یا بوتان باید گفت هردوی این برندها از کیفیت بالایی برخوردارند و استانداردهای جهانی را رعایت می‌کنند.

 

آبگرمکن ایران شرق بهتر است یا بوتان

آبگرمکن ایران شرق به صورت هوشمند، ارتفاع شعله را تنظیم می‌کند تا از اتلاف انرژی جلوگیری کند؛ همچنین به دلیل قابلیت کار با گاز طبیعی و مایع می‌تواند در نقاطی که لوله کشی گاز وجود ندارد هم کار کند. از طرفی مزیت آبگرمکن دیواری بوتان نیز بازدهی مناسب با هر فضا و هزینه مناسب آن است. این دیگر بستگی به شما دارد که برای خرید بهترین مارک آبگرمکن برقی به چه ویزگی هایی توجه می کنید و از چه برندی خرید می کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید آبگرمکن توجه شما را به۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4118 Turbo

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4118 Turbo

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۶۵x36x24 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۲ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۶x37x25 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۳ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۵.۵ لیتر
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۳.۹ – ۶.۹ لیتر بر دقیقه
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰.۱ بار
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۲.۵ لیتر بر دقیقه
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۵۰-۱۱ درجه سانتی‌گراد
  • قطر دودکش
    ۱۵ سانتی‌متر
  • مصرف گاز طبیعی
    ۲.۷ مترمکعب در ساعت
  • مصرف گاز مایع
    ۲ کیلوگرم در ساعت
  • فشار گاز طبیعی
    ۱۸۰ mbar
  • فشار گاز مایع
    ۲۸۰ mbar
  • سیستم جرقه‌زن خودکار
    دارد
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • امکان تنظیم دبی آب (شیر تنظیم دما)
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ev200

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ev200

مشخصات

  • ابعاد کالا
    قطر ۵۱ و ارتفاع ۱۲۹ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • ولوم ترموستات
    دارد
  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک ایستاده
  • – دارای ترموستات فرانسوی
  • – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب
  • – رنگ پودری الکترواستاتیک
  • – مخزن گالوانیزه

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ev150

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ev150

مشخصات

  • ابعاد کالا
    قطر ۴۲ و ارتفاع ۱۲۹ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۵۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۵۰ لیتر
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • ولوم ترموستات
    دارد
  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک ایستاده
  • – دارای ترموستات فرانسوی
  • – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب
  • – رنگ پودری الکترواستاتیک
  • – مخزن گالوانیزه

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی جی اچ ام مدل ۹۸۰B

آبگرمکن برقی جی اچ ام مدل 980B

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۰*۱۸*۲۵ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۸ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵*۲۲*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۰ لیتر
  • تعداد المنت
    یک عدد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی دیواری داودی مدل ۲۰

آبگرمکن برقی دیواری داودی مدل 20

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۲۴x25x65 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۵ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x30x70 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۴ لیتر
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ
  • ولوم ترموستات
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی مدل ۱۱۲۰

آبگرمکن برقی مدل 1120

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۷x13x15 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۳.۷ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x14x16 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳.۸ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۳ لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۶۰ درجه سانتی‌گراد
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۵۰ درجه سانتی‌گراد
  • دمای آب گرم
    ۶۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    – امکان استفاده بصورت سیار
  • – امکان نصب مستقیم شیر مخلوط روی بدن
  • – امکان نصب روی تانکر آب
  • – بدون نیاز به فشار و دبی راه انداز
  • – با کابل سه رشته و سیم ارت

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن گازی آزمایش مدل AZ40 N

آبگرمکن گازی آزمایش مدل AZ40 N

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۸x48x138 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۳۳ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۱۱۰ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۳/۴ اینچ

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3315if

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3315if

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۳۶*۶۸*۲۴.۸ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۵ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸*۷۰*۲۶ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۱۲ لیتر
  • ظرفیت حرارتی
    ۲۱،۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۲٫۱ – ۶٫۱ لیتر بر دقیقه
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰٫۱ بار
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۲٫۵ لیتر بر دقیقه
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۵۰ – ۲۵ درجه سانتی‌گراد
  • قطر دودکش
    ۸ سانتی‌متر
  • مصرف گاز طبیعی
    ۲٫۵ مترمکعب در ساعت
  • مصرف گاز مایع
    ۱٫۸ کیلوگرم در ساعت
  • فشار گاز طبیعی
    ۱۸۰ mbar
  • فشار گاز مایع
    ۲۸۰ mbar
  • سیستم جرقه‌زن خودکار
    دارد
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • امکان تنظیم دبی آب (شیر تنظیم دما)
    دارد
  • سایر توضیحات
    تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان بسیار کم‌فشار دارای کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE
  • دارای راندمان بالا، بیش از ۸۷%
  • دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی
  • امکان تنظیم شعله به صورت ولومی و پیوسته
  • مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل
  • کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولار
  • مجهز به فن تخلیه آلاینده ها
  • سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
  • مجهز به سیستم آیونایز و کنترل هوشمند
  • بدون شمعک و دارای سیستم جرقه زن خودکار آسیب پذیری کم در مقابل سختی آب و رسوب گرفتن
  • مصرف بسیار کم گاز
  • قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع
  • برخوردار از فن آوری روز دنیا

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی آزمایش مدل AZ200E

آبگرمکن برقی آزمایش مدل AZ200E

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۵x45x165 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۴۰ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۲۰۰ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۳/۴ اینچ

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی مدل ۱۱۲۰E

آبگرمکن برقی مدل 1120E

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۷x13x15 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۳.۷ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x14x16 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳.۸ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۳ لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۷۵ درجه سانتی‌گراد
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۶۵ درجه سانتی‌گراد
  • دمای آب گرم
    ۷۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایر توضیحات
    – امکان نصب در زیر روشوئی و یا بر روی دیوار
  • – امکان نصب شیر مخلوط بطور مستقیم بر روی بدنه
  • – امکان استفاده بصورت سیار بصورت ورودی آب توسط شلنگ

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی پروتون مدل L80

آبگرمکن برقی پروتون مدل L80

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۶×۴۶×۱۱۵ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۲۰ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۸۰ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۴/۳ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۴/۳ اینچ

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی گرم آوران مدل GAE-10

آبگرمکن برقی گرم آوران مدل GAE-10

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۳x42x42 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۸.۶۰ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۹ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۲ سانتی‌متر
  • سایز لوله خروجی آب
    ۲.۵ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن گازی فردوس مدل KA50

آبگرمکن گازی فردوس مدل KA50

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۲x52x170 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۸۵ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۱۷۰ لیتر
  • ظرفیت حرارتی
    ۷۵۰۰ کیلو کالری بر ساعت
  • سایز لوله ورودی آب
    ۲.۵ سانتی‌متر
  • سایز لوله خروجی آب
    ۲.۵ سانتی‌متر
  • سیستم جرقه‌زن خودکار
    دارد
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • امکان تنظیم دبی آب (شیر تنظیم دما)
    دارد
  • ولوم ترموستات
    دارد
  • سایر توضیحات
    دارای بدنه مستحکم و بادوام
  • دارای قطعات بکار رفته درجه یک

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی مدل ۱۶۲۲

آبگرمکن برقی مدل 1622

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۵x18x26 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۸ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۰ لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۷۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    – سبک و قابل حمل
  • – امکان نصب مستقیم شیر مخلوط روی بدنه

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۷۳.۸*۴۵*۲۶.۵ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۷ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۸۰*۵۰*۳۲ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۸.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۷۸۹۳ وات
  • حجم مخزن
    ۱۲ لیتر
  • ظرفیت حرارتی
    ۲۴۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۳.۹ – ۶.۹ لیتر بر دقیقه
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰.۱ بار
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۲.۵ لیتر بر دقیقه
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۵۰ – ۲۵ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • قطر دودکش
    ۶ سانتی‌متر
  • مصرف گاز طبیعی
    ۲.۵ مترمکعب در ساعت
  • مصرف گاز مایع
    ۱.۸ کیلوگرم در ساعت
  • فشار گاز طبیعی
    ۱۸۰ mbar
  • فشار گاز مایع
    ۲۸۰ mbar
  • سیستم جرقه‌زن خودکار
    دارد
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • سایر توضیحات
    تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان بسیار کم‌فشار
  • دارای کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE
  • دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی
  • امکان تنظیم شعله به صورت ولومی و پیوسته
  • مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل
  • کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولار
  • دارای شمعک دائمی
  • دارای فندک پیزوالکتریک ضربه ای
  • قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۹x31x23 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۰ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ندارد لیتر
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰.۱-۰.۱۵ بار
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۲.۵ لیتر بر دقیقه
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۲۵-۵۰ درجه سانتی‌گراد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ
  • مصرف گاز طبیعی
    ۲.۵ مترمکعب در ساعت
  • مصرف گاز مایع
    ۱.۹ کیلوگرم در ساعت
  • فشار گاز طبیعی
    ۲۰ mbar
  • فشار گاز مایع
    ۲۹ mbar
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • امکان تنظیم دبی آب (شیر تنظیم دما)
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن گازی فردوس مدل KA45

آبگرمکن گازی فردوس مدل KA45

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۵۵x45x45 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۵۵ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۱۱۰ لیتر
  • ظرفیت حرارتی
    ۶۱۰۰ کیلو کالری بر ساعت
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۶ بار
  • سایز لوله ورودی آب
    ۲.۵ سانتی‌متر
  • سایز لوله خروجی آب
    ۲.۵ سانتی‌متر
  • فشار گاز طبیعی
    ۲ mbar
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • ولوم ترموستات
    دارد
  • سایر توضیحات
    دارای بدنه سنگین و با دوام
  • دارای قطعات بکار رفته استاندارد
  • ساخته شده از ورق آهن ۴ میلی

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن گازی آزمون مدل GV50

آبگرمکن گازی آزمون مدل GV50

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۵۵x51x51 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۷۹ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۱۶۰ لیتر
  • ظرفیت حرارتی
    ۲۵۰۰ کیلو کالری بر ساعت
  • سایز لوله ورودی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۳/۴ اینچ

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۳۶x68x24.8 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۳ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x70x26 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    لیتر
  • ظرفیت حرارتی
    ۲۱,۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۲٫۱ – ۶٫۱ لیتر بر دقیقه
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰٫۱ بار
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۲٫۵ لیتر بر دقیقه
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۵۰ – ۲۵ درجه سانتی‌گراد
  • قطر دودکش
    ۱۵ سانتی‌متر
  • مصرف گاز طبیعی
    ۲٫۵ مترمکعب در ساعت
  • مصرف گاز مایع
    ۱٫۸ کیلوگرم در ساعت
  • فشار گاز طبیعی
    ۱۸۰ mbar
  • فشار گاز مایع
    ۲۸۰ mbar
  • سیستم جرقه‌زن خودکار
    دارد
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • سایر توضیحات
    تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان بسیار کم‌فشار
  • دارای کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE
  • دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی
  • امکان تنظیم شعله به صورت ولومی و پیوسته
  • مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل
  • کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولار
  • دارای شمعک دائمی
  • دارای فندک پیزوالکتریک ضربه ای
  • قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی مدل سولار

آبگرمکن برقی مدل سولار

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۱۵x11x32 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۶x11x32 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱ کیلوگرم
  • توان
    ۳۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱ لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۶۰ درجه سانتی‌گراد
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۰ لیتر بر دقیقه
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ
  • امکان تنظیم دبی آب (شیر تنظیم دما)
    دارد
  • ولوم ترموستات
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن گازی آزمایش مدل AZ50 N

آبگرمکن گازی آزمایش مدل AZ50 N

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۵۵x49x49 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۳۴ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۱۴۵ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایر توضیحات
    نوع سوخت :گاز شهری – گاز مایع
  • ظرفیت مخزن :۱۴۵ لیتری
  • فشار آزمایش شده روی مخزن :۲۱ اتمسفر
  • رنگ رویه : سفید پودری الکترواستاتیک
  • نوع ورق مخزن :گالوانیزه ۳ میلی متر
  • نازل: گاز مایع ۱.۵ mmگاز شهری ۲.۵ mm
  • فشار گاز ورودی :۱۷۸ ستون آب
  • وزن مخزن:۳۸ سانتی متر
  • قدرت حرارتی :۵۷۰۰ تا ۸۵۰۰ کیلو کالری بر ساعت
  • ارتفاع با کلاهک :۱۵۵ سانتی متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن جنرال تکنو مدل GT-GE45V

آبگرمکن جنرال تکنو مدل GT-GE45V

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۴x44x160 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۵۹ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۰۰ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۳/۴ اینچ

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی جی اچ ام مدل ۹۸۰B

آبگرمکن برقی جی اچ ام مدل 980B

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۰*۱۸*۲۵ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۸ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵*۲۲*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۰ لیتر
  • تعداد المنت
    یک عدد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی کامیاب کد ۱۵

آبگرمکن برقی کامیاب کد 15

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۲۱x42x42 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۳ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x45x45 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۵ لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۹۰ درجه سانتی‌گراد
  • ولوم ترموستات
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن ویتو مدل وی کد ۵۷۸۱۶۳

آبگرمکن ویتو مدل وی کد 578163

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۱۴×۲۲×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۸ کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۰.۵ لیتر
  • سایر توضیحات
    این محصول به همراه یک دوش نیز دارد.

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن جی اچ ام مدل ۹۶۲۵

آبگرمکن جی اچ ام مدل 9625

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۱۴۲ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۵۸ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۴۲ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۰ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۲۰۰ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۴/۳ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۴/۳ اینچ

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن فروزش کد MF 15

آبگرمکن فروزش کد MF 15

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۴۶x24x26 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۰ کیلوگرم
  • حجم مخزن
    ۱۵ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۴/۳ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۴/۳ اینچ
  • سیستم جرقه‌زن خودکار
    دارد
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • ولوم ترموستات
    دارد
  • سایر توضیحات
    دارای مخزن از جنس گالوانیزه
  • مجهز به المنت ایتالیایی
  • بسیار کم مصرف و کیفیت بالا
  • مجهز به شیر اطمینان
  • کاهش مصرف برق بواسطه ایزولاسیون بسیار عالی
  • رنگ بدنه با پوشش اپوکسی پلی استر

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3215i

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3215i

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۳۶*۶۸*۲۴.۸ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۳.۵ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸*۷۰*۲۶ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵ کیلوگرم
  • ظرفیت حرارتی
    ۲۱،۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت
  • ظرفیت تامین آب گرم
    ۱۲٫۱ – ۶٫۱ لیتر بر دقیقه
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰٫۱ بار
  • حداقل مقدار آب ورودی (دبی راه انداز)
    ۲٫۵ لیتر بر دقیقه
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • اختلاف دمای آب ورودی و خروجی
    ۵۰ – ۲۵ درجه سانتی‌گراد
  • قطر دودکش
    ۱۵ سانتی‌متر
  • مصرف گاز طبیعی
    ۲٫۵ مترمکعب در ساعت
  • مصرف گاز مایع
    ۱٫۸ کیلوگرم در ساعت
  • فشار گاز طبیعی
    ۱۸۰ mbar
  • فشار گاز مایع
    ۲۸۰ mbar
  • سیستم جرقه‌زن خودکار
    دارد
  • امکان تنظیم شعله
    دارد
  • امکان تنظیم دبی آب (شیر تنظیم دما)
    دارد
  • سایر توضیحات
    تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان بسیار کم‌فشار
  • دارای کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE
  • دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی
  • امکان تنظیم شعله به صورت ولومی و پیوسته
  • مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل
  • کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولار
  • مجهز به سیستم آیونایز و کنترل هوشمند
  • بدون شمعک و دارای سیستم جرقه زن خودکار
  • مصرف بسیار کم گاز
  • قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع
  • برخوردار از فن آوری روز دنیا

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی کامیاب کد ۱۵

آبگرمکن برقی کامیاب کد 15

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۲۱x42x42 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۳ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x45x45 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۵ لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۹۰ درجه سانتی‌گراد
  • ولوم ترموستات
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP15-1

آبگرمکن برقی خروشان اصفهان مدل IBP15-1

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۲۶x26x51 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۰ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x28x54 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۵ لیتر
  • میزان حرارت (گرمادهی)
    ۸۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ
  • ولوم ترموستات
    دارد
  • سایر توضیحات
    ورق مخزن از جنس گالوانیزه ضدزنگ
  • رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی آزمایش مدل AZ15LE

آبگرمکن برقی آزمایش مدل AZ15LE

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۶x26x55 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۲.۳ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۵ لیتر
  • دمای آب گرم
    ۸۰ درجه سانتی‌گراد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۱/۲ اینچ
  • سایر توضیحات
    مخزن تمام لعاب ضد بخار
  • بدنه پوشش رنگ الکترو استاتیک

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی آزمون مدل Ew Sun کد ۱۳۸۹۰۲۱۰

آبگرمکن برقی آزمون مدل Ew Sun کد 13890210

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۷*۳۴*۲۱ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱۰ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۳*۲۶*۴۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰/۱۰۰ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱۴ لیتر
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۴/۳ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۴/۳ اینچ
  • سیستم جرقه‌زن خودکار
    دارد
  • ولوم ترموستات
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی مدل بتین

آبگرمکن برقی مدل بتین

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ابعاد کالا
    ۲۰x30x12 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۱ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲x22x31 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱.۱ کیلوگرم
  • توان
    ۳۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۰.۲ لیتر
  • سایز لوله ورودی آب
    ۲ سانتی‌متر
  • سایز لوله خروجی آب
    ۲.۵ سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن ویتو مدل فِلو کد ۲۷۳۵۶۰۴

آبگرمکن ویتو مدل فِلو کد 2735604

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ابعاد کالا
    ۱۰×۲۴×۳۷ سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۲.۶ کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۳×۲۵×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳ کیلوگرم
  • توان
    ۷۵۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۱ لیتر
  • حداقل فشار آب ورودی (فشار راه اندازی)
    ۰.۵ بار
  • حداکثر فشار آب ورودی
    ۱۰ بار
  • سایر توضیحات
    این محصول سه مرحله دارد.
  • ۱- ۲۵۰۰تا۳۰۰۰ وات است.
  • ۲- ۵۰۰۰تا۶۰۰۰ وات است.
  • ۳- ۷۵۰۰تا۹۰۰۰ وات است.
  • در ضمن دما خروجی آب به سرعت جریان آب بستگی دارد.

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ew50

آبگرمکن برقی آزمون کار مدل Ew50

مشخصات

  • ابعاد کالا
    قطر ۳۴.۵ و ارتفاع ۸۲ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • ولوم ترموستات
    دارد
  • سایر توضیحات
    – آبگرمکن برقی تمام اتوماتیک ایستاده
  • – دارای ترموستات فرانسوی
  • – جلوگیری از ورود اتصالات برقی در داخل آب
  • – رنگ پودری الکترواستاتیک
  • – مخزن گالوانیزه

تصاویر، قیمت روز و خرید


آبگرمکن برقی جنرال تکنو مدل GT-E70W

آبگرمکن برقی جنرال تکنو مدل GT-E70W

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۵۸x44x44 سانتی‌متر
  • وزن کالا
    ۲۰/۸۰ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • حجم مخزن
    ۴۰ لیتر
  • تعداد المنت
    یک عدد
  • سایز لوله ورودی آب
    ۳/۴ اینچ
  • سایز لوله خروجی آب
    ۳/۴ اینچ

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید ساپورت و خرید مانتو ریرا نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا