کالای دیجیتال

بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران + خرید با قیمت مناسب

شیائومی یکی از برند های محبوب است که گوشی های موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تولید میکند همواره مورد توجه مردم ایران و سایر کشور ها قرار گرفته است.

کیفیت بالای گوشی های شیائومی سبب شده که شیائومی به یکی از محبوب ترین برند در ایران تبدیل شود. ما در این مطلب این برند را به شما معرفی میکنیم و بهترین محصولات آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

تاریخچه مختصر شرکت شیائومی

شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۰ در پکن فعالیت خود را آغاز کرد ،لی جون که اکنون بیست و سومین مرد ثروتمند جهان است یکی از بنیان‌گذاران شیائومی است و رفته رفته پیشرفت های بسیاری را در زمینه گوشی های موبایل انجام داد.

بازار هدف شرکت شیائومی تقریبا همه ملت های دنیاست و محصولات خود را به تمامی کشور ها صادر میکند.جالب اینجاست که محصولات شیائومی به گوشی های همراه ختم نشده و محصولات دیگری مثل تبلت و ساعت هوشمند و تلویزیون و ریش تراش را هم به بازار جهانی صادر میکنند.

محصولات خاص شیائومی

در یک قاعده کلی شیائومی دارای دو نوع محصول خاص گوشی MI و REDMI است.

سری miروی محصولات با کیفیت متوسط و بالاتر کار میکند و بدیهی است این سری از گوشی های شیائومی قیمت بالاتری نیز دارند.

سری ردمی نیز روی کیفیت متوسط و پایین تر کار میکند تا این شرکت تقریبا تمام سلایق و بودجه ها را زیر پوشش قرار دهد.جالب است شعار خط تولید ردمی این است که «گوشی خود را نصف قیمت از ما بخرید».

بهترین مدل های خط تولید ردمی مدل های k و نوت هستند که از لحاظ قیمت عالی یه نظر میرسند.

بودجه تان چقدر است؟

با اینکه گوشی های شیائومی در قیمت های پایین تری نسبت به رقیبان خود هستند ولی رنج قیمتی کمترین شیائومی امروز از ۳میلیون تومان تا ۱۸میلیون تومان است.

همه چیز درباره Redmi 8A

جالب است بدانید فرمول ارزانترین قیمت گوشی های شیائومی بصورت زیر است

ردمی+یک عدد+حرفA

بدین صورت شما میتوانید یکی از ارزانترین محصولات شرکت شیائومی را تشخیص دهید.

برای اینکه ردمی ۸آ را بیشتر بشناسید در متن زیر درباره خصوصیات و ویژگی های این محصول بیشتر توضیح خواهیم داد.

ردمی ۸آ دارای صفحه نمایش ۶.۲اینچ با دوربین عقب ۱۲مگاپیکسل و با دوربین سلفی ۸مگاپیکسل در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.باید گفت که ردمی ۸آ یکی از خوب های در رده خود می‌باشد .این مدل از گوشی شیائومی با رم ۴گیگا بایت و با cpuقوی و فعال اسنپ دراگون ۴۳۹ عالی عمل میکند.

گوشی میان رده ردمی 8A شیائومی با قیمت 91 دلاری معرفی شد | ماگرتا

همه چیز درباره Redmi  note 8

این گوشی همانند ردمی ۸A در حد و اندازه خود قابلیت های شگفت انگیزی دارد. و قیمت آن بخاطر ویژگی هایی‌که دارد از مدل قبلی قدری بیشتر است.

گوشی «شیائومی» مدل ردمی نوت ۸ از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با پنل¬ IPS LCD ساخته ‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. «xiaomi redmi note 8» یکی از گوشی‌های میان‌رده شیائومی محسوب می‌شود و در دو ظرفیت ظرفیت ۶۴ گیگا و ۱۲۸ گیگا و در سه رنگ سفید، آبی و مشکی به بازار عرضه شده است. قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ کمی پایین‌تر از سایر رقبای موجود در بازار است چراکه برند این گوشی چینی است و محصولات این کشور با قیمتی کمتر در کشور ما موجود می‌شوند. البته این گوشی را با گوشی می نوت ۸ نباید اشتباه بگیرید و گوشی ردمی نوت ۸ سطح پایین‌تری نسبت به می نوت ۸ دارد. این شرکت همانند سایر شرکت‌ها به دنبال کاهش هزینه‌های تولید گوشی هستند تا این محصولات با قیمتی ارزان‌تر به دست کاربران برسد به همین دلیل گوشی ردمی نوت ۸ فاقد هندزفری است. قاب پشتی و جلویی این گوشی از شیشه با محافظ Gorilla Glass 5 ساخته شده است که همین مورد باعث می‌شود برتری محسوسی نسبت به گوشی A50 از برند سامسونگ داشته باشد. لوازم جانبی همراه این گوشی عبارتند از : دفترچه راهنما، شارژر و کابل USB. گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ از ۴ دوربین تشکیل شده که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. گوشی ردمی نوت ۸ از قابلیت ۴G هم پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با سرعت بسیار بالایی به مرور صفحات اینترنت و استفاده از شبکه‌های اجتماعی بپردازید.

قیمت، مشخصات و خرید شیائومی ردمی نوت 8 | Xiaomi Redmi Note 8

 از بهترین های شیائومی

ردمی نوت ۹ اس (Redmi note 9 s )

طراحی خاص ردمی نوت ۹ باعث جلب شدن توجه ها به این گوشی شده است.در کنار طراحی فوق العاده ای که دارد هسته پردازنده یعنی cpu آن نیز فوق العاده عمل میکند. سی پی یو ردمی نوت ۹ اس از اسنپ دراگون ۷۲۰ جی ساخته شده است.که این cpu برای یک گوشی متوسط عالی عمل میکند.وزن ردمی نوت ۹ است تقریبا ۲۱۰ گرم است و سایز نمایشگر آن ۶.۶۷ اینچ است.باتری گوشی ردمی نوت ۹ ۵۰۲۰ میلیآمپر ساعت است و نگرانی شما را برای استفاده روزمره از آن بر طرف میسازد.دوربین  اصلی ردمی نوت ۹ اس ۴۸ مگاپیکسل است که دوربین های کمکی ۵ و ۸و ۲ مگا پیکسل نیز وظیفه پشتیبانی از آن را به عهده دارند.در ورژن جدید این محصول سنسور اثر انگشت نیز به آن اضافه شده تا کاربران با سرعت بالاتری بتوانند به محتوای درون گوشی خود دست پیدا کنند.

مشکل میکروفون در گوشی‌های ردمی نوت 9 اس شیائومی | فروشگاه اینترنتی می مارکت

 شگفتی شیائومی در رده متوسط

می نوت ۱۰ (Mi note 10)

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10  دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می‌تواند همان گوشی‌ای باشد که به دنبال آن می‌گردید. با در دست گرفتن این گوشی شما کاملا متوجه آن می‌شوید که یک گوشی حرفه‌ای در کارایی و عکاسی و تصویربرداری در دست دارید. این گوشی دو سیم‌کارت بوده و شما می‌توانید به‌جای این‌که دو گوشی به‌همراه داشته باشید، فقط از یک گوشی برای دو خط همراه استفاده کنید. گوشی موبایل Mi Note 10 Lite دارای طراحی خاص و زیبایی با استفاده از متریال شیشه و آلومینیوم است که می‌تواند جلوه خاصی در دستان شما داشته باشد. گفتنی است که قاب پشتی و جلو از جنس شیشه است. شاید از خود بپرسید که شیشه دارای مقاومت پایینی است، اما اصلا جای نگرانی نیست، چون‌که با Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. یکی‌از مهم‌ترین نکاتی که در خرید گوشی‌های اسمارت مورد توجه است، این‌است که دوربین آن دارای چه کیفیت و قدرتی است. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. با این قدرت و کیفیت می‌توانید تصاویری با جزییات و وضوح بسیار را ثبت کنید. این گوشی مناسب تماشای ویدیو و بازی کردن است. این استدلال از وسعت صفحه‌نمایش آن که ۶.۴۷ اینچ بوده و از تکنولوژی ساخت AMOLED استفاده می‌کند نشات می‌گیرد. کیفیت صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite دو سیم‌ کارت Full HD Plus است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی موبایل باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۲۶۰ میلی‌آمپرساعت است که مدت‌زمان استفاده را طولانی‌تر می‌کند. Mi Note 10 Lite قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۳۰ وات را دارا است.

Xiaomi Mi note 10 pro | بررسی مشخصات شیائومی نوت 10 پرو 2020 - موبایل زانیا

 پوکو x3 یکی از با کیفیت ترین مدل گوشی شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3  دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از جمله محصولات برند شیائومی که با فناوری NFC روانه بازار شده است. این محصول دارای ساختاری متوازن و خوش‌ساخت بدون پشتیبانی از تکنولوژی ۵G در تاریخ ۰۷ سپتامبر ۲۰۲۰ روانه بازار شده است. این محصول از فریم آلومینیومی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به این مدل بخشیده است. صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 M2007J20CG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در اندازه ۶.۶۷ منتشر شده است. این صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه است و در بالا وسط اثری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی وجود دیده می‌شود. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است .صحفه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 M2007J20CG با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 5 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود. ویژگی دیگر Poco F2 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش که نشان از بالارده بودن محصول دارد. گفتنی است چهار دوربین که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی ۴K را ثبت و ضبط کنند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. بلوتوث نسخه ۵.۱، نسخه ۱۰ سیستم عامل اندروید و باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند.

گوشی POCO X3 Pro تاییدیه NBTC را دریافت کرد - گوشی هوشمند شیائومی

پوکو M3  شیائومی چطور است؟

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از جمله اولین سری محصولات برند شیائومی است. این محصول دارای ساختاری متوازن و خوش‌ساخت بدون پشتیبانی از تکنولوژی ۵G در تاریخ نوامبر ۲۰۲۰ روانه بازار شده است. این محصول از فریم پلاستیکی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به این مدل بخشیده است. صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3  دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در اندازه ۶.۵۳ منتشر شده است. این صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه است و در بالا وسط اثری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی وجود دیده می‌شود. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی است .صحفه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 M2010J19CG با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 3 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود. ویژگی دیگر Poco M3 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در زیر کنار گوشی که نشان از بالارده بودن محصول دارد. گفتنی است ۳ دوربین که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی Full HD را ثبت و ضبط کنند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. بلوتوث نسخه ۵.۰، نسخه ۱۰ سیستم عامل اندروید و باتری شگفت‌انگیز ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند. گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 M2010J19CG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت دارای قابلیت reverse charging است. شارژ معکوس یا همون (reverse charging) ویژگی است که به شما این امکان را می‌دهد که از تلفن خود برای شارژ دستگاه‌های دیگر مانند تلفن‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و باندهای هوشمندی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. برای اینکه بتوانید آنها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنید، دستگاه شما باید از پروتکل شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی کند.

قیمت و مشخصات بیشتری از POCO M3 فاش شد

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی توجه شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

متاسفانه این محصول در سایت دیجی کالا موجود نیست. در صورت موجود شدن لیست محصولات در این بخش قرار می‌گیرد.

صفحه اصلی سایت دیجی کالا

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، فلش مموری و موتور سیکلت های ۲۰۲۱ را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید با کلیک بر روی تصاویر یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید چرا که هدف ما رضایت شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا