آشپزخانهخانه و آشپزخانه

بهترین سرویس غذا خوری بازار ایران کدام است؟

از مهمترین ویژگی‌هایی که یک سرویس غذاخوری را مناسب شما می‌سازد، کاربرد آن است. قبل از خرید سرویس غذاخوری باید به کاربرد آن توجه کنید. برای مثال ممکن است سرویس را جهت پذیرایی از مهمانان، استفاده در گردش و سفر یا استفاده دم دستی خریداری کنید.
به بیان ساده‌تر هرچه کاربرد ظروف غذاخوری شما به نیازتان نزدیک‌تر باشد، خریدی موفق‌تر خواهید داشت. در ادامه مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا سرویس غذاخوری بسته به نیازتان را بیابید.

ظروفی که در آن غذا می‌خورید به‌اندازه خود غذا مهم است، ظاهر، جنس، دوام، زیبایی و نما و جلوه سرویس غذاخوری هنگام چیدمان در قفسه کابینت یا روی سفره حائز اهمیت است.

یکی از دغدغه‌های عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه، سرویس و ظروف غذاخوری است.

اگر تاکنون برای خرید سرویس غذاخوری اقدام کرده باشید، خوب می‌دانید تنوع محصولات موجود در بازار و ویژگی‌های هرکدام، انتخاب و خرید شما را سخت و دچار چالش خواهد کرد.

ظروفی که در آن غذا می‌خورید به‌اندازه خود غذا مهم است، ظاهر، جنس، دوام، زیبایی و نما و جلوه سرویس غذاخوری هنگام چیدمان در قفسه کابینت یا روی سفره حائز اهمیت است.

اصول خرید ظروف سرویس غذاخوری

یکی از مهم‌ترین اصول برای پذیرایی از مهمان، استفاده از ظروف زیبا و در عین حال باکیفیت است. به عبارتی دیگر می‌توان گفت، قراردادن ظروف زیبا بر روی میز یا سفره، نشان دهنده‌ی احترام گذاشتن به مهمان می‌باشد. زیرا کسی که به منزل شما می‌آید از احترام خاصی برخوردار است و تا زمانی که در خانه‌ی شماست باید بسیار محترم شمرده شود. یکی از ظروف مهم و اساسی هنگام سرو غذا، سرویس‌های غذاخوری چند نفره است که تنوع آنها در بازار هم کم نیست. ست بودن ظروف سرو غذا زیبایی خاصی به سفره می‌بخشد و باعث برانگیختن اشتها نیز خواهد شد. امروزه تنوع بسیار زیادی در تولید ظروف غذاخوری وجود دارد، از ظروف چینی گرفته تا آکروپال، آیروپال و… . باتوجه به اشکال مختلف و تنوع ظاهری زیادی که در ساخت این محصولات وجود دارد، انتخاب برای مصرف کنندگان سخت خواهد شد. اما نگران نباشید، اگر با کیمیک همراه شوید، اصولی که هنگام خرید سرویس غذاخوری باید مورد توجه قرار دهید را خواهید دانست.

یک دست سرویس غذاخوری معمولی شامل: فنجان، کاسه، بشقاب سالادخوری ، بشقاب غذاخوری است که  معمولا ۲۴ تکه هستند.  سرویس غذاخوری پذیرایی ممکن است دربرگیرنده قطعات بیشتری همچون ظرف مخصوص سس، بشقاب سرو دسر و بشقاب بزرگ باشد. همچنین می توانید مجموعه ای از قطعات تکمیل کننده همچون دیس، ظرف سس، بشقاب کره  و سایر موارد را نیز در صورت نیاز خریداری کنید و ظروف غذاخوری تان را با قطعات مختلف تکمیل نمایید. اگر یک قطعه از ست شما شکست، می توانید آن را به تنهایی خریداری کنید.. گاهی اوقات اگر یک قطعه از ظروف غذاخوری شما بشکند می¬توانید آن را با یک جایگزین که به صورت تکی فروخته میشود جایگزین کنید.

.اگر به دنبال ظروفی هستید که هم  مستحکم و هم زیباست می توانید از سرویس چینی استخوانی استفاده کنید. ظروف چینی استخوانی که به خاطر ساختار ظریف و نازک خود مشهور هستند می توانند نوع مقاوم و با دوامی را برایتان فراهم کنند. ظاهر سفید رنگ آن ها باعث می شود سبک جذابی داشته باشند که با هر اتاق ناهارخوری قابل ست کردن است. ظروف چینی استخوانی را می توان در ماشین ظرفشویی شست اما بهتر است آن ها را با دست بشویید.

ظروف سرامیکی، ظروف ارزان و مقاومی هستند که سبک های مختلفی دارند. این ظروف سنگین تر و ضخیم تر از ظروف چینی استخوانی و پرسولان هستند اما سطح یکسانی از قدرت را ندارند. به همین خاطر به هنگام تمیز کردن آن ها باید مراقب باشید.

 ظروف سفالی یکی از مقرون به صرفه ترین نوع ظروف سرامیکی است.  از آنجایی که ساختار آن ها متخلخل تر از سایر انواع ظروف است، به کمک مواد ضد آب پوشانده شده و مستحکم می شوند. این ظروف برای مصارف غیر رسمی ساخته می شوند و استحکام کمتری نسبت به ظروف سرامیکی یا چینی دارند.

 با اینکه ظروف ملامین  از لحاظ ظاهری شبیه ظروف سرامیکی هستند اما از رزین مقاومی تهیه شده اند. ملامین  را می توان برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار داد و همین امر باعث شده است این ظروف برای هر موقعیتی مناسب باشند. ظروف غذاخوری ملامین از طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها تشکیل شده اند و می توانید سبک دلخواه¬تان را به راحتی پیدا کنید.

 همیشه باید  دستورالعمل کارخانه سازنده را  برای انواع مختلفی از ظروف دنبال کنید. برخی از سبک های ظروف پذیرایی را باید با دست شست . برخی از  ظروف نیز در طراحی خود فلز دارند و همین امر باعث می شود نتوان آن ها را در مایکروویو قرار داد. برخی از انواع ظروف را می توان به راحتی در کابینت قرار داد و برخی نیز باید با دقت بیشتری حفظ و نگهداری شوند. برای مراقبت از ظروف چینی و سایر انواع ظروف پذیرایی، بهتر است آن را بین قطعات فوم قرار دهید تا خراش نخورند

.ظروف غذاخوری از جنس سفال در واقع نوعی سرامیک هستند که در کوره حرارت دیده اند و سپس لعابی روی آن ها کشیده شده است. معمولا روی ظروف سفالی طرح ها و نقوش دستی کشیده می شود و این گونه ظروف دارای ظاهری سنتی هستند. ظروف غذاخوری سفالی به واسطه بدنه ضخیم و سنگین خود شناخته می شوند، اما با این حال به اندازه سایر ظروف غذاخوری مستحکم و بادوام نیستند و بدنه آن ها به راحتی لب پر و خرد می شوند. از سوی دیگر ظروف غذاخوری سفالی دارای سطحی نفوذپذیر هستند، به این معنا که بدنه آن ها به راحتی آب و سایر مواد را به خود جذب می کند. بنابراین توصیه می کنیم که از قراردادن آن ها داخل آب برای  مدت زمان طولانی خودداری کنید. اکثر ظروف موجود در سرویس غذاخوری سفالی قابل شست و شو در ماشین ظرف شویی هستند و قراردادن آن ها در مایکروویو مشکلی به دنبال نخواهد داشت، اما با این حال بهتر است دستورات و توصیه های تولید کننده را با دقت بررسی کنید

.

معمولاً ظروف چینی قابل استفاده در مایکروویو و فر هستند و شست و شوی آن ها داخل ماشین ظرفشویی مشکلی ندارد، مگر این که تولید کننده شما را از چنین قابلیت هایی منع کند. اگر ظروف چینی دارای خطوط و نقش هایی فلزی از جنس طلا، نقره و پلاتنیوم باشند، نباید آن ها را داخل مایکروویو قرار دهید. همچنین استفاده از شونده هایی با اسانس لیمو یا سایر مرکبات می تواند تاثیرات منفی روی این نقوش فلزی داشته باشند.

ظروف موجود در سرویس غذاخوری چینی در مقایسه با سایر ظروف غذاخوری از ظاهری مجلل تر برخوردار می باشند و به همین دلیل بیشتر در پذیرایی های رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. اما با این حال شما می توانید در مصارف روزمره از آن ها کمک بگیرید و با سرو غذاهای گوناگون داخل این ظروف زیبا، سفره هایی جذاب و اشتها آور تدارک ببینید.

انتخاب لوازم آشپزخانه شیک و مناسب در خیلی از زمان ها به عهده خانم خانه می باشد. ظروفی که در آن غذا می خورید دارای اهمیت زیادی می باشد. ظاهر، جنس، زیبایی و دوام از جمله مواردی است که در هنگام انتخاب ظروف غذا دارای اهمیت است و شما در هنگام خرید می بایست به آن توجه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

فروم نقش ظروف انتخابی یکی از اصول خرید می باشد، لازم است در هنگام انتخاب به زیبایی فرم، رعایت ارگونومی در طراحی و کاربردی بودن ظروف دقت کنید. اگر علاقه مند به یک رنگ خاص هستید بهتر است ظروفی را انتخاب کنید که دارای تنوع کافی در نقش و طرح باشد.

یکی از موارد دیگر که در اصول انتخاب شما موثر می باشد کیفیت ظروف است. خیلی اوقات حرارت زیاد، ضربه خوردن به ظروف و … باعث می شود تا کیفیت ظروف انتخابی تحت تاثیر قرار بگیرد. بهتر است جنسی را انتخاب کنید که در موارد بالا مقاوم باشد.

با توجه به سبک زندگی امروزی خیلی از خانواده ها از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف استفاده می کنند، بهتر است ظروفی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد و ثبات رنگ خود را حفظ کند. مقاومت در برابر درجه حرارت و مواد شوینده نیز مهم است.

برخی از کارخانه ها برای تولید ارزان تر از مواد و فلزات سنگین نظیر سرب و کادمیوم استفاده می کنند همچنین استفاده از مواد ذکر شده برای ایجاد ظاهری براق در ظروف موثر می باشد که برای انسان بسیار مضر می باشد. به همین دلیل در هنگام خرید توجه به بهداشت سرویس انتخابی بسیار مهم است.

برخی از کارخانه ها برای تولید ارزان تر از مواد و فلزات سنگین نظیر سرب و کادمیوم استفاده می کنند همچنین استفاده از مواد ذکر شده برای ایجاد ظاهری براق در ظروف موثر می باشد که برای انسان بسیار مضر می باشد. به همین دلیل در هنگام خرید توجه به بهداشت سرویس انتخابی بسیار مهم است.

با توجه به تنوع بازار و هماهنگی اقلام مختلف با میز پذیرایی شما بهتر است به دنبال خرید سرویسی باشید که بسته کامل را به شما ارائه دهد. خرید از مکان معتبر باعث می شود تا خیال شما از بابت اصل بودن جنس راحت باشد

سرویس سرامیکی نسبت به مدل سفالی از استحکام بسیار بالاتری برخوردار است، چرا که در هنگام تولید شدن به رس ماده شیشه ای اضافه می شود. بدنه سرویس سرامیکی از درخشندگی کمتری نسبت به مدل های دیگر برخوردار است. مدل های مختلفی مانند ساتن و مات بر روی بدنه این نوع سرویس کار شده است. مدل مذکور کاربرد فراوان داشته و شما می توانید به سهولت آن را در ماکروویو، فریزر و فر قرار دهید بدون آن که نگران شکسته شدن آن باشید. به صورت معمول از سرویس سرامیکی در مهمانی های رسمی و مصارف روزانه استفاده می شود چرا که بسیار کاربردی می باشد.

سرویس ملامین از ماده پلاستیکی تشکیل شده و بسیار سبک می باشد. از دیگر ویژگی های این سرویس می توان به مقاومت بالا، بدنه خشک و انعطاف ناپذیر اشاره کرد. سرویس های ملامین برای گردش در جنگل و پیک نیک بسیار کاربردی است. خیلی از افراد این ظروف را به عنوان ظرف غذای کودک در نظر می گیرند. بهتر است برای شستشوی این سرویس غذاخوری در ماشین ظرفشویی آن را در طبقات بالا قرار دهید تا از برخورد با سایر ظروف جلوگیری شود.

توضیح در مورد سرویس غذاخوری آرکوپال  :

ظروف غذاخوری در نوعها، سبک ها و تعداد تکه های مختلفی موجود هستند. برخی از این سرویس ها برای مهمانی های رسمی کاربرد دارند و برخی از آن ها نیز برای مهمانی های غیر رسمی مناسب تر هستند. برای ظروف غذاخوری رسمی، سرویس چینی ظاهر بسیار خوبی خواهد داشت. این در حالیست که ظروف ساخته شده از ملامین یا ظروف ساخته شده از سفال می تواند برای مهمانی های غیر رسمی مناسب تر باشد. ظروف غذاخوری پذیرایی معمولاً در برگیرنده رنگ سفید هستند که با طراحی زیبایی تکمیل می شوند. ظروف غیر رسمی نیز اغلب رنگ ها و طرح های جالبی دارند و همین امر به شما اجازه می دهد گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید و آزادنه طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید سرویس غذاخوری توجه شما را به۳۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


سرویس ۲۵ پارچه غذاخوری آیروپال مدل Stima

سرویس 25 پارچه غذاخوری آیروپال مدل Stima

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۵ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , پیاله
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس ۲۵ پارچه غذاخوری آیروپال طرح استیما

سرویس 25 پارچه غذاخوری آیروپال طرح استیما

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۵ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , پیاله
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۸ پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس مدل White 2 درجه عالی

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس مدل White 2 درجه عالی

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۸ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    پیش دستی , بشقاب غذا خوری , دیس , بشقاب خورش خوری , سالاد خوری , نمک پاش
  • فناوری دکور
    داخل لعابی
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۸ پارچه پارس اپال کد ۴۰۰

سرویس غذاخوری 28 پارچه پارس اپال کد 400

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۸ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    کاسه , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش , پیاله
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذا خوری ۲۵ پارچه آذین اوپال مدل ۵۹۰

سرویس غذا خوری 25 پارچه آذین اوپال مدل 590

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۵ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵ × ۲۷ × ۱۸ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , پیاله
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۵ پارچه آذین اوپال مدل ۵۰۶

سرویس غذاخوری 25 پارچه آذین اوپال مدل 506

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۵ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵*۲۷*۱۸ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , پیاله
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    ندارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    سرویس ۲۵ پارچه
  • مناسب برای ۶ نفر
  • تعداد شش عدد پلو خوری
  • تعداد شش عدد خورشت خوری
  • تعداد شش عدد میوه خوری
  • تعداد شش عدد کاسه ماست
  • تعداد یک عدد دیس

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲ پارچه مقصود مدل طوطیا

سرویس غذاخوری 2 پارچه مقصود مدل طوطیا

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲ پارچه
  • مناسب برای
    یک نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    کاسه , بشقاب غذا خوری
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    ندارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۵ پارچه کودک پارس اوپال طرح Pooh

سرویس غذاخوری 5 پارچه کودک پارس اوپال طرح Pooh

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۵ پارچه
  • مناسب برای
    یک نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    بشقاب غذا خوری , پیش دستی , فنجان , نعلبکی , پیاله
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    – قالب دایره
  • – مقاوم در برابر ضربه
  • – مقاوم در برابر حرارت

تصاویر، قیمت روز و خرید


ست صبحانه خوری ۱۷ پارچه آی سرام طرح ریتا مدل ۴۰۲۵

ست صبحانه خوری 17 پارچه آی سرام طرح ریتا مدل 4025

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۱۷ پارچه
  • مناسب برای
    دو نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۸ × ۲۶ × ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰۰ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    بشقاب غذا خوری , پیش دستی , قوری چای خوری , فنجان , نعلبکی , قندان , پیاله
  • فناوری دکور
    داخل لعابی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    – ست صبحانه خوری ۱۷ پارچه
  • – دارای ۲ بشقاب قلبی بزرگ با ابعاد ۲۵ × ۲۴ × ۳ سانتیمتر به وزن ۴۸۷ گرم
  • – دارای ۲ بشقاب قلبی کوچک با ابعاد ۱۹ × ۱۷ × ۲.۵ سانتیمتر به وزن ۲۶۱ گرم
  • – دارای ۲ پیاله قلبی بزرگ با ابعاد ۱۲ × ۱۱ × ۴ سانتیمتر به وزن ۱۶۱ گرم
  • – دارای ۲ پیاله قلبی کوچک با ابعاد ۹ × ۸.۵ × ۴ سانتیمتر به وزن ۹۳ گرم
  • – دارای ۲ فنجان با قطر ۸ و احتساب دسته ۱۱ و ارتفاع ۷ سانتیمتر به وزن ۱۷۲ گرم
  • – دارای ۲ نعلبکی با ابعاد ۱۳ × ۲۲ × ۲ سانتیمتر به وزن ۲۵۴ گرم
  • – دارای ۱ قوری با ابعاد ۱۳ × ۲۰ × ۱۲ سانتیمتر به وزن ۵۰۰ گرم
  • – دارای ۱ وارمر با ابعاد ۱۵ × ۱۵ × ۶.۵ سانتیمتر به وزن ۴۰۰ گرم
  • – دارای ۱ قندان با ابعاد ۱۱ × ۱۱ × ۱۰.۵ سانتیمتر به وزن ۲۹۵ گرم
  • – دارای ۲ عدد اردو خوری با ابعاد ۱۹ × ۴.۵ × ۳ سانتیمتر به وزن ۱۶۵ گرم مناسب سرو زیتون و گردو و مخلفات

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۵ پارچه مدل رکسانا کد Rocsana-X01

سرویس غذاخوری 25 پارچه مدل رکسانا کد Rocsana-X01

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۵ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    کاسه , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی
  • فناوری دکور
    داخل لعابی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس ۲۷ پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل White درجه عالی

سرویس 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل White درجه عالی

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۷ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    پیش دستی , بشقاب غذا خوری , دیس , بشقاب خورش خوری , نمک پاش
  • فناوری دکور
    داخل لعابی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۵ پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل Bamblby درجه عالی

سرویس غذاخوری 5 پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل Bamblby درجه عالی

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۵ پارچه
  • مناسب برای
    یک نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۳ × ۲۳ × ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴۲ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    کاسه , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , فنجان , نعلبکی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۸ پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل اسپاتی درجه عالی

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل اسپاتی درجه عالی

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۸ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش , پیاله
  • فناوری دکور
    داخل لعابی
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۸ پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل ساکورا درجه عالی

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل ساکورا درجه عالی

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۸ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش , پیاله
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۵ پارچه کودک پارس اوپال طرح Micky Mouse

سرویس غذاخوری 5 پارچه کودک پارس اوپال طرح Micky Mouse

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۵ پارچه
  • مناسب برای
    یک نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    بشقاب غذا خوری , پیش دستی , فنجان , نعلبکی , پیاله
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    – قالب مربع
  • – مقاوم در برابر ضربه
  • – مقاوم در برابر حرارت

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۱۴ پارچه کائولین مدل کارن

سرویس غذاخوری 14 پارچه کائولین مدل کارن

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۱۴ پارچه
  • مناسب برای
    دو نفر
  • شامل ظروف
    ظرف سالاد , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش , پیاله , لیوان
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    – ساخت ایران

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس چینی ۱۰۲ پارچه کامل چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل فلورانس درجه یک

سرویس چینی 102 پارچه کامل چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل فلورانس درجه یک

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۱۰۲ پارچه
  • مناسب برای
    دوازده نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    سوپ خوری , ظرف سالاد , سالاد خوری , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , قوری چای خوری , فنجان , نعلبکی , قندان , شکر ریز , نمک پاش
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۳۸ پارچه لومینارک مدل آنتیک کد ۰۱

سرویس غذاخوری 38 پارچه لومینارک مدل آنتیک کد 01

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۳۸ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    ظرف سالاد , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , فنجان , نعلبکی , پیاله
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    – جنس آرکوپال

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذا خوری ۲۶ پارچه آذین اوپال – مدل ۸۰۹

سرویس غذا خوری 26 پارچه آذین اوپال - مدل 809

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۶ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵*۲۰*۲۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۷.۷ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , پیاله

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۵ پارچه مدل متین کدMatin-X01

سرویس غذاخوری 25 پارچه مدل متین کدMatin-X01

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۵ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    کاسه , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی
  • فناوری دکور
    داخل لعابی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذا خوری ۵ پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل Baby Pap درجه یک

سرویس غذا خوری 5 پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل Baby Pap درجه یک

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۵ پارچه
  • مناسب برای
    یک نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۴.۵ × ۱۱ × ۲۳ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴۸۵ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    بشقاب خورش خوری , پیش دستی , فنجان , نعلبکی , پیاله
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    – سرویس ۵ پارچه شامل:
  • – یک عدد بشقاب میوه‌خوری با قطر ۱۹ سانتی‌متر
  • – یک عدد بشقاب گود مناسب برای خورش‌خوری با قطر ۲۲.۵سانتی‌متر
  • – یک عدد فنجان چای‌خوری با قطر ۷.۹ سانتی‌متر
  • – یک عدد نعلبکی چای‌خوری با قطر ۱۳.۸سانتی‌متر
  • – یک عدد پیاله با قطر ۱۴.۵سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذا خوری ۵ پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل Mickey Mouse درجه عالی

سرویس غذا خوری 5 پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل Mickey Mouse درجه عالی

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۵ پارچه
  • مناسب برای
    یک نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۴.۵ × ۱۱ × ۲۳ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱.۴۸۵ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    کاسه , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , فنجان , نعلبکی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    – سرویس ۵ پارچه شامل:
  • – یک عدد بشقاب میوه‌خوری با قطر ۱۹ سانتی‌متر
  • – یک عدد بشقاب گود مناسب برای خورش‌خوری با قطر ۲۲.۵سانتی‌متر
  • – یک عدد فنجان چای‌خوری با قطر ۷.۹ سانتی‌متر
  • – یک عدد نعلبکی چای‌خوری با قطر ۱۳.۸سانتی‌متر
  • – یک عدد پیاله با قطر ۱۴.۵سانتی‌متر

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس چینی ۲۷ پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری کواترو مدل فلورانس درجه عالی

سرویس چینی 27 پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری کواترو مدل فلورانس درجه عالی

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۷ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    سالاد خوری , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش
  • فناوری دکور
    داخل لعابی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۸ پارچه کد ۱۰۳۵۱

سرویس غذاخوری 8 پارچه کد 10351

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۸ پارچه
  • مناسب برای
    دو نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۴ × ۲۵ × ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲.۷۲ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیاله , لیوان
  • فناوری دکور
    رو لعابی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    – بشقاب غذا خوری : ۵ × ۱۷ × ۱۸ سانتی متر به وزن ۳۹۳ گرم
  • – ابعاد بشقاب : ۳ × ۲۳ × ۲۵ سانتی متر به وزن ۴۳۶ گرم
  • – ابعاد پیاله : ۴ × ۱۱ × ۱۱ سانتی متر به وزن ۱۳۱ گرم
  • – ابعاد ماگ : ۹ × ۸.۵ × ۱۳ سانتی متر به وزن ۳۰۲ گرم

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۵ پارچه نایس اوپال کد ۶۰۰

سرویس غذاخوری 25 پارچه نایس اوپال کد 600

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۵ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۴x17x26 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    کاسه , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۳۱ پارچه مدل ۳۰۰

سرویس غذاخوری 31 پارچه مدل 300

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۳۱ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    کاسه , ظرف سالاد , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش , ظرف سس
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذا خوری ۲۵ پارچه آذین اوپال مدل ۴۰۰

سرویس غذا خوری 25 پارچه آذین اوپال مدل 400

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۵ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , پیاله
  • سایر توضیحات
    \

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذا خوری ۲۶ پارچه آذین اوپال کد ۸۱۰

سرویس غذا خوری 26 پارچه آذین اوپال کد 810

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۶ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵×۲۷×۲۲ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , پیاله
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    ۲۶ پارچه

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۲۷ پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل ریوا درجه یک

سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل ریوا درجه یک

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۷ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • شامل ظروف
    دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , نمک پاش
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    ندارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    ندارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس چینی ۲۸ پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سفید درجه عالی

سرویس چینی 28 پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سفید درجه عالی

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۲۸ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • شامل ظروف
    پیش دستی , بشقاب غذا خوری , دیس , بشقاب خورش خوری , سالاد خوری , نمک پاش
  • فناوری دکور
    داخل لعابی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد

تصاویر، قیمت روز و خرید


سرویس غذاخوری ۳۰ پارچه مدل A100

سرویس غذاخوری 30 پارچه مدل A100

اطلاعات کلی

  • تعداد کلی ظروف
    ۳۰ پارچه
  • مناسب برای
    شش نفر
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵*۳۰*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲ کیلوگرم
  • شامل ظروف
    ظرف سالاد , دیس , بشقاب غذا خوری , بشقاب خورش خوری , پیش دستی , شکر ریز , نمک پاش , پیاله
  • فناوری دکور
    رو لعابی
  • تزیین شده با طلا
    خیر
  • قابلیت استفاده در مایکروویو
    دارد
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • سایر توضیحات
    سرویس ۳۰ پارچه سرامیکی رنگی
  • ۶ عدد پلوخوری
  • ۶ عدد خورشت خوری
  • ۶ عدد پیش دستی
  • ۶ عدد پیاله ماست
  • ۱عدد دیس گرد
  • ۱ عدد کاسه سالاد
  • ۱ عدد سس خوری
  • ۳ عدد نمکدان

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، لوازم تزیینات آشپز خانه و میز ناهار خوری را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا