زیورآلاتمد و پوشاک

راهنمای خرید انگشتر نگین دار همراه با خرید آنلاین

بهترین ها با ورندل

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین زیور آلات در بین خانوم ها بی شک حلقه و انگشتر است.انگشتر ها دارای مدل های مختلف و متفاوتی هستند که انتخاب کردن در بین آنها کار را کمی سخت و پیچیده میکند.

انتخاب انگشتر اصل و با کیفیت کار هرکسی نیست و باید در این مورد با کارشناس انگشتر مشاوره بگیرید. ولی تیم ورندل در ادامه مطلب نکات مهمی برای خرید انگشتر خوب و با کیفیت برای شما به ارمغان میآورد.

ما در این مطلب قصد داریم به راهنمای خرید انگشتر با نگین قیمتی بپردازیم تا شما عزیزان علاوه بر دریافت اطلاعات در این زمینه بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

یک انگشتر کلاسیک با نگین قیمتی زیبا هیچ گاه از مد نمی افتد و بسته به نگین آن ممکن است ارزشش بالاتر رود. وجود نگین روی انگشتر میتواند علاوه بر زیبایی خاصی که دارد ممکن است خواصی برای جسم و روح انسان داشته باشد.

اَنگُشتَر چیست؟

انگشتر معمولا یک رول (حلقه) از جنس فلز است که مردم ،مخصوصا بانوان خوش سلیقه آنرا بعنوان زینت استفاده میکنند.معمولا این حلقه ها مزین به نگین قیمتی میباشد

تاریخچه مختصر انگشتر

در مورد زمان پیدایش انگشتر این را باید به شما بگوییم که اطلاعات کافی در مورد آن وجود ندارد ولی در زمان مصر باستان و ایران باستان، زنان از این حلقه ها برای تزیین و زینت استفاده میکرده اند.

به مرور زمان انسانها حلقه های فلزی را با سنگ های قیمتی و گرانبها ترکیب کردند که امروزه آنها را انگشتر نگین دار میگوییم

سنگ های قیمتی چه سنگ هایی هستند؟

برخی سنگ ها بعلت کمیاب بودن و جنس خاصی که دارند همواره از ارزش بالایی برخوردار هستند .این سنگ ها معمولا دارای خواصی هستند که در ادامه به انها میپردازیم.

سنگ های قیمتی در ایران معمولا به سنگ های زیر گفته میشود

سنگهای الماس، زمرد سبز، یاقوت سرخ، یاقوت کبود ،فیروزه ،انواع عقیق،عقیق سلیمانی و … گفته میشود

سنگهای قیمتی

نکاتی در باره خرید انگشتر

سایز انگشتر:اولین قدم برای خرید انگشتر دانستن سایز انگشت است که میخواهید انگشتر به آن بپوشانید.دقت کنید که انگشتر را مناسب سایز خود انتخاب کنید .انگشتری که زیادی گشاد باشد ممکن است باعث افتادن از دست شما شود. انگشتر های تنگ هم باعث میشود جلوی شریان خون شما گرفته شود

رکاب انگشتر:رکاب انگشتر باید طوری باشد که انگشت شما در آن راحت باشد . مدل رکاب را طوری انتخاب کنید که با دست شما ست باشد و زیبایی خاصی داشته باشد.برای خانوم ها نباید رکاب را ضخیم انتخاب کرد تا انگشتر ظرافت خود را حفظ کند

رنگ انگشتر: رنگ انگشتر کاملا به سلیقه شما است، شما میتوانید انگشتر طلا ،نقره با سنگ های قیمتی به رنگ سبز، فیروزه ای،قرمز انتخاب کنید . در این مورد شما میتوانید انگشتر خود را با المانی دیگر مثل رنگ روسری خود ست کنید.

در چه زمانی انگشتر بخریم؟

بهترین زمان برای خرید انگشتر در هنگام عصر است چون دست ها ورم ندارند و بدن حالت گرمی به خود میگیرد.

در مراسم ها کدام انگشتر را بپوشیم؟

در مراسم ها و مجالس میتوانید از انگشتر هایی استفاده کنید که نگین قیمتی دارند.مثلا از یاقوت سرخ و یا زمرد استفاده کنید .البته فراموش نکنید انگشترهایی مثل فیروزه و عقیق قرمز نیز طرفداران خاص خود را دارند.

طول انگشتر چقدر باشد؟

طول انگشتر فاکتور مهمی در استایل شما است و نباید بیش از اندازه بزرگ و یا کوچک باشد .بهترین حالت این است که نگین انگشتر در بین بند انگشت شما قرار بگیرد.

برای انگشت های بلند چه انگشتری بپوشیم؟

اگر انگشت شما بلند است شما باید انگشتر با نگین گرد را انتخاب کنید چرا که باعث میشود انگشت های شما زیباتر به نظر برسد

برای انگشت های کوتاه چه انگشتری بپوشیم؟

انگشتر هایی که دارای نگین زاویه دار مثل مستطیل و لوزی هستند میتوانند برای انگشت های کوتاه مناسب باشد و استایل دست شما را تغییر دهند.

انگشتر مناسب برای دست های بزرگ

اگر پنجه دست شما بزرگ است باید از انگشتر هایی با نگین درشت بهره ببرید و استفاده از انگشتر هایی با نگین ریز اصلا مناسب دست شما نیست

انگشتر مناسب دست کوچک

اگر دست شما کوچک است باید از انگشترهایی استفاده کنید که کوچک میباشند ولی نگین آنها حتما باید بصورت مربعی ،مستطیلی و .. باشد.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید انگشتر نگین دار توجه شما را به۲۷ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

متاسفانه این محصول در سایت دیجی کالا موجود نیست. در صورت موجود شدن لیست محصولات در این بخش قرار می‌گیرد.

صفحه اصلی سایت دیجی کالا

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، گردنبند طلا و نقره وپیرسینگ را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا