ورزش و سفر

بهترین عصای کوهنوردی را از اینجا خرید کنید

عصا‌ (باتوم‌)های کوهنوردی تجهیزات استاندارد برای بسیاری از گردشگران ، کوهنوردان ، ماجراجویان طبیعت و کسانی است که به اسکی در برف میپردازند . استفاده زیاد این تجهیزات به دلیل طراحی ساده و کاربردی آن ها می باشند . این عصا ها تعادل شما را افزایش می دهند و با تبدیل به یک تکیه گاه مستحکم ،در مسیرهای ناهموار و سخت به کمک شما می آیند.

  • عصای کوهنوردی باعث می‌شود فشارهایی که از سطح زمین به بدن مخصوصا مچ دست و پا وارد می‌شود، تا حد زیادی کاهش یابد.
  • با عصای کوهنوردی می‌توانید از ارتفاع برف، شن و ماسه یا سفتی زمینی که در آن حرکت می‌کنید آگاه شوید.
  • عصای کو‌هنوردی به شما کمک می‌کند در محیط‌های برفی یا ناهموار به راحتی حرکت کنید.
  • عصای کوهنوردی به شما کمک می‌کند با حفظ ریتم حرکتی خود، انرژی‌تان را برای پیمایش بقیه‌ی مسیر مدیریت کنید.

از عصای کوهنوردی برای کارهای دیگری نیز می‌توان استفاده کرد، برای مثال شما می‌توانید از عصای کوهنوردی به عنوان ستون برای چادر خود استفاده کنید یا در لحظات استراحت به آن تکیه داده و در شرایطی که حیوانات وحشی به شما حمله می‌کنند با عصایتان از خود دفاع کنید!

کوهنوردان و کوهپیمایان به طور گسترده از عصای کوهنوردی استفاده می‌کنند.

کوهنوردان و کوهپیمایان به طور گسترده از عصای کوهنوردی استفاده می‌کنند.

برای انتخاب عصای کوهنوردی مولفه‌های زیادی را باید در نظر گرفت. درواقع عواملی نظیر وزن، قابلیت آنتی‌شوک، جنس بدنه، طراحی دسته و… تاثیر بسیار زیادی در انتخاب محصول و درنهایت کیفیت پیمایش شما خواهند داشت. در ادامه مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده در انتخاب عصای کوهنوردی را بررسی می‌کنیم:

انواع مختلف باتوم‌های کوهنوردی :

باتوم‌های جفتی ( دوتایی ) :

تنها به صورت جفت فروخته می شوند و به صورت تناوبی ( یکی در میان ) در حرکت استفاده می شوند . این باتوم‌ها تعادل شما را افزایش می دهد و در هنگام کوهنوردی و یا صعود های طولانی در طبیعت، وزن را از روی زانوی های شما به شدت کاهش می دهد . بیشتر آن ها قابلیت تغییر اندازه دارند و بعضی از آن ها نیز دارای فنری می باشند که با جذب تکان ها ( آنتی شوک ) باعث دفع آن ها میشود.

باتوم‌های تکی :

گاهی به آن ها باتوم‌های گردش و یا سفری نیز می گویند .این باتوم‌ها به صورت تکی فروخته و استفاده می شوند و کاربرد آن ها بیشتر در مسیر های مسطح و صاف می باشد که بار چندانی نیز همراه خود ندارید . همه آن ها قابلیت تنظیم شدن طول را دارند و بعضی از آن ها نیز از فنر های آنتی شوک بهره مند هستند . همچنین بعضی از آن ها دارای دوربین های کوچکی زیر سردسته هستتند که می توانند به عنوان مونو پاد استفاده شوند .

جنس بدنه

همانند سایر وسایل و ادواتی که برای ورزش کوهنوردی ساخته می‌شوند، عصای کو‌هنوردی هم باید از موادی ساخته شود که علاوه بر وزن سبک، استحکام زیادی داشته باشد. به همین دلیل در ساخت عصای کو‌هنوردی عمدتا از آلومینیوم یا کربن استفاده می‌شود که از دو ویژگی ذکر شده یعنی وزن سبک و استحکام زیاد بهره می‌برند. البته در این میان تفاوت‌هایی نیز بین نوع آلومینیوم یا کربن استفاده شده در عصاهای کوهنوردی وجود دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در ساخت بیشتر عصاهای کوهنوردی از آلومینیوم ۶۰۶۳ که سخت‌ترین نوع آلومینیوم است استفاده می‌شود و درحال حاضر این مسئله استانداردی برای تولید عصاهای کوهنوردی رده بالا محسوب می‌شود.

جنس و مواد استفاده شده در ساخت دسته های باتوم :

توجه داشته باشید مواد بکار رفته برای ساخت این باتوم‌ها ، وزن کلی آن را تعیین میکند .

آلومنیوم:

دوام این باتوم‌ها بیشتر و همچنین از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند . باتوم‌های آلومنیومی معمولا وزنی بین ۵۰۰ تا ۶۲۰ گرم دارند . وزن کلی آن ها و قیمت آن معمولا به ضخامت دسته که چیزی بین ۱۲ تا ۱۶ میلی متر است بستگی دارد . در مسیر های شیب دار و ناهموار دسته آلومنیومی ممکن است کمی خم شود اما شکستن آن دور از انتظار است .

کامپوزیت:

در ساخت دسته ی این باتوم‌ها، به صورت جزئی و یا بصورت کل، از کربن استفاده شده است . وزن آن ها کمتر ( چیزی بین ۳۴۰ تا ۵۱۰ گرم ) و گران قیمت تر می باشند . این باتوم‌ها دارای لرزش کمتر می باشند اما ممکن است در مسیر های ناهموار با فشار زیاد دچار شکستگی شوند . این نکته را در صعود های خود در مسیر های ناهموار و شیب دار به یاد داشته باشید .

قابلیت تغییر اندازه

عصاهای کوهنوردی دارای دو نوع مکانیسم تغییر طول هستند: ۱. ضامنی ۲. پیچی

تغییر اندازه عصا معمولا در دو یا سه مرحله انجام می‌شود، بدین صورت که شما با باز‌کردن ضامن عصا یا پیچش بدنه، می‌توانید ارتفاع آن را به صورت تلسکوپی تغییر دهید. در عصاهایی که دارای قابلیت تغییر اندازه به صورت ضامنی هستند شما برای تغییر اندازه در هر مرحله باید ضامن قرار گرفته در کنار عصا را باز کرده و آن را به سمت انتهای عصا بکشید تا ارتفاع آن کم یا زیاد شود. اما در عصاهایی که دارای قابلیت تغییر اندازه به صورت پیچشی هستند، شما در هر مرحله با پیچش بدنه عصا و حرکت دادن آن به سمت پایین می‌توانید ارتفاع عصا را کم یا زیاد کنید.

قابلیت تغییر اندازه به صورت پیچشی

قابلیت تغییر اندازه به صورت پیچشی

قابلیت تغییر اندازه به صورت ضامنی

قابلیت تغییر اندازه به صورت ضامنی

برخی عصاهای کوهنوردی نیز دارای قابلیت تا‌شدن هستند. چنین عصاهایی برای این هدف طراحی شده‌اند که شما بتوانید آن‌ها را در ابعادی کم جمع کرده و در کوله‌پشتی خود قرار دهید.

بعضی از عصاها قابلیت جمع‌شدن دارند.

بعضی از عصاها قابلیت جمع‌شدن دارند.

باید به این نکته توجه داشت که شما پس از تغییر اندازه عصا می‌توانید با چفت کردن دوباره ضامن یا چرخش آن به صورت پاد ساعت‌گرد، آن را قفل کنید تا اندازه آن در حین حرکت تغییری نکند.

قابلیت آنتی‌شوک

قابلیت آنتی‌شوک در عصاهای کوهنوردی یکی از ویژگی‌هایی است که با توجه به نوع کاربرد، مخالفان و موافقان زیادی دارد. مخالفان و موافقانی که هرکدام از آن‌ها در این خصوص دلایلی منطقی ارایه می‌کنند. سیستم آنتی‌شوک در عصای کوهنوردی به این صورت عمل می‌کند که در قسمت داخلی دسته فنری تعبیه می‌شود و فشاری را که به پا و قوزک وارد می‌شود، به دست وارد می‌کند. ایده اولیه طراحی چنین مکانیسمی برای عصای کوهنوردی این بود که با قرار دادن فنر در عصای کوهنوردی، به ورزشکاران کمک بیشتری می‌شود تا بتوانند در زمان کو‌هنوردی تعادل بهتری داشته باشند و درعین‌حال مقدار انرژی بیشتری برای ادامه حرکت خود ذخیره کنند. اما در عین حال ایراد‌های وارد شده به این قابلیت دقیقا درخصوص همین چند ویژگی مطرح می‌شود. بنابر نظر کسانی که مخالف استفاده از سیستم آنتی‌شوک در عصاهای کوهنوردی هستند، این قابلیت با این که سطح فشار را به پا کم می‌کند، اما در عوض فشار بیشتری به مچ دست وارد می‌کند. همچنین استفاده از عصای کوهنوردی در زمین‌های سخت یا با ارتفاع زیاد، ممکن است مشکلاتی جهت حفظ تعادل ایجاد کند. به طور کلی می‌توان گفت آنتی‌شوک برای زمین‌های با سطح نرم یا برای حرکت رو به پایین، قابلیتی مناسب بوده که به حفظ تعادل و انرژی کمک زیادی می‌کند اما در شرایطی که زمین زیر پای شما سخت باشد با انتقال بیشتر فشار به دست و لرزش زیاد ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد کند.

عصای کوهنوردی مجهز به قابلیت آنتی‌شوک

عصای کوهنوردی مجهز به قابلیت آنتی‌شوک

دسته

بیشتر عصاهای کوهنوردی دسته‌ای صاف دارند و شکل دسته برخی دیگر شبیه به عصاهای چوبی کلاسیک است. البته می‌توان به جرات گفت که شکل دسته تاثیری بر راحتی دست شما نخواهد داشت و آن چه در دسته عصا اهمیت دارد طراحی راحت دسته و جنس مواد به کار رفته در آن است. با توجه به این که عصای کوهنوردی وسیله‌ای است که مدت زیادی در دست شما قرار می‌گیرد، باید توجه داشت که دسته آن به شکل ارگونومیک و مطابق با آناتومی دست ساخته شده باشد تا از خستگی زیاد حاصل از نگهداری آن جلوگیری کند. جنس موادی که در دسته عصا به کار می‌رود نیز اهمیت زیادی دارد، یعنی نباید به گونه‌ای باشد که در صورت تعرق زیاد دست، عصا لیز بخورد، به همین دلیل در ساخت دسته عصا از موادی نظیر چوب پنبه یا فوم استفاده می‌شود که علاوه بر نرمی و راحتی، از لیز‌خوردن آن در دست شما هم جلوگیری کند.

دسته‌ی ساده در برابر دسته‌ی عصایی

دسته‌ی ساده در برابر دسته‌ی عصایی

گُل‌ عصا

معمولا همراه عصای کوهنوردی قطعاتی نظیر گُل برف (یا شن) و گُل یخ (یا سنگ) هم عرضه می‌شود، که پیمایش را برای کوهنوردان ساده‌تر می‌کنند.

گُل برف یا شن قطعه‌ای است که از فرو‌رفتن کامل دسته در زمین‌هایی که قطعات ریز دانه‌ای نظیر برف یا شن دارند جلوگیری می‌کند.

snowflake

عصای کوهنوردی مجهز به گل برف

همچنین گل یخ یا سنگ وسیله‌ای است که در ورود به شکاف بین سنگ یا قطعات یخ، از فرو‌رفتن ناگهانی عصا در آن شکاف جلوگیری می‌کند.

mud-basket2

عصای کوهنوردی مجهز به گل یخ

باید توجه شود که این قطعات در قسمت انتهای دسته، کمی بالاتر از سُخمه (که در ادامه درباره آن توضیح می‌دهیم) بسته می‌شوند. معمولا این قسمت از عصا ساختاری پیچی شکل برای راحت‌تر بسته‌شدن این قطعات دارد.

سُخمه

به قسمت نوک‌تیز قرار گرفته در قسمت انتهایی عصا، سُخمه گفته می‌شود. معمولا بر روی آن یک درپوش لاستیکی قرار دارد تا درمواقعی که شما نیازی به استفاده از آن ندارید، بتوانید به وسیله این درپوش روی سُخمه را بپوشانید.

trekking2

سُخمه با درپوش

سُخمه‌ که از لغزش عصا بر روی زمین‌های یخی یا سنگلاخی جلوگیری می‌کند باید از موادی ساخته شود که ساختاری محکم دارند و به همین دلیل در ساخت این قسمت از موادی نظیر الماس، کاربید یا تنگستن استفاده می‌شود.

سخمه بدون درپوش

سُخمه بدون درپوش

در کنار تمامی مواردی که در انتخاب عصای کوهنوردی اهمیت دارند، باید به این نکته توجه زیادی داشت که بهتر است از عصای کوهنوردی به صورت جفت استفاده شود زیرا استفاده از عصا به صورت تکی باعث افزایش بیشتر فشار به یک دست شده و درعین‌حال کارکرد کلی عصا یعنی کاهش فشارهای وارد شده از سطح را تا حدودی خنثی می‌کند.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید عصای کوهنوردی شما را به۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


جاروبرقی تولیپس مدل VC-A610

جاروبرقی تولیپس مدل VC-A610

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سیم جمع کن خودکارلوله کنفی
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • نوع جارو برقی
    بدون کیسه
  • قدرت موتور
    ۲۴۰۰ وات
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۳ لیتر
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۳۷۹

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی درما مدل DX115C

جاروبرقی درما مدل DX115C

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -قدرت مکش ۱۴۰۰۰ پاسکال- قابل استفاده به صورت دستی و ایستاده- ظرفیت مخزن زباله: ۱.۲ لیتر- سبک و قابل حمل- مکش عالی، قدرتمند و موثر- دارای فیلتر HEPA- قابلیت شستشوی فیلتر- دارای سه سری متفاوت جهت تمیزکاری موثر انواع سطوح و گوشه ها- دارای فیلتر سه لایه- مناسب برای انواع سطوح سنگی، چوبی، کاشی، فرش و …- قابلیت تمیز کردن درزها، گوشه و کنارها، مبلمان، زیر تختخواب، کیبورد و …- مجهز به برس نرم برای از بین بردن مایت ها و موهای روی مبلمان، ملحفه ها و پرده ها- چرخش ۹۰ درجه برس اصلی و تمیز کردن اطراف پایه های میز و مبلمان و گوشه های دیوارها- دارای سیستم خنک کننده سریع خروجی هوا برای محافظت از عملکرد موثر موتور
  • ابعاد
    ۱۰۱۹x206x128 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۸ گرم
  • اقلام همراه محصول
    جاروبرقیبرس جارو میله نازلدستگیرهبرس گرددفترچه راهنما
  • قدرت موتور
    ۶۰۰
  • طول کابل برق
    ۵
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۱.۲
  • امکانات ظاهری
    کنترل روی دسته
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • نوع جارو برقی
    بدون کیسه
  • محدوده توان مصرفی
    زیر ۱۰۰۰ وات
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • تعداد سری
    چهار عدد
  • تعداد چرخ
    چهار عدد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای فناوری Quattro Powerدارای فیلتر HEPA قابل شستشولوله خرطومی با روکش کنفیقابلیت Double Filtration برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاقنشانگر برای نمایش پر شدن کیسه آشغالدارای برچسب انرژی A
  • تعداد سری
    چهار عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • محدوده توان مصرفی
    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • ابعاد
    ۴۷۰x270x210 سانتی‌متر
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شعاع عملکرد
    ۱۴
  • طول کابل برق
    ۱۴
  • قدرت موتور
    ۲۴۰۰
  • وزن
    ۵۴۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۹۵۹۰۰۱۱۳

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی فکر مدل DARKY

جاروبرقی فکر مدل DARKY

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای سری مثلثیدارای دسته راحت با طراحی ارگونومیکدارای فیلتر محافظ موتور برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبارمجهز به سیستم فیلتر هوا
  • تعداد سری
    بدون سری مجزا
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده توان مصرفی
    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • نوع جارو برقی
    بدون کیسه
  • ابعاد
    ۲۰۰x130x500 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۱.۲
  • طول کابل برق
    ۶
  • توان مکش
    ۲۱۰۰
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    ندارد
  • قدرت موتور
    ۱۴۰۰
  • میزان صدا
    ۸۰
  • وزن
    ۳ گرم
  • شناسه کالا

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی سطلی سازه البرز مدل M103

جاروبرقی سطلی سازه البرز مدل M103

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای برس خاک / لوله دو تکه پلاستیکی/ سری گوشه پاک کن / سری مبل پاک کن
  • تعداد چرخ
    چهار عدد
  • تعداد سری
    یک عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی
    ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات
  • نوع جارو برقی
    سطلی
  • امکانات جاروبرقی
    پاکت جارو برقی
  • عملکرد جارو برقی
    سری جمع‌آوری مو
  • دستگاه نمایش وضعیت
    معمولی
  • ابعاد
    ۵۰x38x38 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر قابل تعویض
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • شعاع عملکرد
    ۷ متر
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۵ لیتر
  • طول کابل برق
    ۵ متر
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    پاکت دایمی
  • قدرت موتور
    ۱۴۰۰
  • میزان صدا
    ۷۰
  • اقلام همراه محصول
    دارای برس خاک / لوله دو تکه پلاستیکی/ سری گوشه پاک کن / سری مبل پاک کن/ خرطومی ۱۸۰ سانتی متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۳۰۴۳۷۰۰۰۱۳

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی کوپکس مدل VCC-3900

جاروبرقی کوپکس مدل VCC-3900

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴۰x350x290 سانتی‌متر
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی
    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • وزن
    ۵ گرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شعاع عملکرد
    ۶
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۴
  • طول کابل برق
    ۶
  • توان مکش
    ۲۴۰۰
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    پاکت دائمی
  • قدرت موتور
    ۲۴۰۰
  • میزان صدا
    ۷۰
  • اقلام همراه محصول
    برس سخت سری مخصوص درز مبل
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۸۴۰۷۰۰۰۲۱

تصاویر، قیمت روز و خرید


جارو برقی فکر مدل LUCKY

جارو برقی فکر مدل LUCKY

مشخصات

  • سایر توضیحات
    BOOMERANG براکت محلطول سیم: ۵۰۰ سانتی متر
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • تعداد سری
    دو عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۸۰ دسی بل و بیشتر
  • محدوده توان مصرفی
    زیر ۱۰۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جارو برقی
    بدون کیسه
  • شعاع عملکرد
    ۱۰
  • ابعاد
    ۱۹x14x105 سانتی‌متر
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۱
  • طول کابل برق
    ۵
  • توان مکش
    ۸۰۰
  • قدرت موتور
    ۸۰۰
  • میزان صدا
    ۸۹
  • اقلام همراه محصول
    سری کف
  • وزن
    ۲ گرم
  • تعداد چرخ
    سه عدد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی بوش مدل BGC21X300

جاروبرقی بوش مدل BGC21X300

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مجهز به موتور کمپرسور با مصرف برق ۵۵۰ وات و مکشی معادل جارو های ۲۲۰۰ وات موتور معمولی (جاروهای نسل قدیم)، موتور جاروبرقی ساخت کشور آلمان، طول عمر بالا موتور با سیستم جدید خنک شوندگی موتور در حین استفاده، لوله تلسکوپی از جنس کربن (سبک و مقاوم)، طول سیم ۷ متر با شعاع کارکرد تا ۱۰ متر، مخزن زباله با گنجایش ۲ لیتر جداشو و قابل شستشو، دارای چرخ بزرگ جهت حرکت آسان بر روی انواع سطوح، میزان صدا ۷۶ دسی بل، طراحی و مهندسی در کشور آلمان ساخت کشور لهستان
  • نوع جارو برقی
    بدون کیسه
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۵-۸۰ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • میزان صدا
    ۷۶ دسی بل
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر قابل تعویض
  • شعاع عملکرد
    ۸
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۲ لیتر
  • طول کابل برق
    ۷
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۶۷۲۶۵

تصاویر، قیمت روز و خرید


جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه، برس ضمیمه مبل و درزگیر، مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا، مجهز به پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده توان مصرفی
    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • ابعاد
    ۵۲۰x320x250 سانتی‌متر
  • شعاع عملکرد
    ۷
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۸
  • طول کابل برق
    ۵
  • توان مکش
    ۲۲۰۰
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    سه نوع پاکت دائمی، یکبار مصرف و ضد آلرژی هوا
  • قدرت موتور
    ۲۲۰۰
  • اقلام همراه محصول
    – سری پارویی – سری دو طرفه – دفترچه راهنما
  • وزن
    ۸.۲ گرم
  • شناسه کالا
    ۶۲۶۰۴۵۵۷۱۹۹۹۳-۲۹۰۱۲۹۵۹۰۰۱۲۰

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176/01

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176/01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم قدرت مکش از روی دستهمیزان جریان هوا ۴۷ لیتر در ثانیه
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • تعداد سری
    دو عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۵-۸۰ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی
    ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA 13
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • امکانات ظاهری
    کنترل روی دسته
  • ابعاد
    ۴۵۰x330x280 سانتی‌متر
  • شعاع عملکرد
    ۱۲
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۴
  • طول کابل برق
    ۷
  • توان مکش
    ۵۰۰
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    پاکت یکبار مصرف s-bag
  • قدرت موتور
    ۲۲۰۰
  • میزان صدا
    ۷۷
  • اقلام همراه محصول
    سری مخصوص پارکتسری گوشه و کنارهپارویی TriAction
  • وزن
    ۶.۳ گرم
  • تعداد چرخ
    سه عدد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی بوش مدل BWD42OHYG

جاروبرقی بوش مدل BWD42OHYG

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جاروبرقی آب و خاک یک وسیله قدرتمند برای نظافت محیط های مختلف و برداشتن آلودگی های سرسخت حتی آب و مایعات از روی سطوح است که با مخزن مایعات ۵ لیتری این جاروبرقی می توانید به راحتی برای مدت طولانی و بدون وقفه به نظافت فرشها، مبلها و … بپردازید و در صورت پر شدن مخزن نیز به راحتی آن را تخلیه کنید!نظافت پارکت و دیگر سطوح حساس را به راحتی به برس مخصوص پارکت بوش بسپارید. پرزگیر این برس از مواد طبیعی ساخته شده که می تواند بدون آسیب رساندن سطوح را کاملا تمیز کند.نظافت تشک و خوش خواب یکی از مهمترین عوامل برای جلوگیری از بیماریهای پوستی است. با سری مخصوص نظافت تشک و خوشخواب بوش می توانید به راحتی به نظافت تشک ها، پتوها، ملحفه ها و …بپردازید. می توانید این برس را در ماشین ظرفشویی بشویید تا بهداشت محل خوابتان تضمین شود.هوایی که استنشاق می کنیم نقش بسیار مهمی در سلامتی ما دارد. با فیلتر HEPA بوش، هوای خارج شده از جاروبرقی از هوای باقی خانه تمیزتر است. فیلتر هپا ۹۹.۹۵% از ذرات معلق در هوا، باکتری ها و سایر آلودگی ها را فیلتر می کند تا سلامتی ریه شما تضمین شود. این فیلتر قابل شستشو است که از هزینه های اضافه جلوگیری می کند.هم چنین این محصول از سیم ۱۲ متری برخوردار بوده که به لطف وجود آن به راحتی می توان محیط های گسترده ی خود را جاروکشی کنید و دیگر با مشکلاتی همچون نبود پریز و جابجایی به دلیل نرسیدن سیم روبرو نمی شوید و از جاروکشی محیط به صورت یکنواخت و یکپارچه نهایت لذت را دریافت نمایید.
  • تعداد چرخ
    چهار عدد
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • امکانات جاروبرقی
    سری جمع‌آوری مو
  • اقلام همراه محصول
    ۱ شامپو و ۱ ضد کف۲ عدد برس مخصوص درزها و گوشه ها و برس مبلمان برس اثاثیه، درزهابرس مخصوص تمیز کردن سطوح سخت برای تمیزی کامل زمین هایی با شکاف و درز مانند کاشی ها و سرامیک هامناسب برای تمیز کردن زمین های حساس مانند پارکت برس مخصوص تشک
  • عملکرد جارو برقی
    جذب مایعات
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • شعاع عملکرد
    ۱۲ متر
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۵ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲۰۰۰ وات
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۱۹۳۴۴۷

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای ۸ مرحله فیلتراسیوندارای برس توربوتنظیم الکتریکی قدرت مکشکنترل پنل LED روی بدنهنشانگر دیجیتالی پر بودن کیسه زبالهلوله تلسکوپی قابل تنظیمگیره نگه دارنده ملحقاتفیلتر قابل شستشو HEPA 13برس مبل، برس پرده و گوشه پاک کنکنترل روی دستهبُرس توربونشانگر وضعیت فیلتر HEPA
  • ابعاد
    ۴۸۰x280x320 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • قدرت موتور
    ۲۱۰۰
  • توان مکش
    ۶۵۰
  • طول کابل برق
    ۸
  • شعاع عملکرد
    ۱۱
  • امکانات ظاهری
    کنترل روی دسته
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • محدوده توان مصرفی
    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • تعداد سری
    سه عدد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی سامسونگ مدل PRINCE 2100

جاروبرقی سامسونگ مدل PRINCE 2100

مشخصات

  • سایر توضیحات
    (HANDLE CONTROL)کنترل روی دسته, (CYCLONE)دارای مخزن سایکلون, قابلیت محافظ از مبلمان, لوله تلسکوپی با مفصل, چرخ لاستیکی
  • ابعاد
    ۴۳۰x290x240 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۵ گرم
  • میزان صدا
    ۷۹
  • قدرت موتور
    ۲۱۰۰
  • توان مکش
    ۴۵۰
  • طول کابل برق
    ۷
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۲
  • شعاع عملکرد
    ۱۰
  • امکانات ظاهری
    کنترل روی دسته
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • نوع جارو برقی
    بدون کیسه
  • محدوده توان مصرفی
    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • تعداد سری
    دو عدد

تصاویر، قیمت روز و خرید


جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W

جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه جهت مصرف بهینه انرژیلوله‌ی تلسکوپی از جنس استیل ضدزنگگردش ۳۶۰ درجه لوله خرطومیمحافظ حرارتی موتور در هنگام پر شدن پاکت جاروبرقی یا گرفتگی لوله خرطومیمحفظه دو جداره موتور جهت کاهش صدافیلتر ورودی (میکروفیلتر) و خروجی (اسفنجی) هواکیسه‌ی کاغذی یکبار مصرف
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۵-۸۰ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی
    ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • ابعاد
    ۴۶۰x300x190 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شعاع عملکرد
    ۷
  • طول کابل برق
    ۴.۵
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    کاغذی
  • قدرت موتور
    ۱۶۰۰
  • میزان صدا
    ۷۸
  • وزن
    ۵.۲ گرم
  • شناسه کالا
    ۶۲۶۰۴۵۵۷۱۹۶۷۲

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی فکر مدل STARKY OKO

جاروبرقی فکر مدل STARKY OKO

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ابعاد کوچک و سبک – تخلیه راحت – ساخت آلمان (مونتاژ شده ترکیه ) – توان موتور ۸۰۰ وات – دارای پارویی استاندارد و گوشه گیر – کلید روشن و خاموش با ولوم کاهش یا افزایش قدرت موتور روی دسته قرار دارد – دارای فیلتر HEPA – قابلیت شستشوی فیلتر بصورت دستی و ماشینی – بسیار سبک و راحتی در استفاده – دارای سه سری متفاوت جهت تمیزکاری موثر انواع سطوح و گوشه ها
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۵-۸۰ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA 10
  • نوع جارو برقی
    بدون کیسه
  • ابعاد
    ۲۵x25x120 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • امکانات ظاهری
    کنترل روی دسته
  • شعاع عملکرد
    تا ۱۰ متر
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۱ لیتر
  • طول کابل برق
    ۶ متر
  • قدرت موتور
    زیر ۱۰۰۰ وات
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۲۱۰۹۵۱۴

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی شیائومی مدل X10 plus

جاروبرقی شیائومی مدل X10 plus

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت مکش:۴۰۰۰ پاسکالمخزن زباله:۳۵۰ میلی‌لیترمخزن آب:۸۰ میلی‌لیترظرفیت باتری:۵۲۰۰ میلی‌آمپرپشتیبانی از دستیار صوتی:داردوزن:۳.۸ کیلوگرمعمر باتری:۲ ساعت
  • شناسه کالا
    ۲۱۴۷۵۷۴۵۸۰۱۴۲۱۸

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی بوش مدل BGL8X329

جاروبرقی بوش مدل BGL8X329

مشخصات

  • سایر توضیحات
    محل قرارگیری لوله برای پارک و نگهداری دستگاه، هشدار دهنده الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار، لوله تلسکوپی، دستگیره ارگونومیک، قابلیت تنظیم قدرت مکش، سیم جمع کن خودکار ، فیلتر بهداشتی قابل شستشوی HEPA، سیستم Power Protect، Automatic Power Control، سیستم SmartSensor Control،
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    چهار عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۰-۷۵ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی
    زیر ۱۰۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • امکانات جاروبرقی
    لوله تلسکوپی
  • عملکرد جارو برقی
    سری جمع‌آوری مو
  • ابعاد
    ۲۷x32x48 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر قابل شست‌وشو
  • شعاع عملکرد
    ۱۵ متر
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ظرفیت مخزن جاروبرقی: XXL
  • طول کابل برق
    ۱.۲متر
  • توان مکش
    ۸۹۰ وات
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    پاکت جاروبرقی: Type G
  • میزان صدا
    ۷۴ دسی بل
  • اقلام همراه محصول
    ۳ نوع لوازم جانبی متصل به لوله تلسکوپی شامل: نازل شکاف، نازل داخلی و برس مبلمان – برس SilentClean Premium برای عملکرد عالی با حداقل سر و صدا – برس ویژه سطوح سخت طراحی شده برای تمیز کردن سطوح دارای شکاف و فرورفتگی همانند: کاشی یا شکاف سطح. مناسب تمیز کردن سطوح حساس همانند پارکت
  • وزن
    ۷۷۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۷۶۸۹۴۳۱

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x32x28 سانتی‌متر
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    دو عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۰-۷۵ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی
    ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • وزن
    ۷۸۰۰ گرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شعاع عملکرد
    ۱۵
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۵ لیتر
  • طول کابل برق
    ۱۳
  • توان مکش
    ۱۸۰۰
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    پاکت نوع G
  • قدرت موتور
    ۱۸۰۰
  • میزان صدا
    ۷۴
  • اقلام همراه محصول
    برس مبلمان – ابزار مخصوص اثاثیه – ابزار بلند مخصوص درزها
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۸۴۴۵۴۷

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی بوش مدل BGS412234

جاروبرقی بوش مدل BGS412234

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مجهز به موتور کمپرسور با مصرف برق ۱۸۰۰ وات و مکشی معادل جارو های ۲۴۰۰ وات موتور معمولی (جاروهای نسل قدیم)، موتور جاروبرقی ساخت کشور آلمان، طول عمر بالا موتور با سیستم جدید خنک شوندگی موتور در حین استفاده، طول سیم ۷ متر با شعاع کارکرد تا ۱۰ متر، مخزن زباله با گنجایش ۲.۴ لیتر جداشو و قابل شستشو، دارای چرخ بزرگ جهت حرکت آسان بر روی انواع سطوح، میزان صدا ۷۲ دسی بل، طراحی و مهندسی در کشور آلمان ساخت کشور لهستان، دارای دو پارویی مجزا جهت: فرش و موکت، پارویی مجزا جدید (Pro Carpet Car) جهت سنگ و سرامیک و پارکت دارای برس گردان در سطح کفی که براحتی مو و زباله های ریز را از سطوح مختلف جمع میکند (مناسب حیوانات خانگی) ، فیلتر خروجی هوا HEPA قابل شستشو که تا ۹۹ درصد از خروج گرد و گبار جلوگیری میکند
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    دو عدد
  • محدوده میزان صدا
    ۷۰-۷۵ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی
    ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • نوع جارو برقی
    بدون کیسه
  • اقلام همراه محصول
    دارای دو پارویی مجزا جهت: فرش و موکت، پارویی مجزا جدید (Pro Carpet CAR) جهت سنگ و سرامیک و پارکت دارای برس گردان در سطح کفی که براحتی مو و زباله های ریز را از سطوح مختلف جمع میکند (مناسب حیوانات خانگی)
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر قابل شست‌وشو
  • شعاع عملکرد
    ۱۰ متر
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۲.۴ لیتر
  • طول کابل برق
    ۷
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    مخزن جداشو و قابل شستشو
  • میزان صدا
    ۷۲ دسی بل
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۶۷۲۸۶

تصاویر، قیمت روز و خرید


جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – کلاس مصرف انرژی A- دارای دسته ارگونومیک- دارای کنترل مکش الکترونیکی- ویژگی های مختلف نگهداری و پارک آسان- کلاس عملکرد تمیزکنندگی روی سطوح سخت A- هشدار دهنده الکترونیکی تعویض کیسه گردوغبار- ۶۰% قدرت مکش بیشتر برای عملکرد بهتر جاروبرقی- سیستم AirBumper: شفاف برای محافظت از مبلمان و دیوار- قابلیت مانور بالا، با بدنه ای نرم برای حفاظت از سطوح حساس – سیستم Quattro Power: تکنولوژی کارای بوش برای تمیزی فوق العاده با کمترین مصرف انرژی- سیستم Power Protect: برای نهایت کارایی تمیزکنندگی، حتی زمانی که کیسه گردوغبار پر باشد- بهره مندی از سیستم Silence Sound که دارای مواد عایق کاملا جدید است که باعث ایجاد جریان هوای بهینه و کاهش صدای تولیدی، در نتیجه عملکرد باصدای بسیار پایینی می شود
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • تعداد چرخ
    چهار عدد
  • تعداد سری
    دو عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۰-۷۵ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی
    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جارو برقی
    کیسه دار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • ابعاد
    ۴۶۵x307x240 سانتی‌متر
  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شعاع عملکرد
    ۱۵
  • گنجایش مخزن جارو برقی
    ۵
  • طول کابل برق
    ۱۲
  • توان مکش
    ۲۲۰۰
  • توضیحات پاکت جارو برقی
    از نوع G ALL به ظرفیت XXL
  • قدرت موتور
    ۲۲۰۰
  • اقلام همراه محصول
    – نازل توربو- نازل شکاف- نازل داخلی- برس مبلمان- ابزار قابل تنظیم سطوح
  • وزن
    ۷.۵ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۰۶۳۲۵۲

تصاویر، قیمت روز و خرید


ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید ساپورت و خرید مانتو ریرا نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا